"KOFFIE?! GEEN CAPPUCCINO?? MET SLAGROOM!?"quote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef gianni61 het volgende:
als ik de TT lees, hoor ik in mijn hoofd hoe die wordt uitsproken door alex agnew
die quote weet ik ff nietquote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"KOFFIE?! GEEN CAPPUCCINO?? MET SLAGROOM!?"![]()
Ging over de verschillen tussen Nederlanders en Belgen, bovenstaande quote is een Nederlander terwijl een Belg een "Ik sta hier te ademen, heeft iemand daar last van?"-mentaliteit heeft.quote:
Ja de vorige was een octaaf ergerquote:
Jezus Zosk is ook seksueel gefrustreerdquote:Op woensdag 5 september 2012 11:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze dan?
[KLB SC] Anale sex met jonge moeders
Heb je wat aan je Zweedse vriendin als haar poesje niet wil spinnen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus Zosk is ook seksueel gefrustreerd
Volgens mij klust hij wel bij.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb je wat aan je Zweedse vriendin als haar poesje niet wil spinnen.
Heeft hij enige voetbal talent eigenlijk? ik bedoel ja hijk an rennen maar kan hij ook echt voetballen? op dat niveau?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef Potloodvis het volgende:
Dit lijkt me wel interessant om te zien.
http://www.voetbalprimeur(...)-geven-tenue-man-utd
Dat is dom.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij klust hij wel bij.
Hij moet wel redelijk kunnen voetballen, maar geen idee of dat niveau niet te hoog is.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft hij enige voetbal talent eigenlijk? ik bedoel ja hijk an rennen maar kan hij ook echt voetballen? op dat niveau?
ohw ja, dat filmpje heb ik wel gezien jaquote:Op woensdag 5 september 2012 11:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ging over de verschillen tussen Nederlanders en Belgen, bovenstaande quote is een Nederlander terwijl een Belg een "Ik sta hier te ademen, heeft iemand daar last van?"-mentaliteit heeft.
Liever dom dan seksueel gefrustreerd dan.quote:
Dat was leuk.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, dat filmpje heb ik wel gezien ja
Zelf doet hij ook iets fout als ze niet meer wil.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liever dom dan seksueel gefrustreerd dan.
Zosk lijkt mij juist wel een trouw persoonquote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liever dom dan seksueel gefrustreerd dan.
Die kans zit er in.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zelf doet hij ook iets fout als ze niet meer wil.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zosk lijkt mij juist wel een trouw persoon
ziek, verder goedquote:
ik heb vooral een hekel aan die knipoog.quote:
ziek en het gaat goed, hmm rare combinatiequote:
ben je toch al?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb vooral een hekel aan die knipoog.
daar kan ik ZO giftig van worden
Ib4 mensen die dit gaan onthouden om me te zieken
naja ik bedoel als ik daar niet aan denk gaat het primaquote:Op woensdag 5 september 2012 11:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ziek en het gaat goed, hmm rare combinatie
ja met mij goed, ik was vorige week ziek, dus mag nu niet klagen
sorryquote:
griep ... hele week echt niks kunnen doen ... komt denk ik door de temperatuurverschillen, geen weer voor een halve Surinamerquote:Op woensdag 5 september 2012 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naja ik bedoel als ik daar niet aan denk gaat het prima
oh wat had je
Precies, of mensen die telkens dezelfde PI gebruikenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ookgriepquote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sorry
[..]
griep ... hele week echt niks kunnen doen ... komt denk ik door de temperatuurverschillen, geen weer voor een halve Surinamer
vergeten sorryquote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Precies, of mensen die telkens dezelfde PI gebruiken.
Ik ben alleen in mijn broek een Surinamer, telt dat ook?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ookgriepen ik ben geen halve surinamer
halve surinamersonnomnohm
weet ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 11:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben alleen in mijn broek een Surinamer, telt dat ook?
verzorging nodig?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ookgriepen ik ben geen halve surinamer
halve surinamersonnomnohm
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
2x de helft doenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef fyah het volgende:
die magnetron hier400W-600W-MAX!! HOEZOE MAX?? WAT IS DIT. 700 OF 1000? HOE MOET IK NU KOKEN?
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef fyah het volgende:
die magnetron hier400W-600W-MAX!! HOEZOE MAX?? WAT IS DIT. 700 OF 1000? HOE MOET IK NU KOKEN?
Langer in de magnetron laten staan.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef fyah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |