crossbrommerquote:
Jaquote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil gwn een lieve/betrouwbare vent en een grappige.
zijn dat teveel eisen?
oke sorryquote:
wat zijn jouw eisen of ben je zo makkelijkquote:
Ja, terecht excuus ditquote:
Ik ben totaal niet makkelijk,quote:Op woensdag 5 september 2012 12:29 schreef wise het volgende:
[..]
wat zijn jouw eisen of ben je zo makkelijk
hallo ik ben 4ebe aangenaam... heeft u ook cavia's?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net 19843874738 handjes mogen schudden en mijn gezicht doet pijn van het glimlachen
kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net 19843874738 handjes mogen schudden en mijn gezicht doet pijn van het glimlachen
hoezo dat nu weer ?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hallo ik ben 4ebe aangenaam... heeft u ook cavia's?
Het was socially akward.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kan ik me iets bij voorstellen ja
Rondleiding door het hele bedrijf waar ik stage loopquote:
Met een baksteenquote:
Doe lekker gekquote:
Dat denken de passagiers ookquote:Op woensdag 5 september 2012 12:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik doe gewoon dan doe ik al gek genoeg
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus moet ik zo met het ov.. fml
gewoon niet betalen en de auto op de stoep zettenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo meteen naar school om een boek in te leveren en ik heb boete..
Maar ik kan niet met de auto gaan, want betaald parkeren
Dus moet ik zo met het ov.. fml
Mja, kan ook wel na 2 uur... trouwens.. dan is het gratisquote:
echte nasi zoals bij de chinees?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even alternatieve nasi maken
Ik heb geen vetsin..quote:
Bami?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pizza?quote:
Hoeft niet, je staat boven aan me lijstje dat weet je baby.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:31 schreef fyah het volgende:
[..]
ik wil wel een pruik opzetten voor je
Ik heb een paar keer van DH naar Groningen moeten reizen..quote:Op woensdag 5 september 2012 12:34 schreef Salatrel het volgende:
morgen moet ik naar groningen en dan terug passagieren naar rotterdamdat is godverdomme mijn halve dienst
met de trein? kan je volgens mij beter via de afsluitdijk gaanquote:Op woensdag 5 september 2012 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer van DH naar Groningen moeten reizen..
Wtf_
als laster aids krijgt hou ik me aangebodenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft niet, je staat boven aan me lijstje dat weet je baby.
wat is alternatieve nasi?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, vaas.quote:
Heb nog wat gekookte rijst over, dus helaas..quote:Op woensdag 5 september 2012 12:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik vind bami een beter alternatief voor nasi.
Ja, met de treinquote:Op woensdag 5 september 2012 12:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met de trein? kan je volgens mij beter via de afsluitdijk gaan
Rijst, ontbijtspek, ui, ei.. en kruidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |