Liever zo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Samson is klein en heeft kaal haar, daar ga ik echt niet op stemmen.
Is het toch ook. Al die linke gasten zijn het 90% met elkaar eens maar doen hun uiterste best om elkaar te tackelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Rutte vindt het wel grappig volgens mij
Ja, Paars 3.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
rechts valt links aan
links valt elkaar aan
Rutte-2 gaat er echt komen
Vind je haar lelijk?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer dat ze een rokersstem heeft en lelijk is.
Hij moet helemaal niks, Veel verstandiger om af te wachten wat de verkiezingsuitslag brengtquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:15 schreef Senor__Chang het volgende:
Sterk van Roemer. Samsom moet duidelijker zijn.
*proest*quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Liever zo?
[ afbeelding ]
Oude vrouw hé.quote:
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Ravvie het volgende:
Roemer; dat kan echt niet meer. Die man komt niet alleen dom over, ik ben bang dat hij het nog is ook.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:15 schreef remcoP het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)het-Carredebat.dhtml
Zou me afvragen waar hij aan denkt, dat lekkere wijf dat vanmiddag in Den Haag liep misschien?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is het toch ook. Al die linke gasten zijn het 90% met elkaar eens maar doen hun uiterste best om elkaar te tackelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |