abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116396569
Beste Silk Het DPK is geen voorstander van de kunstmatige manier, waarop in Nederland dure landbouwgronden zogenaamd zijn teruggegeven aan de natuur. Echte natuur hebben wij in vele delen van nederland zoals de Wadden, de Veluwe, natuurgebieden rond Limburg en bijvoorbeeld de Friese meren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hero_Brinkman op 04-09-2012 21:18:07 ]
pi_116396602
Wat vindt uw partij van de heksenjacht op Julian Assange?
pi_116396693
Beste Doublepain Een europees succes is er volgens het DPK, dat wij een pas op de plaats kunnen maken binnen de EU. Het EU verdrag kunnen openbreken teneinde een aantal bevoegdheden terug te kunnen geven aan Nederland. Het DPk wil ook de eurozone gaan splitsen in een Neuro en een Zeuro.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hero_Brinkman op 04-09-2012 21:20:16 ]
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:01:22 #54
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_116396720
Beste meneer Brinkman,

Hoe staat u tegenover het plan dat voetbalclubs zelf moeten gaan bijdragen aan de kosten van politie-inzet?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_116396805
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef E.H. het volgende:
Iemand zou hem moeten vragen naar het onvermogen van de politiek om goede oplossingen te bedenken omtrent het voetbal en in hoeverre hij denkt iets te kunnen betekenen in deze.
Bij deze
pi_116396813
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
Beste meneer Brinkman,

Hoe staat u tegenover het plan dat voetbalclubs zelf moeten gaan bijdragen aan de kosten van politie-inzet?
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:03:43 #57
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_116396839
Na aanleiding van dit filmpje:

Denkt u dat Geert Wilders u nog steeds als een bedreiging ziet nu u al een hele tijd op nul zetels staat en het er naar uit ziet dat u Rita Verdonk achterna gaat?
pi_116396848
Beste Notyou Ik ben altijd voorstander geweest van de legalisering van softdrugs, Dat wil niet zeggen, dat als je in een partij stapt je het altijd eens bent met alle standpunten. Het is de taak van een politicus het standpunt van de fractie te verdedigen en niet zijn persoonliijk standpunt. het DPK is een democratische partij en ik heb in het programma een grote stem gehad, derhalve voel ik mij in dit programma buitengewoon thuis.
pi_116396850
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Een klassiek liberale partij met een ontslagverbod?

Zou dat niet veel bedrijven die moeten reorganiseren de nek omdraaien?
Als u nog tijd heeft hoor. :)
pi_116396941
Beste Paladeia Ja, wij zetten geen mensen weg. Het DPK gaat geen strijd aan met een religie, maar verdedigd het recht op de vrijheid van godsdienst
pi_116397017
Beste Monopoly Absoluut zijn wij het eens met je.
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:07:55 #62
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_116397090
Vindt u dat de islam (of Marokkaanse immigranten) een negatieve invloed heeft op Nederland? U zat eerst bij de PVV, vandaar. Denkt partij Brinkman er ook zo over?
Helemaal super.
pi_116397161
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Kyubey het volgende:
Vindt u dat de islam (of Marokkaanse immigranten) een negatieve invloed heeft op Nederland? U zat eerst bij de PVV, vandaar. Denkt partij Brinkman er ook zo over?
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Wij onderscheiden ons van de PVV door het komen van realistische oplossingen en zetten geen groep mensen weg in de maatschappij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Vaatwastablet Wij maken geen onderscheid tussen groepen mensen die hier hard werken en op een legale manietr zijn brood verdient . Daar waar iedereen samen leeft en werkt maken wij geen verschil in beleid. Wij zijn de partij voor de ondernemers ook gezien de doorberekening van het CPB waar wij als beste uit de bus kwamen voor de ondernemers.
Ja doei.
pi_116397207
Beste Samzz Het debat over de langstudeerboete is een schande van de afgelopen maand. Men heft zelfs niet voor 70 miljoen een oplossing kunnen vinden voor die studenten die nu een boete hebben gekregen. Een stem op een kleinde partij is startegisch van bijzonder groot belang, omdat een kleinde partij zeer wel mogelijk meerderheid kan maken in en volgende coalitie. Daarmee kan het DPK voor de zieken en studenten een doorslaggevende stem geven.
pi_116397295
Beste Kyubey Religie is voor mij geen gevaar, extremisten wel.
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:12:08 #66
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116397328
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:09 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Samzz Het debat over de langstudeerboete is een schande van de afgelopen maand. Men heft zelfs niet voor 70 miljoen een oplossing kunnen vinden voor die studenten die nu een boete hebben gekregen. Een stem op een kleinde partij is startegisch van bijzonder groot belang, omdat een kleinde partij zeer wel mogelijk meerderheid kan maken in en volgende coalitie. Daarmee kan het DPK voor de zieken en studenten een doorslaggevende stem geven.
Oké :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_116397359
Beste Robin007bond Daar waar bedrijven aantoonbaar moeten snijden in de loonkosten zullen zij bij uitzondering een ontslagvergunning krijgen.
pi_116397398
Wat vindt uw partij van de heksenjacht op Julian Assange (van WikiLeaks)?
pi_116397597
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:12 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Robin007bond Daar waar bedrijven aantoonbaar moeten snijden in de loonkosten zullen zij bij uitzondering een ontslagvergunning krijgen.
Waar zullen ze dat moeten aantonen?
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:21:06 #70
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_116397830
Mijnheer Brinkman,

Met de meeste keerpunten op de DPK site ben ik het eigenlijk best eens. Maar er ontbreken een paar belangrijke zaken. Op heel die pagina komen de woorden 'dier', 'milieu' en 'duurzaam' niet voor.

Vindt u dierenwelzijn belangrijk? Geeft u prioriteit aan milieu en duurzaamheid? Of zijn dit allemaal irrelevante sluitposten, waar -net als bij veel andere partijen- alleen ruimte voor is als het de economie niet te veel in de weg zit (lees: nooit).
Laffe huichelaar
pi_116397839
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef NotYou het volgende:
Meneer Brinkman, waar u eerder toen u nog tot de PVV behoorde fel tegen het gedoogbeleid ten aanzien van softdrugs was en zelfs bepleitte dat vanwege de overlast alle coffeeshops gesloten dienden te worden - een statement waarvan ik mij kan voorstellen dat het aan kracht won door uw achtergrond bij de politie - bent u sinds kort voor volledige legalisering van het gebruik van softdrugs.

Nu heb ik via de media vernomen dat u "diep in uw hart" altijd voor legalisering (van softdrugs) zou zijn geweest. Mijn vraag luidt dan ook als volgt:

1. Klopt dit en zo ja; hoe kan het dan dat u gedurende uw tijd in de politiek een mening heeft uitgedragen die kennelijk totaal haaks staat op wat u zelf, diep in uw hart, vindt?

2. Vindt u het niet wrang dat u, juist op een gebied waarop u toch op zijn minst als ervaringsdeskundige zou moeten gelden, een visie heeft uitgedragen waar u kennelijk totaal niet achter heeft gestaan?

3. Zijn er op dit moment standpunten waar u persoonlijk (diep in uw hart) niet achter staat of misschien zelfs wel volledig op tegen bent, maar die u wel uitdraagt alsof u er wél achter staat?
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:21:56 #72
349633 SiIk
Echt zijde
pi_116397877
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Mijnheer Brinkman,

Met de meeste keerpunten op de DPK site ben ik het eigenlijk best eens. Maar er ontbreken een paar belangrijke zaken. Op heel die pagina komen de woorden 'dier', 'milieu' en 'duurzaam' niet voor.

Vindt u dierenwelzijn belangrijk? Geeft u prioriteit aan milieu en duurzaamheid? Of zijn dit allemaal irrelevante sluitposten, waar -net als bij veel andere partijen- alleen ruimte voor is als het de economie niet te veel in de weg zit (lees: nooit).
Goede vraag.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_116397931
Beste heer Brinkman,

Het is bijna 21.30 uur. Zullen we zo een terrasje pakken op het Plein? Prachtige nazomeravond.
pi_116397954
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:22 schreef iwantpie het volgende:
Beste heer Brinkman,

Het is bijna 21.30 uur. Zullen we zo een terrasje pakken op het Plein? Prachtige nazomeravond.
:')
pi_116397955
Over dierenwelzijn: Zou de DPK het per wet willen laten vastleggen dat in de grote megastallen ook sprinklerinstallaties aanwezig zijn ?
Ik vind het erg treurig om te horen dat sommige kippen/varkens levend verbranden met teveel op elkaar gedrukt. Moet een hel zijn. Een sprinkler kan het verschil nog wel maken tussen leven en dood. Ook al gaan ze naar de slacht, elk dier verdiend goed welzijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')