En de kennis die deze generatie met zich meedraagt door te gevenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Beste heer Brinkman,
Hoe ziet u uw speerpunt van zelfredzaamheid in relatie tot de soms uitzichtloze situatie van sommige werkloze bevolkingsgroepen, zoals bijvoorbeeld 55-plussers waar werkgevers niet op zitten te wachten?
Hoe kunt u verwachten van die mensen dat ze nog zelfredzaam zijn in een maatschappij waar je boven de 50 door de werkgever als te duur, te oud en te lastig wordt gezien?
Wat zijn uw concrete punten om dit aan te pakken en te voorkomen dat er een hele generatie van 50plussers in de financiele problemen komt?
Vriendelijk dank voor uw antwoord![]()
Dank u wel. Als u nog tijd heeft - wat zou dan een mogelijke oplossing zijn voor de langstudeerboete?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Wij zijn absoluut tegen de langstudeerboete.
Het verder inleveren van de studiefinanciering mogelijk? Hoe staat u hier tegenover?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Dank u wel. Als u nog tijd heeft - wat zou dan een mogelijke oplossing zijn voor de langstudeerboete?
Een klassiek liberale partij met een ontslagverbod?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:42 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Timmm We zijn de partij met een klassiek liberaal gedachte en zijn voor een kleine overhied en snijden daarmee in die overhoed. Hierdoor zijn we volgens het CPB de partij die beste voor de zorg, soc. zekerheid, het verlagen van de lasten van de huishoudens en het verlagen van de lasten van de ondernemers.
Haha, bedankt voor het antwoord! En heel veel succes natuurlijk. Heb ik nog een vraagje:quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Motorbloempje Natuurlijk zijn wij teleurgesteld, maar we bestaan nog maar drie maanden. Alles wat goed is groeit als langzaam!!
Vriendelijk dank voor uw antwoord. Ik heb echter nog een kleine nuance.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Vogeltjesdans: We zullen speciaal voor speciale catgorieen voor werkgevers het aantrekkelijk moeten maken om deze mensen aan te nemen. Bij deze categorie is zelfredzaamheid geen 1e vereiste.
Wat voor een oplossing ziet u voor de langstudeerboete?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Een oplossing voor de langstudeerboete is een bonussysteem voor goede studenten en leerlingen.
Dat zegt hij toch netquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat voor een oplossing ziet u voor de langstudeerboete?
Ik zie het niet echt als een oplossing voor de langstudeerboete.quote:
Meneer Brinkman,quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Een oplossing voor de langstudeerboete is een bonussysteem voor goede studenten en leerlingen.
Maar brengt/houdt dat genoeg geld in de kas? Het kan namelijk veel studenten een zorg zijn of ze met een 6 of een 8 dat diploma halen en zullen door een eventuele bonus denk ik niet harder gaan lopen; de bonus hogere cijfers, betere kans op de arbeidsmarkt pakken ze ook al niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Samzz
Dat is precies het programma van het DPK. DPK heeft het beste programma voor de zorg volgens het CPB.
Moet men hieruit afleiden dat uw partij zich distantieert van de standpunten van de PVV als het gaat over de Islam of de moslim an sich?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Wij onderscheiden ons van de PVV door het komen van realistische oplossingen en zetten geen groep mensen weg in de maatschappij.
Hero, je hoeft niet alle vragen te beantwoorden, daar is geen tijd voor, maak een selectie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Doublepain. Ik ben het niet eens met Wilders, vandaar dat ik het DPK heb opgericht.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Vaatwastablet Wij maken geen onderscheid tussen groepen mensen die hier hard werken en op een legale manietr zijn brood verdient . Daar waar iedereen samen leeft en werkt maken wij geen verschil in beleid. Wij zijn de partij voor de ondernemers ook gezien de doorberekening van het CPB waar wij als beste uit de bus kwamen voor de ondernemers.
Bij dezequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef E.H. het volgende:
Iemand zou hem moeten vragen naar het onvermogen van de politiek om goede oplossingen te bedenken omtrent het voetbal en in hoeverre hij denkt iets te kunnen betekenen in deze.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
Beste meneer Brinkman,
Hoe staat u tegenover het plan dat voetbalclubs zelf moeten gaan bijdragen aan de kosten van politie-inzet?
Als u nog tijd heeft hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een klassiek liberale partij met een ontslagverbod?
Zou dat niet veel bedrijven die moeten reorganiseren de nek omdraaien?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Kyubey het volgende:
Vindt u dat de islam (of Marokkaanse immigranten) een negatieve invloed heeft op Nederland? U zat eerst bij de PVV, vandaar. Denkt partij Brinkman er ook zo over?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Wij onderscheiden ons van de PVV door het komen van realistische oplossingen en zetten geen groep mensen weg in de maatschappij.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Vaatwastablet Wij maken geen onderscheid tussen groepen mensen die hier hard werken en op een legale manietr zijn brood verdient . Daar waar iedereen samen leeft en werkt maken wij geen verschil in beleid. Wij zijn de partij voor de ondernemers ook gezien de doorberekening van het CPB waar wij als beste uit de bus kwamen voor de ondernemers.
Okéquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:09 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Samzz Het debat over de langstudeerboete is een schande van de afgelopen maand. Men heft zelfs niet voor 70 miljoen een oplossing kunnen vinden voor die studenten die nu een boete hebben gekregen. Een stem op een kleinde partij is startegisch van bijzonder groot belang, omdat een kleinde partij zeer wel mogelijk meerderheid kan maken in en volgende coalitie. Daarmee kan het DPK voor de zieken en studenten een doorslaggevende stem geven.
Waar zullen ze dat moeten aantonen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:12 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Robin007bond Daar waar bedrijven aantoonbaar moeten snijden in de loonkosten zullen zij bij uitzondering een ontslagvergunning krijgen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef NotYou het volgende:
Meneer Brinkman, waar u eerder toen u nog tot de PVV behoorde fel tegen het gedoogbeleid ten aanzien van softdrugs was en zelfs bepleitte dat vanwege de overlast alle coffeeshops gesloten dienden te worden - een statement waarvan ik mij kan voorstellen dat het aan kracht won door uw achtergrond bij de politie - bent u sinds kort voor volledige legalisering van het gebruik van softdrugs.
Nu heb ik via de media vernomen dat u "diep in uw hart" altijd voor legalisering (van softdrugs) zou zijn geweest. Mijn vraag luidt dan ook als volgt:
1. Klopt dit en zo ja; hoe kan het dan dat u gedurende uw tijd in de politiek een mening heeft uitgedragen die kennelijk totaal haaks staat op wat u zelf, diep in uw hart, vindt?
2. Vindt u het niet wrang dat u, juist op een gebied waarop u toch op zijn minst als ervaringsdeskundige zou moeten gelden, een visie heeft uitgedragen waar u kennelijk totaal niet achter heeft gestaan?
3. Zijn er op dit moment standpunten waar u persoonlijk (diep in uw hart) niet achter staat of misschien zelfs wel volledig op tegen bent, maar die u wel uitdraagt alsof u er wél achter staat?
Goede vraag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Mijnheer Brinkman,
Met de meeste keerpunten op de DPK site ben ik het eigenlijk best eens. Maar er ontbreken een paar belangrijke zaken. Op heel die pagina komen de woorden 'dier', 'milieu' en 'duurzaam' niet voor.
Vindt u dierenwelzijn belangrijk? Geeft u prioriteit aan milieu en duurzaamheid? Of zijn dit allemaal irrelevante sluitposten, waar -net als bij veel andere partijen- alleen ruimte voor is als het de economie niet te veel in de weg zit (lees: nooit).
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:22 schreef iwantpie het volgende:
Beste heer Brinkman,
Het is bijna 21.30 uur. Zullen we zo een terrasje pakken op het Plein? Prachtige nazomeravond.
quote:Op gebied van Defensie kan er veel gedaan worden. De landmacht zal moeten worden afgeslankt. Verregaande samenwerking met de Duitse landmacht ligt voor de hand. De conflicten van de toekomst worden in de lucht en op zee uitgevochten. Op het land kan de luchtmobiele brigade of het korps mariniers worden ingezet. DPK wil daarom verregaande verbetering van onze krijgsmacht binnen het budget door de aanschaf van minder en andere toestellen. Toestellen moeten geschikt zijn voor landen op vliegdekschepen. DPK wil zich meer richten op drones en andere moderne manieren van bescherming.
Ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef lulzy het volgende:
Beste Dhr Brinkman,
Wat vind u van het -drama- rondom Wikileaks voorman Assange, het politieke spel dat gespeeld wordt door de Verenigde Staten om hem uitgeleverd te krijgen?
Bij het UWV. Maar bijvoorbeeld DSM die 700 miljoen winst maakt en vervolgens 1500 mensen ontslaat krijgt niet een dergelijke ontslagvergunning.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar zullen ze dat moeten aantonen?
Heel benieuwd naar de mening van uw partij hierover.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef lulzy het volgende:
Beste Dhr Brinkman,
Wat vind u van het -drama- rondom Wikileaks voorman Assange, het politieke spel dat gespeeld wordt door de Verenigde Staten om hem uitgeleverd te krijgen?
Hoe is dit interessant voor Nederland? Voor de huidige keuzes die gemaakt moeten worden om NL er weer bovenop te krijgen?quote:
Goed idee, zolang voetbalmanagers, trainers en spelers vele miljoenen kunnen verdienen en ook andere commerciele evenementen voor politie inzet moeten betalen is het niet meer dan terecht dat ook voetbalclubs moeten mee betalen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
Beste meneer Brinkman,
Hoe staat u tegenover het plan dat voetbalclubs zelf moeten gaan bijdragen aan de kosten van politie-inzet?
Voor sommige mensen heel interessant, kan mede bepalen of men op dhr Brinkman gaat stemmen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is dit interessant voor Nederland? Voor de huidige keuzes die gemaakt moeten worden om NL er weer bovenop te krijgen?
Nogmaals mijn vraag, voordat u hem per ongeluk overslaat ^^quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef lulzy het volgende:
Beste Dhr Brinkman,
Sociaal en doortastend.... Is dit een ja op mijn voorstel om een terrasje te pakken?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef Hero_Brinkman het volgende:
DPK in 3 woorden SOCIAAL, RECHTVAARDIG EN DOORTASTEND
Het DPK bezuinigd niet op defensie. Een beslising over de vervanging van de F16 is nog niet aan de orde, omdat onze F16 vloot nog gemiddeld 1500 vlieguren per stuk voor de boeg heeft. De JSF dreigt het duurste toestel ooit te worden en dat zou voor Nederland betekenen een onacceptabel lager aantal vliegtuigen dan gewenst.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Terugkoment op keerpunt 2 van uw partij:
Hier staat in dat er alsnog moet worden bezuinigd op Defensie, betekent dat alsnog dat alle Leopards 2 die wij momenteel nog bezitten alsnog worden wegbezuinigd?
Maar ook voor de luchtmacht gaat het JSF Project alsnog door, of wordt er voor een alternatief gezocht zoals de zweedse Saab JAS 39 Gripen of de allerlaatste versie van de F-16 aangezien de luchtmacht de onderdelen voor de F-16 al heeft.
[..]
DPK heeft hierover blijkbaar nog niet met TON overlegd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef lulzy het volgende:
Beste Dhr Brinkman,
Lekker hypocrietquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Namens FOK! heel erg bedankt dat u onze vragen wilde beantwoorden. Fijn dat u uw programma hier nader wilde komen toelichten. Mocht u nog tijd hebben, staat het u natuurlijk vrij om even te blijven plakken, maar we begrijpen het volkomen als dat niet kan wegens uw drukke schema.
Nogmaals heel erg bedankt en succes op 12 september!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
hoe kijkt u partij tegen flexibele accijns aan voor brandstof
Dat stelt me teleurquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef Hero_Brinkman het volgende:
[..]
Goed idee, zolang voetbalmanagers, trainers en spelers vele miljoenen kunnen verdienen en ook andere commerciele evenementen voor politie inzet moeten betalen is het niet meer dan terecht dat ook voetbalclubs moeten mee betalen.
Jezus, doe niet zo verontwaardigd, hij heeft meer vragen om te beantwoorden binnen een uurtje, hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef lulzy het volgende:
Als u er geen antwoord op kan geven, dan stem ik maar op de PiratenPartij.
Oke, Hoe staat uw partij er tegenover om de opkomstplicht voor de dienstplicht weer in werking te stellen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef Hero_Brinkman het volgende:
[..]
Het DPK bezuinigd niet op defensie. Een beslising over de vervanging van de F16 is nog niet aan de orde, omdat onze F16 vloot nog gemiddeld 1500 vlieguren per stuk voor de boeg heeft. De JSF dreigt het duurste toestel ooit te worden en dat zou voor Nederland betekenen een onacceptabel lager aantal vliegtuigen dan gewenst.
Dit. Gewoon even accepteren dat er veel vragen zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, doe niet zo verontwaardigd, hij heeft meer vragen om te beantwoorden binnen een uurtje, hoor.
Dat zeker! Jammer dat een uurtje zo voorbij is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Gewoon even accepteren dat er veel vragen zijn.
Sowieso geweldig dat dhr Brinkman tijd neemt om hier te komen voor ons
U ook bedankt voor uw medewerking, veel succes de komende periode.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste bezoekers en vragenstellers. Helaas is het mij niet gelukt om iedereen een antwoord te geven op zijn of haar vragen. Echter ik hoop, dat ik wel de voor jullie de meest dringende vragen heb beantwoord. Uiteraard kunnen jullie ook onze website www.DPK.nu bezoeken en daar onze andere keerpunten lezen.
Ik wil jullie graag bedanken voor jullie tijd en vond het zeer leuk om hieraan mee te mogen werken.
Prettige avond verder.
Mazzelquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste bezoekers en vragenstellers. Helaas is het mij niet gelukt om iedereen een antwoord te geven op zijn of haar vragen. Echter ik hoop, dat ik wel de voor jullie de meest dringende vragen heb beantwoord. Uiteraard kunnen jullie ook onze website www.DPK.nu bezoeken en daar onze andere keerpunten lezen.
Ik wil jullie graag bedanken voor jullie tijd en vond het zeer leuk om hieraan mee te mogen werken.
Prettige avond verder.
Ciaoquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Prettige avond verder.
U ook bedankt. Fijne avond!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Prettige avond verder.
challa man, latersquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Prettige avond verder.
De neukquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Prettige avond verder.
't is watquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef lulzy het volgende:
Precies wat ik had verwacht, hypocriet enzeauDoei herotje brinkman
quote:
Wat ben je ook een gruwelijke jankbal.quote:
Je kan toch wel klokkijkenquote:
Sorry hoor, maar als hij echt moeite deed, dan mag hij wel wat aan zijn Nederlands doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:38 schreef Belabor het volgende:
Wat een verschil met gisteren. Waarom kunnen we voor de een wel respect opbrengen en voor de ander niet? Hij neemt de tijd en moeite om hier te zijn, en dan nemen jullie hem dat niet in dank af.
Denk je werkelijk dat het echt Brinkman zelf was? Was gewoon een stagiaire. Al zou het mij niks verbazen, dat niveau + Brinkman. Lol.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als hij echt moeite deed, dan mag hij wel wat aan zijn Nederlands doen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:39 schreef AnimeFan het volgende:
sorry ik kon die vraag niet laten.
Hou op met reageren
Kan jij gedachten lezenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Je merkt wel dat er hier een paar op hun pikkie zijn getrapt omdat hun oh zo prangende vraag niet beantwoord is.
Deze:quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
mochten jullie nog vragen hebben die niet beantwoord zijn, geef ze even aan me door. Hero Brinkman heeft aangeboden er nog een stuk of 10-20 via de email te beantwoorden
Leuk dat hij dit doet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
mochten jullie nog vragen hebben die niet beantwoord zijn, geef ze even aan me door. Hero Brinkman heeft aangeboden er nog een stuk of 10-20 via de email te beantwoorden
Beste meneer Brinkman,quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Hij wil wat achtergrond info opzoeken voordat hij de WIkileaks vraag beantwoord. Best aardig van hem.quote:
Dat is ontzettend aardig van hem.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Beste meneer Brinkman,
Zou u liever tegen een eend ter grootte van een paard vechten of tegen 100 paarden ter grootte van een eend.
Bvd, Saind
Met wie hij een coalitie zou willen vormenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef lulzy het volgende:
[..]
Deze:
Beste Dhr Brinkman,
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef lulzy het volgende:
[..]
Deze:
Beste Dhr Brinkman,
Doe dan: Met wie zou u de oppositie willen vormen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Met wie hij een coalitie zou willen vormen
Rop Gonggrijp.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]lekker belangrijk voor nederland
Wat een rare vraag. Alsof hij daar iets aan kán doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef lulzy het volgende:
[..]
Deze:
Beste Dhr Brinkman,
Ik zou graag zijn mening willen weten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Alsof hij daar iets aan kán doen.
Ja, dat zei ik ook al. Maar blijkbaar is dat voor een aantal mensen belangrijk zodat ze kunnen bepalen hoe te stemmenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Alsof hij daar iets aan kán doen.
Zo zie je maar dat sommige mensen er niks van snappen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Maar blijkbaar is dat voor een aantal mensen belangrijk zodat ze kunnen bepalen hoe te stemmen.
Een algemenere vraag stellen misschien?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef lulzy het volgende:
[..]
Ik zou graag zijn mening willen weten.
Mijn vraag is het niet, ik ga niet het hele topic naspitten welke vragen wel en niet beantwoord kunnen worden. DM hem me even, of plaats hem nogmaals.quote:
Ik zou VVD stemmen, die zijn voor een vrij en open internet, aldus de VVD zelf. Intussen zit Fred Teeven internetvrijheid te beperken. Lekker hypocriet doen allemaal, ook allemaal lekker gaan stemmen. Naïef volk hier zeg. En dat volk gaat ook nog stemmenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Maar blijkbaar is dat voor een aantal mensen belangrijk zodat ze kunnen bepalen hoe te stemmen.
Als het ajax is krijgt hij mijn stem nietquote:
Met Roemer kan je uitstekend een koala vormen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Doe dan: Met wie zou u de oppositie willen vormen.
AZ, want heeft in Alkmaar gewoond.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als het ajax is krijgt hij mijn stem niet
Vraag hem dan meteen welke kleur tandenborstel hij heeft, omdat die bij de kleur van jouw ideeen moet passenquote:
Heb hem die vraag eens gesteld toen Ajax tegen Twente speelde en toen was hij voor Twentequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
AZ, want heeft in Alkmaar gewoond.
Kan je het misschien in abn uitleggen? Ik begrijp er niets van.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef lulzy het volgende:
[..]
Ik zou VVD stemmen, die zijn voor een vrij en open internet, aldus de VVD zelf. Intussen zit Fred Teeven internetvrijheid te beperken. Lekker hypocriet doen allemaal, ook allemaal lekker gaan stemmen. Naïef volk hier zeg. En dat volk gaat ook nog stemmen
Deze dus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Beste Hero Brinkman,
Diverse exleden van de PVV gaven de buitenwereld het idee dat de PVV steeds meer een eenmanspartij aan het worden was. Wilders zou onder meer geen ruimte hebben voor afwijkende standpunten en inbreng van andere partijleden, hoe heeft u dit ervaren en is dit voor u een reden geweest de PVV te verlaten?
Klapveequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
AZ, want heeft in Alkmaar gewoond.
Gaat op de maillijst, als het ajax is, daalt hij wel in mijn achting. Grappige vraagquote:
Ik stem dus geen VVDquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef lulzy het volgende:
[..]
Ik zou VVD stemmen, die zijn voor een vrij en open internet, aldus de VVD zelf. Intussen zit Fred Teeven internetvrijheid te beperken. Lekker hypocriet doen allemaal, ook allemaal lekker gaan stemmen. Naïef volk hier zeg. En dat volk gaat ook nog stemmen
Als het maar 20 vragen zijn is het belachelijk als je zo'n nonvraag kiest.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gaat op de maillijst, als het ajax is, daalt hij wel in mijn achting. Grappige vraag
Haten op mijn vraagquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het maar 20 vragen zijn is het belachelijk als je zo'n nonvraag kiest.
Voorlopig zit ik op 6, dus tot nu toe kan het. Over mijn selectie mochten het er mer dan 20 worden, hoef je je geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het maar 20 vragen zijn is het belachelijk als je zo'n nonvraag kiest.
Mij ook benieuwen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Met wie hij een coalitie zou willen vormen
Mijne staat er wel tussen, tochquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik op 6, dus tot nu toe kan het. Over mijn selectie mochten het er mer dan 20 worden, hoef je je geen zorgen te maken [ afbeelding ]
Dan krijgen we complete reeksen in 1 uurquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef lulzy het volgende:
[..]
Ja en Geert geeft toch op bijna iedere vraag hetzelfde antwoordquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan krijgen we complete reeksen in 1 uur
die man weet niet wat hem overkomt, die heeft de rest van het jaar daar over. kan die eens lullenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan krijgen we complete reeksen in 1 uur
Krijgen zijn bodyguards dan ook een eigen account incl modrechten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en Geert geeft toch op bijna iedere vraag hetzelfde antwoord
Leuk toch die one linersquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij maakt jou meteen het tweede lid van de partij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
die man weet niet wat hem overkomt, die heeft de rest van het jaar daar over. kan die eens lullen
Ook die van de FOK!kers zeker.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hij maakt jou meteen het tweede lid van de partij.
Kan je de mening van Fok vertegenwoordigen(Patat of friet moties)
Griekenland!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
krijgen we het autotje weerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
Als hij ook zo doet als in de debatten.
Ah! Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopenquote:
quote:
Dat is ontzettend aardig van hem.quote:
Ja, zoiets dacht ik ook ja... Ik denk niet dat hij hier met veel vreugde onthaald zal wordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef Maraca het volgende:
[..]Ik wens hem alvast héél erg veel sterkte!
Wat een verschrikkelijk tijdstip alleen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook ja... Ik denk niet dat hij hier met veel vreugde onthaald zal worden. En een heeeuuuule hoop vragen over de langstudeerboete mag beantwoorden
.
Kan deze ook nog op de mail Timmmmm ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Over dierenwelzijn: Zou de DPK het per wet willen laten vastleggen dat in de grote megastallen ook sprinklerinstallaties aanwezig zijn ?
Ik vind het erg treurig om te horen dat sommige kippen/varkens levend verbranden met teveel op elkaar gedrukt. Moet een hel zijn. Een sprinkler kan het verschil nog wel maken tussen leven en dood. Ook al gaan ze naar de slacht, elk dier verdiend goed welzijn.
Ja, die is wel erg kut idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk tijdstip alleen.
his last words wherequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook ja... Ik denk niet dat hij hier met veel vreugde onthaald zal worden. En een heeeuuuule hoop vragen over de langstudeerboete mag beantwoorden
.
Ben heel benieuwd welke vraag jij gesteld hebt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef lulzy het volgende:
Modje, neem aan dat je die van mij ook binnen hebt via DM?
Wil DPK opkomen voor klokkenluiders, burgerrechten, privacy en een ongecensureerd internet??quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd welke vraag jij gesteld hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef NotYou het volgende:
Meneer Brinkman, waar u eerder toen u nog tot de PVV behoorde fel tegen het gedoogbeleid ten aanzien van softdrugs was en zelfs bepleitte dat vanwege de overlast alle coffeeshops gesloten dienden te worden - een statement waarvan ik mij kan voorstellen dat het aan kracht won door uw achtergrond bij de politie - bent u sinds kort voor volledige legalisering van het gebruik van softdrugs.
Nu heb ik via de media vernomen dat u "diep in uw hart" altijd voor legalisering (van softdrugs) zou zijn geweest. Mijn vraag luidt dan ook als volgt:
1. Klopt dit en zo ja; hoe kan het dan dat u gedurende uw tijd in de politiek een mening heeft uitgedragen die kennelijk totaal haaks staat op wat u zelf, diep in uw hart, vindt?
2. Vindt u het niet wrang dat u, juist op een gebied waarop u toch op zijn minst als ervaringsdeskundige zou moeten gelden, een visie heeft uitgedragen waar u kennelijk totaal niet achter heeft gestaan?
3. Zijn er op dit moment standpunten waar u persoonlijk (diep in uw hart) niet achter staat of misschien zelfs wel volledig op tegen bent, maar die u wel uitdraagt alsof u er wél achter staat?
Komt ze met dr diertjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ontzettend aardig van hem.
Ik ben wel benieuwd wat de DPK wil doen voor wat betreft dierenwelzijn. Veel asiels bijvoorbeeld zijn in financiële nood, hoe gaan deze instanties gesteund worden? Hoe wordt het welzijn van dieren voor consumptie gewaarborgd?
Dat is het toch al vanaf het begin, sticky?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan het topic sticky gemaakt worden?
Oh god, sorry dat ik dierenwelzijn wel belangrijk vind, meneer Godshandquote:Op woensdag 5 september 2012 00:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Komt ze met dr diertjes
Hero vond in een debat de Natuur al niet belangrijk genoeg, omdat banen belangrijk zijn, dus die dieren zijn er gewoon om op te kanen, geen beperkende maatregelen voor boeren natuurlijk, dat kost Boerenbanen!
Timmmm stuurt nog een mailtje naar Hero met een stuk of 20 vragen. Als je hem een DM stuurt kan hij je vraag wellicht nog meenemenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef Stefan het volgende:
Gisteren vergeten een vraag te stellen maar ik heb sowieso al niet de intentie om Hero ook maar te overwegen
Wanneer krijgen we groenlinks en de SP?
Tnx, maar mn vraag ging over zn Pim Fortuyn-imitator, niks belangrijksquote:Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Timmmm stuurt nog een mailtje naar Hero met een stuk of 20 vragen. Als je hem een DM stuurt kan hij je vraag wellicht nog meenemen
Alle grote partijen zijn benaderd, o.a. GroenLinks en de SP hebben niet gereageerdquote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef Stefan het volgende:
Gisteren vergeten een vraag te stellen maar ik heb sowieso al niet de intentie om Hero ook maar te overwegen
Wanneer krijgen we groenlinks en de SP?
PvdDquote:Op woensdag 5 september 2012 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle grote partijen zijn benaderd, o.a. GroenLinks en de SP hebben niet gereageerd
O.a. VVD en PvdD komen nog en van een enkeling wachten we nog iets af.
Oh tof! PvdD heeft een heel mooi programmaquote:
De sprekers krijgen állemaal ruim van te voren (lees: een paar dagen) een schriftelijke uitleg, inderdaad inclusief screenshotsquote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
Ik denk dat er wel goed aan gedaan wordt de volgende keer ff goed uit te leggen aan de "spreker" hoe je iemand quoted. Ik vond het lastig om te lezen omdat de vraag en antwoord vaak ver uit elkaar lagen door de postjes die ertussendoor gingen.
Screenshotjes of zo om het te verduidelijken en dan dat versturen via mail.
quote:Maar ja, sommige mensen kunnen amper hun pc aanzetten.
Ik vond het wel grappig/leuk dat Hero ff hier langs kwam zeilen en vragen wilde beantwoorden.
Aha, jullie zijn dus toch niet zo knudde als ik dacht.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
De sprekers krijgen állemaal ruim van te voren (lees: een paar dagen) een schriftelijke uitleg, inderdaad inclusief screenshotsSommigen hebben alleen door deze enorm drukke periode geen of amper tijd om daar goed naar te kijken. En de één gaat het inderdaad gemakkelijker af dan de ander, maar sowieso respect dat men het probeert/doet.
[..]
Soms verbázen we ons zelf!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aha, jullie zijn dus toch niet zo knudde als ik dacht.![]()
Dus!quote:Enne... op naar de volgende spreker dan maar...
Hoe bedoel je gevalletje 'antwoord heeft TOTAAL NIETS met de vraag te maken'?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:41 schreef timmmmm het volgende:
Het gebruik van softdrugs mits met mate is niet gevaarlijk. Verkoop geeft veel overlast door het coffeeshop beleid, aanvoer verboden en verkoop gelimiteerd mogelijk. Het is beter als de kwaliteit gecontroleerd wordt op een maximum THC gehalte en accijns geheven worden. Dat bespaart veel politie werk en levert geld op en minder risico´s. Hard drugs blijven verboden. Bovendien kunnen er op dezelfde manier als alcohol accijns worden geheven op softdrugs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |