Inderdaad, wat zijn dat voor nep hooligans joh!?quote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mietjes die nu al denken dat het een ''flopshow wordt''
quote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als die baby een snor heeft is Johan vreemd gegaan.
Via Van der Gijp, zijn vrouw zit ergens in de organisatie en zou Van der Gijp regelen waarna hij Genee naar voren heeft geschoven.quote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Ties02 het volgende:
Verbaas me steeds hoe Wilfriet zo'n redelijk knappe vrouw aan de haak heeft geslagen, zou die misschien voor d'r gezongen hebben?
Ik denk zo maar dat als Wilfred een vuilnisman was geweest dat Lili niet met hem getrouwd was.quote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Ties02 het volgende:
Verbaas me steeds hoe Wilfriet zo'n redelijk knappe vrouw aan de haak heeft geslagen, zou die misschien voor d'r gezongen hebben?
Nu insinueer je dus dat Lili een klein starfuckertje isquote:Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk zo maar dat als Wilfred een vuilnisman was geweest dat Lili niet met hem getrouwd was.
Als Lili de studio van VI eens zou verwennen krijgen we zo een tweede TV ring.quote:Op maandag 10 september 2012 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu insinueer je dus dat Lili een klein starfuckertje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |