Zovaak gaak niet hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:12 schreef Tem het volgende:
Mensen met een laag inkomen maken vaak meer gebruik van de zorg.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dan heb je Van der Vorst Ziet Sterren niet gezien.
En dat meen ik serieus. Was een beknopt levensverhaal van Jolande Sap. Pa was een alcoholist en cafehouder. Ze moesten op de camping wonen toen ze de rekeningen niet meer konden betalen.
Wat een kut partij is dat zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Sap? Ow ja, GL doet ook nog mee aan de verkiezingen.
Is het ook niet, maarja, hoop stumpers die het graag horen.quote:
Typisch RTLquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:09 schreef Spees_Eend het volgende:
De regie vindt zelfs de zakdoek van Samsom belangrijker
Je hebt een dwergfetish.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:12 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom word ik altijd zo geil van Sap?
Bij hem valt modaal en hoger al onder de noemer "mensen die het heel breed hebben". Zo kan die dat verhaaltje natuurlijk makkelijk verkopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
Is Samsom nou eerlijk of is het om zieltjes te winnen van mensen met een laag inkomen.
Hij is eerlijk, lees het PvdA-programma er maar op na.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
Is Samsom nou eerlijk of is het om zieltjes te winnen van mensen met een laag inkomen.
Hoe kan dit fatsoenlijk zijn? Met de SP aan de macht neem je afscheid van Nederlandquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef RvLaak het volgende:
Is al die haat @ Roemer en SP een uiting van jullie angst voor een fatsoenlijk Nederland?
Gezien je nick moet je maar even wat hulpmiddelen inschakelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:12 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom word ik altijd zo geil van Sap?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is eerlijk, lees het PvdA-programma er maar op na.
Je hebt gelijk. Zijn vaak ook aso's enzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:12 schreef Tem het volgende:
Mensen met een laag inkomen maken vaak meer gebruik van de zorg.
Wij van wc-eend...quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is eerlijk, lees het PvdA-programma er maar op na.
Mensen die veel roker gaan eerder dood is minder zorgkosten op latere leeftijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Gewoon mensen die structureel veel roken meer laten betalen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Roemer kan zijn verhaal over marktwerking in zijn gat steken.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe kan dit fatsoenlijk zijn? Met de SP aan de macht neem je afscheid van Nederland
hehequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gezien je nick moet je maar even wat hulpmiddelen inschakelen.
Zeker wel een beetje, maar gelukkig is er nu Rick Nieman ipv Frits Wester.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ik zou het gekker vinden als ze Gert zou zeggen
Hij heet SamsoMquote:
Dat is niet waar, modaal is niet breed volgens de PvdA.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij hem valt modaal en hoger al onder de noemer "mensen die het heel breed hebben". Zo kan die dat verhaaltje natuurlijk makkelijk verkopen.
Ah je hebt net ingeschakeld? Je hebt zijn opmerking over de gulden niet gehoord?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik vond het al te dom om op te reageren
Jammer dat hij SamsoM heet dan..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ik zou het gekker vinden als ze Gert zou zeggen
En betalen alles van te voren al dmv accijnsquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Mensen die veel roker gaan eerder dood is minder zorgkosten op latere leeftijd
ergo: Rokers zouden korting moeten krijgen
no-roker
Maar rokers blijven ondanks de hoge prijzen roken, dus verhoog de belasting maar weer, meer inkomstenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
no-roker
Je mag het helemaal zelf lezen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Speld.
Externe effecten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
no-roker
Die opmerking is drie uur geleden gemaakt. Mijn hemel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah je hebt net ingeschakeld? Je hebt zijn opmerking over de gulden niet gehoord?
http://www.volkskrant.nl/(...)het-Carredebat.dhtmlquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:15 schreef sonnyspek het volgende:
20:44 Verwarde man verstoort debat
[..]
De Speld.
Waarom? Wat kan mij het rotten dat het in een programma staat? Dat maakt het toch niet eerlijk? Of is het voor jou de waarheid?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag het helemaal zelf lezen hoor![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:15 schreef sonnyspek het volgende:
20:44 Verwarde man verstoort debat
[..]
De Speld.
quote:
ONZIN.. Je hebt duidelijk niet goed opgelet de laatste tijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij hem valt modaal en hoger al onder de noemer "mensen die het heel breed hebben". Zo kan die dat verhaaltje natuurlijk makkelijk verkopen.
Hij lacht om domheidquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Rutte vindt het wel grappig volgens mij
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:15 schreef sonnyspek het volgende:
20:44 Verwarde man verstoort debatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Speld.
![]()
Kaal haarquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Samson is klein en heeft kaal haar, daar ga ik echt niet op stemmen.
Kaal haar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Hij is 1 meter 78quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Mani89 het volgende:
quote:Rutte pleit voor verhoging van AOW-leeftijd naar 130, of als er sprake is van uitzichtloos en ondraaglijk lijden.
Liever zo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Is het toch ook. Al die linke gasten zijn het 90% met elkaar eens maar doen hun uiterste best om elkaar te tackelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Rutte vindt het wel grappig volgens mij
Ja, Paars 3.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
rechts valt links aan
links valt elkaar aan
Rutte-2 gaat er echt komen
Vind je haar lelijk?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer dat ze een rokersstem heeft en lelijk is.
Hij moet helemaal niks, Veel verstandiger om af te wachten wat de verkiezingsuitslag brengtquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:15 schreef Senor__Chang het volgende:
Sterk van Roemer. Samsom moet duidelijker zijn.
*proest*quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Liever zo?
[ afbeelding ]
Oude vrouw hé.quote:
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Ravvie het volgende:
Roemer; dat kan echt niet meer. Die man komt niet alleen dom over, ik ben bang dat hij het nog is ook.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:15 schreef remcoP het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)het-Carredebat.dhtml
Zou me afvragen waar hij aan denkt, dat lekkere wijf dat vanmiddag in Den Haag liep misschien?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is het toch ook. Al die linke gasten zijn het 90% met elkaar eens maar doen hun uiterste best om elkaar te tackelen
De zieken betalen voor de Grieken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef T3rr0r het volgende:
Wilders heeft vast alweer een grapje klaar. Iets met zorg, euro's en tsatsiki.
De waarheid mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:18 schreef Belabor het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet bevooroordeeld.Hoevaak heb je dit al gedaan, 5 keer ofzo?
GEEN EUROS NAAR DE GRIEKEN MAAR NAAR ONZE ZIEKEN!!!!EINS111!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef T3rr0r het volgende:
Wilders heeft vast alweer een grapje klaar. Iets met zorg, euro's en tsatsiki.
quote:21:11
[DUIDING] Ook tijdens dit debat blijkt het overgrote deel van de politici in een land te willen leven.
Valt me trouwens op dat Roemer op FOK! de nieuwe Pechtold isquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:18 schreef Belabor het volgende:
[..]
Goh, Wilders en Pechtold vielen Rutte anders ook behoorlijk aan hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
rechts valt links aan
links valt elkaar aan
Rutte-2 gaat er echt komen
Pechtold vertelt geen eerlijk verhaal. Het enige wat hij zegt is "stem op ons, dan komt het allemaal goed", maar hij vertelt totaal niet hoe hij het doet en wat hij wel zegt kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:18 schreef Belabor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Wilders heeft echt atm maar 2 punten he, europa en islam. Hij gaat vooruit iig, eerst was dat er maar 1.
Zijn sp'ersquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef IPA het volgende:
Fuck al die mensen die steeds willen klappen. Wat een onzin.
Correct!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De zieken betalen voor de Grieken.
Nog steeds maar één: Europa.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Wilders heeft echt atm maar 2 punten he, europa en islam. Hij gaat vooruit iig, eerst was dat er maar 1.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
GEEN EUROS NAAR DE GRIEKEN MAAR NAAR ONZE ZIEKEN!!!!EINS111!!
Die kijken niet naar zo'n debat hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat mensen niet moe worden van hem.
Mensen die nog steeds blind achter Wilders lopen
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef Ravvie het volgende:
Wilders is toch heerlijk om erbij te hebben. Beetje als dat zwakzinnige neefje. Aandoenlijk.
Echt he, elke keer hetzelfde riedeltje en Annie en Wil trappen er vast weer in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef Darkestrah het volgende:
Yes, daar is Griekenland en Spanje weer!
Hier op FOK! heb je ze nog hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die kijken niet naar zo'n debat hoor.
Wilders heeft het nog niet door dat garant staan iets anders is dan geld geven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoe leggen we die rekening bij de Grieken dan?
Hoor je dat publiek niet danquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon je afschrift naar Griekenland sturen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gratis gyros in de ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Henk en Ingrid weten wel beter!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt he, elke keer hetzelfde riedeltje en Annie en Wil trappen er vast weer in.
Nee, vast niet meer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt he, elke keer hetzelfde riedeltje en Annie en Wil trappen er vast weer in.
Ik vind het meer eenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef Ravvie het volgende:
Wilders is toch heerlijk om erbij te hebben. Beetje als dat zwakzinnige neefje. Aandoenlijk.
Jan de arbeider die achter Rutte loopt..........quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Reductie van patentering op generieke en eenvoudige medicijnen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef Wespensteek het volgende:
Triest is dat dus geen van de partijen een concreet voorstel heeft hoe de zorg goedkoper kan worden, het gaat alleen over het verdelen van de rekening.
Waar is je UI?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
WildersHet blijft grappig en zo overduidelijk maar ze blijven erin trappen (Ook vele lijstrekkers)
En?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:21 schreef Ziba het volgende:
Serieus, volgens mij gaat hij onder de zonnebank.
alleen slappelingen werken tot 65 (of langer), ik stop mooi op mijn 60equote:
Ik begin er niet eens aan...quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alleen slappelingen werken tot 65 (of langer), ik stop mooi op mijn 60e
ik op mijn 59e ga dan lekker WW trekkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alleen slappelingen werken tot 65 (of langer), ik stop mooi op mijn 60e
Snooki ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:21 schreef Ziba het volgende:
Landsbelang he, landsbelang!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:21 schreef Igen het volgende:
Wilders heeft maar 1 breekpunt en dat is dat hij nooit een moskee in gaat. Nou, daar heb je als kiezer wat aan zeg!
Hij kijkt naar Jersey Shore en hij is fan van Pauly D.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:21 schreef Ziba het volgende:
Zou ze zo diep zijn?quote:
Niet, hij is lang op vakantie geweest naar Aruba of Bonaire of iets daar in de buurtquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:21 schreef Ziba het volgende:
Hij krijgt er zo'n smerige strontkleur van.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat boeit het dat hij onder de zonnebank zou gaan?
Daar heb ik schijt aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij krijgt er zo'n smerige strontkleur van.
Nou, niet zo diepzinnig iigquote:
Omdat zij dat niet vindt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:22 schreef Shreyas het volgende:
Waarom herhaalt die zeikdoos elke vraag drie keer ook als die al goed beantwoord is?
Het is wel een wat oudere vrouw, dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens uit & meld het ons
Vergeet de rollator nou nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
AOW
Islam
Griekenland
Geen cent meer
Blanco sjek
Hongarije was warm dit jaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet, hij is lang op vakantie geweest naar Aruba of Bonaire of iets daar in de buurt
Moet ze beter luisteren, zich meer verdiepen in de politiek of gewoon een andere baan zoeken.quote:
Pfft en dat van iemand die een boek van anderhalf millenium oud als actueel ziet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die opmerking is drie uur geleden gemaakt. Mijn hemel.
De SCOOTMOBIEL! Waar is die gebleven?!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet de rollator nou niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |