quote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef BobbyB het volgende:
Ooit eens aangemeld op een datingsite. Na een half jaar geen reacties ontvangen te hebben kreeg ik de suggestie het eens zonder foto te proberen.
niet iedereen is een jongere bruce willisquote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef BobbyB het volgende:
Ooit eens aangemeld op een datingsite. Na een half jaar geen reacties ontvangen te hebben kreeg ik de suggestie het eens zonder foto te proberen.
bobby lijkt niet op mijquote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef fyah het volgende:
[..]
niet iedereen is een jongere bruce willis
er is echt niets mis met jouquote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja maar kom opje schrijf iemand al af omdat zijn wenkbrauwen borstelig zijn ofso? wat
uit de hoogte doen kutwijf, dan krijg jen iemand meer. walgelijk!
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef gers het volgende:
[..]
en meestal willen ze binnen 1 jaar een kind want rammelende eierstokken
Ik krijg elke dag 'reacties':quote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef BobbyB het volgende:
ik heb een vriendinquote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef Potloodvis het volgende:
Elke vrouw is tegenwoordig bi. Ik vind het onzin.
Jawel, is speltip #11: Spreid je winkansen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef Potloodvis het volgende:
Elke vrouw is tegenwoordig bi. Ik vind het onzin.
Is dit een verkapte hossel?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er is echt niets mis met joujij bent best leuk
of ze hebben er al 1quote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef gers het volgende:
[..]
en meestal willen ze binnen 1 jaar een kind want rammelende eierstokken
Omdat ze een keer experimenteren met een andere vrouw noemen ze het direct bi.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, is speltip #11: Spreid je winkansen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er is echt niets mis met joujij bent best leuk
Dat is toch bicurious tegenwoordig?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat ze een keer experimenteren met een andere vrouw noemen ze het direct bi.
eigenlijk een compliment, maar ik wil je ook wel hosselen hoor. denk je dat ik succes heb dan?quote:
Ik deel mijn vrouwen niet.quote:
kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch bicurious tegenwoordig?
Het beestje hoeft maar een naam te hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch bicurious tegenwoordig?
ik hou er niet van, van die 'test meisjes' ..quote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het beestje hoeft maar een naam te hebben.
Ach ja je moet alles een keer geprobeerd te hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het beestje hoeft maar een naam te hebben.
zijn lekker zachtquote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou er niet van, van die 'test meisjes' ..
Ik vind het allemaal bullshitquote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou er niet van, van die 'test meisjes' ..
okquote:Op woensdag 5 september 2012 12:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal bullshit. Gewoon één lul, één kut; zoals het hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |