abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116376905
Voetbal International is een voetbaldiscussieprogramma dat iedere maandag en vrijdag van 20.30 tot 22.00 uur wordt uitgezonden op RTL7. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee en de vaste analytici zijn Johan Derksen en René van der Gijp. Iedere uitzending worden zij vergezeld door een gast. Daarnaast nemen regelmatig een of meerdere verslaggevers van Voetbal International plaats aan de bar, brengt Danny Vera zowel op maandag als vrijdag live muziek en is Escha Tanihatu iedere uitzending aanwezig als bardame. Voetbal International bestaat sinds het najaar van 2008 en is de opvolger van Voetbal Insite (dat weer een opvolger was van Sunday United en Sport aan Tafel). In de zomer van 2010 was er ook de succesvolle spin-off VI Oranje.

De Hoofdrolspelers

De Vaste Crew

De Aanschuifgasten

Overige characters

Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:
Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
De snelle ronde
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Het nieuwsrondje van Johan Derksen
Het grappige 'momentje' wat Genee even deelt

Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.

Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.

SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:
http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)

Bingokaarten
Johan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Johan Boskamp

Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:
Johan Derksen #19 Baas der bazen
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic

Televizierring

Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.

Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio

Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!

Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)

Zie ook het Gif-topic: VI.gif verzameltopic #1

De bekende kanalen voor ultiem VI plezier:
http://www.youtube.com/user/VoetbalOliver
http://www.dailymotion.com/OliverVoetbal

pi_116378109
quote:
1831
DOG THE BOUNTY HUNTER
0,7 2,8 110.000
1900
RTL SPORT INSIDE
0,7 2,4 105.000
1928
STOP POLITIE
1,5 4,1 226.000
_O-

Aan de lead-in en lead-out lag het dus niet.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:23:11 #3
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_116379837
Gewoon verliezen van Dog the bounty hunter. Sad.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_116379869
Wat een baggeruitzending was dat!
pi_116380208
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:25 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

_O-

ze kunnen beter weer de zoveelste herhaling van the A-team programmeren stukken goedkoper en trekt meer kijkers
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:05:39 #6
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_116380786
Met dwergwerpen on ice als lead-in was dit aan daverend succes geworden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_116380829
Misschien Barend vervangen door zo'n dwerg.
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:56:31 #8
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_116385696
wow die kijkcijfers.. als dat zo blijft is t binnen 2 weken al weer van de buis
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:14:31 #9
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_116386242
Voegt ook geen kut toe.
pi_116388077
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:25 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

_O-

Dog the bounty hunter _O- :D.

Nee, helemaal niemand zit te wachten op zo'n vaag dagelijks sportprogramma op een b-zender. In plaats van dat Genee en Derksen zorgen het succes van VI te koesteren willen ze graag overkill, en dat komt ze nu duur te staan. Hopelijk leren ze er wat van.
pi_116388117
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef ShaoliN het volgende:
Voegt ook geen kut toe.
Nee, het zorgt er alleen maar voor dat het buskruit wat minder vers is voor VI. Slechte zet.
pi_116388499
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:23 schreef NJ het volgende:
Gewoon verliezen van Dog the bounty hunter. Sad.
Mensen die geen respect hebben voor Dog the bounty hunter...
pi_116388635
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:11 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, het zorgt er alleen maar voor dat het buskruit wat minder vers is voor VI. Slechte zet.
Je hebt denk ik wel gelijk dat het een slechte zet is, maar dat argument klopt vind ik niet helemaal.

Vroeger deden de heren ook op zondagavond Doordekken, waarbij ze toch ook al wat kruit verschoten, maar dat vond ik altijd leuk om terug te kijken.

Overeenkomst tussen Doordekken en Sport Inside is dat er naar beiden geen hond kijkt / keek, maar het verschil is dat het format van Doordekken altijd prettig was, of ze nou de Eredivisie nabeschouwden, voorbeschouwden of bij Van der Valk bij de toiletten zaten.
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:29:25 #14
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_116390183
Het format van Sport Inside is ook een soort Boulevard. Meer geschikt voor notoire domoren als die Tan, voor wie het altijd sesamstraat is.

Gelukkig weet iedere vijfjarige nu hoe boter wordt gemaakt.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_116390288
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

Gelukkig weet iedere vijfjarige nu hoe boter wordt gemaakt.
Daar ging bijna een slok water over mijn laptop.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_116391311
Heeft iemand youtube'je van dat fragment dat ze de bal bij iemand door het raam schoten en die man en vrouw uit raam gingen kijken?
pi_116391557
Overigens hadden ze gewoon Boulevard moeten inkorten en dan van 1915 tot 1930 Sport Inside op RTL4 moeten doen voorafgaand aan het nieuws. Dan hadden ze nog kans gemaakt. Dan kijken mannen en vrouwen naar Boulevard omdat mannen weten dat er naderhand nog een beetje sport komt.
  dinsdag 4 september 2012 @ 19:17:35 #18
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_116391636
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:15 schreef zeebeschuit het volgende:
Overigens hadden ze gewoon Boulevard moeten inkorten en dan van 1915 tot 1930 Sport Inside op RTL4 moeten doen voorafgaand aan het nieuws. Dan hadden ze nog kans gemaakt. Dan kijken mannen en vrouwen naar Boulevard omdat mannen weten dat er naderhand nog een beetje sport komt.
Bij RTL4 zijn de kijkcijfers al hoog. Ze hadden gehoopt met Sport Daily de kijkcijfers bij RTL7 een impuls te geven. Vooralsnog lijken ze niet in die opzet te slagen.
  dinsdag 4 september 2012 @ 19:19:17 #19
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_116391702
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:10 schreef pberends het volgende:

[..]

Dog the bounty hunter _O- :D.

Nee, helemaal niemand zit te wachten op zo'n vaag dagelijks sportprogramma op een b-zender. In plaats van dat Genee en Derksen zorgen het succes van VI te koesteren willen ze graag overkill, en dat komt ze nu duur te staan. Hopelijk leren ze er wat van.
Commercie he, alles uitmelken
Paardelul !!!
pi_116391769
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeft iemand youtube'je van dat fragment dat ze de bal bij iemand door het raam schoten en die man en vrouw uit raam gingen kijken?
VI en Youtube, is al tijden geen goede relatie. Er is een alternatief:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116409956
Kan je RTL sport inside nou ergens terugzien? Op de site staan alleen fragmenten
pi_116412032
Hopelijk verdwijnt RTL inside snel van de buis ook. Goed stukje zelf overschatting van Genee.. Het voegt echt gewoon helemaal niets toe.
Koekoek
pi_116413454
wat een bagger was dat..
Clientenbond over zorgverzekeringen vergelijken. Alle info over zorgverzekeringen, zoals over de menzis zorgverzekering 2016
pi_116416840
http://www.powned.tv/nieu(...)e_te_vaak_op_tv.html

quote:
De nieuwe sportrubriek RTL Sport Inside met Wilfred Genee en Johan Derksen heeft lage kijkcijfers: gisteren keken zo'n 122.000 mensen naar het sportprogramma op RTL 7. Tv-recensent Marcel Peereboom Voller denkt dat het komt doordat het duo al te vaak op televisie is.

"Het duo is nu vaker op televisie dan de gemiddelde lijsttrekker van een politieke partij. En dat is vaak! Misschien zijn we ook wel even Genee en Derksen zat," schrijft Voller.

Toch vindt hij de rubriek wel aardig: "In een Boulevardachtige setting wordt het ene na het andere onderwerp afgehandeld, afgewisseld met vaste rubriekjes. Het half uur kijkt lekker weg en gaat in een ijltempo,waarbij Wilfred Genee het record snel praten op Matthijs van Nieuwkerk probeert te veroveren."

Genee is presentator en Derksen deskundige in de vooravondshow.
Te veel genee en derksen bestaat niet :')
pi_116417184
Is Marcel Peereboom een pseudoniem van Bart van der Veer?
  woensdag 5 september 2012 @ 12:53:24 #27
383477 DrommelsDrommels
StommelingUilskuikenFrikandel!
pi_116417191
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:41 schreef Evertjan het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)e_te_vaak_op_tv.html

[..]

Te veel genee en derksen bestaat niet :')
gek he als je poker als een sport behandeld... :')
pi_116417506
Die Peereboom heeft gewoon gelijk. Je zag het al bij VI oranje dat het een stuk minder was.
RTL probeert het succes volledig uit te melken, wat vaak niet zo verstandig is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 5 september 2012 @ 13:14:55 #29
168304 Mani89
pi_116417806
Het heeft niks te maken met Genee of Derksen zat zijn, het programma zelf is gewoon ronduit kut.
pi_116418588
En nou ook allemaal kappen met die 'boekjes' kopen...
pi_116419426
sport daily (domme naam trouwens) nog niet gekeken maar het is wel al jaren zo dat er tussen 7 en half 8 werkelijk niks fatsoenlijks op tv is. Dus ik ga het nog wel een kans geven
pi_116420310
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:01 schreef planethugo het volgende:
sport daily (domme naam trouwens) nog niet gekeken maar het is wel al jaren zo dat er tussen 7 en half 8 werkelijk niks fatsoenlijks op tv is. Dus ik ga het nog wel een kans geven
Het heet ook geen Sport daily, het heet RTL Sport Inside.
pi_116420342
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Het heet ook geen Sport daily, het heet RTL Sport Inside.
oh ok dan is de naam recentelijk dus veranderd?
pi_116420371
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef planethugo het volgende:

[..]

oh ok dan is de naam recentelijk dus veranderd?
In de pilot-fase heette het Sport Daily, maar sinds een aantal weken heet het Sport Inside.
pi_116421363
De voorronde van de Televizier-poppenkast is weer begonnen. Vorig jaar won Voetbal International natuurlijk de felbegeerde Gouden Televizierring (deze prijs is eenmalig, dus VI kan deze prijs niet meer winnen), maar er kan natuurlijk nog wel op Johan Derksen (of Wilfred Genee, maar ik zou toch Johan kiezen) gestemd worden voor de Zilveren Televizier-ster! Vorig jaar werd Johan nog afgebluft door Jeroen van de Koningsbrugge.

http://www.televizier.nl/ring

Tip: Vul als suggestie bij "Televizier Talent Award" Jan Boskamp in!

Dus: VI HOOLIGANS UNITE!!!
  woensdag 5 september 2012 @ 16:34:27 #36
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_116425252
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef pberends het volgende:
De voorronde van de Televizier-poppenkast is weer begonnen. Vorig jaar won Voetbal International natuurlijk de felbegeerde Gouden Televizierring (deze prijs is eenmalig, dus VI kan deze prijs niet meer winnen), maar er kan natuurlijk nog wel op Johan Derksen (of Wilfred Genee, maar ik zou toch Johan kiezen) gestemd worden voor de Zilveren Televizier-ster! Vorig jaar werd Johan nog afgebluft door Jeroen van de Koningsbrugge.

[ afbeelding ]

^O^ Gestemd op Johan Derksen, Escha Tanihatu en Jan Boskamp.

Dan even iets anders, voor alle TourDuJour-vrienden. Gert Jakobs is in Frankrijk aangehouden, meldt zijn broer Albert-Jan op Twitter.

Gertjakobs64 twitterde op woensdag 05-09-2012 om 16:03:39 Mijn broer Gert moet mee met Gendarmerie ze hebben het over D...producten vreemde misseire ik hou jullie op de hoogte groet Albertjan reageer retweet
albertjanjakobs twitterde op woensdag 05-09-2012 om 16:15:51 Gert aangehouden door franse gendarmerie ze hebben het over d..... Producten zit je hier in France ! reageer retweet
  woensdag 5 september 2012 @ 16:41:47 #37
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_116425562
Niet albert-heijn?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 5 september 2012 @ 17:01:34 #38
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116426289
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:14 schreef Mani89 het volgende:
Het heeft niks te maken met Genee of Derksen zat zijn, het programma zelf is gewoon ronduit kut.
Tuurlijk wel. De woorden van Johan zijn al lang niet meer zo heilig als een jaar of twee geleden (overslaande plaat much?). Gijp en Hansie-verering is ook lang niet meer zo erg als toen. Ze overspelen hun hand hier.

En verder is het programma inderdaad ronduit vagine. :Y
Als blikken blikken konden doden...
  woensdag 5 september 2012 @ 17:03:58 #39
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116426397
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef Heufd het volgende:

[..]

^O^ Gestemd op Johan Derksen, Escha Tanihatu en Jan Boskamp.

Dan even iets anders, voor alle TourDuJour-vrienden. Gert Jakobs is in Frankrijk aangehouden, meldt zijn broer Albert-Jan op Twitter.

Gertjakobs64 twitterde op woensdag 05-09-2012 om 16:03:39 Mijn broer Gert moet mee met Gendarmerie ze hebben het over D...producten vreemde misseire ik hou jullie op de hoogte groet Albertjan reageer retweet
albertjanjakobs twitterde op woensdag 05-09-2012 om 16:15:51 Gert aangehouden door franse gendarmerie ze hebben het over d..... Producten zit je hier in France ! reageer retweet
Haarproducten? :X
Als blikken blikken konden doden...
  woensdag 5 september 2012 @ 17:42:15 #40
pi_116427956
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef pberends het volgende:

[ afbeelding ]

Ik vind het allemaal prima hoor, zo'n ring, maar ik doe niet mee aan dat enge gezelschap. Ik ben geen man van bruiloften en partijen en ik weiger om tussen die aangeklede apen te zitten die elkaar het licht in de ogen niet gunt. En toch elkaar maar afzoenen he, die gladjanussen.

Als Jan Boskamp die talent-award wint hoop ik dat ie met deze vinger (*tjak*) de deur uitgaat. Wat een engnekken!
pi_116428360
Octocopter verstoort besloten training Oranje :D

Een onbemande helikopter met daarin een cameraatje heeft woensdag de besloten training van het Nederlands elftal in de Amsterdam ArenA verstoord. Bondscoach Louis van Gaal en zijn selectie zagen tijdens de oefensessie de zogeheten 'octocopter' boven het veld opduiken. „Het was een besloten training, maar blijkbaar kan dat tegenwoordig ook niet meer”, bromde Van Gaal enkele uren later op een persconferentie in Noordwijk.

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo .... :+

Van Gaal: „Als coach en spelersgroep zullen we daar mee om moeten gaan, we moeten hier niet door van slag raken. De KNVB moet maar kijken wat we hier mee aan moeten

http://www.telegraaf.nl/t(...)stoort_Oranje__.html
  woensdag 5 september 2012 @ 17:55:57 #42
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_116428496
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_116429346
Wat een heerlijke avond was dat. Weet nog dat ik thuis bleef omdat het wel eens een memorabele avond kon worden. Man, wat heb ik zitten juichen toen voor de TV. Al die gladjanussen de mond gesnoerd. Prima man.
  woensdag 5 september 2012 @ 18:40:01 #45
349538 Anno2012
pi_116429969
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een heerlijke avond was dat. Weet nog dat ik thuis bleef omdat het wel eens een memorabele avond kon worden. Man, wat heb ik zitten juichen toen voor de TV. Al die gladjanussen de mond gesnoerd. Prima man.
Dit.
Paardelul !!!
pi_116431638
Wat een raar programma dat sport inside.
pi_116432314
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:56 schreef Suikeroom het volgende:
wow die kijkcijfers.. als dat zo blijft is t binnen 2 weken al weer van de buis
Is te hopen, dit wordt echt helemaal niks. Ze moeten zich gewoon op het voetbal richten en heel misschien de uitslagen van het wielrennen (Achteraf doet Genee ook Tour du Jour). Wellicht geef ik het dan een tweede kans, al moeten ze dan ook stoppen met het 1 op 1 kopieren van RTL Boulevard want ook dat kijk ik met een reden niet :')
pi_116433444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Is te hopen, dit wordt echt helemaal niks. Ze moeten zich gewoon op het voetbal richten en heel misschien de uitslagen van het wielrennen (Achteraf doet Genee ook Tour du Jour). Wellicht geef ik het dan een tweede kans, al moeten ze dan ook stoppen met het 1 op 1 kopieren van RTL Boulevard want ook dat kijk ik met een reden niet :')
Waarom heb je Wilfred Sjenee vervangen door een lelijke baard in je UI? Wil je goedkoop scoren?
pi_116433551
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Waarom heb je Wilfred Sjenee vervangen door een lelijke baard in je UI? Wil je goedkoop scoren?
Geen enkel historisch besef, die Littlerabbit.
pi_116433621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:15 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dan kan je er net zo goed een kleuter neerzetten.
pi_116433631
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:15 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Hmm deze VI quote is wel heel random hoor maar dat geheel terzijde.
pi_116433647
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dan kan je er net zo goed een kleuter neerzetten.
Nou, die zou jou wat beter begrijpen.
pi_116433664
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

PAARDENLUL!
pi_116433695
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

PAARDENLUL!
Ik zit hier potverdorie al tien minuten een verhaal in te houden over Ajax. Ik zeg niets meer over Ajax, Ik zeg niets meer over Ajax!!!
pi_116433719
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Draai maar om de beschuldigingen heen notoire huichelaar!
pi_116433725
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik zit hier potverdorie al tien minuten een verhaal in te houden over Ajax. Ik zeg niets meer over Ajax, Ik zeg niets meer over Ajax!!!
Nou, we zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan. Maar johannes, jij kent je rol toch? Wanneer iedereen uitgepraat is en we hebben tijd over...
pi_116433835
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Nou, we zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan. Maar johannes, jij kent je rol toch? Wanneer iedereen uitgepraat is en we hebben tijd over...
Heerenveen heeft een groot probleem.
pi_116433865
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Nou daar zijn ze stil van!
pi_116433870
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Nou, laat die maar stoppen.
pi_116433884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Draai maar om de beschuldigingen heen notoire huichelaar!
Ik verander enkel rebels mijn avatar en geef mijn mening over ZuidGrens zijn feedback. Ik word er op aangekeken, alsof ik in kinderporno handel! :{
pi_116433960
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik verander enkel rebels mijn avatar en geef mijn mening over ZuidGrens zijn feedback. Ik word er op aangekeken, alsof ik in kinderporno handel! :{
Dat wil ik niet uitsluiten met die kinderlokkers-coupe in je UI.
pi_116433968
heeft iemand nog die betweter van Peter R de Vries gezien bij DWDD meneertje denk dat hij naast voetbal ook nog een mening mag verkondigen over politiek!! Wie denkt hij wel niet dat hij is?? alleen onze Johan mag overal een mening over hebben _O_ _O_
pi_116433973
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Nou, laat die maar stoppen.
Doe uit dat licht, weg die club!
pi_116434016
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Doe uit dat licht, weg die club!
toch jammer ze hadden bijna in het van der Gijp stadion gespeeld
pi_116434041
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:25 schreef Evertjan het volgende:

[..]

toch jammer ze hadden bijna in het van der Gijp stadion gespeeld
Jij en ik, wij hebben die club groot gemaakt Maar, ja toch?
pi_116434064
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Jij en ik, wij hebben die club groot gemaakt Maar, ja toch?
samen met Gert Jan Verbeek die speelde als linksback linkshalf en linksbuiten en dat zonder bal ouwe pik _O-
pi_116434465
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, dat was maar beter ook.
Manolev is beter zonder bal. Waarom zou je dan nog wedstrijden nodig hebben?
pi_116435702
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Manolev is beter zonder bal. Waarom zou je dan nog wedstrijden nodig hebben?
pi_116440853
Manolev wordt wel eens als blind paard afgeschilderd, maar dat vind ik onterecht.

Voor het blinde paard. Er zijn namelijk blinden die ik eerder zou contracteren als het Manolevvogeltje.

Deze bijvoorbeeld
http://nos.nl/ps2012/video/415144-de-blinde-maradona.html
pi_116440908
Octokopter filmt voor Pownews

De octokopter die woensdag de training van het Nederlands elftal in de Amsterdam ArenA filmde, deed dat in opdracht van het programma Pownews van omroep PowNed. De spinvormige microhelikopter crashte tegen de geopende dakrand van het stadion. De 28-jarige man uit Hoorn die het ding op afstand bestuurde, werd voor verhoor aangehouden.

www.telegraaf.nl

Dat was het dus ;) Zo maar ff kijken dan :P
pi_116441721
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Octokopter filmt voor Pownews

De octokopter die woensdag de training van het Nederlands elftal in de Amsterdam ArenA filmde, deed dat in opdracht van het programma Pownews van omroep PowNed. De spinvormige microhelikopter crashte tegen de geopende dakrand van het stadion. De 28-jarige man uit Hoorn die het ding op afstand bestuurde, werd voor verhoor aangehouden.

www.telegraaf.nl

Dat was het dus ;) Zo maar ff kijken dan :P
Dat vind ik niet rullevant
pi_116444760
jongens wat moeten we nou vrijdagavond kijken?
pi_116445010
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:07 schreef Evertjan het volgende:
jongens wat moeten we nou vrijdagavond kijken?
Nederland - Turkije natuurlijk met Hansie langs de lijn voor een pijnlijke interview met Louis
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_116445172
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:14 schreef waaromniet1988 het volgende:

pijnlijke interview met Louis
fap fap
pi_116445629
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nederland - Turkije natuurlijk met Hansie langs de lijn voor een pijnlijke interview met Louis
Gaat hij niet weer met zijn jajsje gooien dan :? Netzoals bij Feijenoord :P
  donderdag 6 september 2012 @ 12:16:48 #78
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_116454770
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:27 schreef Evertjan het volgende:
samen met Gert Jan Verbeek die speelde als linksback linkshalf en linksbuiten en dat zonder bal ouwe pik _O-
Gerets kwam ook in de rust naar me toe. Brieste die, "zie je niet dat ik niet de hele tijd opkom man?"

Zei ik: "Jawel, maar ik vind je beter zonder bal".
pi_116462369
Er was weer een blaag zo trots als zeven staarten die even trots dacht te melden om de ZuidGrens voor lul te zetten in zo'n taalpuristentopic. Gelukkig is hij daar gecorrigeerd.

Originele taal- en spelfouten op FOK! #66
  donderdag 6 september 2012 @ 16:48:48 #80
pi_116464244
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Er was weer een blaag zo trots als zeven staarten die even trots dacht te melden om de ZuidGrens voor lul te zetten in zo'n taalpuristentopic. Gelukkig is hij daar gecorrigeerd.

Originele taal- en spelfouten op FOK! #66
Zijn ze daar er ook achter gekomen dat je metsjfiksing anders schrijft?
pi_116464483
Ik heb helaas al 3 uitzendingen op rij moeten missen ivm met mijn o zo drukke leventje. ;(

Maaaarrrrrr dankzij Oliver heb ik natuurlijk wel de hoogtepuntjes gezien. Fantastisch werk man. 'Wim Kieft ging ook eens Wildplassen' was toch wel het hoogtepunt der hoogtepuntjes.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 01:46 schreef Oliver23 het volgende:
Hoogtepuntjes van vanavond:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere hoogtepuntjes volgen nog.
Die andere heb ik niet gevonden trouwens? ;(
gr gr
pi_116486292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb helaas al 3 uitzendingen op rij moeten missen ivm met mijn o zo drukke leventje. ;(

Maaaarrrrrr dankzij Oliver heb ik natuurlijk wel de hoogtepuntjes gezien. Fantastisch werk man. 'Wim Kieft ging ook eens Wildplassen' was toch wel het hoogtepunt der hoogtepuntjes.

[..]

Die andere heb ik niet gevonden trouwens? ;(
Wat ben jij een waardeloze gozer zeg.

Maar goed, wat kut. Het is officieel vrijdag en geen VI! Moeten we weer semi-gezellig gaan doen in de kroeg! Ik wil gewoon op de bank liggen en VI kijken.
pi_116488171
WE NEVER SURRENDER!
pi_116488180
Niet getreurd, vanavond kunnen we weer genieten van de profielschetsen, de duimzuigende Keesie
pi_116505938
BOSSIE NU OP RTL7
pi_116512450
VI niet uitzenden vanwege een voetbalwedstrijdje. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_116512705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:33 schreef marcodej het volgende:
VI niet uitzenden vanwege een voetbalwedstrijdje. :')
Dat dus.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 september 2012 @ 20:38:21 #88
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_116512734
Haha goeie van Derksen _O-
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 7 september 2012 @ 21:12:02 #89
349538 Anno2012
pi_116515106
Een lege avond, ik voel me depressief.
Paardelul !!!
pi_116515430
er is geen VI :'(
There are only 151 Pokémon.
pi_116515776
dit is toch niet te geloven man
Amen.
  vrijdag 7 september 2012 @ 22:30:05 #92
349538 Anno2012
pi_116526388
Godverdomme!

Geen VI ;(
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_116527124
Dramatisch weer dit, geen VI..
Wie interesseert zo'n oefenpotje van het NL elftal nou, wij willen Wilfred, Johan en René zien!
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_116527485
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 02:13 schreef Thas het volgende:
Dramatisch weer dit, geen VI..
Wie interesseert zo'n oefenpotje van het NL elftal nou, wij willen Wilfred, Johan en René zien!
Dit was WK kwalificatie he? Maar dan nog... :N
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_116527487
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 04:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dit was WK kwalificatie he? Maar dan nog... :N
Oh ja klopt.. Maar inderdaad, maar dan nog :P
pi_116527646
Van de week kwam ik het boek van Andre Hazes tegen, of nja het boek van Rachel over Andre. Achterin een aardige anekdote van Gijp die aan het varen is met Hazes:

Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_116532670
Had toch ook geen zin om VI uit te zenden aangezien er gevoetbald werd en zij dat analyseren, voor ons! Zo scoorde Manolev, won Portugal de kraker met 1-2 bij Luxemburg, kreeg Ierland de winst cadeau enzovoorts.
  zaterdag 8 september 2012 @ 13:58:31 #100
168304 Mani89
pi_116532868
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 07:37 schreef kalinhos het volgende:
Van de week kwam ik het boek van Andre Hazes tegen, of nja het boek van Rachel over Andre. Achterin een aardige anekdote van Gijp die aan het varen is met Hazes:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi man _O_
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:24:07 #101
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_116534994
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 07:37 schreef kalinhos het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^O^ Bedankt voor het uploaden. Mooi.
pi_116537203
Jullie allen grote vriend Frénk van der Linden vanavond te gast in de eerste aflevering van Dit Was Het Nieuws om 22.00 uur op RTL 4 _O_.

[RTL 4] Dit Was Het Nieuws (DWHN) #42: Caramacs jatten.
pi_116537250
Wat heeft dat met VI te maken?
pi_116537282
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:52 schreef tompsv18 het volgende:
Wat heeft dat met VI te maken?
FC Dartmund?
  zaterdag 8 september 2012 @ 17:46:12 #105
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_116538662
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:54 schreef pberends het volgende:

[..]

FC Dartmund?
:') Wat een schijt aflevering was dat zeg!

Ik loop even voor het eten wat stukjes van VI Oranje terug te kijken. Maar deze vind ik toch wel fucking geniaal:
http://www.dailymotion.co(...)_sport?search_algo=2

vanaf 0:48. Het publiek kan de grap niet echt waarderen lijkt wel. Maar in mijn ogen is dit een van de mooiste momenten van VI Oranje 2012. Of is mijn humor gewoon 'apart'?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_116538779
Waardeloze gozer die Frenk, echt in de top van zelfoverschattende, zelfgeilende mongolen op de Nederlandse tv. Hij zal best leuk schrijven maar ik zie hem liever niet op tv.
  zaterdag 8 september 2012 @ 17:55:57 #107
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116538920
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Waardeloze gozer die Frenk, echt in de top van zelfoverschattende, zelfgeilende mongolen op de Nederlandse tv. Hij zal best leuk schrijven maar ik zie hem liever niet op tv.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:19:38 #108
311468 Van_Poppel
pi_116542979
Frenkie _O_ _O_ _O_
pi_116551434
Bij gebrek aan uitzending ben ik op zoek gegaan naar een VI klassieker, helaas onvindbaar en verwijderd van JijTjoep maar alsnog

http://www.rtl.nl/xl/#/u/d3c8931a-6bad-372d-b4a0-c52489d013d8

Vanaf 59:40
  zondag 9 september 2012 @ 12:18:48 #110
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_116559669
Heeft iemand een link naar het filmpje van ' Hans Hans waarom altijd die overacting!?' ?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_116560035
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:18 schreef satecl het volgende:
Heeft iemand een link naar het filmpje van ' Hans Hans waarom altijd die overacting!?' ?
dat zeggen ze elke keer als Hans komt.
pi_116561663
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:18 schreef satecl het volgende:

Ook te vinden door te googlen op 'Hans Kraaij overacting'
  zondag 9 september 2012 @ 13:41:47 #113
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_116562317
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij gebrek aan uitzending ben ik op zoek gegaan naar een VI klassieker, helaas onvindbaar en verwijderd van JijTjoep maar alsnog

Toevallig, heb vrijdag ook wat oude showtjes terug zitten kijken, en die zat er ook bij, heerlijk man.
pi_116562906
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:41 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Toevallig, heb vrijdag ook wat oude showtjes terug zitten kijken, en die zat er ook bij, heerlijk man.
Ik was trouwens best verbaasd dat die RTL gemist link het gewoon deed, ik dacht altijd dat die dingen buiten NL geblokkeerd waren.

De mister bigstar van dit topic (nu bedoel ik mijzelf) zit namelijk voor een paar maanden in een niet nader te noemen buitenland voor zijn studie. Daarom zal ik de komende tijd op de mp4'tjes moeten vertrouwen.

Dramatisch natuurlijk, maar je moet er wat voor over hebben.

Een noot die ik wil plaatsen: schandalig dat RTL 7 alleen in Nederland wordt uitgezonden, de zender richt zich toch op mannen? Die zijn toch in alle landen? Ik weet zeker dat iedereen in welk land dan ook zit te wachten op de Muscles from Brussels, Rambo 1 t/m 38, Operatie Repo en vechtende dwergen. Oh ja, en VI.
  zondag 9 september 2012 @ 14:13:20 #115
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_116563431
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik was trouwens best verbaasd dat die RTL gemist link het gewoon deed, ik dacht altijd dat die dingen buiten NL geblokkeerd waren.

De mister bigstar van dit topic (nu bedoel ik mijzelf) zit namelijk voor een paar maanden in een niet nader te noemen buitenland voor zijn studie. Daarom zal ik de komende tijd op de mp4'tjes moeten vertrouwen.

Dramatisch natuurlijk, maar je moet er wat voor over hebben.

Een noot die ik wil plaatsen: schandalig dat RTL 7 alleen in Nederland wordt uitgezonden, de zender richt zich toch op mannen? Die zijn toch in alle landen? Ik weet zeker dat iedereen in welk land dan ook zit te wachten op de Muscles from Brussels, Rambo 1 t/m 38, Operatie Repo en vechtende dwergen. Oh ja, en VI.
VI-Hooligans on tour! Lekker naar Club 69? Is toch prima man! Wat dacht jij? In Nederland regent het altijd, dan ga ik maar in Curaçao zitten?
pi_116571863
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 14:13 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

VI-Hooligans on tour! Lekker naar Club 69? Is toch prima man! Wat dacht jij? In Nederland regent het altijd, dan ga ik maar in Curaçao zitten?
Dat is een logica... Omdat er in Nederland geen goede presentatoren zijn, zit jij hier. *hahaha* Ja, je kan er zelf wel om lachen, maar zo is het echt.
pi_116572158
johannes "Oh Dutchman" vermeer, niks mis mee, Una Paloma Blanca spelen ze overal.
pi_116574295
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:09 schreef DrDentz het volgende:
johannes "Oh Dutchman" vermeer, niks mis mee, Una Paloma Blanca spelen ze overal.
Ja van die typische doorzichtige doorkijkbloesjes droegen ze daar. In tegenstelling tot die ondoorzichtige doorkijkbloesjes kan ik die erg waarderen.

Helaas ben ik niet in het oosten van Europa ;(
  zondag 9 september 2012 @ 20:16:27 #119
pi_116574970
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ja van die typische doorzichtige doorkijkbloesjes droegen ze daar. In tegenstelling tot die ondoorzichtige doorkijkbloesjes kan ik die erg waarderen.

Helaas ben ik niet in het oosten van Europa ;(
Ga je naar Engeland? Kun je mooie clubs bezoeken. Sjelsie, Swonsie, Mensjester, Lifferpoel, Foellem, noem maar op.
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 20:26:09 #120
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_116575507
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:

Vergeet het 'Arno Pijpertje' niet, op 37:20.
pi_116576254
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Ga je naar Engeland? Kun je mooie clubs bezoeken. Sjelsie, Swonsie, Mensjester, Lifferpoel, Foellem, noem maar op.
Nee, ik kan het wel aan de insiders vertellen.

SPOILER
  zondag 9 september 2012 @ 20:42:37 #122
pi_116576649
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

SPOILER
Vertel het hier dan ook gewoon! Anders moet ik het weer aan die mensen vertellen!
pi_116579494
quote:

Heb ik op mijn kanaal maar is verwijderd door RTL hé. Prachtig fragment.
AFCA!
pi_116579517
VI Hooligans ON TOUR *O* *O*
AFCA!
pi_116580629
Altijd grappig dat Johan er in elk fragment anders uit ziet. In VI Oranje 2010 is 'ie een soort Obelix, in bovenstaande Kraay stukjes een scharminkel.
Amen.
  zondag 9 september 2012 @ 22:03:41 #126
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_116582702
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

SPOILER
Frankrijk ergens?
  zondag 9 september 2012 @ 22:04:04 #127
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_116582721
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 21:34 schreef Jivis het volgende:
Altijd grappig dat Johan er in elk fragment anders uit ziet. In VI Oranje 2010 is 'ie een soort Obelix, in bovenstaande Kraay stukjes een scharminkel.
Ja, soms eet je een periode uit de muur, en dat is heel gek, maar dan kom je aan
pi_116582762
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Frankrijk ergens?
Ja, leuk hang het maar aan de grote klok, nu heb ik morgen natuurlijk allemaal fanboys voor de deur staan.

Ik vertel toch ook niet dat jouw voornaam ... is?
pi_116583070
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:04 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja, soms eet je een periode uit de muur, en dat is heel gek, maar dan kom je aan
pi_116583154
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ook te vinden door te googlen op 'Hans Kraaij overacting'
Dat overslaande stemmetje van Hans. 'Emotie'. :D

Zou nog wel eens leuk zijn als de hele verwijderde collectie SigaarSnor eens op Dailymotion geüpload zou kunnen worden. Anders moet je al die RTL XL'etjes weer gaan opzoeken. In welke afleveringen was het trouwens dat René in de file stond o.i.d. en telefonisch meedeed, en in welke dat Genee vanwege de sneeuw vanuit de studio van EL presenteerde? Geweldige momentjes die VI absoluut legendarisch hebben gemaakt.
  zondag 9 september 2012 @ 22:10:48 #131
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_116583174
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ja, leuk hang het maar aan de grote klok, nu heb ik morgen natuurlijk allemaal fanboys voor de deur staan.

Ik vertel toch ook niet dat jouw voornaam ... is?
Probeer jij nu te scoren?
pi_116583199
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:10 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Probeer jij nu te scoren?
Dat heeft in alle bladen gestaan.
  zondag 9 september 2012 @ 22:11:52 #133
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_116583235
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat heeft in alle bladen gestaan.
Ja, je bent altijd heel goed in het ophalen van andermans jeugdzonden. Maar als je zo doorgaat dan gooit Dentzie dadelijk zijn bier over dat kapsel van je
pi_116583321
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:11 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja, je bent altijd heel goed in het ophalen van andermans jeugdzonden. Maar als je zo doorgaat dan gooit Dentzie dadelijk zijn bier over dat kapsel van je
Dus Dentzie is een alcoholist?
  zondag 9 september 2012 @ 22:14:31 #135
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_116583383
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dus Dentzie is een alcoholist?
Dat zeg ik niet. Hij drinkt alleen graag. Vroeger sprong ie altijd met zijn hoofd tegen de dug-out, en dan lag ie in de rust op de massagetafel met zo een jaap in zijn hoofd, haha!
pi_116583422
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:10 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Dat overslaande stemmetje van Hans. 'Emotie'. :D

Zou nog wel eens leuk zijn als de hele verwijderde collectie SigaarSnor eens op Dailymotion geüpload zou kunnen worden. Anders moet je al die RTL XL'etjes weer gaan opzoeken. In welke afleveringen was het trouwens dat René in de file stond o.i.d. en telefonisch meedeed, en in welke dat Genee vanwege de sneeuw vanuit de studio van EL presenteerde? Geweldige momentjes die VI absoluut legendarisch hebben gemaakt.
Dat René in de file stond (eigenlijk in een weiland) en Genee in de EL studio is één en dezelfde uitzending:

http://www.rtl.nl/xl/#/u/587bedc9-e9d1-389e-8910-41e1519147fd

Wat een intro van Derksen.

Oh Genee was in het weiland.
pi_116583499
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:14 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Hij drinkt alleen graag. Vroeger sprong ie altijd met zijn hoofd tegen de dug-out, en dan lag ie in de rust op de massagetafel met zo een jaap in zijn hoofd, haha!
Dus het is een drinker.
pi_116583529
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat René in de file stond (eigenlijk in een weiland) en Genee in de EL studio is één en dezelfde uitzending:

Heerlijk. Bedankt! Nog even voor het slapen gaan broekie uit en kijken.
  zondag 9 september 2012 @ 22:27:51 #139
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_116584341
Ik ben geheelonthouder.
pi_116584513
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Daar was Johan ook een vetzak zeg _O-.
Amen.
pi_116584552
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dus het is een drinker.
Hij zuipt!
  zondag 9 september 2012 @ 22:39:49 #142
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_116585047
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dus het is een drinker.
Je moet mij geen woorden in de mond leggen. Maar jij vindt het dus een drinker? Waarom zeg je dat dan net gewoon?
  zondag 9 september 2012 @ 22:40:12 #143
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_116585060
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:27 schreef Heufd het volgende:
Ik ben geheelonthouder.
WHOP WHOP WHOP
pi_116585200
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Je moet mij geen woorden in de mond leggen. Maar jij vindt het dus een drinker? Waarom zeg je dat dan net gewoon?
In mijn beleving neemt hij wel eens een borreltje of twee, drie. Maar jij hebt die ervaring dus niet, okee.
  zondag 9 september 2012 @ 22:45:25 #145
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_116585336
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

In mijn beleving neemt hij wel eens een borreltje of twee, drie. Maar jij hebt die ervaring dus niet, okee.
Neuk jij de lampenkappen eigenlijk nog van het plafond?
pi_116585372
Arno Vermeulen op televisie nee STOP!
AFCA!
pi_116585426
Drinker is een groot woord maar ik heb wel eens dat ik wakker word en al de lege flessen op tafel zie staan en bij mezelf denk wie zijn hier in godsnaam allemaal op visite geweest?
pi_116585483
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Drinker is een groot woord maar ik heb wel eens dat ik wakker word en al de lege flessen op tafel zie staan en bij mezelf denk wie zijn hier in godsnaam allemaal op visite geweest?
Haha lekker met de voorzitter in de nacht drinken en daarna zegt die lul dat ik er niet voor leef :D
AFCA!
pi_116585509
quote:
:D
  zondag 9 september 2012 @ 22:50:29 #150
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_116585621
quote:
Fritz!
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 9 september 2012 @ 23:29:18 #151
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_116587432
quote:
Wonen er eigenlijk lekkere wijven in dat flatje van jou?
pi_116588208
Hele lekkere wijven, eentje heeft zelfs nog een brief gestuurd. "Elke maandag en vrijdag geniet ik weer van uw programma," zo schrijft ze, "maar ik begin me steeds meer te ergeren aan het irritante, arrogante, betweterige gedrag van Wilfred Genee, vervangen sie foo pleh!"
pi_116590158
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hele lekkere wijven, eentje heeft zelfs nog een brief gestuurd. "Elke maandag en vrijdag geniet ik weer van uw programma," zo schrijft ze, "maar ik begin me steeds meer te ergeren aan het irritante, arrogante, betweterige gedrag van Wilfred Genee, vervangen sie foo pleh!"
Oh, is dat diezelfde die laatst mijn deur opendeed en waar ik toen tegen zei: "jou ga ik eens een lekkere beurt geven"?
pi_116591810
Marokko verliest, druk op Gerets neemt toe

zit hij straks weer werkloos thuis met die hond van hem
  maandag 10 september 2012 @ 08:35:48 #155
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_116592270
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_116592786
Waarom vrijdag geen uitzending?
pi_116592873
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:17 schreef Droathoah het volgende:
Waarom vrijdag geen uitzending?
Oranje speelde.
Amen.
  maandag 10 september 2012 @ 09:31:27 #158
pi_116593056
VANDAAG OP RTL7

18:00 Helden Van 7: Billy The Exterminator
18:30 Helden Van 7: Dog The Bounty Hunter
19:00 RTL Sport Inside
19:35 Stop! Politie
20:30 Voetbal International

Maar wie is de gast? Dat staat nog niet op de site.
pi_116593905
Waarom mag Emiel nooit meer komen? Niet dat ik hem mis ofzo.
  maandag 10 september 2012 @ 10:11:56 #160
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_116593917
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Waarom mag Emiel nooit meer komen? Niet dat ik hem mis ofzo.
Vroeg ik me laatst ook al af.
Koekoek
pi_116594262
Negatieve feedback op zijn persoontje misschien?
Amen.
pi_116594890
Heerlijk vanavond weer VI.
pi_116594899
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 10:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Heerlijk vanavond weer VI.
pi_116595078
quote:
5s.gif Op maandag 10 september 2012 10:28 schreef Jivis het volgende:
Negatieve feedback op zijn persoontje misschien?
Binnenkort weer te gast.

Nog maar paar uur en dan is het voetballoze weekend voorbij (Of iig waar gebroken werd met het patroon rond voetbal)
pi_116595128
Waarom kan ik nergens het vraag mailen linkje vinden?
pi_116595194
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

Maar wie is de gast? Dat staat nog niet op de site.
Gezien Hans er de vorige keer zat, zal nu Boskamp wel weer aanschuiven.

Spoeling qua gasten is redelijk dun. Nodig anders Tijl Beckand uit ofzo
  maandag 10 september 2012 @ 11:05:37 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116595247
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef muzas het volgende:

[..]

Ga je mond eens spoelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116595563
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef muzas het volgende:

[..]

Boskamp zal wel bij de Belg zitten, Hans dus of wellicht Emile.
pi_116595668
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:17 schreef macca728 het volgende:
of wellicht Emile.
Ga je mond eens spoelen.
pi_116595837
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:21 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ga je mond eens spoelen.
Waarom ? Goede gast of heb je liever het gebral van Hans ?
  maandag 10 september 2012 @ 11:37:38 #171
pi_116596117
Overigens is Dog the Bounty Hunter bezig aan zijn vijfde huwelijk. Goeie gast om aan de tafel van VI te hebben!

http://en.wikipedia.org/wiki/Duane_Chapman
  maandag 10 september 2012 @ 11:38:25 #172
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_116596134
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Overigens is Dog the Bounty Hunter bezig aan zijn vijfde huwelijk. Goeie gast om aan de tafel van VI te hebben!

http://en.wikipedia.org/wiki/Duane_Chapman
:')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 10 september 2012 @ 11:39:51 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116596165
Beetje dog kijken, dwergwerpen, VI'tje erbij. Helemaal niks mis met dat RTL.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116596182
Dog is ook zo lekker gewoon gebleven ondanks alles :)
pi_116597124
Is het een VI-hooligan al ooit gelukt om de uitzending te halen met een vraagje?
pi_116599786
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Is het een VI-hooligan al ooit gelukt om de uitzending te halen met een vraagje?
Ik weet nog bij VI Oranje deze zomer waren het op den duur telkens dezelfde mensen die in de uitzending kwamen. :')
pi_116599903
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:48 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Ik weet nog bij VI Oranje deze zomer waren het op den duur telkens dezelfde mensen die in de uitzending kwamen. :')
Kenny Kuijpers uit Den Haag en Pim van Bokhoven uit Deventer zijn namen die ik zo op kan roepen omdat ik weet dat ze regelmatig de uitzending gehaald hebben.
pi_116600879
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Kenny Kuijpers uit Den Haag en Pim van Bokhoven uit Deventer zijn namen die ik zo op kan roepen omdat ik weet dat ze regelmatig de uitzending gehaald hebben.
Als ze dan ook nog eens goede vragen zouden stellen.... Was vaak van het niveau: "Beste Johan, wat vind jij van de prestaties van het Nederlands Elftal na 2x verlies?" :P
  maandag 10 september 2012 @ 14:36:56 #179
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_116601199
Jullie begrijpen toch ook wel dat die vragen gewoon door de redactie worden 'ingestuurd'?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_116602667
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 14:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jullie begrijpen toch ook wel dat die vragen gewoon door de redactie worden 'ingestuurd'?
Ene Niko Bellic schijnt in dienst van Johan te zijn.
pi_116603850
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 14:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je slaat wartaal uit.
  maandag 10 september 2012 @ 15:57:52 #182
349538 Anno2012
pi_116604046
Eigenlijk is het gewoon minachting van het publiek. De harde kern van VI-hooligans worden gewoon genegeerd als wij vragen hebben :(
Paardelul !!!
pi_116604262
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Anno2012 het volgende:
Eigenlijk is het gewoon minachting van het publiek. De harde kern van VI-hooligans worden gewoon genegeerd als wij vragen hebben :(
Dat wel. Maar ik heb al twee keer meegemaakt dat er een vraag door kwam van een jongen die ik IRL ken, dus dat alle vragen van de redactie komen is bullshit van die Hans Worst genaamd tostitomaatkaas
  maandag 10 september 2012 @ 17:14:53 #184
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_116607531
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Je slaat wartaal uit.
Ach, jongen toch. Stort er een wereld voor je in, nu je weet dat je de afgelopen 4 jaar voor niets hebt geprobeerd in de uitzending te komen?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_116607542
Wie is er te gast vanavond?

Sigaarsnor heeft geen idee
  maandag 10 september 2012 @ 17:16:06 #186
349538 Anno2012
pi_116607574
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:03 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dat wel. Maar ik heb al twee keer meegemaakt dat er een vraag door kwam van een jongen die ik IRL ken, dus dat alle vragen van de redactie komen is bullshit van die Hans Worst genaamd tostitomaatkaas
O, dat verklaard natuurlijk een hoop. Dan zat ik toch even fout met mijn mening. Maargoed,ik heb dan ook geen 10 man redactie.
Paardelul !!!
pi_116607603
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Anno2012 het volgende:
je moet je oren als bestuur niet laten hangen naar mannen met capuchons op en tattoos op de nek
  maandag 10 september 2012 @ 17:16:54 #188
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_116607606
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 17:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ach, jongen toch. Stort er een wereld voor je in, nu je weet dat je de afgelopen 4 jaar voor niets hebt geprobeerd in de uitzending te komen?
Bullshit, ben er al twee keer ingekomen. Wel met andere namen.
Bedankt Hans.
pi_116607653
Demen Bulbul is het levende bewijs van een kijkersvraag.
pi_116608210
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 17:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Nee, nooit een vraag ingezonden. Maar goed, jij bent toch gek op spelletjes met dominostenen?
  maandag 10 september 2012 @ 18:11:27 #191
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116609773
Genee heeft een zoon *O*
www.shownieuws.nl :P
En op nu.nl :7
Dus krijgen we nu koert westerman als presentator :? *O*
pi_116610103
quote:
Wilfred Genee is opnieuw vader geworden
Van onze redactie
AMSTERDAM - Sportpresentator Wilfred Genee is vader geworden van een zoontje, Timothy Luca genaamd.

De presentator van Voetbal International is opnieuw vader geworden, ditmaal van een zoontje. De spruit is vanmiddag om 13.32 uur geboren en heeft de naam Timothy Luca Genee gekregen.

Wilfred en zijn vrouw Lily hebben al een dochter, Feline Isabeau. Zij is inmiddels al bijna drie jaar oud en helemaal in de wolken met het feit dat ze een broertje ging krijgen
Dat wordt een mooie uitzending dus zonder Genee _O-
pi_116610160
Denk dat Genee er gewoon zit vanavond
٩๏̯͡๏)۶
pi_116610576
Humberto vanavond. Hoop ik, voor het vuurwerk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_116610642
Weten we ook weer wie normaalgesproken de twitter van VITV verzorgd en ons meldt wie er te gast is.
pi_116611046
Als het vanmiddag geboren is zal hij er vanavond wel gewoon bij zijn.
pi_116611254
Vast weer wat geintjes van Rene en Johan over Genee. :P
pi_116611363
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:30 schreef marcodej het volgende:
Humberto vanavond. Hoop ik, voor het vuurwerk.
Humberto de man die publiekelijk riep dat Derksen hem bij RTL had weggewerkt omdat hij de werkelijke baas achter de schermen was op sportgebied :').

Heel reeel inderdaad :P
pi_116611421
Nu Peter R de Vries gestopt is met z'n show heeft hij misschien wel tijd :Y
pi_116611847
Gewoon Koert dus. Die zit nu ook bij Sport Inside.
pi_116611910
Ik voel een matige aflevering aankomen met Koert 'slechte woordgrappen' Westerman
pi_116612153
Geen Genee dus bij VI?
pi_116612402
Hoop op de buurman van Derksen in Oudewater, Westerman dus.
Zou ik geen achteruitgang vinden t.o.v. Genee, wordt sowieso meer lachen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_116612467
Dat zou dan serieus de eerste aflevering zijn die Genee mist in ruim 10 jaar :o (Al durf ik het over de begin jaren Voetbal Inside niet met zekerheid te stellen)
pi_116612569
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat zou dan serieus de eerste aflevering zijn die Genee mist in ruim 10 jaar :o (Al durf ik het over de begin jaren Voetbal Inside niet met zekerheid te stellen)
Johan zal wel zeggen dat echte manne er gewoon zouden zitten.

Ik kan me ook niet herinneren dat Wilfred er niet bij was, Johan trouwens hetzelfde.
pi_116612585
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:13 schreef Pedroso het volgende:
Hoop op de buurman van Derksen in Oudewater, Westerman dus.
Zou ik geen achteruitgang vinden t.o.v. Genee, wordt sowieso meer lachen.
Geen achteruitgang?? So, onderschat jij de rol van Genee hier even flink...
pi_116612646
Koert is definitief tafelheer vanavond.

Jammer
pi_116612647
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2012 19:17 schreef Stofje het volgende:

[..]

Geen achteruitgang?? So, onderschat jij de rol van Genee hier even flink...
Of jij overschat de rol van Genee.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_116612681
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Niet met een vraagje, wel met een filmpje :P

Maar misschien kan ik sopcast aan de praat krijgen, dan kan ik het vanavond ook zien.

Dan reageer ik waarschijnlijk wel vrij vertraagd op alle dingen.
  maandag 10 september 2012 @ 19:19:45 #210
pi_116612719
Presenteren is niet zo moeilijk hoor. Dat kan iedereen.

"Goedenavond, dames en heren!"

Zie je? Dat kunnen we zelf wel. Daar hebben we zeker de lesbische dochter van Frits Barend niet voor nodig.
  Forum Admin maandag 10 september 2012 @ 19:23:21 #211
35723 crew  GGMM
pi_116612931
Had ze niet even tot morgen kunnen wachten?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116613013
Genee net op boulevard, de kleine Thimmoty luca genee weegt maar liefst 4200 gram! Die kan z'n shirt niet eens over z'n hoofd krijgen HOEHAHAHAHA
pi_116613020
Wilfred zegt het nu ook bij Boulevard: Afwezig
Ż _(ツ)_/Ż
pi_116613022
Hoop alleen dat Koert niet twee minuten voor de uitzending zijn vest uitdoet en dan met een Unibet shirtje loopt te pronken. Dat deed die Nederlandse b-acteur ook al eens, hoe heet hij ook al weer, Frans Lamming?
pi_116613117
Wie is de gast vanavond?
pi_116613341
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 19:25 schreef Ties02 het volgende:
Genee net op boulevard, de kleine Thimmoty luca genee weegt maar liefst 4200 gram! Die kan z'n shirt niet eens over z'n hoofd krijgen HOEHAHAHAHA
Van alle mogelijke namen vind ik een vernoeming naar Timothy Derijck wel heel apart.
pi_116613380
Luca Toni ook niet erg fris
pi_116613455
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Van alle mogelijke namen vind ik een vernoeming naar Timothy Derijck wel heel apart.
Ten eerste, gefeliciteerd Wilbert!

Ten tweede vind ik Timothy een vreselijke naam, op het woonwagenkamp vinden ze het lelijk, presentatoren vinden het mooi.
pi_116613463
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2012 19:31 schreef Ties02 het volgende:
Luca Toni ook niet erg fris
Die schijnt zelfs homo te zijn.
pi_116613763
Maar goed, ik had liever Schelveccio als presentator gezien. Ging ook prima met de sneeuwaflevering. Neemt niet weg dat mijn broekje al uit is en ik zo op de bank ga liggen.
pi_116613873
Daarover gesproken, ik was vandaag in een museum en daar had een gozer een enorme biografie geschreven getiteld Émile.

Nu weet ik dat Schelvecchio een inspirerende persoonlijkheid is, maar om er nou een heel boek aan te weiden vond ik wat overdreven.
pi_116613936
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarover gesproken, ik was vandaag in een museum en daar had een gozer een enorme biografie geschreven getiteld Émile.

Nu weet ik dat Schelvecchio een inspirerende persoonlijkheid is, maar om er nou een heel boek aan te weiden vond ik wat overdreven.
Ach als zelfs Wilfred al een boek krijgt tegenwoordig kijk ik nergens meer van op
pi_116613990
nou mensen beschuit met muisjes aan tafel aankomende vrijdag, zou Boskamp dat wel lusten??
pi_116614007
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:41 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ach als zelfs Wilfred al een boek krijgt tegenwoordig kijk ik nergens meer van op
Do-re-mi-fa-sol alweer een kutstukje vol? niks aan dat schrijven
  maandag 10 september 2012 @ 19:43:11 #225
pi_116614056
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:

Dus Rousseau schreef over Schelvis? Kannie jonge! Waar heeft die dan verdedigende middenvelder gespeeld?
pi_116614215
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Dus Rousseau schreef over Schelvis? Kannie jonge! Waar heeft die dan verdedigende middenvelder gespeeld?
Ik ben blij dat we nog iemand in dit topic hebben met enig historisch besef.
pi_116614241
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:42 schreef Evertjan het volgende:
nou mensen beschuit met muisjes aan tafel aankomende vrijdag, zou Boskamp dat wel lusten??
Ik vrees meer voor slechte Nederlandstalige karaoke....

Zoals dit

brrrrrr
  maandag 10 september 2012 @ 19:51:51 #228
pi_116614513
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik ben blij dat we nog iemand in dit topic hebben met enig historisch besef.
Er moet toch iemand zijn die dit programma een beetje op niveau houdt.
pi_116615915
quote:
Koert Westerman
Even mijn slechte reputatie waarmaken: #Oranje gaat dus vliegen naar Boedapest, maar ik denk dat ik maar naar Hongarije
  maandag 10 september 2012 @ 20:15:15 #230
383092 Knurft-Zork4
Knurft-Zork3 kloon
pi_116615955
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:26 schreef FredVleespet het volgende:
Wie is de gast vanavond?
Boskamp neem ik aan? Zit in ieder geval niet op de Belg vanavond.
pi_116615977
Koert geen presentator, wie dan? Toch niet Barbera???
  maandag 10 september 2012 @ 20:17:07 #232
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116616077
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Bron?
2000 light years from home
pi_116616136
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Bron?
Oh haha nvm, ik las z'n tweet verkeerd :')
die humor gaat mijn pet te boven
  maandag 10 september 2012 @ 20:18:10 #234
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116616165
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Oh haha nvm, ik las z'n tweet verkeerd :')
die humor gaat mijn pet te boven
Dacht ik al :D.
2000 light years from home
  maandag 10 september 2012 @ 20:20:37 #235
383092 Knurft-Zork4
Knurft-Zork3 kloon
pi_116616327
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Jack?

pi_116616339
Het verlossende woord uit Hilversum: Jan Boskamp zal vanavond ook van de partij zijn bij #VITV. Uitzending begint over 10 minuten.
pi_116616361
Koert is dus presentator
pi_116616391
Raar dat ze dat pas tien minuten voor de uitzending bekend maken. Die man zit al drie uur in de auto naar Hilversum.
  maandag 10 september 2012 @ 20:21:54 #239
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_116616400
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Koert is dus presentator
heb er weinig vertrouwen in dan :{ nog liever iemand van RTL nieuws
♔ KoningenUitGroningen ♔
  maandag 10 september 2012 @ 20:22:20 #240
383092 Knurft-Zork4
Knurft-Zork3 kloon
pi_116616418
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Rickazio het volgende:

[..]

heb er weinig vertrouwen in dan :{
Jawel joh, Koert kan dat wel.
pi_116616432
quote:

[..]

:') :')
pi_116616437
quote:

[..]

of die kale van de NOS hoe heet hij ook al weer
pi_116616455
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Raar dat ze dat pas tien minuten voor de uitzending bekend maken. Die man zit al drie uur in de auto naar Hilversum.
Is al ruim een uur bekend man
pi_116616480
pi_116616483
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

of die kale van de NOS hoe heet hij ook al weer
God hoe heet ie ook alweer
Hij is vies dik dat weet ik wel
  maandag 10 september 2012 @ 20:23:27 #246
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_116616494
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef Knurft-Zork4 het volgende:

[..]

Jawel joh, Koert kan dat wel.
:r
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_116616499
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Is al ruim een uur bekend man
Je moet dan zeggen:

"Dat heeft in alle kranten gestaan."
pi_116616522
ff bellen met Genee en zijn wijffie, niets mis mee
It Never Hurts To Help!
pi_116616539
Waar kan ik vraag heen mailen?
pi_116616543
Mietjes die nu al denken dat het een ''flopshow wordt''
pi_116616547
Als die baby een snor heeft is Johan vreemd gegaan.
pi_116616571
Verbaas me steeds hoe Wilfriet zo'n redelijk knappe vrouw aan de haak heeft geslagen, zou die misschien voor d'r gezongen hebben?
  maandag 10 september 2012 @ 20:24:44 #253
67174 Dos37
Come on Twente
pi_116616582
Geen Genee *O* *O* *O* *O*
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 10 september 2012 @ 20:24:50 #254
168304 Mani89
pi_116616590
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mietjes die nu al denken dat het een ''flopshow wordt''
Inderdaad, wat zijn dat voor nep hooligans joh!?
pi_116616592
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Dos37 het volgende:
Geen Genee *O* *O* *O* *O*
:')
  maandag 10 september 2012 @ 20:25:27 #256
383092 Knurft-Zork4
Knurft-Zork3 kloon
pi_116616620
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als die baby een snor heeft is Johan vreemd gegaan.
pi_116616628
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Ties02 het volgende:
Verbaas me steeds hoe Wilfriet zo'n redelijk knappe vrouw aan de haak heeft geslagen, zou die misschien voor d'r gezongen hebben?
Via Van der Gijp, zijn vrouw zit ergens in de organisatie en zou Van der Gijp regelen waarna hij Genee naar voren heeft geschoven.

Zoiets was het iig.
pi_116616633
Harry :r
It Never Hurts To Help!
  maandag 10 september 2012 @ 20:25:35 #259
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_116616634
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Dos37 het volgende:
Geen Genee
Keertje niet indd ^O^
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_116616678
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Ties02 het volgende:
Ik denk zo maar dat als Wilfred een vuilnisman was geweest dat Lili niet met hem getrouwd was.
  maandag 10 september 2012 @ 20:26:35 #261
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_116616695
ze moeten een live cam in de studio hangen
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_116616717
daar gaan we. :D
  maandag 10 september 2012 @ 20:27:09 #263
311468 Van_Poppel
pi_116616735
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik denk zo maar dat als Wilfred een vuilnisman was geweest dat Lili niet met hem getrouwd was.
Nu insinueer je dus dat Lili een klein starfuckertje is :(
pi_116616741
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
:?
  maandag 10 september 2012 @ 20:27:27 #265
168304 Mani89
pi_116616746
quote:
Waar gaan we heen dan?
  maandag 10 september 2012 @ 20:27:30 #266
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_116616753
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:?
bedtijd voor ajacied422, jammer nou vi begint net
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_116616758
Nu pas :)
pi_116616771
quote:
Welterusten!
pi_116616806
HEUJ! 2 MINUTEN VOOR TIJD!
  Redactie Sport maandag 10 september 2012 @ 20:28:28 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_116616808
Waar is Genee? :?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_116616812
hey luitkes
pi_116616817
Koert dus
pi_116616823
Gijp met de chicks
  maandag 10 september 2012 @ 20:28:45 #274
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_116616825
lekker blondje bij Gijp
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_116616841
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Nu insinueer je dus dat Lili een klein starfuckertje is :(
Als Lili de studio van VI eens zou verwennen krijgen we zo een tweede TV ring.
pi_116616842
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Genee? :?
Doe niet zo dom, dat weet je best.
sig verwijderd door FA
  maandag 10 september 2012 @ 20:29:08 #277
311468 Van_Poppel
pi_116616844
Die kop van Johan :7
pi_116616846
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:28 schreef Rickazio het volgende:
lekker blondje bij Gijp
Wieke toch?
pi_116616852
Wat is die Koert toch ook lelijk he
  Forum Admin maandag 10 september 2012 @ 20:29:32 #280
35723 crew  GGMM
pi_116616858
Hey! Wie de fuck is dit joh.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 10 september 2012 @ 20:29:44 #281
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_116616867
quote:
8s.gif Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef GGMM het volgende:
failll :')
♔ KoningenUitGroningen ♔
  maandag 10 september 2012 @ 20:29:54 #282
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_116616881
lekker dood
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
  maandag 10 september 2012 @ 20:29:55 #283
30961 Knaller
knalt er op los
pi_116616884
Boskamp! _O_
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  maandag 10 september 2012 @ 20:30:04 #285
3185 Adelante
To let it go now
pi_116616889
Gasten vinden Koert niks :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Redactie Sport maandag 10 september 2012 @ 20:30:04 #286
pi_116616891
quote:
8s.gif Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef GGMM het volgende:
Wilfred Genee
pi_116616894
goed sfeertje _O_
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 10 september 2012 @ 20:30:16 #288
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_116616908
Jaja zou Wilfred zeggen :D
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_116616911
daar is wilfred :D
  maandag 10 september 2012 @ 20:30:20 #291
124676 RobertoCarlos
pi_116616912
Godverre, godverre, godverredomme :( :( :( :( :( :( Tiefus Koert :( :( :(
  Redactie Games maandag 10 september 2012 @ 20:30:21 #292
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_116616914
Is er een livestream? Ik heb nog geen kabel :o!
.....Kennedy
pi_116616916
  maandag 10 september 2012 @ 20:30:34 #294
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_116616927
even wennen dit
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_116616935
Koert is echt zo'n droeftoeter, vooral zijn pokercommentaar
It Never Hurts To Help!
pi_116616938
_O-
pi_116616946
waar is genee?
  Redactie Sport maandag 10 september 2012 @ 20:30:58 #298
pi_116616949
Laat Koert maar zo min mogelijk aan het woord zijn
pi_116616958
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:30 schreef Eenskijken het volgende:
waar is genee?
Doof?
  maandag 10 september 2012 @ 20:31:09 #300
124676 RobertoCarlos
pi_116616962
Hoop dat ie flink afgezeken wordt :(
pi_116616966
Een jongen "luca"/"luka" WTF :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')