Wonen er eigenlijk lekkere wijven in dat flatje van jou?quote:Op zondag 9 september 2012 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Drinker is een groot woord maar ik heb wel eens dat ik wakker word en al de lege flessen op tafel zie staan en bij mezelf denk wie zijn hier in godsnaam allemaal op visite geweest?
Oh, is dat diezelfde die laatst mijn deur opendeed en waar ik toen tegen zei: "jou ga ik eens een lekkere beurt geven"?quote:Op zondag 9 september 2012 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hele lekkere wijven, eentje heeft zelfs nog een brief gestuurd. "Elke maandag en vrijdag geniet ik weer van uw programma," zo schrijft ze, "maar ik begin me steeds meer te ergeren aan het irritante, arrogante, betweterige gedrag van Wilfred Genee, vervangen sie foo pleh!"
Vroeg ik me laatst ook al af.quote:Op maandag 10 september 2012 10:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Waarom mag Emiel nooit meer komen? Niet dat ik hem mis ofzo.
Binnenkort weer te gast.quote:Op maandag 10 september 2012 10:28 schreef Jivis het volgende:
Negatieve feedback op zijn persoontje misschien?
Gezien Hans er de vorige keer zat, zal nu Boskamp wel weer aanschuiven.quote:Op maandag 10 september 2012 09:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar wie is de gast? Dat staat nog niet op de site.
Ga je mond eens spoelen.quote:Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Gezien Hans er de vorige keer zat, zal nu Boskamp wel weer aanschuiven.
Spoeling qua gasten is redelijk dun. Nodig anders Tijl Beckand uit ofzo
Boskamp zal wel bij de Belg zitten, Hans dus of wellicht Emile.quote:Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Gezien Hans er de vorige keer zat, zal nu Boskamp wel weer aanschuiven.
Spoeling qua gasten is redelijk dun. Nodig anders Tijl Beckand uit ofzo
quote:Op maandag 10 september 2012 11:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Overigens is Dog the Bounty Hunter bezig aan zijn vijfde huwelijk. Goeie gast om aan de tafel van VI te hebben!
http://en.wikipedia.org/wiki/Duane_Chapman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |