abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116251396
Hoi,

op welke leeftijd is het raar om nog maagd te zijn (Dat je dan vraagtekens zet bij een man)? Ik vraag dit, omdat ik nu met de gedachte zit om naar een prostituee te gaan, maar ik weet nog niet wanneer. Ik wil daar graag naartoe, omdat ik niet het risico wil lopen dat een vrouw mij afwijst om de reden dat ik geen ervaring heb met relaties en seks. Dat zou ik wel heel erg vinden, want ik hoor bij die 10% die nog niks heeft gedaan op het gebied van relaties.
Als ik maatschappelijk gezien nog even wat tijd heb, dan geeft me dat rust.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116251463
Nouja, ik vind 30 toch wel max.
pi_116251467
Wat moet je met een vrouw die je afwijst omdat je nog nooit geneukt hebt?
pi_116251476
14
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:05:40 #5
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_116251491
Wel een lekker opsomtopic dit. Iedereen zegt toch wat anders.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_116251532
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef Hyman het volgende:
Gewoon alles bij elkaar optellen en dan de gemiddelde nemen.
pi_116251541
105

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2012 22:06:51 ]
pi_116251560
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:04 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat moet je met een vrouw die je afwijst omdat je nog nooit geneukt hebt?
Dit.
Als contravraag voor de mannen:
Wie zou een vrouwelijk maagd afwijzen?
Zelf zou ik het schattig vinden. ( ook als ze maagd zou zijn op haar 30ste.)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:07:27 #9
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_116251572
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Want die 100 grappenmakers die hier 14 gaan zeggen maken het wel tot een mooi gemiddelde
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_116251582
Alsof daar een algemene regel voor is :N
pi_116251585
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Of de mediaan.
Jij hebt namelijk net als mij een bovengemiddeld aantal vingers.
pi_116251596
Niemand wijst je af om de reden dat je geen ervaring hebt.
There is a time of cumming and going.
pi_116251600
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef Hyman het volgende:
:Y Iedereen heeft zn eigen mening hierover. Maar er is geen bepaalde leeftijd waarop het 'raar' is.
Als het voor jouw partner niet uitmaakt.. boeie? Als iemand gek op jou is, dan hoeft dat heus geen obstakel te zijn. En de eerste keer seks met een prostituee maakt je, in mijn opzicht, nog niet maagd-af. Dat klinkt meer als een 'moetje'.

Even een serieuze reactie ;)
He who feels he is too small to make a difference, has never been bitten by a mosquito.
pi_116251603
Ik ben 39 en ben nog maagd, ik denk niet dat het raar is op deze leeftijd om nog maagd te zijn. Ik wil gewoon eerst de ware vinden.
pi_116251615
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:07 schreef Hyman het volgende:

[..]

Want die 100 grappenmakers die hier 14 gaan zeggen maken het wel tot een mooi gemiddelde
Dan niet, enige antwoord hier op mogelijk is: twee keer de helft.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:08:52 #16
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_116251631
Ik weet je leeftijd niet of iets, maar naar de hoeren gaan omdat een vrouw je af zou wijzen _O- Denk je echt dat je wat leert als je daarheen gaat? zodat je kunt zeggen 'ik heb het gedaan'? :')

Daarnaast denk ik zelf, komt nog wel ben nog maar net 19 :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_116251644
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben 39 en ben nog maagd, ik denk niet dat het raar is op deze leeftijd om nog maagd te zijn. Ik wil gewoon eerst de ware vinden.
Jaah denk niet dat er nog 1 zoals jij rondloopt :')
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:09:15 #18
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_116251646
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dan niet, enige antwoord hier op mogelijk is: twee keer de helft.
Sluit 4 keer een kwart niet uit.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:09:29 #19
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_116251652
Vanaf een jaar of 15 voor jongens
Vanaf een jaar of 13 voor meisjes
pi_116251663
40 years old virgin :D _O- :')
pi_116251699
Verleden maakt niets uit, het heden en de toekomst wel. Geen enkele leeftijd dus als je het mij vraagt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_116252118
Wanneer jij het zelf raar vindt.
pi_116252196
Maagd zijn is niet raar. Slecht zijn in bed is wel raar. Dus je moet niet naar de hoeren gaan, maar gewoon wachten. :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_116252199
Hoe had je jezelf dat exact voor gesteld dan? Je gaat naar een hoer je neukt 30-60 seconden je komt klaar. Misschien ga je nog voor een 2e ronde en duurt het wat langer.

Daarna reken je af.

Tadaa, je hebt zelfvertrouwen, weet hoe je een vrouw moet plezieren en durft in een keer alle vrouwen aan te spreken in het uitgaansleven.

Helaas werkt het in de praktijk anders, als je nu 14-18 of 28 bent. Je eerste kaar ga je kutten, je krijgt hem er niet goed in. Misschien heb je moeite hard te blijven en je hebt nog geen idee hoe een vrouw precies te plezieren. Daar moet je gewoon een keer doorheen met een lieve vriendin een hoer gaat je daar echt niet bij helpen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:22:19 #25
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116252274
17
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_116252296
Als iemand rond de 35 nog maagd is gaat er een soort 'wat zou er mis zijn?'-alarmpje in je hoofd af. Dus daarvoor, denk ik :')
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:28:28 #27
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_116252627
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:19 schreef Kekaa het volgende:
Wanneer jij het zelf raar vindt.
Doei!
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:29:37 #28
137949 Disana
pi_116252694
Bedenk wel dat de vrouw die jou mag inwijden in de liefde dat best eens als een eer en liefdevolle daad kan zien. Naar de hoeren gaan doet veel van die mogelijk mooie ervaring teniet.
pi_116252834
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:22 schreef Tchock het volgende:
Als iemand rond de 35 nog maagd is gaat er een soort 'wat zou er mis zijn?'-alarmpje in je hoofd af. Dus daarvoor, denk ik :')
Dit. In mijn ogen is het verschil tussen "Ik heb geen ervaring" en "Ik heb weinig ervaring" best wel groot. Ik wil er ook niet over liegen als ik ooit een meid tegenkom, ook al duurt dat nog 5 jaar. Hoe denken jullie daarover?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116252879
Vooropgesteld, hoe oud ben je TS?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:33:14 #31
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_116252926
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dit. In mijn ogen is het verschil tussen "Ik heb geen ervaring" en "Ik heb weinig ervaring" best wel groot. Ik wil er ook niet over liegen als ik ooit een meid tegenkom, ook al duurt dat nog 5 jaar. Hoe denken jullie daarover?
ik vind best sukkelig dat je je druk maakt over zulke dingen vinden vrouwen nou niet echt aantrekkelijk
Doei!
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:35:35 #32
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_116253045
Vrouwen hebben natuurlijk het liefst een man met ervaring. En dan zo veel mogelijk. Als je dan tijdens een gesprek vertelt over je aantal bedpartners dan beginnen de hennetjes spontaan te druppelen. True story, vraag maar aan Jeroen Pauw.
pi_116253052
quote:

[..]

Je weet dat dit vooral in je eigen hoofd zit?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:35:58 #34
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_116253074
Ik vind het trouwens heel bijzonder als een meid van 20 oprecht mag zeggen dat ze maagd is tegenwoordig
pi_116253115
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef Oceanview het volgende:
Niemand wijst je af om de reden dat je geen ervaring hebt.
Dat is gewoonweg niet waar.
pi_116253150
quote:

[..]

Dus de enigste reden om naar een prostituee te gaan is om te kunnen zeggen dat je geen maagd bent? Nogal een rare reden lijkt me.

Bovendien je hoeft er toch niet om te liegen. Gewoon niet over beginnen. Ze zal echt niet gaan vragen of je nog maagd bent. Boven een bepaalde leeftijd zal ze er gewoon vanuit gaan dat dat niet het geval is. Later kan je dan altijd nog wel eens vertellen hoe het precies zit.
pi_116253274
Maar de vraag is natuurlijk; Waarom ben je nog maagd?
pi_116253387
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is gewoonweg niet waar.
Als het om echte liefde gaat niet, one night stands ander verhaal.
pi_116253454
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:35 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je weet dat dit vooral in je eigen hoofd zit?
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik wist tot vorig jaar ook niet dat ik geestelijk kapot was. Ik heb nu over een hoop aantal dingen geen idee meer eigenlijk. Ik dacht bijvoorbeeld ook dat ik nog op tijd was, maar de realiteit is dat nu bij de 10% hoor die nog helemaal niks gedaan heeft en dat het op mijn leeftijd het moeilijker is om een vriendin te krijgen. Ik was daar helemaal niet van bewust. Als ik dat wel wist, dan had ik jaren geleden actie ondernomen en niet nu.

Ik heb nu last van een soort van onrust/stress van "F*ck ik ben te laat! Straks wordt het helemaal niets meer!". Het is een beetje hetzelfde gevoel als dat je vandaag er achterkomt dat je morgen een tentamen hebt en dat je nog moet beginnen met leren.
pi_116253610
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb geen idee eigenlijk. Ik wist tot vorig jaar ook niet dat ik geestelijk kapot was. Ik heb nu over een hoop aantal dingen geen idee meer eigenlijk. Ik dacht bijvoorbeeld ook dat ik nog op tijd was, maar de realiteit is dat nu bij de 10% hoor die nog helemaal niks gedaan heeft en dat het op mijn leeftijd het moeilijker is om een vriendin te krijgen. Ik was daar helemaal niet van bewust. Als ik dat wel wist, dan had ik jaren geleden actie ondernomen en niet nu.

Ik heb nu last van een soort van onrust/stress van "F*ck ik ben te laat! Straks wordt het helemaal niets meer!". Het is een beetje hetzelfde gevoel als dat je vandaag er achterkomt dat je morgen een tentamen hebt en dat je nog moet beginnen met leren.
Yups, je weet wat je moet dan dus he? Als een motherfucker aan de slag maar op het moment zelf je rust bewaren ;).

Maar oké dan ben je laat? En dat zorgt voor extra hindernissen.

/Care, het is nu niet meer iets waar je iets aan kan gaan veranderen. Dus accepteer en doe je best. Heb je wel eens gewoon casual gesprekken met vrouwen die je niet goed kent of helemaal niet kent? Dat is namelijk een goed begin.
pi_116254245
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het is nooit te laat. Het simpele feit dat je bij de 10% van de mannen zit die op later leeftijd nog nooit een relatie gehad heeft, maakt niet dat je als gevolg daarvan die ook nooit zult krijgen. Het zegt helemaal niks over jouw kansen. Je hebt het compleet zelf in de hand.

Het is alleen jammer dat je een bepaalde ervaring mist. Ik zou er ook niet vanuit gaan dat je eerste date meteen degene wordt waarmee je oud gaat worden. Je zal echt wel een paar keer op je bek gaan.

Persoonlijk denk ik echter dat naar een prostituee gaan de zaken zeker niet makkelijker zal maken. Je zal daar echt niet veel leren over seks en al helemaal niet over relaties. Bovendien denk ik dat de gemiddelde vrouw eerder zou accepteren dat je maagd bent dan dat je uit pure wanhoop naar prostituee bent gegaan om je maagdelijkheid te verliezen.
pi_116254314
24
compact en kleverig.
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:02:55 #43
137949 Disana
pi_116254322
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:01 schreef Flipkees het volgende:

Bovendien denk ik dat de gemiddelde vrouw eerder zou accepteren dat je maagd bent dan dat je uit pure wanhoop naar prostituee bent gegaan om je maagdelijkheid te verliezen.
Exact wat ik ook denk.
pi_116254451
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:01 schreef Flipkees het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik echter dat naar een prostituee gaan de zaken zeker niet makkelijker zal maken. Je zal daar echt niet veel leren over seks en al helemaal niet over relaties. Bovendien denk ik dat de gemiddelde vrouw eerder zou accepteren dat je maagd bent dan dat je uit pure wanhoop naar prostituee bent gegaan om je maagdelijkheid te verliezen.
Dit! Niet alleen schaad je je eigen kansen maar je verpest ook nog je eerste keer, iets wat juist een prachtige herinnering moet zijn.
pi_116254463
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef Kandijfijn het volgende:Heb je wel eens gewoon casual gesprekken met vrouwen die je niet goed kent of helemaal niet kent? Dat is namelijk een goed begin.
Ik zit nu bij een studentenvereniging. Ik kom daar meiden tegen en ik ben er achter gekomen dat ze wel normaal met mij kunnen praten. Ze zitten me niet meer zo te treiteren en negeren als vroeger op school. Het is alleen jammer dat de meeste meiden al bezet zijn. Dat is wel de grootste hindernis denk ik.
Tot vorig jaar werd ik bloednerveus als er zelfs een meisje naast me ging zitten in de bus en trein. Het meisje deed uiteraard niets, maar die nare gevoelens werden op een onbewust niveau getriggerd. Ik heb daar nu helemaal geen last meer van sinds ik een paar maanden geleden met een meisje heb gedatet. Ik kwam toen er achter dat er wel meiden waren die fatsoenlijk tegen me konden zijn.
Ik had daarvoor nooit echt wat diepgaandere contact met meiden, ook niet via een sportvereniging ofzo. Het waren altijd "hoi doei" contacten. Er zijn trouwens geen meiden die mijn studie doen. Ik heb verder ook geen vrienden waarmee ik even naar een kroeg kan gaan o.i.d. Datingsites werken ook niet echt voor mij.
Ik heb ook gekeken op de sites NMLK en Fellas, maar daar schiet ook niet echt iets mee op.
Wat wel zou helpen is als ik naar de Randstad zou verhuizen. Dan heb ik wel de mogelijkheid om in één klap een hoop nieuwe contacten op te doen. Misschien moet ik dat volgend jaar gaan doen.
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:10:54 #46
137949 Disana
pi_116254720
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]
Ik had daarvoor nooit echt wat diepgaandere contact met meiden, ook niet via een sportvereniging ofzo. Het waren altijd "hoi doei" contacten.
Ik begrijp nu wel waarom je mijn post en alle andere over de schoonheid van inwijding in de liefde overslaat. Je hebt de rollen omgedraaid en wilt seksueel scoren om te scoren, ongeacht wie het meisje is, en ongeacht enig 'diepgaand' contact. Jammer.
pi_116254794
quote:

[..]

Ik zit nu bij een studentenvereniging. Ik kom daar meiden tegen en ik ben er achter gekomen dat ze wel normaal met mij kunnen praten. Ze zitten me niet meer zo te treiteren en negeren als vroeger op school. Het is alleen jammer dat de meeste meiden al bezet zijn. Dat is wel de grootste hindernis denk ik.
Tot vorig jaar werd ik bloednerveus als er zelfs een meisje naast me ging zitten in de bus en trein. Het meisje deed uiteraard niets, maar die nare gevoelens werden op een onbewust niveau getriggerd. Ik heb daar nu helemaal geen last meer van sinds ik een paar maanden geleden met een meisje heb gedatet. Ik kwam toen er achter dat er wel meiden waren die fatsoenlijk tegen me konden zijn.
Ik had daarvoor nooit echt wat diepgaandere contact met meiden, ook niet via een sportvereniging ofzo. Het waren altijd "hoi doei" contacten. Er zijn trouwens geen meiden die mijn studie doen. Ik heb verder ook geen vrienden waarmee ik even naar een kroeg kan gaan o.i.d. Datingsites werken ook niet echt voor mij.
Ik heb ook gekeken op de sites NMLK en Fellas, maar daar schiet ook niet echt iets mee op.
Wat wel zou helpen is als ik naar de Randstad zou verhuizen. Dan heb ik wel de mogelijkheid om in één klap een hoop nieuwe contacten op te doen. Misschien moet ik dat volgend jaar gaan doen.
Dus je bent, hoe oud? 19, 20?
pi_116254833
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik begrijp nu wel waarom je mijn post en alle andere over de schoonheid van inwijding in de liefde overslaat. Je hebt de rollen omgedraaid en wilt seksueel scoren om te scoren, ongeacht wie het meisje is, en ongeacht enig 'diepgaand' contact. Jammer.
Ok
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dus je bent, hoe oud? 19, 20?
26
pi_116254996
Maak je er niet zo druk over, je kan toch de tijd niet terugkeren, kan wel voorstellen dat je denkt shit andere hebben het wel ik niet. De eerste keer zal heus wel komen ga er niet naar zoeken, hoewel dit moeilijk is te accepteren/gevoel negeren.
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:17:10 #50
137949 Disana
pi_116255007
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:13 schreef Comp_Lex het volgende:

Ok
Zo oké vind ik het niet om op je 26ste te kiezen voor een hoer i.p.v. uit te kijken naar een lieve vriendin.
pi_116255046
quote:

[..]

Ok

[..]

26
Dan zou ik me echt nog niet zo druk maken. Je bent wel laat, maar het valt echt wel een klein beetje mee hoor. Als je echt hieraan wilt werken zou ik toch een datingsite proberen. Dan kan je eerst online een beetje 'oefenen' via de chat om te kijken of het klikt en daarna gewoon afspreken met iemand in je buurt. Uiteraard zal je echt wel een paar keer op je bek gaan (en je moet natuurlijk zeker geen seks verwachten, maar daar gaat het ook niet om in eerste instantie) maar je leert dan misschien wel beter omgaan met vrouwen.
pi_116255278
quote:

[..]

Ok

[..]

26
Je contact komt echt wel. Nu naar de hoeren gaan kost je heel veel, en het enige wat het je oplevert is dat nog steeds geen enkele vrouw vrijwillig seks met je heeft gehad. Wat denk jij, dat je na een prostituee ineens weet hoe het moet? Of dat je zelfvertrouwen krijgt omdat je zo'n liefdeloze duomasturbatiebeurt hebt gehad?
pi_116255318
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Zo oké vind ik het niet om op je 26ste te kiezen voor een hoer i.p.v. uit te kijken naar een lieve vriendin.
Ik heb nog niet gekozen om nu naar een hoer te gaan. Ik zit er alleen over na te denken. Het punt is gewoon dat ik niet nog heel lang ga wachten op iets wat waarschijnlijk toch nooit gaat komen. Ik wil trouwens niet naar zomaar een hoer gaan, maar naar een escort die met je mee op stap gaat enzo. Dat vind ik veel leuker.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef Flipkees het volgende:

[..]

Dan zou ik me echt nog niet zo druk maken. Je bent wel laat, maar het valt echt wel een klein beetje mee hoor. Als je echt hieraan wilt werken zou ik toch een datingsite proberen. Dan kan je eerst online een beetje 'oefenen' via de chat om te kijken of het klikt en daarna gewoon afspreken met iemand in je buurt. Uiteraard zal je echt wel een paar keer op je bek gaan (en je moet natuurlijk zeker geen seks verwachten, maar daar gaat het ook niet om in eerste instantie) maar je leert dan misschien wel beter omgaan met vrouwen.
Ik heb al een date gehad via een datingsite. Ik heb door het contact met haar geleerd dat vrouwen wel normaal tegen me kunnen doen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:27:59 #54
365231 Fera
Fire & Blood
pi_116255513
Ik vind dat er niks mis is met maagdelijke jongens. Staat me totaal niet tegen om iemands eerste te zijn. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:29:46 #55
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_116255601
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
Ik vind dat er niks mis is met maagdelijke jongens. Staat me totaal niet tegen om iemands eerste te zijn. :)
Ok.

Maar ook een 45 jarige man?
pi_116255605
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:42 schreef Oceanview het volgende:

[..]

Als het om echte liefde gaat niet, one night stands ander verhaal.
Echte liefde...volgens mij heeft dat tijd nodig. Als iemand afknapt op het feit dat je nog geen ervaring hebt dan krijg je die tijd niet. Maar er zullen gelukkig een hoop mensen zijn die het niks uitmaakt.
pi_116255650
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echte liefde...volgens mij heeft dat tijd nodig. Als iemand afknapt op het feit dat je nog geen ervaring hebt dan krijg je die tijd niet. Maar er zullen gelukkig een hoop mensen zijn die het niks uitmaakt.
Heb je een punt maar je vraagt toch niet zomaar aan elkaar je ervaringen qua bedplezier. :')
pi_116255785
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:30 schreef Oceanview het volgende:

[..]

Heb je een punt maar je vraagt toch niet zomaar aan elkaar je ervaringen qua bedplezier. :')
Jawel joh, is leuk om te horen :@
compact en kleverig.
pi_116255794
quote:

[..]

Daarom kan je daar beter ook in eerste instantie niet teveel over zeggen.

Overigens denk ik dat het type vrouw dat meteen afknapt op een maagd niet bepaald een goede match is voor TS.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:35:47 #60
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116255892
Ik zou zeggen dat vanaf 30 toch wel raar begint te worden.. maar ja om een escort te nemen dan lijkt me ook niks.. Gewoon wat meer je best doen en genoegen nemen met een maatje meer enzo. Dan kan je wel sex krijgen via internet hoor. Maar betalen voor sex is dan weer zoiets van nee doe maar niet. Dan heb je helemaal niks gepresteert weet je..
we dan
pi_116255931
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Jawel joh, is leuk om te horen :@
Ohja ik ben eens gepakt door 3 negers :~.
pi_116256306
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb nog niet gekozen om nu naar een hoer te gaan. Ik zit er alleen over na te denken. Het punt is gewoon dat ik niet nog heel lang ga wachten op iets wat waarschijnlijk toch nooit gaat komen. Ik wil trouwens niet naar zomaar een hoer gaan, maar naar een escort die met je mee op stap gaat enzo. Dat vind ik veel leuker.
Eerlijk gezegd zou ik er niet eens over nadenken. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het heus wel komt. Ga daar maar vanuit.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:48:46 #63
240618 Micson
The lonely stoner
pi_116256490
quote:

[..]

Ik denk dat een potentieel vriendinnetje van TS er eerder op afknapt als TS vertelt dat zijn eerste keer met een hoer was, dan wanneer hij vertelt dat hij nog maagd is.
pi_116256633
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef Oceanview het volgende:

[..]

Ohja ik ben eens gepakt door 3 negers :~.
Details.. :9

En ik zou ze eerder afknappen op een 30jarige maagd dan een man die voor zn sex naar de hoeren is gegaan/ gaat.

Maar dat ben ik en dat is niet standaard denk ik.
compact en kleverig.
pi_116256730
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:48 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik denk dat een potentieel vriendinnetje van TS er eerder op afknapt als TS vertelt dat zijn eerste keer met een hoer was, dan wanneer hij vertelt dat hij nog maagd is.
Zou best kunnen, maar ik zou geen van beide vertellen denk ik...
En als het ter sprake komt gewoon de waarheid een beetje verdraaien, dat je een korte relatie hebt gehad maar meer niet.
pi_116256884
Volgens mij wordt je dan alleen maar "bijzonderder" er door.
pi_116257059
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou best kunnen, maar ik zou geen van beide vertellen denk ik...
En als het ter sprake komt gewoon de waarheid een beetje verdraaien, dat je een korte relatie hebt gehad maar meer niet.
Ik heb me dan serieus altijd afgevraagd of dat niet een beetje doorzichtig zou zijn :P

Maar goed, dat zal vast afhangen van hoe je dat weet te brengen.
pi_116257231
Ik heb gemerkt dat je zomaar in een situatie kan verkeren dat je snel moet zeggen dat je maagd bent of dat je moet liegen. Meiden op de studentenvereniging praten soms met mij over relaties en seks met "Je kent het wel. Je hebt het vast wel meegemaakt" toon zonder dat ze dat echt zeggen, als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_116257496
Toekomstige Schenkstroop?
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb gemerkt dat je zomaar in een situatie kan verkeren dat je snel moet zeggen dat je maagd bent of dat je moet liegen. Meiden op de studentenvereniging praten soms met mij over relaties en seks met "Je kent het wel. Je hebt het vast wel meegemaakt" toon zonder dat ze dat echt zeggen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Positief toch? Als ze op zo'n toon tegen je praten denken ze dat je het al hebt meegemaakt, wat dan ook inhoudt dat je er niet als een complete maagdelijke zolderkamernerd uitziet, ook al ben je dat misschien van binnen wel. En als je dat beseft is het ook weer makkelijker te faken. Fake it til you make it dus.

En als je erover liegt en het meisje na de seks opmerkt dat het wel erg ongemakkelijk ging is de buit al binnen, dus dat is dan een zorg ;)
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:21:43 #70
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_116257940
Mwah, jaartje of 22? Dan gaat men wel de wenkbrauwen fronsen denk ik.
pi_116258309
Ik snap niet dat mannen naar de hoeren willen gaan om ervaring op te doen. Je moet een vrouw betalen alvorens ze aan je wil zitten. :{ Dat is toch een walgelijke gedachte? Liever een maagd dan iemand die naar de hoeren is geweest.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:33:02 #72
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116258352
14
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 01:14:08 #73
365231 Fera
Fire & Blood
pi_116259617
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:29 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ok.

Maar ook een 45 jarige man?
Ik zou sowieso niet iets met n vent willen die mn vader had kunnen zijn.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_116260957
ongeveer 450 jaar , maar blijft uiteraard fantastisch
Zie!
  zaterdag 1 september 2012 @ 02:34:56 #75
383107 Catenaccio
Onder een vergrootglas
pi_116261392
Ach, het is per persoon verschillend. Ik was er redelijk vroeg bij, maar dat was puur omdat ik nieuwsgierig was. Ben ik er achteraf trots op? Nou nee, ik weet zelfs amper nog wat er gebeurd was. Het had net zo goed later kunnen gebeuren.

Ik weet zeker dat als jij leuk vrouwelijk contact legt en je legt het uit na een date, dat jij binnen 10 minuten in bed ligt met een mooi vrouwtje! Vrouwen zijn er gek op, volgens mij.. Ik ben een man, maar als een vrouw zegt dat ze nog maagd is en wil leren hoe alles ''moet'', dan heb ik binnen 5 seconden mn broek naar beneden! Iedereen is gek op een maagd, ook vrouwen!

Ik zou never nooit betalen om seks te hebben. Wat schiet je ermee op? Waarschijnlijk ben jij alleen maar gefocust om te komen, terwijl je niet geholpen wordt. Dat stuk vlees gaat liggen en doet verder niets. Dan kan je beter een date regelen, als het klikt en ze wilt mee, dan leg je het uit. Dan wordt je liefdevol verzorgd en heb je een hele andere omgeving! Dat zal volgens mij best werken!
Nil Satis Nisi Optimum
pi_116262187
TS wil denk ik gewoon de ervaring gebruiken met een hoer voor zijn eigen gemoedsrust voor het geval hij echt een leuk meisje tegen komt en daar mee in bed beland. Dat hij in ieder geval weet wat er moet gebeuren in bed en dus minder bang is dat hij een flater slaat op het moment supreme met het meisje waar hij wel oud mee wil worden.

Het lijkt me niet dat hij dat als zij vraagt naar zijn ervaringen met vrouwen dat hij zal zeggen " Ik heb niet veel ervaring maar ben wel 3 keer naar prostituee gegaan om te oefenen".

Als TS denkt dat de ervaring bij een prostituee hem minder zenuwachtig zal maken in de serieuze dating scene dan moet hij dat gewoon doen!

Wellicht een idee om een activiteit te plannen op NMLK: "Avondje wandelen op de Amsterdamse Wallen", zodat je met en groepje gelijkgestemden gaat.
pi_116262303
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Niemand heeft het toch oké te vinden of TS zijn maagdelijkheid verliest aan een hoer of "een lieve vriendin"? Lijkt mij nou echt iets wat je zelf moet beslissen.
Ik kan best begrijpen dat je naar een prostituee zou gaan voor je eerste keer als je tegen midden/eind 20 bent en het nog nooit gedaan hebt. Niet omdat je dan kan zeggen dat je geen maagd meer bent, maar omdat je wat zekerheid hebt voor wanneer het er alsnog van gaat komen met die lieve vriendin. Ik geloof niet dat de eerste keer met iemand waar je echt op valt een minder mooie ervaring is wanneer je eerst al eens geoefend hebt bij iemand die ervoor heeft doorgeleerd. Grote kans dat het zelfs een betere ervaring wordt omdat je niet wordt gehinderd door extreme spanning.

Overigens denk ik niet dat maagd zijn op je 26e heel erg vreemd is. Het is boven het gemiddelde waarschijnlijk, maar er lopen ook nog genoeg nog oudere maagden rond.
pi_116262340
TS ik weet niet of een hoer (met alle respect verder) nou echt de aangewezen persoon is om wat ervaring bij op te doen :P

Maar als je dan toch per se moet, regel dan een goeie escort en vertel hoe de vork in de steel zit. Want als je voor een prikkie een of ander ongeinteresseerd sujet treft ben je verder van huis.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116262344
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 04:44 schreef Miklofan123 het volgende:
" Ik heb niet veel ervaring maar ben wel 3 keer naar prostituee gegaan om te oefenen".
Als je wist hoe veel ik gehosseld heb met deze openingszin :{w
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116262366
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:07 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Dit.
Ik zou het niet moeten. Pff krijg je dat gedoe weer dat ze alles eng vind of pijn vind doen. Wil wel een ervaren vrouw die hem eraf zuigt B-)
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116262376
quote:

[..]

Dit.
Voor mij zou het niet zo hoeven, al helemaal niet als ze 30 is.

*bedenkt zich hoe 30 jarige vrouwelijke maagd er waarschijnlijk uit ziet*
pi_116262402
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe had je jezelf dat exact voor gesteld dan? Je gaat naar een hoer je neukt 30-60 seconden je komt klaar. Misschien ga je nog voor een 2e ronde en duurt het wat langer.

Daarna reken je af.

Tadaa, je hebt zelfvertrouwen, weet hoe je een vrouw moet plezieren en durft in een keer alle vrouwen aan te spreken in het uitgaansleven.

Helaas werkt het in de praktijk anders, als je nu 14-18 of 28 bent. Je eerste kaar ga je kutten, je krijgt hem er niet goed in. Misschien heb je moeite hard te blijven en je hebt nog geen idee hoe een vrouw precies te plezieren. Daar moet je gewoon een keer doorheen met een lieve vriendin een hoer gaat je daar echt niet bij helpen.
pay cash?
pi_116262666
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 07:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik zou het niet moeten. Pff krijg je dat gedoe weer dat ze alles eng vind of pijn vind doen. Wil wel een ervaren vrouw die hem eraf zuigt B-)
Net alsof een maagd hem er niet van kan zuigen. :P
pi_116262669
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 08:31 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Nou over het algemeen niet nee.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116262678
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 08:31 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

als de maagd ter compensatie van haar maagdelijkheidswens flink aan het pijpen is geslagen, wie weet?
pi_116262683
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 08:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou over het algemeen niet nee.
Dan verschillen onze ervaringen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116262723
Eh. Het zou me geen fuck uitmaken.
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:56:50 #88
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116264196
quote:

26
26 is aan de late kant maar zeker niet hopeloos oud imo.

Een vriend van mij kondigde al jaren van tevoren aan dat als hij nog maagd was op z'n 32-ste dat hij dan naar de hoeren zou gaan. Waarom 32? Het was een nerd en voor 32 heb je een bit extra nodig om je leeftijd weer te geven _O-. Anyway, op z'n 32-ste verjaardag (of de dag erna) ging hij inderdaad naar de hoeren, waar natuurlijk niks aan was, maar goed... Een jaar later ontmoette hij een leuk meisje en daar is hij nu mee getrouwd en ze hebben 3 kinderen! Ik geloof er niets van dat hij minder kans had gehad met dat meisje als hij nog maagd was geweest trouwens.

Maar ik zou zeggen, als je denkt dat het je helpt ga dan gewoon. Get it out of the way. Je hebt daar weinig aan te verliezen denk ik en misschien geeft het je extra zelfvertrouwen.

Waar je wel iets aan moet doen is dit:

quote:
Ik kom daar meiden tegen en ik ben er achter gekomen dat ze wel normaal met mij kunnen praten. Ze zitten me niet meer zo te treiteren en negeren als vroeger op school.
Je moet ophouden jezelf in een verbitterde slachtoffer rol te plaatsen. Dat ligt achter je en ook al spreek je het misschien niet uit in het openbaar uit, de kans is groot dat het het wel uitstraalt. Verder leg je in zo'n slachtoffer rol de schuld bij iemand anders. Zelfs als dat terecht is werkt dat alleen maar contra-productief, want alleen JIJ kan je eigen probleem oplossen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_116264342
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:56 schreef SeLang het volgende:

Een vriend van mij kondigde al jaren van tevoren aan dat als hij nog maagd was op z'n 32-ste dat hij dan naar de hoeren zou gaan. Waarom 32? Het was een nerd en voor 32 heb je een bit extra nodig om je leeftijd weer te geven _O-.
Je vriend had beter moeten opletten, hij had eigenlijk al op zijn 31-ste naar de hoeren moeten gaan, nu is hij namelijk alsnog een 5-digit maagd _O-
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116265021
Vanuit biologisch perspectief is het best een prestatie. Wees er trots op zou ik zeggen dat je tot nu toe nog geen slaaf bent van je "selfish genes".

[ Bericht 23% gewijzigd door Knowledge_seeker op 01-09-2012 11:57:12 ]
  Moderator zaterdag 1 september 2012 @ 13:16:27 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116267450
Denk dat 3 jaar wel mijn wenkbrauwen doet fronzen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  † In Memoriam † zaterdag 1 september 2012 @ 13:20:00 #92
137949 Disana
pi_116267580
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Comp_Lex het volgende:

Enerzijds geef je aan sociaal op de goede weg te zijn, anderzijds denk je vrijwel geen kans te maken op een vriendin. Ik vermoed dat je het te somber inziet en dat je jezelf nog wat tijd moet gunnen.
pi_116267592
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:43 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Vanuit biologisch perspectief is het best een prestatie. Wees er trots op zou ik zeggen dat je tot nu toe nog geen slaaf bent van je "selfish genes".
Vanuit evolutionair perspectief ben je dan wel inferieur.

Maar goed, ik zelf ook want ik wil geen kinderen later. :')
pi_116270050
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:03 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,

op welke leeftijd is het raar om nog maagd te zijn (Dat je dan vraagtekens zet bij een man)? Ik vraag dit, omdat ik nu met de gedachte zit om naar een prostituee te gaan, maar ik weet nog niet wanneer. Ik wil daar graag naartoe, omdat ik niet het risico wil lopen dat een vrouw mij afwijst om de reden dat ik geen ervaring heb met relaties en seks. Dat zou ik wel heel erg vinden, want ik hoor bij die 10% die nog niks heeft gedaan op het gebied van relaties.
Als ik maatschappelijk gezien nog even wat tijd heb, dan geeft me dat rust.
Seks met een prostituee is anders dan seks met een vriendin, en ervaring met relaties bouw je er ook niet mee op.

Het lost dus weinig op.. behalve dan dat je je behoefte aan seks kunt bevredigen.

Ik vind dat je alleen naar een prostituee moet gaan als het jou puur om de seks gaat. Want dat is alles waar ze voor is.

En qua leeftijd tsja.. dat hangt nogal ervan af.

De ene vrouw vindt het al heel raar als je op je 21ste nog maagd bent, de andere kan er misschien wel mee leven als je dat nog bent op je 25ste.

Punt is, soort zoekt soort. Jij hebt iemand nodig die bij jou past en die net als jij nog niet zo heel ervaren is.

Hoe gaat het eigenlijk met het vrienden maken bij de studentenvereniging?
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_116270114
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:56 schreef SeLang het volgende:
Een vriend van mij kondigde al jaren van tevoren aan dat als hij nog maagd was op z'n 32-ste dat hij dan naar de hoeren zou gaan. Waarom 32? Het was een nerd en voor 32 heb je een bit extra nodig om je leeftijd weer te geven _O-
Geweldig :D
pi_116270339
quote:
Haha, dan kom je in mijn zone. Kijk uit. Straks moet je mee een biertje gaan drinken in de kroeg, een avondje poolen of mee naar een pokeravond.
pi_116270478
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Meiden op de studentenvereniging praten soms met mij over relaties en seks met "Je kent het wel. Je hebt het vast wel meegemaakt" toon zonder dat ze dat echt zeggen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Mooi toch, dat is een stuk beter dan dat ze er meteen van uitgaan dat jij nog een maagd bent (op basis van uiterlijk en gedrag).
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:02:09 #98
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_116270525
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:44 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Seks met een prostituee is anders dan seks met een vriendin, en ervaring met relaties bouw je er ook niet mee op.

Het lost dus weinig op.. behalve dan dat je je behoefte aan seks kunt bevredigen.

Ik denk dat het TS meer gaat om de technische en mechanische aspecten van sex te leren kennen. En dat kan best het zelfvertrouwen bevorderen. De man moet het uiteindelijk doen tenslotte.
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_116270577
quote:

[..]

Dit.
Hangt er een beetje vanaf waarom ze maagd is.

Als ze per se maagd wil blijven totdat we getrouwd zijn, ben ik snel weg.

Is ze maagd omdat het gewoon nog niet gebeurd is, dan heb ik er een missie bij :P

Een stukje ongerepte natuur claimen >:)
pi_116270697
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:02 schreef Salah-al-Din het volgende:
De man moet het uiteindelijk doen tenslotte.
Doe niet zo ouderwets :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')