Ik ben blij dat we nog iemand in dit topic hebben met enig historisch besef.quote:Op maandag 10 september 2012 19:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dus Rousseau schreef over Schelvis? Kannie jonge! Waar heeft die dan verdedigende middenvelder gespeeld?
Ik vrees meer voor slechte Nederlandstalige karaoke....quote:Op maandag 10 september 2012 19:42 schreef Evertjan het volgende:
nou mensen beschuit met muisjes aan tafel aankomende vrijdag, zou Boskamp dat wel lusten??
Er moet toch iemand zijn die dit programma een beetje op niveau houdt.quote:Op maandag 10 september 2012 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we nog iemand in dit topic hebben met enig historisch besef.
quote:Koert Westerman
Even mijn slechte reputatie waarmaken: #Oranje gaat dus vliegen naar Boedapest, maar ik denk dat ik maar naar Hongarije
Bron?quote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Koert geen presentator, wie dan? Toch niet Barbera???
Dacht ik alquote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh haha nvm, ik las z'n tweet verkeerd
die humor gaat mijn pet te boven
Jack?quote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Koert geen presentator, wie dan? Toch niet Barbera???
Jawel joh, Koert kan dat wel.quote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
heb er weinig vertrouwen in dan
quote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
heb er weinig vertrouwen in dannog liever iemand van RTL nieuws
of die kale van de NOS hoe heet hij ook al weerquote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
heb er weinig vertrouwen in dannog liever iemand van RTL nieuws
Is al ruim een uur bekend manquote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Raar dat ze dat pas tien minuten voor de uitzending bekend maken. Die man zit al drie uur in de auto naar Hilversum.
God hoe heet ie ook alweerquote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
of die kale van de NOS hoe heet hij ook al weer
quote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef Knurft-Zork4 het volgende:
[..]
Jawel joh, Koert kan dat wel.
Je moet dan zeggen:quote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Is al ruim een uur bekend man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |