Oke, Hoe staat uw partij er tegenover om de opkomstplicht voor de dienstplicht weer in werking te stellen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef Hero_Brinkman het volgende:
[..]
Het DPK bezuinigd niet op defensie. Een beslising over de vervanging van de F16 is nog niet aan de orde, omdat onze F16 vloot nog gemiddeld 1500 vlieguren per stuk voor de boeg heeft. De JSF dreigt het duurste toestel ooit te worden en dat zou voor Nederland betekenen een onacceptabel lager aantal vliegtuigen dan gewenst.
Dit. Gewoon even accepteren dat er veel vragen zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, doe niet zo verontwaardigd, hij heeft meer vragen om te beantwoorden binnen een uurtje, hoor.
Dat zeker! Jammer dat een uurtje zo voorbij is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Gewoon even accepteren dat er veel vragen zijn.
Sowieso geweldig dat dhr Brinkman tijd neemt om hier te komen voor ons
U ook bedankt voor uw medewerking, veel succes de komende periode.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste bezoekers en vragenstellers. Helaas is het mij niet gelukt om iedereen een antwoord te geven op zijn of haar vragen. Echter ik hoop, dat ik wel de voor jullie de meest dringende vragen heb beantwoord. Uiteraard kunnen jullie ook onze website www.DPK.nu bezoeken en daar onze andere keerpunten lezen.
Ik wil jullie graag bedanken voor jullie tijd en vond het zeer leuk om hieraan mee te mogen werken.
Prettige avond verder.
Mazzelquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste bezoekers en vragenstellers. Helaas is het mij niet gelukt om iedereen een antwoord te geven op zijn of haar vragen. Echter ik hoop, dat ik wel de voor jullie de meest dringende vragen heb beantwoord. Uiteraard kunnen jullie ook onze website www.DPK.nu bezoeken en daar onze andere keerpunten lezen.
Ik wil jullie graag bedanken voor jullie tijd en vond het zeer leuk om hieraan mee te mogen werken.
Prettige avond verder.
Ciaoquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Prettige avond verder.
U ook bedankt. Fijne avond!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Prettige avond verder.
challa man, latersquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Prettige avond verder.
De neukquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Prettige avond verder.
't is watquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef lulzy het volgende:
Precies wat ik had verwacht, hypocriet enzeauDoei herotje brinkman
quote:
Wat ben je ook een gruwelijke jankbal.quote:
Je kan toch wel klokkijkenquote:
Sorry hoor, maar als hij echt moeite deed, dan mag hij wel wat aan zijn Nederlands doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:38 schreef Belabor het volgende:
Wat een verschil met gisteren. Waarom kunnen we voor de een wel respect opbrengen en voor de ander niet? Hij neemt de tijd en moeite om hier te zijn, en dan nemen jullie hem dat niet in dank af.
Denk je werkelijk dat het echt Brinkman zelf was? Was gewoon een stagiaire. Al zou het mij niks verbazen, dat niveau + Brinkman. Lol.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als hij echt moeite deed, dan mag hij wel wat aan zijn Nederlands doen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:39 schreef AnimeFan het volgende:
sorry ik kon die vraag niet laten.
Hou op met reageren
Kan jij gedachten lezenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Je merkt wel dat er hier een paar op hun pikkie zijn getrapt omdat hun oh zo prangende vraag niet beantwoord is.
Deze:quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
mochten jullie nog vragen hebben die niet beantwoord zijn, geef ze even aan me door. Hero Brinkman heeft aangeboden er nog een stuk of 10-20 via de email te beantwoorden
Leuk dat hij dit doet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
mochten jullie nog vragen hebben die niet beantwoord zijn, geef ze even aan me door. Hero Brinkman heeft aangeboden er nog een stuk of 10-20 via de email te beantwoorden
Beste meneer Brinkman,quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Hij wil wat achtergrond info opzoeken voordat hij de WIkileaks vraag beantwoord. Best aardig van hem.quote:
Dat is ontzettend aardig van hem.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Beste meneer Brinkman,
Zou u liever tegen een eend ter grootte van een paard vechten of tegen 100 paarden ter grootte van een eend.
Bvd, Saind
Met wie hij een coalitie zou willen vormenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef lulzy het volgende:
[..]
Deze:
Beste Dhr Brinkman,
Wat vind u van het -drama- rondom Wikileaks voorman Assange, het politieke spel dat gespeeld wordt door de Verenigde Staten om hem uitgeleverd te krijgen?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef lulzy het volgende:
[..]
Deze:
Beste Dhr Brinkman,
Wat vind u van het -drama- rondom Wikileaks voorman Assange, het politieke spel dat gespeeld wordt door de Verenigde Staten om hem uitgeleverd te krijgen?
Doe dan: Met wie zou u de oppositie willen vormen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Met wie hij een coalitie zou willen vormen
Rop Gonggrijp.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]lekker belangrijk voor nederland
Wat een rare vraag. Alsof hij daar iets aan kán doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef lulzy het volgende:
[..]
Deze:
Beste Dhr Brinkman,
Ik zou graag zijn mening willen weten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Alsof hij daar iets aan kán doen.
Ja, dat zei ik ook al. Maar blijkbaar is dat voor een aantal mensen belangrijk zodat ze kunnen bepalen hoe te stemmenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Alsof hij daar iets aan kán doen.
Zo zie je maar dat sommige mensen er niks van snappen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Maar blijkbaar is dat voor een aantal mensen belangrijk zodat ze kunnen bepalen hoe te stemmen.
Een algemenere vraag stellen misschien?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef lulzy het volgende:
[..]
Ik zou graag zijn mening willen weten.
Mijn vraag is het niet, ik ga niet het hele topic naspitten welke vragen wel en niet beantwoord kunnen worden. DM hem me even, of plaats hem nogmaals.quote:
Ik zou VVD stemmen, die zijn voor een vrij en open internet, aldus de VVD zelf. Intussen zit Fred Teeven internetvrijheid te beperken. Lekker hypocriet doen allemaal, ook allemaal lekker gaan stemmen. Naïef volk hier zeg. En dat volk gaat ook nog stemmenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Maar blijkbaar is dat voor een aantal mensen belangrijk zodat ze kunnen bepalen hoe te stemmen.
Als het ajax is krijgt hij mijn stem nietquote:
Met Roemer kan je uitstekend een koala vormen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Doe dan: Met wie zou u de oppositie willen vormen.
AZ, want heeft in Alkmaar gewoond.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als het ajax is krijgt hij mijn stem niet
Vraag hem dan meteen welke kleur tandenborstel hij heeft, omdat die bij de kleur van jouw ideeen moet passenquote:
Heb hem die vraag eens gesteld toen Ajax tegen Twente speelde en toen was hij voor Twentequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
AZ, want heeft in Alkmaar gewoond.
Kan je het misschien in abn uitleggen? Ik begrijp er niets van.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef lulzy het volgende:
[..]
Ik zou VVD stemmen, die zijn voor een vrij en open internet, aldus de VVD zelf. Intussen zit Fred Teeven internetvrijheid te beperken. Lekker hypocriet doen allemaal, ook allemaal lekker gaan stemmen. Naïef volk hier zeg. En dat volk gaat ook nog stemmen
Deze dus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Beste Hero Brinkman,
Diverse exleden van de PVV gaven de buitenwereld het idee dat de PVV steeds meer een eenmanspartij aan het worden was. Wilders zou onder meer geen ruimte hebben voor afwijkende standpunten en inbreng van andere partijleden, hoe heeft u dit ervaren en is dit voor u een reden geweest de PVV te verlaten?
Klapveequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
AZ, want heeft in Alkmaar gewoond.
Gaat op de maillijst, als het ajax is, daalt hij wel in mijn achting. Grappige vraagquote:
Ik stem dus geen VVDquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef lulzy het volgende:
[..]
Ik zou VVD stemmen, die zijn voor een vrij en open internet, aldus de VVD zelf. Intussen zit Fred Teeven internetvrijheid te beperken. Lekker hypocriet doen allemaal, ook allemaal lekker gaan stemmen. Naïef volk hier zeg. En dat volk gaat ook nog stemmen
Als het maar 20 vragen zijn is het belachelijk als je zo'n nonvraag kiest.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gaat op de maillijst, als het ajax is, daalt hij wel in mijn achting. Grappige vraag
Haten op mijn vraagquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het maar 20 vragen zijn is het belachelijk als je zo'n nonvraag kiest.
Voorlopig zit ik op 6, dus tot nu toe kan het. Over mijn selectie mochten het er mer dan 20 worden, hoef je je geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het maar 20 vragen zijn is het belachelijk als je zo'n nonvraag kiest.
Mij ook benieuwen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Met wie hij een coalitie zou willen vormen
Mijne staat er wel tussen, tochquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik op 6, dus tot nu toe kan het. Over mijn selectie mochten het er mer dan 20 worden, hoef je je geen zorgen te maken [ afbeelding ]
Dan krijgen we complete reeksen in 1 uurquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef lulzy het volgende:
[..]
Ja en Geert geeft toch op bijna iedere vraag hetzelfde antwoordquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan krijgen we complete reeksen in 1 uur
die man weet niet wat hem overkomt, die heeft de rest van het jaar daar over. kan die eens lullenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan krijgen we complete reeksen in 1 uur
Krijgen zijn bodyguards dan ook een eigen account incl modrechten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en Geert geeft toch op bijna iedere vraag hetzelfde antwoord
Leuk toch die one linersquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij maakt jou meteen het tweede lid van de partij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
die man weet niet wat hem overkomt, die heeft de rest van het jaar daar over. kan die eens lullen
Ook die van de FOK!kers zeker.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hij maakt jou meteen het tweede lid van de partij.
Kan je de mening van Fok vertegenwoordigen(Patat of friet moties)
Griekenland!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
krijgen we het autotje weerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
Als hij ook zo doet als in de debatten.
Ah! Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |