Gewoon alles bij elkaar optellen en dan de gemiddelde nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef Hyman het volgende:
Wel een lekker opsomtopic dit. Iedereen zegt toch wat anders.
Dit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:04 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat moet je met een vrouw die je afwijst omdat je nog nooit geneukt hebt?
Want die 100 grappenmakers die hier 14 gaan zeggen maken het wel tot een mooi gemiddeldequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon alles bij elkaar optellen en dan de gemiddelde nemen.
Of de mediaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon alles bij elkaar optellen en dan de gemiddelde nemen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef Hyman het volgende:
Wel een lekker opsomtopic dit. Iedereen zegt toch wat anders.
Dan niet, enige antwoord hier op mogelijk is: twee keer de helft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Want die 100 grappenmakers die hier 14 gaan zeggen maken het wel tot een mooi gemiddelde
Jaah denk niet dat er nog 1 zoals jij rondlooptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben 39 en ben nog maagd, ik denk niet dat het raar is op deze leeftijd om nog maagd te zijn. Ik wil gewoon eerst de ware vinden.
Sluit 4 keer een kwart niet uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niet, enige antwoord hier op mogelijk is: twee keer de helft.
Dit. In mijn ogen is het verschil tussen "Ik heb geen ervaring" en "Ik heb weinig ervaring" best wel groot. Ik wil er ook niet over liegen als ik ooit een meid tegenkom, ook al duurt dat nog 5 jaar. Hoe denken jullie daarover?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:22 schreef Tchock het volgende:
Als iemand rond de 35 nog maagd is gaat er een soort 'wat zou er mis zijn?'-alarmpje in je hoofd af. Dus daarvoor, denk ik
ik vind best sukkelig dat je je druk maakt over zulke dingen vinden vrouwen nou niet echt aantrekkelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dit. In mijn ogen is het verschil tussen "Ik heb geen ervaring" en "Ik heb weinig ervaring" best wel groot. Ik wil er ook niet over liegen als ik ooit een meid tegenkom, ook al duurt dat nog 5 jaar. Hoe denken jullie daarover?
Je weet dat dit vooral in je eigen hoofd zit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dit. In mijn ogen is het verschil tussen "Ik heb geen ervaring" en "Ik heb weinig ervaring" best wel groot. Ik wil er ook niet over liegen als ik ooit een meid tegenkom, ook al duurt dat nog 5 jaar. Hoe denken jullie daarover?
Dat is gewoonweg niet waar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef Oceanview het volgende:
Niemand wijst je af om de reden dat je geen ervaring hebt.
Dus de enigste reden om naar een prostituee te gaan is om te kunnen zeggen dat je geen maagd bent? Nogal een rare reden lijkt me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als het om echte liefde gaat niet, one night stands ander verhaal.quote:
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik wist tot vorig jaar ook niet dat ik geestelijk kapot was. Ik heb nu over een hoop aantal dingen geen idee meer eigenlijk. Ik dacht bijvoorbeeld ook dat ik nog op tijd was, maar de realiteit is dat nu bij de 10% hoor die nog helemaal niks gedaan heeft en dat het op mijn leeftijd het moeilijker is om een vriendin te krijgen. Ik was daar helemaal niet van bewust. Als ik dat wel wist, dan had ik jaren geleden actie ondernomen en niet nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je weet dat dit vooral in je eigen hoofd zit?
Yups, je weet wat je moet dan dus he? Als een motherfucker aan de slag maar op het moment zelf je rust bewarenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik wist tot vorig jaar ook niet dat ik geestelijk kapot was. Ik heb nu over een hoop aantal dingen geen idee meer eigenlijk. Ik dacht bijvoorbeeld ook dat ik nog op tijd was, maar de realiteit is dat nu bij de 10% hoor die nog helemaal niks gedaan heeft en dat het op mijn leeftijd het moeilijker is om een vriendin te krijgen. Ik was daar helemaal niet van bewust. Als ik dat wel wist, dan had ik jaren geleden actie ondernomen en niet nu.
Ik heb nu last van een soort van onrust/stress van "F*ck ik ben te laat! Straks wordt het helemaal niets meer!". Het is een beetje hetzelfde gevoel als dat je vandaag er achterkomt dat je morgen een tentamen hebt en dat je nog moet beginnen met leren.
Het is nooit te laat. Het simpele feit dat je bij de 10% van de mannen zit die op later leeftijd nog nooit een relatie gehad heeft, maakt niet dat je als gevolg daarvan die ook nooit zult krijgen. Het zegt helemaal niks over jouw kansen. Je hebt het compleet zelf in de hand.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik wist tot vorig jaar ook niet dat ik geestelijk kapot was. Ik heb nu over een hoop aantal dingen geen idee meer eigenlijk. Ik dacht bijvoorbeeld ook dat ik nog op tijd was, maar de realiteit is dat nu bij de 10% hoor die nog helemaal niks gedaan heeft en dat het op mijn leeftijd het moeilijker is om een vriendin te krijgen. Ik was daar helemaal niet van bewust. Als ik dat wel wist, dan had ik jaren geleden actie ondernomen en niet nu.
Ik heb nu last van een soort van onrust/stress van "F*ck ik ben te laat! Straks wordt het helemaal niets meer!". Het is een beetje hetzelfde gevoel als dat je vandaag er achterkomt dat je morgen een tentamen hebt en dat je nog moet beginnen met leren.
Exact wat ik ook denk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:01 schreef Flipkees het volgende:
Bovendien denk ik dat de gemiddelde vrouw eerder zou accepteren dat je maagd bent dan dat je uit pure wanhoop naar prostituee bent gegaan om je maagdelijkheid te verliezen.
Dit! Niet alleen schaad je je eigen kansen maar je verpest ook nog je eerste keer, iets wat juist een prachtige herinnering moet zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:01 schreef Flipkees het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik echter dat naar een prostituee gaan de zaken zeker niet makkelijker zal maken. Je zal daar echt niet veel leren over seks en al helemaal niet over relaties. Bovendien denk ik dat de gemiddelde vrouw eerder zou accepteren dat je maagd bent dan dat je uit pure wanhoop naar prostituee bent gegaan om je maagdelijkheid te verliezen.
Ik zit nu bij een studentenvereniging. Ik kom daar meiden tegen en ik ben er achter gekomen dat ze wel normaal met mij kunnen praten. Ze zitten me niet meer zo te treiteren en negeren als vroeger op school. Het is alleen jammer dat de meeste meiden al bezet zijn. Dat is wel de grootste hindernis denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef Kandijfijn het volgende:Heb je wel eens gewoon casual gesprekken met vrouwen die je niet goed kent of helemaal niet kent? Dat is namelijk een goed begin.
Ik begrijp nu wel waarom je mijn post en alle andere over de schoonheid van inwijding in de liefde overslaat. Je hebt de rollen omgedraaid en wilt seksueel scoren om te scoren, ongeacht wie het meisje is, en ongeacht enig 'diepgaand' contact. Jammer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik had daarvoor nooit echt wat diepgaandere contact met meiden, ook niet via een sportvereniging ofzo. Het waren altijd "hoi doei" contacten.
Dus je bent, hoe oud? 19, 20?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zit nu bij een studentenvereniging. Ik kom daar meiden tegen en ik ben er achter gekomen dat ze wel normaal met mij kunnen praten. Ze zitten me niet meer zo te treiteren en negeren als vroeger op school. Het is alleen jammer dat de meeste meiden al bezet zijn. Dat is wel de grootste hindernis denk ik.
Tot vorig jaar werd ik bloednerveus als er zelfs een meisje naast me ging zitten in de bus en trein. Het meisje deed uiteraard niets, maar die nare gevoelens werden op een onbewust niveau getriggerd. Ik heb daar nu helemaal geen last meer van sinds ik een paar maanden geleden met een meisje heb gedatet. Ik kwam toen er achter dat er wel meiden waren die fatsoenlijk tegen me konden zijn.
Ik had daarvoor nooit echt wat diepgaandere contact met meiden, ook niet via een sportvereniging ofzo. Het waren altijd "hoi doei" contacten. Er zijn trouwens geen meiden die mijn studie doen. Ik heb verder ook geen vrienden waarmee ik even naar een kroeg kan gaan o.i.d. Datingsites werken ook niet echt voor mij.
Ik heb ook gekeken op de sites NMLK en Fellas, maar daar schiet ook niet echt iets mee op.
Wat wel zou helpen is als ik naar de Randstad zou verhuizen. Dan heb ik wel de mogelijkheid om in één klap een hoop nieuwe contacten op te doen. Misschien moet ik dat volgend jaar gaan doen.
Okquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp nu wel waarom je mijn post en alle andere over de schoonheid van inwijding in de liefde overslaat. Je hebt de rollen omgedraaid en wilt seksueel scoren om te scoren, ongeacht wie het meisje is, en ongeacht enig 'diepgaand' contact. Jammer.
26quote:
Zo oké vind ik het niet om op je 26ste te kiezen voor een hoer i.p.v. uit te kijken naar een lieve vriendin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |