Zit veel lekkers tussen maar ik vermoedt dat die nep zijnquote:
das A of te lang op 1 plek zitten of B met een manwijf gedatequote:Op woensdag 5 september 2012 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens, je eindigt altijd met een zere reet na zo'n date.
noem eens wat eisen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit veel lekkers tussen maar ik vermoedt dat die nep zijnof ze hebben echt van die eisen
Ze doen zich echt voor zo van 'ik kan iedereen krijgen, dus lekker veel rare eisen stellen'.
En wellicht komt dat ook door de kneuzen op zulke sitesmet je blote borst op een datingsite hahaha
geen foto erbij en dan als tekst over zichzelf: leer me kennen!quote:
En dan vinden ze het raar dat ze geen vriend kunnen vinden.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit veel lekkers tussen maar ik vermoedt dat die nep zijnof ze hebben echt van die eisen
Ze doen zich echt voor zo van 'ik kan iedereen krijgen, dus lekker veel rare eisen stellen'.
En wellicht komt dat ook door de kneuzen op zulke sitesmet je blote borst op een datingsite hahaha
ben ik ook wel benieuwd naarquote:
Geen blond haar, alleen bruine ogen, geen borstelige wenkbrauwen.quote:
Ja, die combi bestaat niet. Betrouwbare en vent bedoel ik dan.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil gwn een lieve/betrouwbare vent en een grappige.
zijn dat teveel eisen?
wtf is badoo ?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef remi1986 het volgende:
dat Badoo is pas belachelijk. Staat er dat 5 mensen je profiel hebben bekeken "Klik hier om te bekijken wie"..
SUPERKRACHTEN, upgrade je profiel om dit te kunnen doen, 4 euro .. flikker op
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen blond haar, alleen bruine ogen, geen borstelige wenkbrauwen.
Weinig lijstjes opzich maar meer het korte verhaaltje wat ze daar in noemen. Zal straks ff zoeken.
geloof ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die combi bestaat niet. Betrouwbare en vent bedoel ik dan.
Tenminste, dat zeggen vrouwen nadat het net uit is.
Hoezo jij bent toch ook van de juffrouwliefde?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
zijn dat teveel eisen?
ohaiquote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
zijn dat teveel eisen?
dat zijn van die vrouwen die dan alvast nadenken over hoe hun kind eruit gaat zien. Opflikkeren met die types.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen blond haar, alleen bruine ogen, geen borstelige wenkbrauwen.
Weinig lijstjes opzich maar meer het korte verhaaltje wat ze daar in noemen. Zal straks ff zoeken.
werkt niet maar snap het ideequote:
ik ben bi.. en er zijn een aantal vrouwen die ik behoorlijk appetijtelijk vind, maar over het algemeen wil ik gwn een ventquote:Op woensdag 5 september 2012 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo jij bent toch ook van de juffrouwliefde?geen gekke eisen nee.
Zo zijn al die sitesquote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef remi1986 het volgende:
dat Badoo is pas belachelijk. Staat er dat 5 mensen je profiel hebben bekeken "Klik hier om te bekijken wie"..
SUPERKRACHTEN, upgrade je profiel om dit te kunnen doen, 4 euro .. flikker op
dat is idd zo zieligquote:Op woensdag 5 september 2012 12:18 schreef wise het volgende:
[..]
dat zijn van die vrouwen die dan alvast nadenken over hoe hun kind eruit gaat zien. Opflikkeren met die types.
en meestal willen ze binnen 1 jaar een kind want rammelende eierstokkenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:18 schreef wise het volgende:
[..]
dat zijn van die vrouwen die dan alvast nadenken over hoe hun kind eruit gaat zien. Opflikkeren met die types.
ja maar kom opquote:Op woensdag 5 september 2012 12:18 schreef wise het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |