ziek, verder goedquote:
ik heb vooral een hekel aan die knipoog.quote:
ziek en het gaat goed, hmm rare combinatiequote:
ben je toch al?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb vooral een hekel aan die knipoog.
daar kan ik ZO giftig van worden
Ib4 mensen die dit gaan onthouden om me te zieken
naja ik bedoel als ik daar niet aan denk gaat het primaquote:Op woensdag 5 september 2012 11:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ziek en het gaat goed, hmm rare combinatie
ja met mij goed, ik was vorige week ziek, dus mag nu niet klagen
sorryquote:
griep ... hele week echt niks kunnen doen ... komt denk ik door de temperatuurverschillen, geen weer voor een halve Surinamerquote:Op woensdag 5 september 2012 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naja ik bedoel als ik daar niet aan denk gaat het prima
oh wat had je
Precies, of mensen die telkens dezelfde PI gebruikenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ookgriepquote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sorry
[..]
griep ... hele week echt niks kunnen doen ... komt denk ik door de temperatuurverschillen, geen weer voor een halve Surinamer
vergeten sorryquote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Precies, of mensen die telkens dezelfde PI gebruiken.
Ik ben alleen in mijn broek een Surinamer, telt dat ook?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ookgriepen ik ben geen halve surinamer
halve surinamersonnomnohm
weet ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 11:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben alleen in mijn broek een Surinamer, telt dat ook?
verzorging nodig?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ookgriepen ik ben geen halve surinamer
halve surinamersonnomnohm
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
2x de helft doenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef fyah het volgende:
die magnetron hier400W-600W-MAX!! HOEZOE MAX?? WAT IS DIT. 700 OF 1000? HOE MOET IK NU KOKEN?
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef fyah het volgende:
die magnetron hier400W-600W-MAX!! HOEZOE MAX?? WAT IS DIT. 700 OF 1000? HOE MOET IK NU KOKEN?
Langer in de magnetron laten staan.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef fyah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |