Dat is ontzettend aardig van hem.quote:
Ja, zoiets dacht ik ook ja... Ik denk niet dat hij hier met veel vreugde onthaald zal wordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef Maraca het volgende:
[..]Ik wens hem alvast héél erg veel sterkte!
Wat een verschrikkelijk tijdstip alleen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook ja... Ik denk niet dat hij hier met veel vreugde onthaald zal worden. En een heeeuuuule hoop vragen over de langstudeerboete mag beantwoorden
.
Kan deze ook nog op de mail Timmmmm ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Over dierenwelzijn: Zou de DPK het per wet willen laten vastleggen dat in de grote megastallen ook sprinklerinstallaties aanwezig zijn ?
Ik vind het erg treurig om te horen dat sommige kippen/varkens levend verbranden met teveel op elkaar gedrukt. Moet een hel zijn. Een sprinkler kan het verschil nog wel maken tussen leven en dood. Ook al gaan ze naar de slacht, elk dier verdiend goed welzijn.
Ja, die is wel erg kut idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk tijdstip alleen.
his last words wherequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook ja... Ik denk niet dat hij hier met veel vreugde onthaald zal worden. En een heeeuuuule hoop vragen over de langstudeerboete mag beantwoorden
.
Ben heel benieuwd welke vraag jij gesteld hebt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef lulzy het volgende:
Modje, neem aan dat je die van mij ook binnen hebt via DM?
Wil DPK opkomen voor klokkenluiders, burgerrechten, privacy en een ongecensureerd internet??quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd welke vraag jij gesteld hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
mochten jullie nog vragen hebben die niet beantwoord zijn, geef ze even aan me door. Hero Brinkman heeft aangeboden er nog een stuk of 10-20 via de email te beantwoorden
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef NotYou het volgende:
Meneer Brinkman, waar u eerder toen u nog tot de PVV behoorde fel tegen het gedoogbeleid ten aanzien van softdrugs was en zelfs bepleitte dat vanwege de overlast alle coffeeshops gesloten dienden te worden - een statement waarvan ik mij kan voorstellen dat het aan kracht won door uw achtergrond bij de politie - bent u sinds kort voor volledige legalisering van het gebruik van softdrugs.
Nu heb ik via de media vernomen dat u "diep in uw hart" altijd voor legalisering (van softdrugs) zou zijn geweest. Mijn vraag luidt dan ook als volgt:
1. Klopt dit en zo ja; hoe kan het dan dat u gedurende uw tijd in de politiek een mening heeft uitgedragen die kennelijk totaal haaks staat op wat u zelf, diep in uw hart, vindt?
2. Vindt u het niet wrang dat u, juist op een gebied waarop u toch op zijn minst als ervaringsdeskundige zou moeten gelden, een visie heeft uitgedragen waar u kennelijk totaal niet achter heeft gestaan?
3. Zijn er op dit moment standpunten waar u persoonlijk (diep in uw hart) niet achter staat of misschien zelfs wel volledig op tegen bent, maar die u wel uitdraagt alsof u er wél achter staat?
Komt ze met dr diertjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ontzettend aardig van hem.
Ik ben wel benieuwd wat de DPK wil doen voor wat betreft dierenwelzijn. Veel asiels bijvoorbeeld zijn in financiële nood, hoe gaan deze instanties gesteund worden? Hoe wordt het welzijn van dieren voor consumptie gewaarborgd?
Dat is het toch al vanaf het begin, sticky?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan het topic sticky gemaakt worden?
Oh god, sorry dat ik dierenwelzijn wel belangrijk vind, meneer Godshandquote:Op woensdag 5 september 2012 00:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Komt ze met dr diertjes
Hero vond in een debat de Natuur al niet belangrijk genoeg, omdat banen belangrijk zijn, dus die dieren zijn er gewoon om op te kanen, geen beperkende maatregelen voor boeren natuurlijk, dat kost Boerenbanen!
Timmmm stuurt nog een mailtje naar Hero met een stuk of 20 vragen. Als je hem een DM stuurt kan hij je vraag wellicht nog meenemenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef Stefan het volgende:
Gisteren vergeten een vraag te stellen maar ik heb sowieso al niet de intentie om Hero ook maar te overwegen
Wanneer krijgen we groenlinks en de SP?
Tnx, maar mn vraag ging over zn Pim Fortuyn-imitator, niks belangrijksquote:Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Timmmm stuurt nog een mailtje naar Hero met een stuk of 20 vragen. Als je hem een DM stuurt kan hij je vraag wellicht nog meenemen
Alle grote partijen zijn benaderd, o.a. GroenLinks en de SP hebben niet gereageerdquote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef Stefan het volgende:
Gisteren vergeten een vraag te stellen maar ik heb sowieso al niet de intentie om Hero ook maar te overwegen
Wanneer krijgen we groenlinks en de SP?
PvdDquote:Op woensdag 5 september 2012 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle grote partijen zijn benaderd, o.a. GroenLinks en de SP hebben niet gereageerd
O.a. VVD en PvdD komen nog en van een enkeling wachten we nog iets af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |