abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116251396
Hoi,

op welke leeftijd is het raar om nog maagd te zijn (Dat je dan vraagtekens zet bij een man)? Ik vraag dit, omdat ik nu met de gedachte zit om naar een prostituee te gaan, maar ik weet nog niet wanneer. Ik wil daar graag naartoe, omdat ik niet het risico wil lopen dat een vrouw mij afwijst om de reden dat ik geen ervaring heb met relaties en seks. Dat zou ik wel heel erg vinden, want ik hoor bij die 10% die nog niks heeft gedaan op het gebied van relaties.
Als ik maatschappelijk gezien nog even wat tijd heb, dan geeft me dat rust.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116251463
Nouja, ik vind 30 toch wel max.
pi_116251467
Wat moet je met een vrouw die je afwijst omdat je nog nooit geneukt hebt?
pi_116251476
14
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:05:40 #5
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_116251491
Wel een lekker opsomtopic dit. Iedereen zegt toch wat anders.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_116251532
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef Hyman het volgende:
Gewoon alles bij elkaar optellen en dan de gemiddelde nemen.
pi_116251541
105

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2012 22:06:51 ]
pi_116251560
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:04 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat moet je met een vrouw die je afwijst omdat je nog nooit geneukt hebt?
Dit.
Als contravraag voor de mannen:
Wie zou een vrouwelijk maagd afwijzen?
Zelf zou ik het schattig vinden. ( ook als ze maagd zou zijn op haar 30ste.)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:07:27 #9
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_116251572
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Want die 100 grappenmakers die hier 14 gaan zeggen maken het wel tot een mooi gemiddelde
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_116251582
Alsof daar een algemene regel voor is :N
pi_116251585
quote:

[..]

Of de mediaan.
Jij hebt namelijk net als mij een bovengemiddeld aantal vingers.
pi_116251596
Niemand wijst je af om de reden dat je geen ervaring hebt.
There is a time of cumming and going.
pi_116251600
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef Hyman het volgende:
:Y Iedereen heeft zn eigen mening hierover. Maar er is geen bepaalde leeftijd waarop het 'raar' is.
Als het voor jouw partner niet uitmaakt.. boeie? Als iemand gek op jou is, dan hoeft dat heus geen obstakel te zijn. En de eerste keer seks met een prostituee maakt je, in mijn opzicht, nog niet maagd-af. Dat klinkt meer als een 'moetje'.

Even een serieuze reactie ;)
He who feels he is too small to make a difference, has never been bitten by a mosquito.
pi_116251603
Ik ben 39 en ben nog maagd, ik denk niet dat het raar is op deze leeftijd om nog maagd te zijn. Ik wil gewoon eerst de ware vinden.
pi_116251615
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:07 schreef Hyman het volgende:

[..]

Want die 100 grappenmakers die hier 14 gaan zeggen maken het wel tot een mooi gemiddelde
Dan niet, enige antwoord hier op mogelijk is: twee keer de helft.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:08:52 #16
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_116251631
Ik weet je leeftijd niet of iets, maar naar de hoeren gaan omdat een vrouw je af zou wijzen _O- Denk je echt dat je wat leert als je daarheen gaat? zodat je kunt zeggen 'ik heb het gedaan'? :')

Daarnaast denk ik zelf, komt nog wel ben nog maar net 19 :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_116251644
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben 39 en ben nog maagd, ik denk niet dat het raar is op deze leeftijd om nog maagd te zijn. Ik wil gewoon eerst de ware vinden.
Jaah denk niet dat er nog 1 zoals jij rondloopt :')
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:09:15 #18
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_116251646
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dan niet, enige antwoord hier op mogelijk is: twee keer de helft.
Sluit 4 keer een kwart niet uit.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:09:29 #19
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_116251652
Vanaf een jaar of 15 voor jongens
Vanaf een jaar of 13 voor meisjes
pi_116251663
40 years old virgin :D _O- :')
pi_116251699
Verleden maakt niets uit, het heden en de toekomst wel. Geen enkele leeftijd dus als je het mij vraagt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_116252118
Wanneer jij het zelf raar vindt.
pi_116252196
Maagd zijn is niet raar. Slecht zijn in bed is wel raar. Dus je moet niet naar de hoeren gaan, maar gewoon wachten. :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_116252199
Hoe had je jezelf dat exact voor gesteld dan? Je gaat naar een hoer je neukt 30-60 seconden je komt klaar. Misschien ga je nog voor een 2e ronde en duurt het wat langer.

Daarna reken je af.

Tadaa, je hebt zelfvertrouwen, weet hoe je een vrouw moet plezieren en durft in een keer alle vrouwen aan te spreken in het uitgaansleven.

Helaas werkt het in de praktijk anders, als je nu 14-18 of 28 bent. Je eerste kaar ga je kutten, je krijgt hem er niet goed in. Misschien heb je moeite hard te blijven en je hebt nog geen idee hoe een vrouw precies te plezieren. Daar moet je gewoon een keer doorheen met een lieve vriendin een hoer gaat je daar echt niet bij helpen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:22:19 #25
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116252274
17
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_116252296
Als iemand rond de 35 nog maagd is gaat er een soort 'wat zou er mis zijn?'-alarmpje in je hoofd af. Dus daarvoor, denk ik :')
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:28:28 #27
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_116252627
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:19 schreef Kekaa het volgende:
Wanneer jij het zelf raar vindt.
Doei!
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:29:37 #28
137949 Disana
pi_116252694
Bedenk wel dat de vrouw die jou mag inwijden in de liefde dat best eens als een eer en liefdevolle daad kan zien. Naar de hoeren gaan doet veel van die mogelijk mooie ervaring teniet.
pi_116252834
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:22 schreef Tchock het volgende:
Als iemand rond de 35 nog maagd is gaat er een soort 'wat zou er mis zijn?'-alarmpje in je hoofd af. Dus daarvoor, denk ik :')
Dit. In mijn ogen is het verschil tussen "Ik heb geen ervaring" en "Ik heb weinig ervaring" best wel groot. Ik wil er ook niet over liegen als ik ooit een meid tegenkom, ook al duurt dat nog 5 jaar. Hoe denken jullie daarover?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116252879
Vooropgesteld, hoe oud ben je TS?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:33:14 #31
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_116252926
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dit. In mijn ogen is het verschil tussen "Ik heb geen ervaring" en "Ik heb weinig ervaring" best wel groot. Ik wil er ook niet over liegen als ik ooit een meid tegenkom, ook al duurt dat nog 5 jaar. Hoe denken jullie daarover?
ik vind best sukkelig dat je je druk maakt over zulke dingen vinden vrouwen nou niet echt aantrekkelijk
Doei!
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:35:35 #32
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_116253045
Vrouwen hebben natuurlijk het liefst een man met ervaring. En dan zo veel mogelijk. Als je dan tijdens een gesprek vertelt over je aantal bedpartners dan beginnen de hennetjes spontaan te druppelen. True story, vraag maar aan Jeroen Pauw.
pi_116253052
quote:

[..]

Je weet dat dit vooral in je eigen hoofd zit?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:35:58 #34
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_116253074
Ik vind het trouwens heel bijzonder als een meid van 20 oprecht mag zeggen dat ze maagd is tegenwoordig
pi_116253115
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef Oceanview het volgende:
Niemand wijst je af om de reden dat je geen ervaring hebt.
Dat is gewoonweg niet waar.
pi_116253150
quote:

[..]

Dus de enigste reden om naar een prostituee te gaan is om te kunnen zeggen dat je geen maagd bent? Nogal een rare reden lijkt me.

Bovendien je hoeft er toch niet om te liegen. Gewoon niet over beginnen. Ze zal echt niet gaan vragen of je nog maagd bent. Boven een bepaalde leeftijd zal ze er gewoon vanuit gaan dat dat niet het geval is. Later kan je dan altijd nog wel eens vertellen hoe het precies zit.
pi_116253274
Maar de vraag is natuurlijk; Waarom ben je nog maagd?
pi_116253387
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als het om echte liefde gaat niet, one night stands ander verhaal.
pi_116253454
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:35 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je weet dat dit vooral in je eigen hoofd zit?
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik wist tot vorig jaar ook niet dat ik geestelijk kapot was. Ik heb nu over een hoop aantal dingen geen idee meer eigenlijk. Ik dacht bijvoorbeeld ook dat ik nog op tijd was, maar de realiteit is dat nu bij de 10% hoor die nog helemaal niks gedaan heeft en dat het op mijn leeftijd het moeilijker is om een vriendin te krijgen. Ik was daar helemaal niet van bewust. Als ik dat wel wist, dan had ik jaren geleden actie ondernomen en niet nu.

Ik heb nu last van een soort van onrust/stress van "F*ck ik ben te laat! Straks wordt het helemaal niets meer!". Het is een beetje hetzelfde gevoel als dat je vandaag er achterkomt dat je morgen een tentamen hebt en dat je nog moet beginnen met leren.
pi_116253610
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb geen idee eigenlijk. Ik wist tot vorig jaar ook niet dat ik geestelijk kapot was. Ik heb nu over een hoop aantal dingen geen idee meer eigenlijk. Ik dacht bijvoorbeeld ook dat ik nog op tijd was, maar de realiteit is dat nu bij de 10% hoor die nog helemaal niks gedaan heeft en dat het op mijn leeftijd het moeilijker is om een vriendin te krijgen. Ik was daar helemaal niet van bewust. Als ik dat wel wist, dan had ik jaren geleden actie ondernomen en niet nu.

Ik heb nu last van een soort van onrust/stress van "F*ck ik ben te laat! Straks wordt het helemaal niets meer!". Het is een beetje hetzelfde gevoel als dat je vandaag er achterkomt dat je morgen een tentamen hebt en dat je nog moet beginnen met leren.
Yups, je weet wat je moet dan dus he? Als een motherfucker aan de slag maar op het moment zelf je rust bewaren ;).

Maar oké dan ben je laat? En dat zorgt voor extra hindernissen.

/Care, het is nu niet meer iets waar je iets aan kan gaan veranderen. Dus accepteer en doe je best. Heb je wel eens gewoon casual gesprekken met vrouwen die je niet goed kent of helemaal niet kent? Dat is namelijk een goed begin.
pi_116254245
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het is nooit te laat. Het simpele feit dat je bij de 10% van de mannen zit die op later leeftijd nog nooit een relatie gehad heeft, maakt niet dat je als gevolg daarvan die ook nooit zult krijgen. Het zegt helemaal niks over jouw kansen. Je hebt het compleet zelf in de hand.

Het is alleen jammer dat je een bepaalde ervaring mist. Ik zou er ook niet vanuit gaan dat je eerste date meteen degene wordt waarmee je oud gaat worden. Je zal echt wel een paar keer op je bek gaan.

Persoonlijk denk ik echter dat naar een prostituee gaan de zaken zeker niet makkelijker zal maken. Je zal daar echt niet veel leren over seks en al helemaal niet over relaties. Bovendien denk ik dat de gemiddelde vrouw eerder zou accepteren dat je maagd bent dan dat je uit pure wanhoop naar prostituee bent gegaan om je maagdelijkheid te verliezen.
pi_116254314
24
compact en kleverig.
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:02:55 #43
137949 Disana
pi_116254322
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:01 schreef Flipkees het volgende:

Bovendien denk ik dat de gemiddelde vrouw eerder zou accepteren dat je maagd bent dan dat je uit pure wanhoop naar prostituee bent gegaan om je maagdelijkheid te verliezen.
Exact wat ik ook denk.
pi_116254451
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:01 schreef Flipkees het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik echter dat naar een prostituee gaan de zaken zeker niet makkelijker zal maken. Je zal daar echt niet veel leren over seks en al helemaal niet over relaties. Bovendien denk ik dat de gemiddelde vrouw eerder zou accepteren dat je maagd bent dan dat je uit pure wanhoop naar prostituee bent gegaan om je maagdelijkheid te verliezen.
Dit! Niet alleen schaad je je eigen kansen maar je verpest ook nog je eerste keer, iets wat juist een prachtige herinnering moet zijn.
pi_116254463
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef Kandijfijn het volgende:Heb je wel eens gewoon casual gesprekken met vrouwen die je niet goed kent of helemaal niet kent? Dat is namelijk een goed begin.
Ik zit nu bij een studentenvereniging. Ik kom daar meiden tegen en ik ben er achter gekomen dat ze wel normaal met mij kunnen praten. Ze zitten me niet meer zo te treiteren en negeren als vroeger op school. Het is alleen jammer dat de meeste meiden al bezet zijn. Dat is wel de grootste hindernis denk ik.
Tot vorig jaar werd ik bloednerveus als er zelfs een meisje naast me ging zitten in de bus en trein. Het meisje deed uiteraard niets, maar die nare gevoelens werden op een onbewust niveau getriggerd. Ik heb daar nu helemaal geen last meer van sinds ik een paar maanden geleden met een meisje heb gedatet. Ik kwam toen er achter dat er wel meiden waren die fatsoenlijk tegen me konden zijn.
Ik had daarvoor nooit echt wat diepgaandere contact met meiden, ook niet via een sportvereniging ofzo. Het waren altijd "hoi doei" contacten. Er zijn trouwens geen meiden die mijn studie doen. Ik heb verder ook geen vrienden waarmee ik even naar een kroeg kan gaan o.i.d. Datingsites werken ook niet echt voor mij.
Ik heb ook gekeken op de sites NMLK en Fellas, maar daar schiet ook niet echt iets mee op.
Wat wel zou helpen is als ik naar de Randstad zou verhuizen. Dan heb ik wel de mogelijkheid om in één klap een hoop nieuwe contacten op te doen. Misschien moet ik dat volgend jaar gaan doen.
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:10:54 #46
137949 Disana
pi_116254720
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]
Ik had daarvoor nooit echt wat diepgaandere contact met meiden, ook niet via een sportvereniging ofzo. Het waren altijd "hoi doei" contacten.
Ik begrijp nu wel waarom je mijn post en alle andere over de schoonheid van inwijding in de liefde overslaat. Je hebt de rollen omgedraaid en wilt seksueel scoren om te scoren, ongeacht wie het meisje is, en ongeacht enig 'diepgaand' contact. Jammer.
pi_116254794
quote:

[..]

Ik zit nu bij een studentenvereniging. Ik kom daar meiden tegen en ik ben er achter gekomen dat ze wel normaal met mij kunnen praten. Ze zitten me niet meer zo te treiteren en negeren als vroeger op school. Het is alleen jammer dat de meeste meiden al bezet zijn. Dat is wel de grootste hindernis denk ik.
Tot vorig jaar werd ik bloednerveus als er zelfs een meisje naast me ging zitten in de bus en trein. Het meisje deed uiteraard niets, maar die nare gevoelens werden op een onbewust niveau getriggerd. Ik heb daar nu helemaal geen last meer van sinds ik een paar maanden geleden met een meisje heb gedatet. Ik kwam toen er achter dat er wel meiden waren die fatsoenlijk tegen me konden zijn.
Ik had daarvoor nooit echt wat diepgaandere contact met meiden, ook niet via een sportvereniging ofzo. Het waren altijd "hoi doei" contacten. Er zijn trouwens geen meiden die mijn studie doen. Ik heb verder ook geen vrienden waarmee ik even naar een kroeg kan gaan o.i.d. Datingsites werken ook niet echt voor mij.
Ik heb ook gekeken op de sites NMLK en Fellas, maar daar schiet ook niet echt iets mee op.
Wat wel zou helpen is als ik naar de Randstad zou verhuizen. Dan heb ik wel de mogelijkheid om in één klap een hoop nieuwe contacten op te doen. Misschien moet ik dat volgend jaar gaan doen.
Dus je bent, hoe oud? 19, 20?
pi_116254833
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik begrijp nu wel waarom je mijn post en alle andere over de schoonheid van inwijding in de liefde overslaat. Je hebt de rollen omgedraaid en wilt seksueel scoren om te scoren, ongeacht wie het meisje is, en ongeacht enig 'diepgaand' contact. Jammer.
Ok
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dus je bent, hoe oud? 19, 20?
26
pi_116254996
Maak je er niet zo druk over, je kan toch de tijd niet terugkeren, kan wel voorstellen dat je denkt shit andere hebben het wel ik niet. De eerste keer zal heus wel komen ga er niet naar zoeken, hoewel dit moeilijk is te accepteren/gevoel negeren.
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:17:10 #50
137949 Disana
pi_116255007
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:13 schreef Comp_Lex het volgende:

Ok
Zo oké vind ik het niet om op je 26ste te kiezen voor een hoer i.p.v. uit te kijken naar een lieve vriendin.
pi_116255046
quote:

[..]

Ok

[..]

26
Dan zou ik me echt nog niet zo druk maken. Je bent wel laat, maar het valt echt wel een klein beetje mee hoor. Als je echt hieraan wilt werken zou ik toch een datingsite proberen. Dan kan je eerst online een beetje 'oefenen' via de chat om te kijken of het klikt en daarna gewoon afspreken met iemand in je buurt. Uiteraard zal je echt wel een paar keer op je bek gaan (en je moet natuurlijk zeker geen seks verwachten, maar daar gaat het ook niet om in eerste instantie) maar je leert dan misschien wel beter omgaan met vrouwen.
pi_116255278
quote:

[..]

Ok

[..]

26
Je contact komt echt wel. Nu naar de hoeren gaan kost je heel veel, en het enige wat het je oplevert is dat nog steeds geen enkele vrouw vrijwillig seks met je heeft gehad. Wat denk jij, dat je na een prostituee ineens weet hoe het moet? Of dat je zelfvertrouwen krijgt omdat je zo'n liefdeloze duomasturbatiebeurt hebt gehad?
pi_116255318
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Zo oké vind ik het niet om op je 26ste te kiezen voor een hoer i.p.v. uit te kijken naar een lieve vriendin.
Ik heb nog niet gekozen om nu naar een hoer te gaan. Ik zit er alleen over na te denken. Het punt is gewoon dat ik niet nog heel lang ga wachten op iets wat waarschijnlijk toch nooit gaat komen. Ik wil trouwens niet naar zomaar een hoer gaan, maar naar een escort die met je mee op stap gaat enzo. Dat vind ik veel leuker.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef Flipkees het volgende:

[..]

Dan zou ik me echt nog niet zo druk maken. Je bent wel laat, maar het valt echt wel een klein beetje mee hoor. Als je echt hieraan wilt werken zou ik toch een datingsite proberen. Dan kan je eerst online een beetje 'oefenen' via de chat om te kijken of het klikt en daarna gewoon afspreken met iemand in je buurt. Uiteraard zal je echt wel een paar keer op je bek gaan (en je moet natuurlijk zeker geen seks verwachten, maar daar gaat het ook niet om in eerste instantie) maar je leert dan misschien wel beter omgaan met vrouwen.
Ik heb al een date gehad via een datingsite. Ik heb door het contact met haar geleerd dat vrouwen wel normaal tegen me kunnen doen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:27:59 #54
365231 Fera
Fire & Blood
pi_116255513
Ik vind dat er niks mis is met maagdelijke jongens. Staat me totaal niet tegen om iemands eerste te zijn. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:29:46 #55
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_116255601
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
Ik vind dat er niks mis is met maagdelijke jongens. Staat me totaal niet tegen om iemands eerste te zijn. :)
Ok.

Maar ook een 45 jarige man?
pi_116255605
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:42 schreef Oceanview het volgende:

[..]

Als het om echte liefde gaat niet, one night stands ander verhaal.
Echte liefde...volgens mij heeft dat tijd nodig. Als iemand afknapt op het feit dat je nog geen ervaring hebt dan krijg je die tijd niet. Maar er zullen gelukkig een hoop mensen zijn die het niks uitmaakt.
pi_116255650
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echte liefde...volgens mij heeft dat tijd nodig. Als iemand afknapt op het feit dat je nog geen ervaring hebt dan krijg je die tijd niet. Maar er zullen gelukkig een hoop mensen zijn die het niks uitmaakt.
Heb je een punt maar je vraagt toch niet zomaar aan elkaar je ervaringen qua bedplezier. :')
pi_116255785
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:30 schreef Oceanview het volgende:

[..]

Heb je een punt maar je vraagt toch niet zomaar aan elkaar je ervaringen qua bedplezier. :')
Jawel joh, is leuk om te horen :@
compact en kleverig.
pi_116255794
quote:

[..]

Daarom kan je daar beter ook in eerste instantie niet teveel over zeggen.

Overigens denk ik dat het type vrouw dat meteen afknapt op een maagd niet bepaald een goede match is voor TS.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:35:47 #60
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116255892
Ik zou zeggen dat vanaf 30 toch wel raar begint te worden.. maar ja om een escort te nemen dan lijkt me ook niks.. Gewoon wat meer je best doen en genoegen nemen met een maatje meer enzo. Dan kan je wel sex krijgen via internet hoor. Maar betalen voor sex is dan weer zoiets van nee doe maar niet. Dan heb je helemaal niks gepresteert weet je..
we dan
pi_116255931
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Jawel joh, is leuk om te horen :@
Ohja ik ben eens gepakt door 3 negers :~.
pi_116256306
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb nog niet gekozen om nu naar een hoer te gaan. Ik zit er alleen over na te denken. Het punt is gewoon dat ik niet nog heel lang ga wachten op iets wat waarschijnlijk toch nooit gaat komen. Ik wil trouwens niet naar zomaar een hoer gaan, maar naar een escort die met je mee op stap gaat enzo. Dat vind ik veel leuker.
Eerlijk gezegd zou ik er niet eens over nadenken. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het heus wel komt. Ga daar maar vanuit.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:48:46 #63
240618 Micson
The lonely stoner
pi_116256490
quote:

[..]

Ik denk dat een potentieel vriendinnetje van TS er eerder op afknapt als TS vertelt dat zijn eerste keer met een hoer was, dan wanneer hij vertelt dat hij nog maagd is.
pi_116256633
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef Oceanview het volgende:

[..]

Ohja ik ben eens gepakt door 3 negers :~.
Details.. :9

En ik zou ze eerder afknappen op een 30jarige maagd dan een man die voor zn sex naar de hoeren is gegaan/ gaat.

Maar dat ben ik en dat is niet standaard denk ik.
compact en kleverig.
pi_116256730
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:48 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik denk dat een potentieel vriendinnetje van TS er eerder op afknapt als TS vertelt dat zijn eerste keer met een hoer was, dan wanneer hij vertelt dat hij nog maagd is.
Zou best kunnen, maar ik zou geen van beide vertellen denk ik...
En als het ter sprake komt gewoon de waarheid een beetje verdraaien, dat je een korte relatie hebt gehad maar meer niet.
pi_116256884
Volgens mij wordt je dan alleen maar "bijzonderder" er door.
pi_116257059
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou best kunnen, maar ik zou geen van beide vertellen denk ik...
En als het ter sprake komt gewoon de waarheid een beetje verdraaien, dat je een korte relatie hebt gehad maar meer niet.
Ik heb me dan serieus altijd afgevraagd of dat niet een beetje doorzichtig zou zijn :P

Maar goed, dat zal vast afhangen van hoe je dat weet te brengen.
pi_116257231
Ik heb gemerkt dat je zomaar in een situatie kan verkeren dat je snel moet zeggen dat je maagd bent of dat je moet liegen. Meiden op de studentenvereniging praten soms met mij over relaties en seks met "Je kent het wel. Je hebt het vast wel meegemaakt" toon zonder dat ze dat echt zeggen, als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_116257496
Toekomstige Schenkstroop?
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb gemerkt dat je zomaar in een situatie kan verkeren dat je snel moet zeggen dat je maagd bent of dat je moet liegen. Meiden op de studentenvereniging praten soms met mij over relaties en seks met "Je kent het wel. Je hebt het vast wel meegemaakt" toon zonder dat ze dat echt zeggen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Positief toch? Als ze op zo'n toon tegen je praten denken ze dat je het al hebt meegemaakt, wat dan ook inhoudt dat je er niet als een complete maagdelijke zolderkamernerd uitziet, ook al ben je dat misschien van binnen wel. En als je dat beseft is het ook weer makkelijker te faken. Fake it til you make it dus.

En als je erover liegt en het meisje na de seks opmerkt dat het wel erg ongemakkelijk ging is de buit al binnen, dus dat is dan een zorg ;)
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:21:43 #70
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_116257940
Mwah, jaartje of 22? Dan gaat men wel de wenkbrauwen fronsen denk ik.
pi_116258309
Ik snap niet dat mannen naar de hoeren willen gaan om ervaring op te doen. Je moet een vrouw betalen alvorens ze aan je wil zitten. :{ Dat is toch een walgelijke gedachte? Liever een maagd dan iemand die naar de hoeren is geweest.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:33:02 #72
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116258352
14
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 01:14:08 #73
365231 Fera
Fire & Blood
pi_116259617
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:29 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ok.

Maar ook een 45 jarige man?
Ik zou sowieso niet iets met n vent willen die mn vader had kunnen zijn.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_116260957
ongeveer 450 jaar , maar blijft uiteraard fantastisch
Zie!
  zaterdag 1 september 2012 @ 02:34:56 #75
383107 Catenaccio
Onder een vergrootglas
pi_116261392
Ach, het is per persoon verschillend. Ik was er redelijk vroeg bij, maar dat was puur omdat ik nieuwsgierig was. Ben ik er achteraf trots op? Nou nee, ik weet zelfs amper nog wat er gebeurd was. Het had net zo goed later kunnen gebeuren.

Ik weet zeker dat als jij leuk vrouwelijk contact legt en je legt het uit na een date, dat jij binnen 10 minuten in bed ligt met een mooi vrouwtje! Vrouwen zijn er gek op, volgens mij.. Ik ben een man, maar als een vrouw zegt dat ze nog maagd is en wil leren hoe alles ''moet'', dan heb ik binnen 5 seconden mn broek naar beneden! Iedereen is gek op een maagd, ook vrouwen!

Ik zou never nooit betalen om seks te hebben. Wat schiet je ermee op? Waarschijnlijk ben jij alleen maar gefocust om te komen, terwijl je niet geholpen wordt. Dat stuk vlees gaat liggen en doet verder niets. Dan kan je beter een date regelen, als het klikt en ze wilt mee, dan leg je het uit. Dan wordt je liefdevol verzorgd en heb je een hele andere omgeving! Dat zal volgens mij best werken!
Nil Satis Nisi Optimum
pi_116262187
TS wil denk ik gewoon de ervaring gebruiken met een hoer voor zijn eigen gemoedsrust voor het geval hij echt een leuk meisje tegen komt en daar mee in bed beland. Dat hij in ieder geval weet wat er moet gebeuren in bed en dus minder bang is dat hij een flater slaat op het moment supreme met het meisje waar hij wel oud mee wil worden.

Het lijkt me niet dat hij dat als zij vraagt naar zijn ervaringen met vrouwen dat hij zal zeggen " Ik heb niet veel ervaring maar ben wel 3 keer naar prostituee gegaan om te oefenen".

Als TS denkt dat de ervaring bij een prostituee hem minder zenuwachtig zal maken in de serieuze dating scene dan moet hij dat gewoon doen!

Wellicht een idee om een activiteit te plannen op NMLK: "Avondje wandelen op de Amsterdamse Wallen", zodat je met en groepje gelijkgestemden gaat.
pi_116262303
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Niemand heeft het toch oké te vinden of TS zijn maagdelijkheid verliest aan een hoer of "een lieve vriendin"? Lijkt mij nou echt iets wat je zelf moet beslissen.
Ik kan best begrijpen dat je naar een prostituee zou gaan voor je eerste keer als je tegen midden/eind 20 bent en het nog nooit gedaan hebt. Niet omdat je dan kan zeggen dat je geen maagd meer bent, maar omdat je wat zekerheid hebt voor wanneer het er alsnog van gaat komen met die lieve vriendin. Ik geloof niet dat de eerste keer met iemand waar je echt op valt een minder mooie ervaring is wanneer je eerst al eens geoefend hebt bij iemand die ervoor heeft doorgeleerd. Grote kans dat het zelfs een betere ervaring wordt omdat je niet wordt gehinderd door extreme spanning.

Overigens denk ik niet dat maagd zijn op je 26e heel erg vreemd is. Het is boven het gemiddelde waarschijnlijk, maar er lopen ook nog genoeg nog oudere maagden rond.
pi_116262340
TS ik weet niet of een hoer (met alle respect verder) nou echt de aangewezen persoon is om wat ervaring bij op te doen :P

Maar als je dan toch per se moet, regel dan een goeie escort en vertel hoe de vork in de steel zit. Want als je voor een prikkie een of ander ongeinteresseerd sujet treft ben je verder van huis.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116262344
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 04:44 schreef Miklofan123 het volgende:
" Ik heb niet veel ervaring maar ben wel 3 keer naar prostituee gegaan om te oefenen".
Als je wist hoe veel ik gehosseld heb met deze openingszin :{w
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116262366
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:07 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Dit.
Ik zou het niet moeten. Pff krijg je dat gedoe weer dat ze alles eng vind of pijn vind doen. Wil wel een ervaren vrouw die hem eraf zuigt B-)
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116262376
quote:

[..]

Dit.
Voor mij zou het niet zo hoeven, al helemaal niet als ze 30 is.

*bedenkt zich hoe 30 jarige vrouwelijke maagd er waarschijnlijk uit ziet*
pi_116262402
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe had je jezelf dat exact voor gesteld dan? Je gaat naar een hoer je neukt 30-60 seconden je komt klaar. Misschien ga je nog voor een 2e ronde en duurt het wat langer.

Daarna reken je af.

Tadaa, je hebt zelfvertrouwen, weet hoe je een vrouw moet plezieren en durft in een keer alle vrouwen aan te spreken in het uitgaansleven.

Helaas werkt het in de praktijk anders, als je nu 14-18 of 28 bent. Je eerste kaar ga je kutten, je krijgt hem er niet goed in. Misschien heb je moeite hard te blijven en je hebt nog geen idee hoe een vrouw precies te plezieren. Daar moet je gewoon een keer doorheen met een lieve vriendin een hoer gaat je daar echt niet bij helpen.
pay cash?
pi_116262666
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 07:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik zou het niet moeten. Pff krijg je dat gedoe weer dat ze alles eng vind of pijn vind doen. Wil wel een ervaren vrouw die hem eraf zuigt B-)
Net alsof een maagd hem er niet van kan zuigen. :P
pi_116262669
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 08:31 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Nou over het algemeen niet nee.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116262678
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 08:31 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

als de maagd ter compensatie van haar maagdelijkheidswens flink aan het pijpen is geslagen, wie weet?
pi_116262683
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 08:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou over het algemeen niet nee.
Dan verschillen onze ervaringen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116262723
Eh. Het zou me geen fuck uitmaken.
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:56:50 #88
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116264196
quote:

26
26 is aan de late kant maar zeker niet hopeloos oud imo.

Een vriend van mij kondigde al jaren van tevoren aan dat als hij nog maagd was op z'n 32-ste dat hij dan naar de hoeren zou gaan. Waarom 32? Het was een nerd en voor 32 heb je een bit extra nodig om je leeftijd weer te geven _O-. Anyway, op z'n 32-ste verjaardag (of de dag erna) ging hij inderdaad naar de hoeren, waar natuurlijk niks aan was, maar goed... Een jaar later ontmoette hij een leuk meisje en daar is hij nu mee getrouwd en ze hebben 3 kinderen! Ik geloof er niets van dat hij minder kans had gehad met dat meisje als hij nog maagd was geweest trouwens.

Maar ik zou zeggen, als je denkt dat het je helpt ga dan gewoon. Get it out of the way. Je hebt daar weinig aan te verliezen denk ik en misschien geeft het je extra zelfvertrouwen.

Waar je wel iets aan moet doen is dit:

quote:
Ik kom daar meiden tegen en ik ben er achter gekomen dat ze wel normaal met mij kunnen praten. Ze zitten me niet meer zo te treiteren en negeren als vroeger op school.
Je moet ophouden jezelf in een verbitterde slachtoffer rol te plaatsen. Dat ligt achter je en ook al spreek je het misschien niet uit in het openbaar uit, de kans is groot dat het het wel uitstraalt. Verder leg je in zo'n slachtoffer rol de schuld bij iemand anders. Zelfs als dat terecht is werkt dat alleen maar contra-productief, want alleen JIJ kan je eigen probleem oplossen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_116264342
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:56 schreef SeLang het volgende:

Een vriend van mij kondigde al jaren van tevoren aan dat als hij nog maagd was op z'n 32-ste dat hij dan naar de hoeren zou gaan. Waarom 32? Het was een nerd en voor 32 heb je een bit extra nodig om je leeftijd weer te geven _O-.
Je vriend had beter moeten opletten, hij had eigenlijk al op zijn 31-ste naar de hoeren moeten gaan, nu is hij namelijk alsnog een 5-digit maagd _O-
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116265021
Vanuit biologisch perspectief is het best een prestatie. Wees er trots op zou ik zeggen dat je tot nu toe nog geen slaaf bent van je "selfish genes".

[ Bericht 23% gewijzigd door Knowledge_seeker op 01-09-2012 11:57:12 ]
  Moderator zaterdag 1 september 2012 @ 13:16:27 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116267450
Denk dat 3 jaar wel mijn wenkbrauwen doet fronzen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  † In Memoriam † zaterdag 1 september 2012 @ 13:20:00 #92
137949 Disana
pi_116267580
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Comp_Lex het volgende:

Enerzijds geef je aan sociaal op de goede weg te zijn, anderzijds denk je vrijwel geen kans te maken op een vriendin. Ik vermoed dat je het te somber inziet en dat je jezelf nog wat tijd moet gunnen.
pi_116267592
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:43 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Vanuit biologisch perspectief is het best een prestatie. Wees er trots op zou ik zeggen dat je tot nu toe nog geen slaaf bent van je "selfish genes".
Vanuit evolutionair perspectief ben je dan wel inferieur.

Maar goed, ik zelf ook want ik wil geen kinderen later. :')
pi_116270050
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:03 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,

op welke leeftijd is het raar om nog maagd te zijn (Dat je dan vraagtekens zet bij een man)? Ik vraag dit, omdat ik nu met de gedachte zit om naar een prostituee te gaan, maar ik weet nog niet wanneer. Ik wil daar graag naartoe, omdat ik niet het risico wil lopen dat een vrouw mij afwijst om de reden dat ik geen ervaring heb met relaties en seks. Dat zou ik wel heel erg vinden, want ik hoor bij die 10% die nog niks heeft gedaan op het gebied van relaties.
Seks met een prostituee is anders dan seks met een vriendin, en ervaring met relaties bouw je er ook niet mee op.

Het lost dus weinig op.. behalve dan dat je je behoefte aan seks kunt bevredigen.

Ik vind dat je alleen naar een prostituee moet gaan als het jou puur om de seks gaat. Want dat is alles waar ze voor is.

En qua leeftijd tsja.. dat hangt nogal ervan af.

De ene vrouw vindt het al heel raar als je op je 21ste nog maagd bent, de andere kan er misschien wel mee leven als je dat nog bent op je 25ste.

Punt is, soort zoekt soort. Jij hebt iemand nodig die bij jou past en die net als jij nog niet zo heel ervaren is.

Hoe gaat het eigenlijk met het vrienden maken bij de studentenvereniging?
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_116270114
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:56 schreef SeLang het volgende:
Een vriend van mij kondigde al jaren van tevoren aan dat als hij nog maagd was op z'n 32-ste dat hij dan naar de hoeren zou gaan. Waarom 32? Het was een nerd en voor 32 heb je een bit extra nodig om je leeftijd weer te geven _O-
Geweldig :D
pi_116270339
quote:
Haha, dan kom je in mijn zone. Kijk uit. Straks moet je mee een biertje gaan drinken in de kroeg, een avondje poolen of mee naar een pokeravond.
pi_116270478
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Meiden op de studentenvereniging praten soms met mij over relaties en seks met "Je kent het wel. Je hebt het vast wel meegemaakt" toon zonder dat ze dat echt zeggen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Mooi toch, dat is een stuk beter dan dat ze er meteen van uitgaan dat jij nog een maagd bent (op basis van uiterlijk en gedrag).
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:02:09 #98
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_116270525
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:44 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Seks met een prostituee is anders dan seks met een vriendin, en ervaring met relaties bouw je er ook niet mee op.

Het lost dus weinig op.. behalve dan dat je je behoefte aan seks kunt bevredigen.

Ik denk dat het TS meer gaat om de technische en mechanische aspecten van sex te leren kennen. En dat kan best het zelfvertrouwen bevorderen. De man moet het uiteindelijk doen tenslotte.
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_116270577
quote:

[..]

Dit.
Hangt er een beetje vanaf waarom ze maagd is.

Als ze per se maagd wil blijven totdat we getrouwd zijn, ben ik snel weg.

Is ze maagd omdat het gewoon nog niet gebeurd is, dan heb ik er een missie bij :P

Een stukje ongerepte natuur claimen >:)
pi_116270697
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:02 schreef Salah-al-Din het volgende:
De man moet het uiteindelijk doen tenslotte.
Doe niet zo ouderwets :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:22:42 #101
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116271004
Als ik het zo lees vind je dat anderen voor jou moeten bepalen wat de standaard is en dat licht zie je nu pas?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_116271288
Vanaf je 21ste. Precies dan en geen jaar later of vroeger.
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:37:59 #103
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_116271370
15 lijkt me toch wel vrij laat
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:40:33 #104
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_116271440
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 07:24 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

dat hoeft toch niet met uiterlijk te maken hebben? kan ook gewoon een sociaal onhandig iemand zijn
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_116271958
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 07:24 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Maar als ze er niet aantrekkelijk uit ziet zou je haar sowieso niet willen, wel of geen maagd. Dus dat staat er los van.
pi_116272370
Naar de hoeren gaan zou ik niet doen. Niet omdat ik tegen de hoererij ben of omdat ik het eens ben met dat zielige sentimentele gewauwel van 'ohh je eerste keer moet zo speciaal zijn', maar omdat het maagd-zijn niet is wat je dwarszit. Wat jouw dwarszit is dat er nog nooit een vrouw is geweest die jou leuk genoeg vond om vrijwillig seks met je te hebben. Dus ipv me druk te maken over naar een hoer gaan ja/nee, zou ik het probleem maar eens bij de wortels aanpakken. Dus zoveel mogelijk contact zoeken met wijven op je studentenvereniging. Want geloof me, als je dit nog jaren laat dooretteren gaat het op een gegeven moment mis. Dan merk je opeens dat je een nare, cynische, bittere ouwe vent bent geworden.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_116272424
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:02 schreef Salah-al-Din het volgende:

[..]

Ik denk dat het TS meer gaat om de technische en mechanische aspecten van sex te leren kennen. En dat kan best het zelfvertrouwen bevorderen.
Het probleem met dit soort gezeur is altijd dat je eerst ontmaagd moet zijn om het zijn van maagd te kunnen relativeren. Eigenlijk wijst het zich vanzelf allemaal wel als je er voor openstaat. Je kunt wel ervaren zijn, maar als je niet van ervaringen leert dan heb je daar nog niks aan, genoeg kerels van 26 die nog nooit goede seks hebben gehad. De ontmaagding is het begin van ervaring met seks, niet het einde. Een hoer is uiteraard een heel slecht begin. Kennelijk maakt TS goede vorderingen in zijn contact met meisjes dus dan zal dat met fysiek contact ook wel gaan.

Natuurlijk is het eng de eerste keer, en spannend ook, maar daar zal met de ervaring van een hoer niet veel anders zijn. Maar er kan eigenlijk niks fout gaan, je hoeft alleen maar op je gevoel af te gaan en te genieten. Je kunt wel denken dat je moet presteren, maar zo werkt het helemaal niet als een jongen en een meisje elkaar leuk vinden en dus in bed belanden.

quote:
De man moet het uiteindelijk doen tenslotte.
Neuh. Ervaring is natuurlijk handig als je zestien bent en het meisje is onervaren en je moet het snel even doen als je ouders een uurtje weg zijn. Maar als een van beide gewoon kalm is en je de tijd hebt is ervaring helemaal niet belangrijk. Het is toch de eerste ervaring met elkaar voor beide, dan moet je toch gaan ontdekken en heb je er helemaal niets om te doen alsof je het belangrijkste al kent.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_116272438
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:09 schreef Sicstus het volgende:
Naar de hoeren gaan zou ik niet doen. Niet omdat ik tegen de hoererij ben of omdat ik het eens ben met dat zielige sentimentele gewauwel van 'ohh je eerste keer moet zo speciaal zijn', maar omdat het maagd-zijn niet is wat je dwarszit. Wat jouw dwarszit is dat er nog nooit een vrouw is geweest die jou leuk genoeg vond om vrijwillig seks met je te hebben. Dus ipv me druk te maken over naar een hoer gaan ja/nee, zou ik het probleem maar eens bij de wortels aanpakken. Dus zoveel mogelijk contact zoeken met wijven op je studentenvereniging. Want geloof me, als je dit nog jaren laat dooretteren gaat het op een gegeven moment mis. Dan merk je opeens dat je een nare, cynische, bittere ouwe vent bent geworden.
Eens.
Maar het kan je wel het gevoel van ervaring geven waardoor je eerste keer met een echte vrouw, op die leeftijd, toch wat vertrouwder aanvoelt.
pi_116272525
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zijn er mensen die iemand afwijzen wegens geen ervaring??
Dan zijn het wel zielepoten.
kap nah
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:14:14 #110
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116272533
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eens.
Maar het kan je wel het gevoel van ervaring geven waardoor je eerste keer met een echte vrouw, op die leeftijd, toch wat vertrouwder aanvoelt.
Jij doet tevaak die duim vind ik.. 8-)
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:15:09 #111
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116272561
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:14 schreef zipper4u het volgende:

[..]

Zijn er mensen die iemand afwijzen wegens geen ervaring??
Dan zijn het wel zielepoten.
Meestal is het geen ervaring hebben wel een indicatie van hoe goed een persoon het bij het andere geslacht doet. Niet het geen ervaring hebben is vaak een probleem maar wat het impliceert is niet woest aantrekkelijk voor de vrouwkes :7
we dan
pi_116272565
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar als ze er niet aantrekkelijk uit ziet zou je haar sowieso niet willen, wel of geen maagd. Dus dat staat er los van.
Je hebt ook nog iets als een "klik" tussen mensen.
kap nah
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:16:42 #113
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116272599
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:15 schreef zipper4u het volgende:

[..]

Ja en die klik ontstaat nou eenmaal zelden met echt lelijke mensen tenzij je zelf ook lelijk bent.. althans zo is mijn ervaring. Je zoekt een knap meisje en daarin heb je interesse en daar ligt dan sneller de klik mee dan met een persoon die niet direct je interesse zou hebben (normaal gesproken)
we dan
pi_116272615
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Meestal is het geen ervaring hebben wel een indicatie van hoe goed een persoon het bij het andere geslacht doet. Niet het geen ervaring hebben is vaak een probleem maar wat het impliceert is niet woest aantrekkelijk voor de vrouwkes :7
Dus gewoon lekker liegen, en als de sex tegenvalt opbiechten dat je nog weinig ervaring hebt :)
kap nah
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:17:57 #115
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116272644
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:17 schreef zipper4u het volgende:

[..]

Dus gewoon lekker liegen, en als de sex tegenvalt opbiechten dat je nog weinig ervaring hebt :)
Nou ja proberen te zorgen dat het niet aan bod komt of er beetje omheen draaien werkt ook wel denk ik. Liegen is direct ook weer zo hé :P
we dan
pi_116272693
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:15 schreef zipper4u het volgende:

[..]

En je moet haar wel aantrekkelijk vinden. Ik had het niet over mooi of knap, maar als je iemand helemaal niet aantrekkelijk vindt dan gaat een relatie ook niet werken. Klik of niet.
pi_116272694
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja en die klik ontstaat nou eenmaal zelden met echt lelijke mensen tenzij je zelf ook lelijk bent.. althans zo is mijn ervaring. Je zoekt een knap meisje en daarin heb je interesse en daar ligt dan sneller de klik mee dan met een persoon die niet direct je interesse zou hebben (normaal gesproken)
Liever een lelijkerd die zo geil als boter is, dan een knapperd waar half Afrika in gehangen heeft.
En vergeet de uitstraling die iemand heeft niet, een lekker bekkie is niet alles. (maar wel meegenomen)
kap nah
pi_116272713
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja proberen te zorgen dat het niet aan bod komt of er beetje omheen draaien werkt ook wel denk ik. Liegen is direct ook weer zo hé :P
Of opbiechten dat haar vriendin het beter deed :)
kap nah
pi_116272769
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En je moet haar wel aantrekkelijk vinden. Ik had het niet over mooi of knap, maar als je iemand helemaal niet aantrekkelijk vindt dan gaat een relatie ook niet werken. Klik of niet.
Iemand aantrekkelijk vinden kan ook later komen, als je die persoon beter leert kennen.

Het is een stuk makkelijker als die persoon alles heeft wat jouw aantrekkelijk lijkt, maar vaak zijn die al bezet of zijn geen hetero.
Of hebben een kast vol kids.
kap nah
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:22:06 #120
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116272770
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:19 schreef zipper4u het volgende:

[..]

Of opbiechten dat haar vriendin het beter deed :)
lololo

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:19 schreef zipper4u het volgende:

[..]

Liever een lelijkerd die zo geil als boter is, dan een knapperd waar half Afrika in gehangen heeft.
En vergeet de uitstraling die iemand heeft niet, een lekker bekkie is niet alles. (maar wel meegenomen)
Ja nou ja ook knappe meiden kunnen geil zijn zonder soa's te hebben 8-) Nu pak je 2 extremen en die vergelijk je dan terwijl bij die knapperd dat negatieve (half afrika enzo) er helemaal niet perse bij hoeft te zijn.. en uitstraling is belangrijk maar meestal hebben mensen dat die niet al te lelijk zijn in ieder geval :P
we dan
pi_116272938
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

lololo

[..]

Ja nou ja ook knappe meiden kunnen geil zijn zonder soa's te hebben 8-) Nu pak je 2 extremen en die vergelijk je dan terwijl bij die knapperd dat negatieve (half afrika enzo) er helemaal niet perse bij hoeft te zijn.. en uitstraling is belangrijk maar meestal hebben mensen dat die niet al te lelijk zijn in ieder geval :P
Ik heb ook 2 extremen genomen, maar toch gebeurt dit vaker dan je denkt.
Veel knappe meiden/vrouwen hebben een arrogantie waar je eng van wordt, is mijn ervaring.
Kan ook afgunst zijn van mijn kant, maar ken er weinig die een "leuke" arrogantie hebben.

Lelijkerds kunnen wel een betere uitstraling krijgen als hun zelfvertrouwen toeneemt, maar dat kan een proces zijn waar je veel energie in moet steken.( niet dat nee :P )
kap nah
pi_116272991
Maar goed, in feite is dit alles een luxe probleem, eerst iemand vinden die ook jou leuk / aantrekkelijk vind, en vrijgezel is.

Nu eerste me lelijke buur vouw van me voordeur trappen :D
kap nah
pi_116273139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nee, maar blijkbaar ook gepest en extreem verlegen geweest. Dat is dus allemaal al aan het veranderen.
pi_116273783
Nou bij 25 kijk ikvtoch wel raar op. Maar liever een maagd dan iemand die naar de hoeren gaat. Vind ik een beetje viezig :9
In life, every ending is a new beginning..
pi_116274069
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:53 schreef LaLouchi het volgende:
Nou bij 25 kijk ikvtoch wel raar op. Maar liever een maagd dan iemand die naar de hoeren gaat. Vind ik een beetje viezig :9
Hoeren zijn over het algemeen schone mensen. Wijven die elke week een ander gladjanus oppikken in de kroeg of de studentensoos, dat zijn pas smerige snollen.
pi_116274316
quote:
Iedereen is gek op een maagd, ook vrouwen!
Spreek voor jezelf. Een maagd kan helemaal niks in bed. Ik moet er eerlijk waar niet aan denken :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116274755
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:01 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Hoeren zijn over het algemeen schone mensen. Wijven die elke week een ander gladjanus oppikken in de kroeg of de studentensoos, dat zijn pas smerige snollen.
Vind het beide smerig.
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 1 september 2012 @ 17:34:12 #128
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_116275339
quote:
13s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Een maagd kan helemaal niks in bed. Ik moet er eerlijk waar niet aan denken :X
Precies dit. Als je beide maagd bent kan dit wel leuk zijn, allebei ontdekken wat seks is. Maar daarna moet je er niet aan denken om het met een maagd te doen :N
  zaterdag 1 september 2012 @ 17:39:34 #129
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116275493
Welnee, een maagd is juist een droom O+. Voor mij is het een grote pre als een vrouw nog maagd is.
Mijn reisverslagen
pi_116275707
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:39 schreef SeLang het volgende:
Welnee, een maagd is juist een droom O+. Voor mij is het een grote pre als een vrouw nog maagd is.
Je bent dus onzeker over je sexuele prestaties?
pi_116275915
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Was jij niet die man die dacht dat als een vrouw heel nat was dat betekende dat ze was klaargekomen?
  zaterdag 1 september 2012 @ 17:54:44 #132
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116275926
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn. Ik heb ook liever een nieuwe auto dan een afgeragde tweedehands bak dus ik zal wel een slechte chauffeur zijn dan. :')
Mijn reisverslagen
pi_116276167
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:54 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn. Ik heb ook liever een nieuwe auto dan een afgeragde tweedehands bak dus ik zal wel een slechte chauffeur zijn dan. :')
Ik heb meerdere vrouwen ontmaagd, maar het was nooit zo lekker als met een ervaren vrouw.

Sterker nog, toen ik het eens met een echte megaslet deed en zij onder de indruk was, dat was het grootste compliment B-)
pi_116276194
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Was jij niet die man die dacht dat als een vrouw heel nat was dat betekende dat ze was klaargekomen?
Was jij niet die man die dacht dat humor geen plek had tijdens de sex?
pi_116276199
Niet zo offtopic gaan.
pi_116276271
Wat maakt dat nou uit? Als ze je daar voor niet wilt, dan zegt dat genoeg over haar.
pi_116276404
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Was jij niet die man die dacht dat humor geen plek had tijdens de sex?
Nee. Jouw mijn manier om vast te stellen dat je trots kunt zijn op je bedprestaties zal ik ook eens keer delen in bed, hoewel de slappe lach niet echt bevorderlijk is natuurlijk.
pi_116276479
haha wat een topic. als je verliefd bent op een meisje die maagd blijkt te zijn dump je haar dan ofzo?? :s. Je neemt toch iets met iemand omdat je de persoon leuk vind en niet om iemands ervaring, dat is zo bijgeleerd.

[ Bericht 27% gewijzigd door Re op 01-09-2012 18:32:35 ]
pi_116276525
rsd free tour in amsterdam binnenkort volgens mij, misschien pik je er wat van op
  zaterdag 1 september 2012 @ 18:24:06 #140
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116276685
Moet even reageren natuurlijk 8-) maar kan me voorstellen dat een meisje pakken voor het eerst gewoon wel een soort van trofee is. Je verandert haar leven. Begrijp wel dat sommige mannen dat mooi vinden, zonder onzeker te zijn :D
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 18:50:24 #141
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116277447
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb meerdere vrouwen ontmaagd, maar het was nooit zo lekker als met een ervaren vrouw.

Ik heb ook meerdere vrouwen ontmaagd, meerdere vrouwen gehad met double digit scores en ook meerdere die daar tussenin zaten. Het verschil is waarschijnlijk dat jij het hebt over eenmalige scharrels waar je geen emotionele relatie mee had en je dus alleen focusseert op technische performance.

Dat een maagd technisch nog niet alle skills bezit dat lijkt me duidelijk. Maar voor mij is sex iets meer dan alleen een lichamelijke actie. Als je technische skills wilt dan kun je net zo goed naar de hoeren gaan, dus die technische skills zijn voor mij niet de essentie van een bevredigende sexuele relatie.

Daarnaast is het is tof om exclusiviteit te hebben. Dat ze selectief is en jou kiest boven al die anderen, in plaats van dat je het 82-ste streepje bent dat ze kerft in de rand van haar bed. Een maagd heeft daarom voor mij iets extra wat een doorsnee sletje niet heeft.

En zonder homofoob te willen zijn: ik vind het gewoon een smerig idee als ergens 20 piemels in hebben gezeten :r. Als een kerel dat niet afstotelijk vindt dan twijfel ik enigszins aan z'n geaardheid.

De fijnste sexuele relaties die ik heb gehad waren met meisjes die nog maagd waren toen we begonnen. En een aantal zeer ervaren vrouwen vond ik dan juist weer tegenvallen. Waarschijnlijk zit dat verschil vooral tussen de oren omdat het emotioneel gewoon wat vlakker was.
Mijn reisverslagen
  zaterdag 1 september 2012 @ 18:53:15 #142
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116277537
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Moet even reageren natuurlijk 8-) maar kan me voorstellen dat een meisje pakken voor het eerst gewoon wel een soort van trofee is. Je verandert haar leven. Begrijp wel dat sommige mannen dat mooi vinden, zonder onzeker te zijn :D
Ik geef toe dat een maagd een zekere mate van trophy waarde heeft die bij een veelgebruikte vrouw ontbreekt.
Mijn reisverslagen
pi_116278128
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:53 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik geef toe dat een maagd een zekere mate van trophy waarde heeft die bij een veelgebruikte vrouw ontbreekt.
Bah, afgelikte boterhammen :r
pi_116278722
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:50 schreef SeLang het volgende:

Dat een maagd technisch nog niet alle skills bezit dat lijkt me duidelijk. Maar voor mij is sex iets meer dan alleen een lichamelijke actie. Als je technische skills wilt dan kun je net zo goed naar de hoeren gaan, dus die technische skills zijn voor mij niet de essentie van een bevredigende sexuele relatie.
Wat voor skills hebben we het dan over? Ik wil best geloven dat ik een natuurtalent ben, maar het 'stoten' kwam mij vrij natuurlijk voor en ik had het ook al eens op film gezien. Beminnen leer je niet met een hoer lijkt me aangezien haar plezier via haar portemonnee gaat.

Met elke nieuwe partner mag je toch weer uitvinden wat het lekkerste is en dat is ook leuk. Natuurlijk kun je eerdere ervaringen daarvoor gebruiken, maar als je het moet hebben van wat je aan skills bij een hoer hebt opgedaan kan het nooit wat worden.
  zaterdag 1 september 2012 @ 20:06:55 #145
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116279957
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 19:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat voor skills hebben we het dan over? Ik wil best geloven dat ik een natuurtalent ben, maar het 'stoten' kwam mij vrij natuurlijk voor en ik had het ook al eens op film gezien. Beminnen leer je niet met een hoer lijkt me aangezien haar plezier via haar portemonnee gaat.

Met elke nieuwe partner mag je toch weer uitvinden wat het lekkerste is en dat is ook leuk. Natuurlijk kun je eerdere ervaringen daarvoor gebruiken, maar als je het moet hebben van wat je aan skills bij een hoer hebt opgedaan kan het nooit wat worden.
Wel lezen. Deze discussie ging over de skills van de dame:
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar goed, het is ook offtopic want dit topic ging oorspronkelijk over de skills van het mannetje
Mijn reisverslagen
pi_116283052
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:50 schreef SeLang het volgende:

En zonder homofoob te willen zijn: ik vind het gewoon een smerig idee als ergens 20 piemels in hebben gezeten :r. Als een kerel dat niet afstotelijk vindt dan twijfel ik enigszins aan z'n geaardheid.
:')
Jij valt op extreem jonge meisjes, is het niet?

Ik weet al weer genoeg :{w
pi_116284262
TS wil enkel weten waar hij hem in moet stoppen. Als hij zich er niet druk om maakt om dit bij een dame van plezier te doen laat hem dan lekker zijn gang gaan? Het staat los van het plezieren van een evt toekomstige bed partner hij wil gewoon een keer geneukt hebben omdat hij bang is dat hij anders afgewezen kan worden. TS is echt wel slim genoeg om te weten dat de dame van plezier niet verwacht dat ze een wereld orgasme krijgt iets zegt mij namelijk dat ze dat wel gewend zijn :')
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:42:35 #148
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116284472
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef Lot88 het volgende:
TS wil enkel weten waar hij hem in moet stoppen. Als hij zich er niet druk om maakt om dit bij een dame van plezier te doen laat hem dan lekker zijn gang gaan? Het staat los van het plezieren van een evt toekomstige bed partner hij wil gewoon een keer geneukt hebben omdat hij bang is dat hij anders afgewezen kan worden. TS is echt wel slim genoeg om te weten dat de dame van plezier niet verwacht dat ze een wereld orgasme krijgt iets zegt mij namelijk dat ze dat wel gewend zijn :')
Raar eigenlijk het gemak waar altijd hierover gepraat wordt gezien dat 1/3e onvrijwillig in de prostitutie zit... gewoon gedoogde jarenlange verkrachtingen zijn het in feite. Als je het vergelijkt met hoe sommige docentes in Amerika 'misbruik' maakten van geile puberjongens bijvoorbeeld dan helemaal. Vind het altijd raar om te zien hoe mensen hier zo gemakkelijk over praten maar een willekeurige aanranding ergens zo vreselijk is en in het nieuws komt. Moest het even zeggen
we dan
pi_116284998
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Raar eigenlijk het gemak waar altijd hierover gepraat wordt gezien dat 1/3e onvrijwillig in de prostitutie zit... gewoon gedoogde jarenlange verkrachtingen zijn het in feite. Als je het vergelijkt met hoe sommige docentes in Amerika 'misbruik' maakten van geile puberjongens bijvoorbeeld dan helemaal. Vind het altijd raar om te zien hoe mensen hier zo gemakkelijk over praten maar een willekeurige aanranding ergens zo vreselijk is en in het nieuws komt. Moest het even zeggen
Uhm ook in Nederland bestaan plekken waar vrouwen er wel zelf voor kiezen want ''het is lekker makkelijk geld verdienen'' Ik heb het over een dame van plezier. Niet over een crackhoer of een loverboy/pimp slachtoffer. Ik ben er verzekerd van dat als je je in die wereld verdiept hier wel verschillen in zijn. Je bent op de hoogte van het feit dat legale prostitutie wel regels heeft?
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:53:21 #150
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116285104
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Uhm ook in Nederland bestaan plekken waar vrouwen er wel zelf voor kiezen want ''het is lekker makkelijk geld verdienen'' Ik heb het over een dame van plezier. Niet over een crackhoer of een loverboy/pimp slachtoffer. Ik ben er verzekerd van dat als je je in die wereld verdiept hier wel verschillen in zijn. Je bent op de hoogte van het feit dat legale prostitutie wel regels heeft?
Dat onderzoek ging over 'legale' prostitutie. En nee ik zit niet te lullen want ik heb ook het liefst dat die meiden allemaal het leuk vinden. Maar dat ging over de legale plaatsen. Kan het vast ook wel opzoeken, misschien ook maar even moeite voor doen want anders klink ik ook weer gewoon als een persoon die iets zegt zonder bron
we dan
pi_116285208
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat onderzoek ging over 'legale' prostitutie. En nee ik zit niet te lullen want ik heb ook het liefst dat die meiden allemaal het leuk vinden. Maar dat ging over de legale plaatsen. Kan het vast ook wel opzoeken, misschien ook maar even moeite voor doen want anders klink ik ook weer gewoon als een persoon die iets zegt zonder bron
Veras me ;)
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:57:23 #152
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116285302
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:55 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Veras me ;)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-onder-dwang.dhtml dit o.a. kan later wel meer gegevens erover vinden maar moet nu de stad in enzo. Maar is wel echt zo en vind het wel raar snap je
we dan
pi_116285611
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-onder-dwang.dhtml dit o.a. kan later wel meer gegevens erover vinden maar moet nu de stad in enzo. Maar is wel echt zo en vind het wel raar snap je
Tja dit artikel gaat enkel over een mensenhandel organisatie die zich blijkbaar gevestigd heeft in Den Haag. Er zijn wel meer plekken met prostituees. Wat ik sowieso opvallend vind is dat dit allemaal dames van buitendlandse afkomst betreft er zijn ook vast wel Nederlandse prostituees en anders bel je een escort service die zijn wel duurder gok ik maar dan hoef je ook niet naar een hoerenhuis.
pi_116286127
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:55 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Veras me ;)
*steek Lot88 in de fik*
pi_116286468
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef Sicstus het volgende:

[..]

*steek Lot88 in de fik*
Lekker, maar laten we gewoon ontopic doorgaan.
pi_116287206
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:03 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,

Ik ben 25 en heb ook nog nooit sex gehad, maar ik sta ook weer niet te springen om het met een prostituee te doen. :N Wijst een vrouw mij af omdat ik nooit sex heb gehad, jammer dan maar dan kan je een andere jongen zoeken.

Ik mis het ook niet echt ofzo. Wel raar om te zeggen omdat je het nog nooit heb gedaan, maar het is echt niet dat ik nu zoiets heb. Nu moet het gebeuren :( Natuurlijk heb ik ook wel zitten denken van, ik zal wel heel mijn leven alleen blijven en geen seks hebben. Ach ja als dat zo is dan leer ik er maar mee leven. Niet iedereen kan knap en lekker zijn :N
pi_116287300
Tegenwoordig is 12 de max man.
pi_116287708
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:36 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ik ben 25 en heb ook nog nooit sex gehad, maar ik sta ook weer niet te springen om het met een prostituee te doen. :N Wijst een vrouw mij af omdat ik nooit sex heb gehad, jammer dan maar dan kan je een andere jongen zoeken.

Ik mis het ook niet echt ofzo. Wel raar om te zeggen omdat je het nog nooit heb gedaan, maar het is echt niet dat ik nu zoiets heb. Nu moet het gebeuren :( Natuurlijk heb ik ook wel zitten denken van, ik zal wel heel mijn leven alleen blijven en geen seks hebben. Ach ja als dat zo is dan leer ik er maar mee leven. Niet iedereen kan knap en lekker zijn :N
Seks staat los van ''knap en lekker'' zijn haal die kronkel eens uit je hoofd.
pi_116287715
quote:

[..]

:'). Ook lelijke mensen hebben seks. Het draait allemaal om zelfvertrouwen, Ferry.
pi_116288359
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). Ook lelijke mensen hebben seks. Het draait allemaal om zelfvertrouwen, Ferry.
Je spreekt uit ervaring? ;)

Maar je kunt altijd nog gewoon een meid met een maatje meer doen hoor. Gewoon eisen verlagen als het maar niet wil lukken :P
pi_116288486
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:00 schreef MAHL het volgende:

[..]

Je spreekt uit ervaring? ;)

Maar je kunt altijd nog gewoon een meid met een maatje meer doen hoor. Gewoon eisen verlagen als het maar niet wil lukken :P
Vaak zie je dat dat soort types wel heel veeleisend zijn over het uiterlijk van een vrouw. :')
pi_116289719
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vaak zie je dat dat soort types wel heel veeleisend zijn over het uiterlijk van een vrouw. :')
Denk idd dat het meer het probleem is.. Beetje realistisch kijken naar jezelf en naar anderen?
  zondag 2 september 2012 @ 00:00:29 #163
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116290861
Bijna 26, ook nog maagd, en niet lelijk. :s)

Bottom line is, denk ik, als ik heel eerlijk ben, dat ik gewoon niet op iemand af durf te stappen in de kroeg. Dat, in combinatie met het niet kunnen oppikken van signalen, is dodelijk.
pi_116291371
Ik zou, als vrouw zijnde, geen probleem hebben met een maagd. Gezien mijn eigen leeftijd dus vanzelfsprekend ook niet op 'latere leeftijd'. En ik weet ondertussen dat niet iedereen vanaf 25 zonder ervaring automatisch lelijke zolderkamer autisten zijn maar door omstandigheden nog niet de juiste hebben getroffen.

Tevens eens met het feit dat een goede sexuele relatie uit meer bestaat dan techniek. Ik zie niet in waarom passie zou ontbreken met iemand die nog maagd is en dat vind ik toch wel wat belangrijker, die klik O+
pi_116292141
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:00 schreef Illiberal het volgende:
Bijna 26, ook nog maagd, en niet lelijk. :s)

Bottom line is, denk ik, als ik heel eerlijk ben, dat ik gewoon niet op iemand af durf te stappen in de kroeg. Dat, in combinatie met het niet kunnen oppikken van signalen, is dodelijk.
Ik heb deze ervaring ooit gehad toen ik 19-20 was, de meid gaf mij veel signalen maar ik had het gewoon niet door. Toevallig kwam ik haar de dag er na weer tegen in de kroeg en toen vroeg ze gewoon recht in mijn gezicht waarom ik haar steeds afwees. De zelfde avond lag ik nog bij haar in bed.

Gelukkig heb ik de afgelopen 3 jaar wel aardig wat geleerd.
pi_116310756
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Lekker, maar laten we gewoon ontopic doorgaan.
Ik denk niet dat je het grapje begreep :P
pi_116318637
quote:

[..]

Een beetje een drive is natuurlijk ook wel bevorderlijk voor het verhogen van de kansen dat het er binnen 10 jaar nog eens van komt. En je moet jezelf ook niet in de maling gaan nemen natuurlijk. Een vriend van, die trouwens weigerde toe te geven dat hij nog maagd was, was al die tijd bezig om dingen te vinden waarom vrouwen niet leuk genoeg waren. Dat was gewoon niet reeel, er was eigenlijk al geen vrouw die aan zijn eisen zou voldoen, en als die al bestond dan was hij niet degene die in aanmerking zou komen. Je moet wel een beetje realistisch blijven, zijn uiteindelijke vriendin was best knap trouwens, maar hij deed dat om niet te hoeven toegeven dat hij het heel eng vond.

Dat is ook weer niet gezond. Je moet ook gewoon durven toegeven dat je iets wel zou willen maar het nog niet gelukt is en je daarvan baalt. Voor jezelf in ieder geval.
pi_116319479
quote:

[..]

:'). Ook lelijke mensen hebben seks.
Doe nou niet net alsof dat zo'n feest is.
pi_116321927
Ik moet zeggen dat de wat minder knappere vaak dat compenseren met extreme geilheid.
Die barbie-popjes denken vaak dat het mooi zijn al genoeg is om in bed goed te zijn :Y
  zondag 2 september 2012 @ 21:01:01 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116322101
bij een vrouw vind ik het op haar 23ste/24ste wel raar als ze nog nooit sex heeft gehad. bij een man misschien bij 25 jaar.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116322833
Ik zou het raar vinden vanaf een jaar of 25 maar niet echt een afknapper ofzo.
pi_116322942
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Maanvis het volgende:
bij een vrouw vind ik het op haar 23ste/24ste wel raar als ze nog nooit sex heeft gehad. bij een man misschien bij 25 jaar.
quote:
3s.gif Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou het raar vinden vanaf een jaar of 25 maar niet echt een afknapper ofzo.
Jeeuuuj ik ben raar ;( ;(
  zondag 2 september 2012 @ 21:26:51 #173
8369 speknek
Another day another slay
pi_116324009
Het hangt natuurlijk ook van je omgeving af. Ik weet zeker dat bij mijn studie informatica de helft als maagd de opleiding verliet. Dat waren zeker geen kansloze lillijkerds, gewoon jongens die niet gewend waren om met meisjes te praten, of niet het type die dronken een dik wijf op de wc van een kroeg aan gaan douwen. Als ik iets geleerd heb over de jaren dan is het dat de mannen die heel veel vrouwen in hun leven gehad hebben niet per se grotere players zijn, maar vooral lagere standaarden hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 2 september 2012 @ 21:29:46 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_116324221
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:31 schreef Fascination het volgende:
Ik snap niet dat mannen naar de hoeren willen gaan om ervaring op te doen. Je moet een vrouw betalen alvorens ze aan je wil zitten. :{ Dat is toch een walgelijke gedachte? Liever een maagd dan iemand die naar de hoeren is geweest.
Wat is er walgelijk aan die gedachte? De gemiddelde Nederlandse vrouw moet je ook minstens op een etentje tracteren voordat ze aan je wil zitten. Voor de man maakt het niet zoveel uit. Voor de vrouw is het een walgelijke gedachte, want schijnbaar hebben andere vrouwen minder interesse in de man, en daarom staat hij lager in de rangorde c.q. kunnen ze minder indruk maken bij hun vriendinnen als ze voor hem gaan. Dat je interesse voor iemand afhangt van wat andere mensen van hem vinden is een veel walgelijkere gedachte.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 2 september 2012 @ 21:36:32 #175
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116324697
Of het raar is hangt ook enorm van de tijd en plaats af.
Tegenwoordig is het al sneller raar om nog maagd te zijn dan pakweg 25 jaar geleden.

Ook is er een enorm verschil tussen grote steden en de provincie. Ook het opleidingsniveau speelt mee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_116324881
Zou geen probleem zijn hoor een maagd :9~
  zondag 2 september 2012 @ 21:41:27 #177
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_116325022
Het zou toch een heel stuk makkelijker worden als je wat minder last zou hebben van 'wat de maatschappij van je vindt.' Die maatschappij zoekt het zelf maar uit. Als ze je willen veroordelen om het nog maagd zijn dan moeten ze dat maar doen.
Er zullen ook een heleboel mensen zijn die wel inzien dat iemand die op wat latere nog maagd is, niet meteen een saai/onaardig persoon is.

Naar een hoer gaan om maagdelijkheid te doorbreken komt zo wanhopig over. Dat zou dan wel weer onaantrekkelijker maken. Als je laat zien dat je staat voor wie bent en wat je vindt zullen de meeste vrouwen dat waarderen. Die paar die je erom veroordelen hebben nog veel te leren.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_116347919
24 jaar en 3 maanden
pi_116348163
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef Manco299 het volgende:
24 jaar en 3 maanden
hoeveel dagen?
pi_116348216
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

hoeveel dagen?
13 natuurlijk |:(
pi_116351048
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:41 schreef pietkanarie het volgende:
Het zou toch een heel stuk makkelijker worden als je wat minder last zou hebben van 'wat de maatschappij van je vindt.' Die maatschappij zoekt het zelf maar uit. Als ze je willen veroordelen om het nog maagd zijn dan moeten ze dat maar doen.
Er zullen ook een heleboel mensen zijn die wel inzien dat iemand die op wat latere nog maagd is, niet meteen een saai/onaardig persoon is.

Naar een hoer gaan om maagdelijkheid te doorbreken komt zo wanhopig over. Dat zou dan wel weer onaantrekkelijker maken. Als je laat zien dat je staat voor wie bent en wat je vindt zullen de meeste vrouwen dat waarderen. Die paar die je erom veroordelen hebben nog veel te leren.
bullshit
  maandag 3 september 2012 @ 18:00:06 #182
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116352165
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:31 schreef Sicstus het volgende:

[..]

bullshit
Je blijft gemakkelijk bashen he. Begin te denken dat je een troll bent. Waarom is het bullshit wat hij zegt?
we dan
pi_116352279
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je blijft gemakkelijk bashen he. Begin te denken dat je een troll bent. Waarom is het bullshit wat hij zegt?
Begin eerder te denken dat jij dat bent. Het is bullshit omdat wat hij/zij/het zegt niet uitgaat van hoe iemand die lijdt onder zijn maagdelijkheid psychisch in elkaar zit, maar eerder hem terechtwijst en in een bepaald keurslijf wil duwen.
  maandag 3 september 2012 @ 18:07:10 #184
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116352415
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:03 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Begin eerder te denken dat jij dat bent. Het is bullshit omdat wat hij/zij/het zegt niet uitgaat van hoe iemand die lijdt onder zijn maagdelijkheid psychisch in elkaar zit, maar eerder hem terechtwijst en in een bepaald keurslijf wil duwen.
Oke zo kan ik zijn tekst niet lezen.. hij zegt dat het beter zou zijn als het je niet uit zou maken wat anderen denken van je maagdelijkheid en doet een beetje rebels tegen de maatschappij.. daarna stellen dat naar de hoeren gaan wat hem betreft niet echt een oplossing is. Denken vanuit hoe iemand psychisch denkt is niet altijd goed voor iemand, want als je denkt vanuit het idee van een persoon die van de maagdelijkheid af wil dan zou je stellen dat ie naar de hoeren moet gaan. Zo kan je iemand juist de afgrond mee in helpen denken als die persoon maar leip genoeg denkt.. maar goed ik kan me wel vinden in zijn stukje en jij blijkbaar niet dat kan toch
we dan
pi_116352617
Ik heb echt liever iemand die maagd is dan iemand die naar de hoeren gaat. En ik ben het simpelweg niet eens met de stelling dat sex met een maagd per definitie slecht is, alleen daarom is het al de moeite waard om voorbij onervarenheid te kijken naar mijn mening
pi_116352675
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb echt liever iemand die maagd is dan iemand die naar de hoeren gaat. En ik ben het simpelweg niet eens met de stelling dat sex met een maagd per definitie slecht is, alleen daarom is het al de moeite waard om voorbij onervarenheid te kijken naar mijn mening
Ja, want naar de hoeren is vies vuil en zielig he :') Simpele ziel.
pi_116352766
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:14 schreef Sicstus het volgende:

[..]

prima, ik geef alleen aan wat ik liever heb. Een maagd bij voorbaat afwijzen das pas simpel
  maandag 3 september 2012 @ 18:18:08 #188
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116352826
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 18:16 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

prima, ik geef alleen aan wat ik liever heb. Een maagd bij voorbaat afwijzen das pas simpel
Eens
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 18:19:31 #189
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116352879
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:14 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Niet vies en vuil maar als je naar de hoeren gaat heb je het meestal niet heel erg gemaakt op meidengebied nee.. uitzonderingen daargelaten zoals bij alles natuurlijk. Maar ja ik denk dat genoeg mensen een beetje medelijden met je hebben als je moet betalen voor sex ja..
we dan
pi_116352931
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Niet vies en vuil maar als je naar de hoeren gaat heb je het meestal niet heel erg gemaakt op meidengebied nee.. uitzonderingen daargelaten zoals bij alles natuurlijk. Maar ja ik denk dat genoeg mensen een beetje medelijden met je hebben als je moet betalen voor sex ja..
Die kunnen dan allemaal lekker de kanker krijgen dan :D
  maandag 3 september 2012 @ 18:21:24 #191
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116352963
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:20 schreef Sicstus het volgende:

[..]

lol :P beetje lief doen jij hé en niet te rebels schatje :* :@
we dan
pi_116352975
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:20 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Oei, touchy feely hoor :)

Maar je moet idd doen wat je wil.
pi_116353000
quote:
11s.gif Op maandag 3 september 2012 18:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

lol :P beetje lief doen jij hé en niet te rebels schatje :* :@
Ey, ik ben geen homo.
  maandag 3 september 2012 @ 18:22:42 #194
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116353018
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:22 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ey, ik ben geen homo.
oke sorry dacht ik :@
we dan
pi_116353140
quote:

[..]

En Ferry is niet eens lelijk. Ook dat is hem al vaak genoeg verteld op Fok.
pi_116353856
Als je 20 bent en nog nooit sex hebt gehad ben je er laat bij. Maar ben je 25 en nog steeds geen sex gehad (met een vrouw) dan klopt er iets niet.
pi_116354026
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:41 schreef MrV het volgende:
Als je 20 bent en nog nooit sex hebt gehad ben je er laat bij. Maar ben je 25 en nog steeds geen sex gehad (met een vrouw) dan klopt er iets niet.
Wat bijvoorbeeld?
pi_116354048
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat bijvoorbeeld?
Je voelt je aangesproken?
pi_116354076
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:46 schreef MrV het volgende:

[..]

Je voelt je aangesproken?
Ik ben benieuwd wat er niet klopt volgens jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2012 18:47:18 ]
pi_116354116
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat er niet klopt volgens jou.
Dat was mijn vraag niet
pi_116354182
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:47 schreef MrV het volgende:

[..]

Dat was mijn vraag niet
Je beantwoorde mijn vraag ook niet.
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat bijvoorbeeld?
pi_116354199
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je beantwoorde mijn vraag ook niet.

[..]

Ik vroeg ook niet om een reactie.
pi_116354232
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:49 schreef MrV het volgende:

[..]

Ik vroeg ook niet om een reactie.
Ik wel.

Zeg nou maar gewoon wat er niet klopt volgens jou aan zulke personen.
pi_116354258
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik wel.

Zeg nou maar gewoon wat er niet klopt volgens jou aan zulke personen.
Je wil weten wat er mis met jou is?
pi_116354321
Antwoord geven of kappen hiermee.

Speel het niet op de man en vervuil het topic niet. Antwoord geven is prima, maar ga niet op deze manier posten. Je mening, prima, maar ontwijk de discussie dus niet op deze manier.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2012 18:53:26 ]
pi_116354431
Ik was niet van plan een discussie te starten. Dat was jij.
pi_116357279
Niet naar de hoeren gaan! Je kan beter tegen je toekomstige vriendin vertellen dat je nog maagd bent dan dat je ontmaagd bent door een hoer. Letterlijk een hoer. Dan zal zij zich niet speciaal voelen denk ik. Een meisje die jou echt leuk vindt maakt het niet uit of je onervaren bent of niet. Die leert het je wel. Mocht het haar 'een beetje' uit maken dan kan ze dat echt wel opzij zetten. Vindt ze ervaring superbelangrijk dan is ze waarschijnlijk zelf behoorlijk ervaren en gericht op presteren i.p.v. van elkaar genieten. Naar mijn mening kortzichtig en ik denk niet dat zo'n type meisje het type is waar jij op zit te wachten.
  maandag 3 september 2012 @ 19:58:25 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116357510
je kunt toch gewoon vertellen dat het een meisje was en geen hoer?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116357707
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:@
pi_116357916
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:58 schreef Maanvis het volgende:
je kunt toch gewoon vertellen dat het een meisje was en geen hoer?
Waarom zou je erover liegen tegen serieus relatiemateriaal? Je wilt toch open kunnen praten over je verleden? Als ze vragen gaat stellen over hoe je dat meisje leerde kennen e.d. dan moet je allerlei leugens erbij verzinnen.

Buiten dat, voor z'n eigenwaarde lijkt het me ook niet echt goed. Alsof er niemand zonder betaling geïnteresseerd in je kan zijn. Nee TS, all it takes is one girl. Dan doe je binnen no-time een berg aan ervaring op en heb je 't nergens meer over. Seks zonder liefde/passie is naar mijn mening toch een stuk minder boeiend.
pi_116360171
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit. Hij moet het zelf nog inzien O+
pi_116361637
Ben ik dan de enigste die een man 25 a 30+ zonder sexuele ervaring wel degelijk een beetje een afknapper vind? Doe mij maar een vent die van wanten weet :9~
Daarbij zou ik me afvragen waarom iemand op deze leeftijd nog maagd is..?
Ik geloof er ook niet zo heel erg in dat je voor altijd bij je 1e sexpartner blijft (bedoel, je wilt toch wel meer zien?) en ik kan me voorstellen dat dit voor de vrouw dan toch altijd een 'punt' blijft.. zo van.. straks wil ie toch nog meer zien en neemt ie de benen..
pi_116361720
Wat heeft naar de hoeren gaan voor je ontmaagding nu dan voor zin, het is niet dat je er ineens wel ervaren van wordt ofzo :')
  maandag 3 september 2012 @ 21:12:14 #214
8369 speknek
Another day another slay
pi_116361761
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Starr_003 het volgende:
Misschien omdat er nog nooit een lekker wijf op ze af gestapt is met de vraag of ie wou neuken, no strings attached?
  maandag 3 september 2012 @ 21:12:32 #215
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116361782
quote:
3s.gif Op maandag 3 september 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Wat heeft naar de hoeren gaan voor je ontmaagding nu dan voor zin, het is niet dat je er ineens wel ervaren van wordt ofzo :')
Maar wel meer ervaren. Je weet in ieder geval wat het is, je weet hoe het er ongeveer uitziet. Dat soort dingen.

Ik zou het niet aanraden, maar toch.
pi_116361799
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Misschien omdat er nog nooit een lekker wijf op ze af gestapt is met de vraag of ie wou neuken, no strings attached?
Of, omdat hij zelf nog nooit op een lekker wijf is afgestapt?? Zegt ook wat...
pi_116361826
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar wel meer ervaren. Je weet in ieder geval wat het is, je weet hoe het er ongeveer uitziet. Dat soort dingen.

Ik zou het niet aanraden, maar toch.
Tja, een meisje gaat waarschijnlijk niet heel veel hebben aan je opgedane ervaring met een hoer denk ik.
pi_116361861
quote:
Ben ik dan de enigste die een man 25 a 30+ zonder sexuele ervaring wel degelijk een beetje een afknapper vind? Doe mij maar een vent die van wanten weet :9~
Ik geloof er ook niet zo heel erg in dat je voor altijd bij je 1e sexpartner blijft (bedoel, je wilt toch wel meer zien?) en ik kan me voorstellen dat dit voor de vrouw dan toch altijd een 'punt' blijft.. zo van.. straks wil ie toch nog meer zien en neemt ie de benen..
Nee je bent absoluut niet de enige.

Op die leeftijd is het wat mij betreft voor een vrouw zéker een afknapper.

Ik zou het zelfs stimuleren dat ze meer ervaring op zou doen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Osiris024 op 03-09-2012 21:22:55 ]
pi_116361864
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:12 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Of, omdat hij zelf nog nooit op een lekker wijf is afgestapt?? Zegt ook wat...
Misschien vond hij niemand lekker genoeg of had er geen behoefte aan vanwege andere dingen in zijn leven.
pi_116361906
quote:
3s.gif Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien vond hij niemand lekker genoeg of had er geen behoefte aan vanwege andere dingen in zijn leven.
Nou sorry..ik vind dat toch een beetje een afknapper..maar dat is mijn persoonlijke mening ;)
  maandag 3 september 2012 @ 21:15:39 #221
8369 speknek
Another day another slay
pi_116361963
quote:

[..]

Of hij was te beleefd om om een ONS te bedelen, en had geen zin in een relatie, of hij wil sowieso alleen iets betekenisvols en niet iemand uit de kroeg.
pi_116361981
quote:

[..]

Tja, een meisje gaat waarschijnlijk niet heel veel hebben aan je opgedane ervaring met een hoer denk ik.
Technisch gezien wel lijkt me.
  maandag 3 september 2012 @ 21:16:18 #223
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116361997
quote:

[..]

Ik heb geen idee. Ik ben nog nooit bij een hoer geweest.
Maar ik ben een ontzettende theoreticus en had van alles gelezen en bekeken voordat ik het voor het eerst deed. Dus ik wist wat ik aan het doen was. Soort van.

Misschien is het voor praktijk mensen anders.
pi_116362023
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef speknek het volgende:

[..]

Of hij was te beleefd om om een ONS te bedelen, en had geen zin in een relatie, of hij wil sowieso alleen iets betekenisvols en niet iemand uit de kroeg.
Om vervolgens een topic op Fok! te openen met de vraag of hij niet naar de hoeren moet gaan omdat ie geen ervaring heeft :')
  maandag 3 september 2012 @ 21:17:47 #225
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_116362076
Wat heb je eraan om als maagd naar de hoeren te gaan?? Je doet er echt geen ervaring op.

Een hoer is erop gericht dat jij klaar komt, daar leer je niet hoe je een vrouw een orgasme bezorgt of lekker met elkaar kan vrijen.

Je kan dus wel naar de hoeren gaan, maar wat leer je daar nou van? En met liefde heeft het ook niks te maken, dus op dat gebied wordt je er ook niet wijzer van.
  maandag 3 september 2012 @ 21:21:06 #226
8369 speknek
Another day another slay
pi_116362257
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Om vervolgens een topic op Fok! te openen met de vraag of hij niet naar de hoeren moet gaan omdat ie geen ervaring heeft :')
Goed punt :P.
pi_116362296
quote:

[..]

Ik denk dat een gewogen gemiddelde realistischer is.
pi_116362600
quote:
Die vraag is toch niet meer relevant als je iemand leuk vindt?
pi_116362678
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Die vraag is toch niet meer relevant als je iemand leuk vindt?
Voor mij wel.. :P
  maandag 3 september 2012 @ 21:28:58 #230
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_116362710
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:28 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Voor mij wel.. :P
Want???
pi_116362821
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:28 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Want???
Omdat er bij mij alarmbellen gaan rinkelen als iemand op zo'n leeftijd nog nooit sex heeft gehad :P
pi_116362949
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:30 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Omdat er bij mij alarmbellen gaan rinkelen als iemand op zo'n leeftijd nog nooit sex heeft gehad :P
Me dunkt dat je er dan dus nog niet over uit bent of je die persoon wel leuk vindt.
pi_116362969
quote:

[..]

Maar je kent de persoon toch voor je er eventueel seks mee gaat hebben, lijkt me.
  maandag 3 september 2012 @ 21:34:55 #234
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_116363124
quote:

[..]

Wat voor alarmbellen?? Waarom?? Als je iemand leuk vind en hij zij/heeft geen ervaring op sexgebried wat voor alarmbel bedoel je dan??
pi_116363138
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:32 schreef Capstan het volgende:

[..]

Me dunkt dat je er dan dus nog niet over uit bent of je die persoon wel leuk vindt.
Ik vraag me dan wel af hoe iemand in zijn sociale leven/contacten is, met uitgaan enz. Persoonlijk geef ik gewoon voorkeur aan iemand die geen grijze muis is en op mensen -in dit geval vrouwen- durft af te stappen :)
  maandag 3 september 2012 @ 21:35:15 #236
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116363144
:') het érg vinden als je geliefde nog niet door jan en alleman volgeblaft is danwel z'n zooi in elke beschikbaarde doos heeft gestrooid :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_116363204
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
:') het érg vinden als je geliefde nog niet door jan en alleman volgeblaft is danwel z'n zooi in elke beschikbaarde doos heeft gestrooid :')
Wie zegt dat ik het 'erg' vind?? Ik geef gewoon de voorkeur aan een man met ervaring.
Respecteer een ieder zijn mening..? ;)
pi_116363216
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Ik vraag me dan wel af hoe iemand in zijn sociale leven/contacten is, met uitgaan enz. Persoonlijk geef ik gewoon voorkeur aan iemand die geen grijze muis is en op mensen -in dit geval vrouwen- durft af te stappen :)
Je post zit wel helemaal vol met vooroordelen :D
pi_116363244
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 21:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je post zit wel helemaal vol met vooroordelen :D
Ik heb er ervaring mee :P
En volgensmij vallen die vooroordelen wel mee... ;)
pi_116363491
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Persoonlijk geef ik dan weer de voorkeur aan vrouwen die dat weten te waarderen, maar dat valt ook nog niet mee :')
pi_116363511
Ik ben niet iemand die op een eerste date gaat vragen hoeveel ervaring hij heeft en in welke standjes hij het liefst klaar komt. Als ik iemand leuk vind zie ik wel verder. En niet elke onervaren persoon op latere leeftijd is een zolderkamerautist. Verre van zelfs O+
pi_116363537
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:40 schreef Capstan het volgende:

[..]

Persoonlijk geef ik dan weer de voorkeur aan vrouwen die dat weten te waarderen, maar dat valt ook nog niet mee :')
Haha :P
pi_116363618
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:36 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Ik heb er ervaring mee :P
En volgensmij vallen die vooroordelen wel mee... ;)
Vertel.
pi_116363660
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben niet iemand die op een eerste date gaat vragen hoeveel ervaring hij heeft en in welke standjes hij het liefst klaar komt. Als ik iemand leuk vind zie ik wel verder. En niet elke onervaren persoon op latere leeftijd is een zolderkamerautist. Verre van zelfs O+
Je bent de uitzondering die de regel bevestigt ;)

Goed, ik geloof niet dat er zo gek veel vrouwen zullen zijn die dat wél op de eerste date vragen, maar hier zien we dus wel weer dat er vaak al geen tweede date komt als ze er zelfs maar een vermoeden van hebben dat de ervaring aan de andere zijde van de tafel gering is :P
  maandag 3 september 2012 @ 21:44:09 #245
8369 speknek
Another day another slay
pi_116363687
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:36 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het 'erg' vind?? Ik geef gewoon de voorkeur aan een man met ervaring.
Respecteer een ieder zijn mening..? ;)
Oh het merendeel van de vrouwen heeft waarschijnlijk jouw mening, het is natuurlijk ook waarom de TS zich zo onzeker voelt. Interessant is het wel, dat vrouwen veel meer in echte liefde geloven en niet zomaar met iemand naar bed willen, maar alleen als het echt betekenisvol is, maar als ze dan een man tegenkomen die niet zomaar z'n piemel ergens insteekt is het een sukkel en motten ze hem niet.
pi_116363765
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:44 schreef speknek het volgende:

[..]

Oh het merendeel van de vrouwen heeft waarschijnlijk jouw mening, het is natuurlijk ook waarom de TS zich zo onzeker voelt. Interessant is het wel, dat vrouwen veel meer in echte liefde geloven en niet zomaar met iemand naar bed willen, maar alleen als het echt betekenisvol is, maar als ze dan een man tegenkomen die niet zomaar z'n piemel ergens insteekt is het een sukkel en motten ze hem niet.
Tja..het is ook allemaal lastig :P
pi_116363791
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:43 schreef Capstan het volgende:

[..]

Goed, ik geloof niet dat er zo gek veel vrouwen zullen zijn die dat wél op de eerste date vragen, maar hier zien we dus wel weer dat er vaak al geen tweede date komt als ze er zelfs maar een vermoeden van hebben dat de ervaring aan de andere zijde van de tafel gering is :P
Om eerlijk te zijn denk ik dat de meeste mensen het niet zo veel uitmaakt of je maagd bent of niet en gaat het om het hele plaatje. Zeker als het gaat om een serieuze relatie.
Maar statistisch gezien is het natuurlijk wel zo dat maagden achter lopen en dat geeft een minder grote kans op een vervolgdate ;)
pi_116363997
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 21:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn denk ik dat de meeste mensen het niet zo veel uitmaakt of je maagd bent of niet en gaat het om het hele plaatje. Zeker als het gaat om een serieuze relatie.
Maar statistisch gezien is het natuurlijk wel zo dat maagden achter lopen en dat geeft een minder grote kans op een vervolgdate ;)
Maar het is natuurlijk ook behoorlijk moeilijk meetbaar wanneer je niet meer "achterloopt". Als in: je kan puur technisch gezien wel geen maagd meer zijn, maar dan kun je nog steeds de bekende spreekwoordelijke achterstand hebben.
pi_116364145
quote:
Joh dat vindt toch iedere vrouw die een beetje ervaring heeft? Vrouwen hebben wat dat betreft een perfecte freak-radar.
pi_116364159
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:43 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nouja wat zou dat, ik ben ook nog relatief laat ontmaagd (anno de huidige tijd) op mijn 17e, toch wel wat ervaring maar ik zal toch niet het bed doen instorten :')
Oftewel.. Als je samen naar je zin hebt, de passie is er, wat zou het dan verder dat iemand nog even bij moet leren, of de ander nog wat moet aanleren?
pi_116364241
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nouja wat zou dat, ik ben ook nog relatief laat ontmaagd (anno de huidige tijd) op mijn 17e, toch wel wat ervaring maar ik zal toch niet het bed doen instorten :')
Oftewel.. Als je samen naar je zin hebt, de passie is er, wat zou het dan verder dat iemand nog even bij moet leren, of de ander nog wat moet aanleren?
Dit probeerde ik dus ook te zeggen.
pi_116364350
quote:

[..]

Een punt dat ik volkomen begrijp. En waar ik me zelf ook geheel in kan vinden. Maar uit eigen ervaring weet ik dat die passie een behoorlijk bewerkelijk iets kan zijn...
pi_116364464
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:55 schreef Capstan het volgende:

[..]

Een punt dat ik volkomen begrijp. En waar ik me zelf ook geheel in kan vinden. Maar uit eigen ervaring weet ik dat die passie een behoorlijk bewerkelijk iets kan zijn...
Ik heb juist passie gevonden :@
pi_116364526
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik heb juist passie gevonden :@
En dat is juist mooi, en alleen maar toe te juichen :)

Maar erger nog dan geen passie vinden is dénken dat je het gevonden hebt en van een koude kermis thuiskomen.
pi_116364543
quote:

[..]

Ik vind 17 niet laat om ontmaagd te worden..is ook nog een behoorlijk verschil..op je 17e of op je 30e..me dunkt :P
pi_116364788
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:59 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Ik vind 17 niet laat om ontmaagd te worden..is ook nog een behoorlijk verschil..op je 17e of op je 30e..me dunkt :P
er staat ook, relatief laat anno deze tijd (waar iedereen 11 is zowat) maar daar ging t niet om
pi_116364820
quote:

[..]

Volgens de cijfertjes is 17 het gemiddelde.
  maandag 3 september 2012 @ 22:11:01 #258
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116365147
quote:
3s.gif Op maandag 3 september 2012 22:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Volgens de cijfertjes is 17 het gemiddelde.
Ik vraag me altijd af hoe nauwkeurig die onderzoeken zijn.
pi_116365222
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af hoe nauwkeurig die onderzoeken zijn.
Ik geloof het wel hoor, ik heb nog allemaal maagdelijke vriendinnen van 19+.
  maandag 3 september 2012 @ 22:13:42 #260
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_116365296
Ik ben 75 en niemand is meer maagd...
pi_116365316
Ik krijg juist zoveel jonge moeders aan de balie dat het steeds ongeloofwaardiger wordt.
  maandag 3 september 2012 @ 22:15:33 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_116365386
Volgens mij heeft Nederland min of meer de laagste incidentie tienerzwangerschappen van de westerse wereld, dus dat zal dan een wat scheve sample zijn. Zoals iemand anders al zei hangt het ook erg van je opleidingsniveau en geografische locatie af.
pi_116365406
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik krijg juist zoveel jonge moeders aan de balie dat het steeds ongeloofwaardiger wordt.
Echt zo van 'Ik ben 12. Wat is dit?'' :P
  maandag 3 september 2012 @ 22:16:02 #264
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116365407
quote:
3s.gif Op maandag 3 september 2012 22:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik geloof het wel hoor, ik heb nog allemaal maagdelijke vriendinnen van 19+.
Hier is een enorm verschil tussen de mannen en de vrouwen. De vrouwen worden zeer vroeg ontmaagd en de mannen zeer laat. Ken geen enkele vrouw die na haar 16 ontmaagd is (zonder de mensjes van FOK) en ken momenteel nog 6 mannelijke maagden van 25-26.
pi_116365438
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:15 schreef speknek het volgende:
Volgens mij heeft Nederland min of meer de laagste incidentie tienerzwangerschappen van de westerse wereld, dus dat zal dan een wat scheve sample zijn. Zoals iemand anders al zei hangt het ook erg van je opleidingsniveau en geografische locatie af.
Ik werk bij de sociale dienst dus dat is niet zo heel erg gek.. ;)
  maandag 3 september 2012 @ 22:16:52 #266
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116365443
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:15 schreef speknek het volgende:
Dat zei ik ja.
VMBO is er veel sneller bij dan VWO en in Amsterdam is het ook een stuk jonger dan bijvoorbeeld Urk.
pi_116365458
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hier is een enorm verschil tussen de mannen en de vrouwen. De vrouwen worden zeer vroeg ontmaagd en de mannen zeer laat. Ken geen enkele vrouw die na haar 16 ontmaagd is (zonder de mensjes van FOK) en ken momenteel nog 6 mannelijke maagden van 25-26.
Kern van waarheid. Maar ik ken ook zat maagdelijke meisjes hoor. Maar zijn er wel minder denk ik.
  maandag 3 september 2012 @ 22:20:54 #268
8369 speknek
Another day another slay
pi_116365643
quote:

[..]

Dat zei ik ja.
VMBO is er veel sneller bij dan VWO en in Amsterdam is het ook een stuk jonger dan bijvoorbeeld Urk.
Ik had juist het gevoel dat ze 'bij mij' in Rotterdam preutser waren, in ieder geval qua zoenen e.d. (over seks wordt zoveel geluld in de adolescentie dat ik niet kan peilen wat waar was en niet) dan bij vrienden uit de provincie. Ik vermoed door de aanwezigheid van moslims, hindoestanen en andere culturen waar er veel minder vrij over zulke dingen gedacht wordt.
  maandag 3 september 2012 @ 22:22:19 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_116365706
quote:

[..]

De officiele cijfers zijn volgens mij 17 voor meisjes en 18 voor jongens. Maar goed, probeer maar eens betrouwbare statistieken te krijgen van schoolgaande jeugd over hun maagdelijkheid :').
  maandag 3 september 2012 @ 22:28:36 #270
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116366074
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik had juist het gevoel dat ze 'bij mij' in Rotterdam preutser waren, in ieder geval qua zoenen e.d. (over seks wordt zoveel geluld in de adolescentie dat ik niet kan peilen wat waar was en niet) dan bij vrienden uit de provincie. Ik vermoed door de aanwezigheid van moslims, hindoestanen en andere culturen waar er veel minder vrij over zulke dingen gedacht wordt.
Dat zal ongetwijfeld ook meespelen. Al geloof ik dat er daar ook fiks wat leugens verteld worden, gezien de zwangerschappen daar.

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef speknek het volgende:

[..]

De officiele cijfers zijn volgens mij 17 voor meisjes en 18 voor jongens. Maar goed, probeer maar eens betrouwbare statistieken te krijgen van schoolgaande jeugd over hun maagdelijkheid :').
Dat is waar ja. :D Stoer doen dit dat.
pi_116368137
Als je maagd dan willen sommigen je niet en als je dan naar de hoeren gaat om het te fixen dan willen sommigen (en waarschijnlijk dezelfde meiden) je nog (steeds) niet. Ik weet niet hoe jullie mij zien, maar ik heb geen zin om nog langer een "outcast" te zijn. Ik wil niet dat mijn verleden met pesten nog steeds zoveel invloed op me heeft en dat ik door mijn sociaal isolement niet aan een relatie zou kunnen komen. Dat vind ik gewoon te debiel voor woorden.
Nu gaat het op het sociaal vlak een stuk beter met me nu ik na al die jaren iets gedaan heb wat ik eigenlijk om een hele andere reden dan pesten niet heb gedaan. Ik kom nu wat meer onder de mensen en daar ben ik erg tevreden mee. Het bevalt me zeer goed. Ik kan nu gewoon met meiden praten zonder dat ik bang ben dat ze me weer gaan lopen treiteren. Ik ben niet één of andere zolderkamerfreak o.i.d. Ik was vroeger gewoon de sukkel van de school en daarom had ik de wind niet mee op sociaal gebied. Het is gewoon niet gelopen zoals het is gelopen voor de gemiddelde persoon.
Gelukkig gaat het nu een stuk beter. Het is alleen jammer dat veel meiden van de studentenvereniging (waar ik nu sinds kort bij zit) al bezet zijn. Ik kom er vrij snel achter of ze een relatie hebben of niet door met hen te gaan praten of door hun facebook account te checken.
Ik ga even weer actief worden op datingsites, want ik heb vanmiddag binnen een uur 4 berichten ontvangen van 4 verschillende meiden. Het waren wel van die knipoog berichtjes, maar je moet toch ergens beginnen.
  maandag 3 september 2012 @ 23:07:54 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116368248
Ik zou het raarder vinden als iemand verteld dat ie naar de hoeren is gegaan om van z'n maagdelijkheid af te komen.. dan dat ie gewoon vertelt dat ie maagd is.
pi_116368307
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou het raarder vinden als iemand verteld dat ie naar de hoeren is gegaan om van z'n maagdelijkheid af te komen.. dan dat ie gewoon vertelt dat ie maagd is.
Sowieso.
pi_116370215
Vanaf de 40 ofzo zou ik ervan opkijken. Maar ik vind dingen niet snel raar eerder interessant, waarschijnlijk zou ik 20 manieren verzinnen om het subtiel te vragen en dan gewoon vragen waarom hij nog maagd is. :@

Ik zou het wel zielig vinden als de gast was ontmaagd door een hoer. Voor altijd die herinnering....twijfelen: 'betaalde ik nou 20 of 25 euro? Ik had die ene van 450 moeten nemen, zij was echt fantastisch.' Doe mij maar een romantische herinnering.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_116370847
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:48 schreef sweetlady-o het volgende:
Vanaf de 40 ofzo zou ik ervan opkijken. Maar ik vind dingen niet snel raar eerder interessant, waarschijnlijk zou ik 20 manieren verzinnen om het subtiel te vragen en dan gewoon vragen waarom hij nog maagd is. :@
Vaak zitten er nog niet eens zulke bijzondere verhalen achter, dus misschien is het beter om je niet uit de naad te werken door die 20 manieren te bedenken, maar het toch gewoon maar te vragen :P
pi_116371524
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke zo kan ik zijn tekst niet lezen.. hij zegt dat het beter zou zijn als het je niet uit zou maken wat anderen denken van je maagdelijkheid en doet een beetje rebels tegen de maatschappij.. daarna stellen dat naar de hoeren gaan wat hem betreft niet echt een oplossing is. Denken vanuit hoe iemand psychisch denkt is niet altijd goed voor iemand, want als je denkt vanuit het idee van een persoon die van de maagdelijkheid af wil dan zou je stellen dat ie naar de hoeren moet gaan. Zo kan je iemand juist de afgrond mee in helpen denken als die persoon maar leip genoeg denkt.. maar goed ik kan me wel vinden in zijn stukje en jij blijkbaar niet dat kan toch
Exact dit, zo was de post inderdaad bedoeld. Ik snap de gevoelens die ts hier bij heeft. Maar wat mij betreft is het goed om gevoel soms wat meer van bovenaf te bekijken. In dit geval: "ik voel me rot over mijn maagdelijkheid en ben bang dat andere mensen dat stom zullen vinden. Daarom heb ik nu de neiging om naar een hoer te gaan. Maar als ik dat doe... Is dat wat ik echt zelf fijn vind? Dan... Prima. Of bedenk ik dit plan van de hoeren vooral om aan de maatschappelijke verwachting te voldoen die er volgens mij is." Niks mis met gevoelens, maar gevoel hoeft wat mij betreft geen totale leidraad te zijn. Je kunt best je gevoel af en toe onder de loep nemen. Gevoel verblindt namelijk. Je ziet alles nog maar vanuit een gezichtspunt. Terwijl het wat mij betreft goed is om kritisch te zijn op je gevoelens. Of het nu gaat om schaamte, jaloezie, woede o.i.d. ik weet best dat dit lastig is maar het is een manier om gevoelens beter te handelen zonder dat ze je blokkeren.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_116372997
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Wandtegeltje het volgende:
Wat heb je eraan om als maagd naar de hoeren te gaan?? Je doet er echt geen ervaring op.

Een hoer is erop gericht dat jij klaar komt, daar leer je niet hoe je een vrouw een orgasme bezorgt of lekker met elkaar kan vrijen.

Je kan dus wel naar de hoeren gaan, maar wat leer je daar nou van? En met liefde heeft het ook niks te maken, dus op dat gebied wordt je er ook niet wijzer van.
Het is gewoon lekker. Dat is wat hij eraan heeft. Dat weet ik uit ervaring.
  dinsdag 4 september 2012 @ 01:42:51 #278
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_116373070
Toch vind ik het een raar topic... Comp_lex; waarom wacht je niet op het moment zelf? Je bent met datingsites bezig, daar zou ik dan meer energie in steken dan een keer naar de hoeren gaan...

Ok, na afloop kan je zeggen dat geen maagd meer bent, maar als je heel eerlijk bent, who cares? Voor mij zou die herinnering altijd pijn blijven doen, dan maar wat langer wachten...

(Vind wel dat je goed bezig bent met je sociale contacten, kudo's voor jou!)
pi_116373083
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 01:42 schreef sawadie het volgende:
Toch vind ik het een raar topic... Comp_lex; waarom wacht je niet op het moment zelf? Je bent met datingsites bezig, daar zou ik dan meer energie in steken dan een keer naar de hoeren gaan...

Ok, na afloop kan je zeggen dat geen maagd meer bent, maar als je heel eerlijk bent, who cares? Voor mij zou die herinnering altijd pijn blijven doen, dan maar wat langer wachten...

(Vind wel dat je goed bezig bent met je sociale contacten, kudo's voor jou!)
Hoezo? Als het toch lekker was, waarom zou het dan pijn doen. Ik denk met veel plezier terug aan de ervaringen met prostitutees die ik tot nu toe heb gehad.
  dinsdag 4 september 2012 @ 01:47:14 #280
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_116373097
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 01:45 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Hoezo? Als het toch lekker was, waarom zou het dan pijn doen. Ik denk met veel plezier terug aan de ervaringen met prostitutees die ik tot nu toe heb gehad.
Daar gaat het mij ook niet om, iedereen mag doen wat ie wil.. Maar ik denk, zeker bij je eerste keer, dat je daar toch altijd aan terug denkt, dan zou ik het niet zo willen hebben gedaan...
pi_116374195
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 01:47 schreef sawadie het volgende:

[..]

Daar gaat het mij ook niet om, iedereen mag doen wat ie wil.. Maar ik denk, zeker bij je eerste keer, dat je daar toch altijd aan terug denkt, dan zou ik het niet zo willen hebben gedaan...
Hij zou het waarschijnlijk ook liever anders zien, maar ja, moet ie dan wachten tot ie 80 is?
  dinsdag 4 september 2012 @ 08:17:54 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116374226
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:14 schreef Sicstus het volgende:
Hij zou het waarschijnlijk ook liever anders zien, maar ja, moet ie dan wachten tot ie 80 is?
Hij moet gewoon een vriendinnetje regelen, of iemand oppikken in de kroeg. Zolang je niet te hoge verwachtingen/eisen hebt, is dat echt niet zo moeilijk.
  dinsdag 4 september 2012 @ 08:20:20 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_116374251
Een vrouw die zegt dat iemand oppikken in de bar niet moeilijk is, is hetzelfde als een man die zegt dat een bevalling een eitje is.
  dinsdag 4 september 2012 @ 08:21:07 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116374258
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:20 schreef speknek het volgende:
Een vrouw die zegt dat iemand oppikken in de bar niet moeilijk is, is hetzelfde als een man die zegt dat een bevalling een eitje is.
Komop hoe vaak zie ik om 3 uur snachts geen rare wijven die maar wat graag seks willen hebben. Geef ze een drankje en ze gaan met je mee hoor.
pi_116374260
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij moet gewoon een vriendinnetje regelen, of iemand oppikken in de kroeg. Zolang je niet te hoge verwachtingen/eisen hebt, is dat echt niet zo moeilijk.
Misschien ben JIJ idd niet zo moeilijk, maar de gemiddelde vrouw toch wel.
pi_116374289
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Komop hoe vaak zie ik om 3 uur snachts geen rare wijven die maar wat graag seks willen hebben. Geef ze een drankje en ze gaan met je mee hoor.
Oja, en tot diep in de nacht in de kroeg staan wachten op rare wanhopige wijven om seks mee te hebben is minder triest dan even naar een prostituee?
  dinsdag 4 september 2012 @ 08:25:42 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116374304
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:24 schreef Sicstus het volgende:
Oja, en tot diep in de nacht in de kroeg staan wachten op rare wanhopige wijven om seks mee te hebben is minder triest dan even naar een prostituee?
Vind ik eerlijk gezegd wel ja.
pi_116374334
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:24 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Dat is tenminste vrijwillig.
pi_116374345
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Dat is tenminste vrijwillig.
En prostitutie niet :?
pi_116374467
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:29 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Vaak niet trouwens, maar nee, dat is tegen betaling. Dus niet omdat ze sex met je wel zien zitten.
  dinsdag 4 september 2012 @ 09:22:19 #291
8369 speknek
Another day another slay
pi_116375213
quote:

[..]

Mij zijn ze nooit opgevallen, maar ik geloof dat ik wel behoorlijk hoge eisen heb, en ook gewoon geen voelsprieten voor zoiets. Maar goed, vragende partij zijn is veel moeilijker dan aanbiedende partij, zelfs al bieden ze zich aan (welke man biedt zich niet aan, behalve ik dan) moet je een drempel over.
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:19:29 #292
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116376521
Zoals al is gezegd is het vooral een kwestie van standaarden. Er lopen inderdaad flink wat wanhopige vrouwen rond in bepaalde kroegen, vooral in de leeftijdsgroep rond de 30. Die krijg je zo mee, maar je moet er maar trek in hebben :{w

Wat betreft die hoeren, ik begrijp best de motivatie van sommige mannen om zich door een hoer te laten ontmaagden. Gewoon om te ervaren hoe dingen mechanisch werken en aanvoelen. Dat je bij wijze van spreken weet welk gat ie in moet :P.

Een ander aspect is dat je bij een hoer niets hoeft te bewijzen. Stel, je bent een hele onzekere kerel van 30, maagd, en je pikt zo'n wanhopige gescheiden dertiger vrouw op in een kroeg. Het is zijn eerste keer en het mislukt op een of andere manier. Dan is zo'n kerel daarna natuurlijk nog onzekerder en wordt het misschien nooit meer wat. Bij een hoer maakt het niks uit als het geklungel is want het is gewoon haar werk. Desnoods kom je de volgende dag nog een keer terug.

Ik heb zelf geen ervaring met hoeren, maar ik kan me dus voorstellen dat het mannelijke maagden wat zelfvertrouwen kan geven omtrent het mechanische gedeelte. En niemand hoeft toch te weten dat hij door een hoer is ontmaagd? Het feit dat hij geen maagd meer is maar ook niet heel erg ervaren kan hij makkelijk verklaren door te zeggen dat het een ONS was in een dronken bui en dat het weinig voorstelde.

Samenvatting: als je denkt dat het je zelfvertrouwen helpt dan zou ik het gewoon doen.
Mijn reisverslagen
pi_116378512
www.ontknaapservice.com is de oplossing voor TS, en nee zelf geen ervaring mee :')
pi_116378786
quote:

[..]

Pfff... hoe vaak kom je om 3 uur snachts wel niet in een ziekenhuis waar ze je een comfortabel bed en een ruggenprik aanbieden.... Neem daarbij nog even een paar lekkere pillen uit de medicijnkast en het is zo gepiept... piece of cake :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:51:12 #295
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116382080
quote:

[..]

Ik denk dat hij toch wel gelijk had hoor.. hij geeft aan dat vrouwen te gemakkelijk denken over hoe jongens meiden kunnen versieren.. jij geeft ook aan van dat het eigenlijk wel meevalt enzo. Je reactie is juist een perfecte bevestiging van wat hij zegt.. je zal het wel niet geloven maar de gemiddelde vrouwen kunnen nou eenmaal gemakkelijker sex krijgen dan de gemiddelde man (afgezien van hoeren als in de hoerenbuurt).
we dan
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:52:37 #296
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116382128
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:29 schreef Sicstus het volgende:

[..]

In de prostitutie zit 30% tot 50% met dwang. Dus nee zo vrijwillig zou ik het niet noemen. Het wordt gedoogd om de 1 of andere rare reden, vrij ziekelijk eigenlijk.
we dan
pi_116382175
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

In de prostitutie zit 30% tot 50% met dwang. Dus nee zo vrijwillig zou ik het niet noemen. Het wordt gedoogd om de 1 of andere rare reden, vrij ziekelijk eigenlijk.
Welnee joh, die vrouwen houden gewoon van seks :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:55:17 #298
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116382199
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:54 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Welnee joh, die vrouwen houden gewoon van seks :)
trolololo 8-)
we dan
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:55:18 #299
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_116382200
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:09 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Jaah denk niet dat er nog 1 zoals jij rondloopt :')
Jawel, ik heb precies hetzelfde maar ben 37
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_116382451
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:20 schreef speknek het volgende:
Het is echt dood en dood-eenvoudig. En nee, ik ben geen Don Juan, ik ben gewoon een gespierde spijker.

Je moet alleen de juiste weten te vinden wat seks betreft zijn er genoeg vrouwen die erger zijn dan mannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')