Gewoon alles bij elkaar optellen en dan de gemiddelde nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef Hyman het volgende:
Wel een lekker opsomtopic dit. Iedereen zegt toch wat anders.
Dit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:04 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat moet je met een vrouw die je afwijst omdat je nog nooit geneukt hebt?
Want die 100 grappenmakers die hier 14 gaan zeggen maken het wel tot een mooi gemiddeldequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon alles bij elkaar optellen en dan de gemiddelde nemen.
Of de mediaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon alles bij elkaar optellen en dan de gemiddelde nemen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef Hyman het volgende:
Wel een lekker opsomtopic dit. Iedereen zegt toch wat anders.
Dan niet, enige antwoord hier op mogelijk is: twee keer de helft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Want die 100 grappenmakers die hier 14 gaan zeggen maken het wel tot een mooi gemiddelde
Jaah denk niet dat er nog 1 zoals jij rondlooptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben 39 en ben nog maagd, ik denk niet dat het raar is op deze leeftijd om nog maagd te zijn. Ik wil gewoon eerst de ware vinden.
Sluit 4 keer een kwart niet uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niet, enige antwoord hier op mogelijk is: twee keer de helft.
Dit. In mijn ogen is het verschil tussen "Ik heb geen ervaring" en "Ik heb weinig ervaring" best wel groot. Ik wil er ook niet over liegen als ik ooit een meid tegenkom, ook al duurt dat nog 5 jaar. Hoe denken jullie daarover?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:22 schreef Tchock het volgende:
Als iemand rond de 35 nog maagd is gaat er een soort 'wat zou er mis zijn?'-alarmpje in je hoofd af. Dus daarvoor, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |