quote:Op zondag 9 september 2012 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik kan het wel aan de insiders vertellen.Frankrijk ergens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, soms eet je een periode uit de muur, en dat is heel gek, maar dan kom je aanquote:Op zondag 9 september 2012 21:34 schreef Jivis het volgende:
Altijd grappig dat Johan er in elk fragment anders uit ziet. In VI Oranje 2010 is 'ie een soort Obelix, in bovenstaande Kraay stukjes een scharminkel.
Ja, leuk hang het maar aan de grote klok, nu heb ik morgen natuurlijk allemaal fanboys voor de deur staan.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 22:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, soms eet je een periode uit de muur, en dat is heel gek, maar dan kom je aan
Dat overslaande stemmetje van Hans. 'Emotie'.quote:Op zondag 9 september 2012 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook te vinden door te googlen op 'Hans Kraaij overacting'
Probeer jij nu te scoren?quote:Op zondag 9 september 2012 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, leuk hang het maar aan de grote klok, nu heb ik morgen natuurlijk allemaal fanboys voor de deur staan.
Ik vertel toch ook niet dat jouw voornaam ... is?
Ja, je bent altijd heel goed in het ophalen van andermans jeugdzonden. Maar als je zo doorgaat dan gooit Dentzie dadelijk zijn bier over dat kapsel van jequote:Op zondag 9 september 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heeft in alle bladen gestaan.
Dus Dentzie is een alcoholist?quote:Op zondag 9 september 2012 22:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, je bent altijd heel goed in het ophalen van andermans jeugdzonden. Maar als je zo doorgaat dan gooit Dentzie dadelijk zijn bier over dat kapsel van je
Dat zeg ik niet. Hij drinkt alleen graag. Vroeger sprong ie altijd met zijn hoofd tegen de dug-out, en dan lag ie in de rust op de massagetafel met zo een jaap in zijn hoofd, haha!quote:Op zondag 9 september 2012 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Dentzie is een alcoholist?
Dat René in de file stond (eigenlijk in een weiland) en Genee in de EL studio is één en dezelfde uitzending:quote:Op zondag 9 september 2012 22:10 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat overslaande stemmetje van Hans. 'Emotie'.
Zou nog wel eens leuk zijn als de hele verwijderde collectie SigaarSnor eens op Dailymotion geüpload zou kunnen worden. Anders moet je al die RTL XL'etjes weer gaan opzoeken. In welke afleveringen was het trouwens dat René in de file stond o.i.d. en telefonisch meedeed, en in welke dat Genee vanwege de sneeuw vanuit de studio van EL presenteerde? Geweldige momentjes die VI absoluut legendarisch hebben gemaakt.
Dus het is een drinker.quote:Op zondag 9 september 2012 22:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Hij drinkt alleen graag. Vroeger sprong ie altijd met zijn hoofd tegen de dug-out, en dan lag ie in de rust op de massagetafel met zo een jaap in zijn hoofd, haha!
Heerlijk. Bedankt! Nog even voor het slapen gaan broekie uit en kijken.quote:Op zondag 9 september 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat René in de file stond (eigenlijk in een weiland) en Genee in de EL studio is één en dezelfde uitzending:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/587bedc9-e9d1-389e-8910-41e1519147fd
Wat een intro van Derksen.
Oh Genee was in het weiland.
Daar was Johan ook een vetzak zegquote:Op zondag 9 september 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat René in de file stond (eigenlijk in een weiland) en Genee in de EL studio is één en dezelfde uitzending:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/587bedc9-e9d1-389e-8910-41e1519147fd
Wat een intro van Derksen.
Oh Genee was in het weiland.
Je moet mij geen woorden in de mond leggen. Maar jij vindt het dus een drinker? Waarom zeg je dat dan net gewoon?quote:
In mijn beleving neemt hij wel eens een borreltje of twee, drie. Maar jij hebt die ervaring dus niet, okee.quote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je moet mij geen woorden in de mond leggen. Maar jij vindt het dus een drinker? Waarom zeg je dat dan net gewoon?
Neuk jij de lampenkappen eigenlijk nog van het plafond?quote:Op zondag 9 september 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn beleving neemt hij wel eens een borreltje of twee, drie. Maar jij hebt die ervaring dus niet, okee.
Haha lekker met de voorzitter in de nacht drinken en daarna zegt die lul dat ik er niet voor leefquote:Op zondag 9 september 2012 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Drinker is een groot woord maar ik heb wel eens dat ik wakker word en al de lege flessen op tafel zie staan en bij mezelf denk wie zijn hier in godsnaam allemaal op visite geweest?
quote:Op zondag 9 september 2012 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Drinker is een groot woord maar ik heb wel eens dat ik wakker word en al de lege flessen op tafel zie staan en bij mezelf denk wie zijn hier in godsnaam allemaal op visite geweest?
Fritz!quote:Op zondag 9 september 2012 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |