Hoor er veel mensen over, dus was nieuwsgierig.quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef wise het volgende:
[..]
leuk als je de foto kan zien zonder zwarte balken
in 2 klikken gebeurd![]()
niks mis meequote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
ik zal er een paar terug in mn fobo zetten
een soort zwarte jack gyllenhaal dus?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben als Jack Gyllenhaal, maar dan met vollere lippen en iets minder dikke wenkbrauwen.
Voorbeelden van eisen?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Heb mij voor het eerst eens op een relatiesite ingeschreven. Maar man man man![]()
Alleen maar alleenstaande moeders tussen 20 en 40 jaar met ONMOGELIJKE eisen ook
kkprinsesjes
Nee, want ik ben blank.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:57 schreef fyah het volgende:
[..]
een soort zwarte jack gyllenhaal dus?
Jawel.quote:
ik ben bruce willis, alleen wat jonger en dikkerquote:Op woensdag 5 september 2012 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben als Jack Gyllenhaal, maar dan met vollere lippen en iets minder dikke wenkbrauwen.
is goed 1 moment.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
DM mij ook, dan heb ik weer een gezicht erbij.
Welke site?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Heb mij voor het eerst eens op een relatiesite ingeschreven. Maar man man man![]()
Alleen maar alleenstaande moeders tussen 20 en 40 jaar met ONMOGELIJKE eisen ook
kkprinsesjes
pmquote:
met wat 'geluk' lijk je dan op mijn oomquote:Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bruce willis, alleen wat dikker
Noquote:
Flauw.quote:
zou kunnen, ik ken je oom niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:59 schreef fyah het volgende:
[..]
met wat 'geluk' lijk je dan op mijn oom
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Godverdomme, echt zo'n redneck.
Aww.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:00 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds best jammer dat jij pot bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |