paas eens doorquote:
Is wel zo makkelijk met aftrekken. Hoef je niet steeds te DM'en.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
ik zal er een paar terug in mn fobo zetten
Ik ook van redelijk veelquote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet van de oude garde allemaal hoe ze eruit zien, maar tegenwoordig ken ik bijna geen gezichten meer die hier komen.
van een aantal hier heb ik geen idee hoe ze uitzienquote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet van de oude garde allemaal hoe ze eruit zien, maar tegenwoordig ken ik bijna geen gezichten meer die hier komen.
goed puntquote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is wel zo makkelijk met aftrekken. Hoef je niet steeds te DM'en.
Van jou weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook van redelijk veelaltijd leuk gezichten bij de tekst.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
owja let even niet op de tegels enzo
van hem heb ik wel een hipsterfoto gezien in US dacht ikquote:Op woensdag 5 september 2012 11:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van jou weet ik het ook niet.
Waarom een datingsite?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Heb mij voor het eerst eens op een relatiesite ingeschreven. Maar man man man![]()
Alleen maar alleenstaande moeders tussen 20 en 40 jaar met ONMOGELIJKE eisen ook
kkprinsesjes
leuk als je de foto kan zien zonder zwarte balkenquote:
mag ik je fotoquote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Heb mij voor het eerst eens op een relatiesite ingeschreven. Maar man man man![]()
Alleen maar alleenstaande moeders tussen 20 en 40 jaar met ONMOGELIJKE eisen ook
kkprinsesjes
picsquote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
kkprinsesjes
hmm, ook maar een doen dan. Ff profielen checken.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
kkprinsesjes
dat heb ik ook eens gedaanquote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
kkprinsesjes
Hoor er veel mensen over, dus was nieuwsgierig.quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef wise het volgende:
[..]
leuk als je de foto kan zien zonder zwarte balken
in 2 klikken gebeurd![]()
niks mis meequote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
ik zal er een paar terug in mn fobo zetten
een soort zwarte jack gyllenhaal dus?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben als Jack Gyllenhaal, maar dan met vollere lippen en iets minder dikke wenkbrauwen.
Voorbeelden van eisen?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
kkprinsesjes
Nee, want ik ben blank.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:57 schreef fyah het volgende:
[..]
een soort zwarte jack gyllenhaal dus?
Jawel.quote:
ik ben bruce willis, alleen wat jonger en dikkerquote:Op woensdag 5 september 2012 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben als Jack Gyllenhaal, maar dan met vollere lippen en iets minder dikke wenkbrauwen.
is goed 1 moment.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
DM mij ook, dan heb ik weer een gezicht erbij.
Welke site?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
kkprinsesjes
pmquote:
met wat 'geluk' lijk je dan op mijn oomquote:Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bruce willis, alleen wat dikker
Noquote:
Flauw.quote:
zou kunnen, ik ken je oom niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:59 schreef fyah het volgende:
[..]
met wat 'geluk' lijk je dan op mijn oom
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Godverdomme, echt zo'n redneck.
Aww.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:00 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds best jammer dat jij pot bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |