Ik weet nog bij VI Oranje deze zomer waren het op den duur telkens dezelfde mensen die in de uitzending kwamen.quote:Op maandag 10 september 2012 12:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Is het een VI-hooligan al ooit gelukt om de uitzending te halen met een vraagje?
Kenny Kuijpers uit Den Haag en Pim van Bokhoven uit Deventer zijn namen die ik zo op kan roepen omdat ik weet dat ze regelmatig de uitzending gehaald hebben.quote:Op maandag 10 september 2012 13:48 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik weet nog bij VI Oranje deze zomer waren het op den duur telkens dezelfde mensen die in de uitzending kwamen.
Als ze dan ook nog eens goede vragen zouden stellen.... Was vaak van het niveau: "Beste Johan, wat vind jij van de prestaties van het Nederlands Elftal na 2x verlies?"quote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kenny Kuijpers uit Den Haag en Pim van Bokhoven uit Deventer zijn namen die ik zo op kan roepen omdat ik weet dat ze regelmatig de uitzending gehaald hebben.
Ene Niko Bellic schijnt in dienst van Johan te zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 14:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jullie begrijpen toch ook wel dat die vragen gewoon door de redactie worden 'ingestuurd'?
Je slaat wartaal uit.quote:Op maandag 10 september 2012 14:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jullie begrijpen toch ook wel dat die vragen gewoon door de redactie worden 'ingestuurd'?
Dat wel. Maar ik heb al twee keer meegemaakt dat er een vraag door kwam van een jongen die ik IRL ken, dus dat alle vragen van de redactie komen is bullshit van die Hans Worst genaamd tostitomaatkaasquote:Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Anno2012 het volgende:
Eigenlijk is het gewoon minachting van het publiek. De harde kern van VI-hooligans worden gewoon genegeerd als wij vragen hebben
Ach, jongen toch. Stort er een wereld voor je in, nu je weet dat je de afgelopen 4 jaar voor niets hebt geprobeerd in de uitzending te komen?quote:
O, dat verklaard natuurlijk een hoop. Dan zat ik toch even fout met mijn mening. Maargoed,ik heb dan ook geen 10 man redactie.quote:Op maandag 10 september 2012 16:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik heb al twee keer meegemaakt dat er een vraag door kwam van een jongen die ik IRL ken, dus dat alle vragen van de redactie komen is bullshit van die Hans Worst genaamd tostitomaatkaas
je moet je oren als bestuur niet laten hangen naar mannen met capuchons op en tattoos op de nekquote:Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Anno2012 het volgende:
Eigenlijk is het gewoon minachting van het publiek. De harde kern van VI-hooligans worden gewoon genegeerd als wij vragen hebben
Bullshit, ben er al twee keer ingekomen. Wel met andere namen.quote:Op maandag 10 september 2012 17:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ach, jongen toch. Stort er een wereld voor je in, nu je weet dat je de afgelopen 4 jaar voor niets hebt geprobeerd in de uitzending te komen?
Nee, nooit een vraag ingezonden. Maar goed, jij bent toch gek op spelletjes met dominostenen?quote:Op maandag 10 september 2012 17:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ach, jongen toch. Stort er een wereld voor je in, nu je weet dat je de afgelopen 4 jaar voor niets hebt geprobeerd in de uitzending te komen?
Dat wordt een mooie uitzending dus zonder Geneequote:Wilfred Genee is opnieuw vader geworden
Van onze redactie
AMSTERDAM - Sportpresentator Wilfred Genee is vader geworden van een zoontje, Timothy Luca genaamd.
De presentator van Voetbal International is opnieuw vader geworden, ditmaal van een zoontje. De spruit is vanmiddag om 13.32 uur geboren en heeft de naam Timothy Luca Genee gekregen.
Wilfred en zijn vrouw Lily hebben al een dochter, Feline Isabeau. Zij is inmiddels al bijna drie jaar oud en helemaal in de wolken met het feit dat ze een broertje ging krijgen
Humberto de man die publiekelijk riep dat Derksen hem bij RTL had weggewerkt omdat hij de werkelijke baas achter de schermen was op sportgebiedquote:Op maandag 10 september 2012 18:30 schreef marcodej het volgende:
Humberto vanavond. Hoop ik, voor het vuurwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |