op gevoel, zoals normaal bij dingen koken !quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef fyah het volgende:
die magnetron hier400W-600W-MAX!! HOEZOE MAX?? WAT IS DIT. 700 OF 1000? HOE MOET IK NU KOKEN?
Koken met een magnetronquote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef fyah het volgende:
die magnetron hier400W-600W-MAX!! HOEZOE MAX?? WAT IS DIT. 700 OF 1000? HOE MOET IK NU KOKEN?
ik wou dat niet zeggen en toen kwam jijquote:
om mijn gevoelen niet te krenken?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wou dat niet zeggen en toen kwam jij
Stil of al kreunend?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wou dat niet zeggen en toen kwam jij
iemand moest zo'n opmerking gaan makenquote:
je kunt er ook dingen in laten koken jaquote:Op woensdag 5 september 2012 11:34 schreef fyah het volgende:
technisch gezien telt een magnetron gewoon als koken hoor.
magnetron gebruik ik alleen om chocolade mee te smelten. Maar heb combi dus, gebruik vaker de oven functiequote:Op woensdag 5 september 2012 11:34 schreef fyah het volgende:
technisch gezien telt een magnetron gewoon als koken hoor.
nohmmmquote:Op woensdag 5 september 2012 11:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Walgelijk, misselijkmakend en weerzinwekkend tegelijkertijd.
zal ik jou eens laten kreunen. Niet van plezier maar van genotquote:
kleine wat¿quote:
een kleine watquote:
geen idee, ik praat maar na/meequote:Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe ziet ze er eigenlijk uit dat jullie allemaal zo naughty praten tegen haar?
vies en vatsigquote:Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef Potloodvis het volgende:
nogal naughtyquote:Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef Potloodvis het volgende:
was het maar zo'n feestquote:
ik heb ook een blubberkin en veel puisten, lang slordig haar en een dikke brilquote:Op woensdag 5 september 2012 11:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik wel. Van een stevige vrouw die graag in leer en latex loopt.
ik denk dat jij de verkeerde voor je hebtquote:
homomaagdquote:Op woensdag 5 september 2012 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat jij de verkeerde voor je hebt
jakkesquote:Op woensdag 5 september 2012 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ook een blubberkin en veel puisten, lang slordig haar en een dikke bril![]()
ik hou inderdaad van latex, vooral met blote billerts.
Dat geloof ik ook weer nietquote:Op woensdag 5 september 2012 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ook een blubberkin en veel puisten, lang slordig haar en een dikke bril![]()
ik hou inderdaad van latex, vooral met blote billerts.
nouquote:Op woensdag 5 september 2012 11:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook weer niet.
Heb net een foto gekregen. Dubbele kin en wat puisten, voor de rest een leuk meisjequote:Op woensdag 5 september 2012 11:46 schreef fyah het volgende:
[..]
ben jij lekker? ik weet geen foto van jou. iemand die me kan uphooken?
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb net een foto gekregen. Dubbele kin en wat puisten, voor de rest een leuk meisje.
vroegah kon je gewoon in dr fobo kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:46 schreef fyah het volgende:
[..]
ben jij lekker? ik weet geen foto van jou. iemand die me kan uphooken?
heb al dmquote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah kon je gewoon in dr fobo kijken
daar staat nu geen foto van haarquote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah kon je gewoon in dr fobo kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |