Mijne staat er wel tussen, tochquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik op 6, dus tot nu toe kan het. Over mijn selectie mochten het er mer dan 20 worden, hoef je je geen zorgen te maken [ afbeelding ]
Dan krijgen we complete reeksen in 1 uurquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef lulzy het volgende:
[..]
Ik zou VVD stemmen, die zijn voor een vrij en open internet, aldus de VVD zelf. Intussen zit Fred Teeven internetvrijheid te beperken. Lekker hypocriet doen allemaal, ook allemaal lekker gaan stemmen. Naïef volk hier zeg. En dat volk gaat ook nog stemmen
Ja en Geert geeft toch op bijna iedere vraag hetzelfde antwoordquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan krijgen we complete reeksen in 1 uur
die man weet niet wat hem overkomt, die heeft de rest van het jaar daar over. kan die eens lullenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan krijgen we complete reeksen in 1 uur
Krijgen zijn bodyguards dan ook een eigen account incl modrechten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en Geert geeft toch op bijna iedere vraag hetzelfde antwoord
Leuk toch die one linersquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij maakt jou meteen het tweede lid van de partij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
die man weet niet wat hem overkomt, die heeft de rest van het jaar daar over. kan die eens lullen
Ook die van de FOK!kers zeker.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hij maakt jou meteen het tweede lid van de partij.
Kan je de mening van Fok vertegenwoordigen(Patat of friet moties)
Griekenland!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
krijgen we het autotje weerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
Als hij ook zo doet als in de debatten.
Ah! Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopenquote:
quote:
Dat is ontzettend aardig van hem.quote:
Ja, zoiets dacht ik ook ja... Ik denk niet dat hij hier met veel vreugde onthaald zal wordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef Maraca het volgende:
[..]Ik wens hem alvast héél erg veel sterkte!
Wat een verschrikkelijk tijdstip alleen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook ja... Ik denk niet dat hij hier met veel vreugde onthaald zal worden. En een heeeuuuule hoop vragen over de langstudeerboete mag beantwoorden
.
Kan deze ook nog op de mail Timmmmm ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Over dierenwelzijn: Zou de DPK het per wet willen laten vastleggen dat in de grote megastallen ook sprinklerinstallaties aanwezig zijn ?
Ik vind het erg treurig om te horen dat sommige kippen/varkens levend verbranden met teveel op elkaar gedrukt. Moet een hel zijn. Een sprinkler kan het verschil nog wel maken tussen leven en dood. Ook al gaan ze naar de slacht, elk dier verdiend goed welzijn.
Ja, die is wel erg kut idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk tijdstip alleen.
his last words wherequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook ja... Ik denk niet dat hij hier met veel vreugde onthaald zal worden. En een heeeuuuule hoop vragen over de langstudeerboete mag beantwoorden
.
Ben heel benieuwd welke vraag jij gesteld hebt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef lulzy het volgende:
Modje, neem aan dat je die van mij ook binnen hebt via DM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |