quote:Op zaterdag 8 september 2012 07:37 schreef kalinhos het volgende:
Van de week kwam ik het boek van Andre Hazes tegen, of nja het boek van Rachel over Andre. Achterin een aardige anekdote van Gijp die aan het varen is met Hazes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FC Dartmund?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Waardeloze gozer die Frenk, echt in de top van zelfoverschattende, zelfgeilende mongolen op de Nederlandse tv. Hij zal best leuk schrijven maar ik zie hem liever niet op tv.
dat zeggen ze elke keer als Hans komt.quote:Op zondag 9 september 2012 12:18 schreef satecl het volgende:
Heeft iemand een link naar het filmpje van ' Hans Hans waarom altijd die overacting!?' ?
quote:Op zondag 9 september 2012 12:18 schreef satecl het volgende:
Heeft iemand een link naar het filmpje van ' Hans Hans waarom altijd die overacting!?' ?
Toevallig, heb vrijdag ook wat oude showtjes terug zitten kijken, en die zat er ook bij, heerlijk man.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij gebrek aan uitzending ben ik op zoek gegaan naar een VI klassieker, helaas onvindbaar en verwijderd van JijTjoep maar alsnog
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d3c8931a-6bad-372d-b4a0-c52489d013d8
Vanaf 59:40
Ik was trouwens best verbaasd dat die RTL gemist link het gewoon deed, ik dacht altijd dat die dingen buiten NL geblokkeerd waren.quote:Op zondag 9 september 2012 13:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Toevallig, heb vrijdag ook wat oude showtjes terug zitten kijken, en die zat er ook bij, heerlijk man.
VI-Hooligans on tour! Lekker naar Club 69? Is toch prima man! Wat dacht jij? In Nederland regent het altijd, dan ga ik maar in Curaçao zitten?quote:Op zondag 9 september 2012 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was trouwens best verbaasd dat die RTL gemist link het gewoon deed, ik dacht altijd dat die dingen buiten NL geblokkeerd waren.
De mister bigstar van dit topic (nu bedoel ik mijzelf) zit namelijk voor een paar maanden in een niet nader te noemen buitenland voor zijn studie. Daarom zal ik de komende tijd op de mp4'tjes moeten vertrouwen.
Dramatisch natuurlijk, maar je moet er wat voor over hebben.
Een noot die ik wil plaatsen: schandalig dat RTL 7 alleen in Nederland wordt uitgezonden, de zender richt zich toch op mannen? Die zijn toch in alle landen? Ik weet zeker dat iedereen in welk land dan ook zit te wachten op de Muscles from Brussels, Rambo 1 t/m 38, Operatie Repo en vechtende dwergen. Oh ja, en VI.
Dat is een logica... Omdat er in Nederland geen goede presentatoren zijn, zit jij hier. *hahaha* Ja, je kan er zelf wel om lachen, maar zo is het echt.quote:Op zondag 9 september 2012 14:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
VI-Hooligans on tour! Lekker naar Club 69? Is toch prima man! Wat dacht jij? In Nederland regent het altijd, dan ga ik maar in Curaçao zitten?
Ja van die typische doorzichtige doorkijkbloesjes droegen ze daar. In tegenstelling tot die ondoorzichtige doorkijkbloesjes kan ik die erg waarderen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:09 schreef DrDentz het volgende:
johannes "Oh Dutchman" vermeer, niks mis mee, Una Paloma Blanca spelen ze overal.
Ga je naar Engeland? Kun je mooie clubs bezoeken. Sjelsie, Swonsie, Mensjester, Lifferpoel, Foellem, noem maar op.quote:Op zondag 9 september 2012 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja van die typische doorzichtige doorkijkbloesjes droegen ze daar. In tegenstelling tot die ondoorzichtige doorkijkbloesjes kan ik die erg waarderen.
Helaas ben ik niet in het oosten van Europa
Vergeet het 'Arno Pijpertje' niet, op 37:20.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij gebrek aan uitzending ben ik op zoek gegaan naar een VI klassieker, helaas onvindbaar en verwijderd van JijTjoep maar alsnog
Nee, ik kan het wel aan de insiders vertellen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ga je naar Engeland? Kun je mooie clubs bezoeken. Sjelsie, Swonsie, Mensjester, Lifferpoel, Foellem, noem maar op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 september 2012 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik kan het wel aan de insiders vertellen.Vertel het hier dan ook gewoon! Anders moet ik het weer aan die mensen vertellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Heb ik op mijn kanaal maar is verwijderd door RTL hé. Prachtig fragment.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |