Gaat hij niet weer met zijn jajsje gooien danquote:Op donderdag 6 september 2012 00:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nederland - Turkije natuurlijk met Hansie langs de lijn voor een pijnlijke interview met Louis
Gerets kwam ook in de rust naar me toe. Brieste die, "zie je niet dat ik niet de hele tijd opkom man?"quote:Op woensdag 5 september 2012 20:27 schreef Evertjan het volgende:
samen met Gert Jan Verbeek die speelde als linksback linkshalf en linksbuiten en dat zonder bal ouwe pik
Zijn ze daar er ook achter gekomen dat je metsjfiksing anders schrijft?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Er was weer een blaag zo trots als zeven staarten die even trots dacht te melden om de ZuidGrens voor lul te zetten in zo'n taalpuristentopic. Gelukkig is hij daar gecorrigeerd.
Originele taal- en spelfouten op FOK! #66
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:46 schreef Oliver23 het volgende:
Hoogtepuntjes van vanavond:Die andere heb ik niet gevonden trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere hoogtepuntjes volgen nog.
gr gr
Wat ben jij een waardeloze gozer zeg.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb helaas al 3 uitzendingen op rij moeten missen ivm met mijn o zo drukke leventje.
Maaaarrrrrr dankzij Oliver heb ik natuurlijk wel de hoogtepuntjes gezien. Fantastisch werk man. 'Wim Kieft ging ook eens Wildplassen' was toch wel het hoogtepunt der hoogtepuntjes.
[..]
Die andere heb ik niet gevonden trouwens?
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:33 schreef marcodej het volgende:
VI niet uitzenden vanwege een voetbalwedstrijdje.
Dit was WK kwalificatie he? Maar dan nog...quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:13 schreef Thas het volgende:
Dramatisch weer dit, geen VI..
Wie interesseert zo'n oefenpotje van het NL elftal nou, wij willen Wilfred, Johan en René zien!
Oh ja klopt.. Maar inderdaad, maar dan nogquote:Op zaterdag 8 september 2012 04:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dit was WK kwalificatie he? Maar dan nog...
Mooi manquote:Op zaterdag 8 september 2012 07:37 schreef kalinhos het volgende:
Van de week kwam ik het boek van Andre Hazes tegen, of nja het boek van Rachel over Andre. Achterin een aardige anekdote van Gijp die aan het varen is met Hazes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |