Johan zal wel zeggen dat echte manne er gewoon zouden zitten.quote:Op maandag 10 september 2012 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat zou dan serieus de eerste aflevering zijn die Genee mist in ruim 10 jaar(Al durf ik het over de begin jaren Voetbal Inside niet met zekerheid te stellen)
Geen achteruitgang?? So, onderschat jij de rol van Genee hier even flink...quote:Op maandag 10 september 2012 19:13 schreef Pedroso het volgende:
Hoop op de buurman van Derksen in Oudewater, Westerman dus.
Zou ik geen achteruitgang vinden t.o.v. Genee, wordt sowieso meer lachen.
Of jij overschat de rol van Genee.quote:Op maandag 10 september 2012 19:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen achteruitgang?? So, onderschat jij de rol van Genee hier even flink...
Niet met een vraagje, wel met een filmpjequote:Op maandag 10 september 2012 12:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Is het een VI-hooligan al ooit gelukt om de uitzending te halen met een vraagje?
Van alle mogelijke namen vind ik een vernoeming naar Timothy Derijck wel heel apart.quote:Op maandag 10 september 2012 19:25 schreef Ties02 het volgende:
Genee net op boulevard, de kleine Thimmoty luca genee weegt maar liefst 4200 gram! Die kan z'n shirt niet eens over z'n hoofd krijgen HOEHAHAHAHA
Ten eerste, gefeliciteerd Wilbert!quote:Op maandag 10 september 2012 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van alle mogelijke namen vind ik een vernoeming naar Timothy Derijck wel heel apart.
Ach als zelfs Wilfred al een boek krijgt tegenwoordig kijk ik nergens meer van opquote:Op maandag 10 september 2012 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarover gesproken, ik was vandaag in een museum en daar had een gozer een enorme biografie geschreven getiteld Émile.
Nu weet ik dat Schelvecchio een inspirerende persoonlijkheid is, maar om er nou een heel boek aan te weiden vond ik wat overdreven.
Do-re-mi-fa-sol alweer een kutstukje vol? niks aan dat schrijvenquote:Op maandag 10 september 2012 19:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ach als zelfs Wilfred al een boek krijgt tegenwoordig kijk ik nergens meer van op
Dus Rousseau schreef over Schelvis? Kannie jonge! Waar heeft die dan verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op maandag 10 september 2012 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarover gesproken, ik was vandaag in een museum en daar had een gozer een enorme biografie geschreven getiteld Émile.
Nu weet ik dat Schelvecchio een inspirerende persoonlijkheid is, maar om er nou een heel boek aan te weiden vond ik wat overdreven.
Ik ben blij dat we nog iemand in dit topic hebben met enig historisch besef.quote:Op maandag 10 september 2012 19:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dus Rousseau schreef over Schelvis? Kannie jonge! Waar heeft die dan verdedigende middenvelder gespeeld?
Ik vrees meer voor slechte Nederlandstalige karaoke....quote:Op maandag 10 september 2012 19:42 schreef Evertjan het volgende:
nou mensen beschuit met muisjes aan tafel aankomende vrijdag, zou Boskamp dat wel lusten??
Er moet toch iemand zijn die dit programma een beetje op niveau houdt.quote:Op maandag 10 september 2012 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we nog iemand in dit topic hebben met enig historisch besef.
quote:Koert Westerman
Even mijn slechte reputatie waarmaken: #Oranje gaat dus vliegen naar Boedapest, maar ik denk dat ik maar naar Hongarije
Bron?quote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Koert geen presentator, wie dan? Toch niet Barbera???
Dacht ik alquote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh haha nvm, ik las z'n tweet verkeerd
die humor gaat mijn pet te boven
Jack?quote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Koert geen presentator, wie dan? Toch niet Barbera???
Jawel joh, Koert kan dat wel.quote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
heb er weinig vertrouwen in dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |