Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Vast wel, en zo niet Heb ik een uitje. En heb toch geen treinkosten want ov. En mo komt ook elke dag langs schagenquote:Op zondag 2 september 2012 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dan moet jij er spiesjaal voor met de trein. Kom je er niet een keer in de buurt of zow?
quote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Owwwww, lieve teenslipper
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 september 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
Deze is eigenlijk nog erger
[ afbeelding ]
Ik vind het helemaal liev van jequote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef Qwea het volgende:
Vast wel, en zo niet Heb ik een uitje. En heb toch geen treinkosten want ov. En mo komt ook elke dag langs schagen
Welneeee. Als ik het heb hoor je het wel. Komt goed.quote:Op zondag 2 september 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal liev van je
Zal ik vast storten, of wil je me laten weten wat het kost en wat je rekeningnummer is en zulks?
Zoeper my dearquote:Op zondag 2 september 2012 23:29 schreef Qwea het volgende:
Welneeee. Als ik het heb hoor je het wel. Komt goed.
Ik vind het zó schattigquote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Zzzzzzlipper
[ afbeelding ]
Nu klink je als een dealer.quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
En ik zal es kijken hoeveel primeval ik nog heb want dat bestel ik altijd daar en als ik dat moet kan het zo mee qua bezorging want graties. Ik roggel die shizzle wel ff.
quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Zzzzzzlipper
[ afbeelding ]
Ben benieuwdquote:Op maandag 3 september 2012 11:05 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen
Zo nou, de twitteraccount van whehkamp heeft gereageerd
Nu moet ik een DM sturen met gegevens en dan gaan ze het bekijken
Meer hoef je niet te doen, dat scheeltquote:
Ik ook!quote:Op maandag 3 september 2012 11:20 schreef Oognip het volgende:
Ik zit bij de bloedbank te wachten. Spannend! Heb O positief.
Goed zoquote:Op maandag 3 september 2012 11:45 schreef Oognip het volgende:
Klaar
Beetje licht in m'n hoofd dus even blijven liggen.
Ik ookquote:Op maandag 3 september 2012 11:20 schreef Oognip het volgende:
Ik zit bij de bloedbank te wachten. Spannend! Heb O positief.
Helemaalquote:Op maandag 3 september 2012 11:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed zois het meegevallen ?
Ik mag morgen weer
quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Zzzzzzlipper
[ afbeelding ]
Go girlquote:Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef tombolafan het volgende:
Yessssssssssss de code is geregeld
In die zin dat ik gewoon moet bestellen, dan kiezen voor acceptgiro en dan 10 euro minder moet betalen
Ik gooi hem er nu uitquote:Op maandag 3 september 2012 12:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Go girl![]()
Laat je me nog even weten wat ik je moet betalen voor de bestelling van het feestbeest
En dan maar duimen dat het goed gaat? En dat je niet een berg aanmaningen gaat krijgen voor die 10 euroquote:Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef tombolafan het volgende:
Yessssssssssss de code is geregeld
In die zin dat ik gewoon moet bestellen, dan kiezen voor acceptgiro en dan 10 euro minder moet betalen
lekker blijven liggen dan. En je hebt een veel voorkomende bloedgroep volgens mij.quote:Op maandag 3 september 2012 11:45 schreef Oognip het volgende:
Klaar
Beetje licht in m'n hoofd dus even blijven liggen.
Jouw interpretatie van een vuurtoren?quote:Op maandag 3 september 2012 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Licht in het hoofd? Snel opstaan en op een stoel gaan zitten die kan draaien
Heb zowel via twitter als via mail de opdracht het zo te doen dus ik ga er van uit dat het goed gaatquote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dan maar duimen dat het goed gaat? En dat je niet een berg aanmaningen gaat krijgen voor die 10 euro
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 3 september 2012 12:36 schreef tombolafan het volgende:
Heb zowel via twitter als via mail de opdracht het zo te doen dus ik ga er van uit dat het goed gaat
Heb ik ookquote:Op maandag 3 september 2012 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
lekker blijven liggen dan. En je hebt een veel voorkomende bloedgroep volgens mij.
High door moeder natuur!quote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jouw interpretatie van een vuurtoren?
Op zich zijn ze daar wel heel goed mee hoor, ze passen het vrijwel direct aan in je rekeningoverzicht.quote:Op maandag 3 september 2012 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb zowel via twitter als via mail de opdracht het zo te doen dus ik ga er van uit dat het goed gaat
Ik zit heerlijk in het donker de nerd uit te hangen, maar moet zo de zon inquote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef Muis006 het volgende:
Bohh ik zit heerlijkin de zon maar moet zometeen een donkere collegezaal in
Waar ga je in werken? Laatst bezig geweest in Cinema4d en vind het wel echt relax vergeleken met 3DSMax of Maya vanwege de UIquote:Op maandag 3 september 2012 15:03 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit al de hele dag achter de pc, en moet toch echt aan de slag.
Een vrachtwagen animeren...*juich*![]()
(ik ben niet zo goed in voertuigen tekenen....dus het wordt vast prachtig![]()
)
Kun je daar makkelijk in animeren? Anders raad ik je After Effects aan, gebruiken wij pok veel als we 2d visuals moeten maken voor een festival/feest.quote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef Candaasje het volgende:
Ik werk 2D, dus handgetekendIk werk dan met TVPaint. Eigenlijk een soort Paint met wat foefjes om het animeren makkelijker te maken. (Lichtbakfunctie, frames, etc.)
Achtergronden e.d. maak ik in Photoshop.
Gelukkig heb ik maar 2 scenes met een vuilniswagentje. Waarvan hij er in eentje ook nog eens bij stil staat en half in beeld is. Dus dat scheelt weer.
Duurt lang he?quote:
Bijna boardenquote:
Terug naar de regen!quote:
Jup, weer naar huisquote:
knuffies en hoe gaat het met de kittens?quote:Op maandag 3 september 2012 17:01 schreef Oognip het volgende:
En toen lag ik zelf in een ziekenhuis bed. Ben flauwgevallen. Waarschijnlijk van bloed geven.
Leuk joh, eerste stagedag
Och jee, zomaar ineens? Sterkte!quote:Op maandag 3 september 2012 17:01 schreef Oognip het volgende:
En toen lag ik zelf in een ziekenhuis bed. Ben flauwgevallen. Waarschijnlijk van bloed geven.
Leuk joh, eerste stagedag
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Dank jullie wel
Jeutje Oognip! Hoe komt dat dan zo? Zo heftig gereageerd op de donatie?quote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Oognip het volgende:
Zomaar ineens ja. Lig nog steeds in ziekenhuis. Voel me nog steeds niet goed. Bloeddruk is ook laag: 90/51 of zo. Net nog 108/66.
De zuster denkt zelfs over een nachtje blijven. Als ik me om 19 uur nog niet goed voel moet ik naar eerste hulp.
Bah Oognip, ik hoop dat je naar huis mag vanavondquote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Oognip het volgende:
Zomaar ineens ja. Lig nog steeds in ziekenhuis. Voel me nog steeds niet goed. Bloeddruk is ook laag: 90/51 of zo. Net nog 108/66.
De zuster denkt zelfs over een nachtje blijven. Als ik me om 19 uur nog niet goed voel moet ik naar eerste hulp.
Ik zou het niet uit mijn hoofd weten, maar hier is de donor check: https://www.sanquin.nl/bloed-geven/donortest/ Kom je hem vast wel tegen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Bah Oognip, ik hoop dat je naar huis mag vanavond![]()
Cat weet jij toevallig of ik morgen mag doneren als ik vanavond een brufen zou pakken?
Ik kreeg vanmiddag een scheut in mijn rug en wil die brufen pakken als ik straks ga slapen.
Ik kan die invullijst zo gauw niet vinden en weet niet zeker of dat erop stond
oh jeetje Nipje.quote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat het nu weer beter gaat en dat je naar huis mag, doe maar rustig aan verderquote:Op maandag 3 september 2012 19:52 schreef Oognip het volgende:
Ik kon nog steeds niet rechtop zitten, dan viel ik bijna weer flauw en ontzettend misselijk.
De arts was er net en wilde me naar de eerste hulp hebben. Toen moest ik vreselijk kotsen en ging het weer redelijk. Naar de wc gelopen zelfs. Ga nu naar huis. Het kots heeft me waarschijnlijk vreselijk dwars gezeten na het flauwvallen.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat het nu weer beter gaat en dat je naar huis mag, doe maar rustig aan verder
Bij de vragenlijst stond het er niet bij dus toe maar even gebeld naar Sanquin en de juffrouw zei gelijk, maar ja meisje neem maar gauw een brufen dat kan geen kwaad (ze zei meisje tegen me)
Is er iemand thuis? Lijkt me niet zo verstandig als je daar alleen zou zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 19:52 schreef Oognip het volgende:
Ik kon nog steeds niet rechtop zitten, dan viel ik bijna weer flauw en ontzettend misselijk.
De arts was er net en wilde me naar de eerste hulp hebben. Toen moest ik vreselijk kotsen en ging het weer redelijk. Naar de wc gelopen zelfs. Ga nu naar huis. Het kots heeft me waarschijnlijk vreselijk dwars gezeten na het flauwvallen.
Die van ons laten ze tegenwoordig buiten op het gras liggen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:26 schreef Rewimo het volgende:
Beterschap Nip!
Onslow heeft een muis te pakken. En zit die nu achterna in de woonkamer
best water drinkenquote:Op maandag 3 september 2012 20:22 schreef Oognip het volgende:
Nee heb ik niet. Probeer wel veel te drinken.
Is die jullie komen ophalen? Lief!quote:
Heerlijk, maar ook wel lekker om weer naar huis te gaanquote:Op maandag 3 september 2012 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Welkom terug
Leuk gehad neem ik aan?
Ja, auto staat bij Tombo, lief iddquote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is die jullie komen ophalen? Lief!![]()
Zit er inmiddels alweer wat bloed in jullie alcohol?![]()
Ze heeft aandelen in de ezelsorenbakkerij of nietquote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heerlijk, maar ook wel lekker om weer naar huis te gaan
Tombo heeft ezelsoren meegenomen
Neequote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft aandelen in de ezelsorenbakkerij of niet
Wij weten wel beter.quote:
Volgens mij heeft die slome ze zelfs nog nooit geproefdquote:
Die heeft waarschijnlijk eerst de foto's en daarna de live versie gezien.quote:Op maandag 3 september 2012 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die slome ze zelfs nog nooit geproefd
Lekker van je vingers afeten.quote:Op maandag 3 september 2012 22:18 schreef ElisaB het volgende:
Afgezien van Ezelsoren.... Nibb-it's zijn zó helemaal de bom![]()
![]()
Ik heb van die staafjes; stop ze met bossen tegelijk naar binnenquote:
O rlyquote:Op maandag 3 september 2012 22:36 schreef Rewimo het volgende:
Muis niet meer gesignaleerd
Welterusten!
Wat een lieffiequote:Op maandag 3 september 2012 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Kiek die kleine Katinka (formely known as Betty)!
[ afbeelding ]
Mooi! Lange haren!quote:Op maandag 3 september 2012 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Kiek die kleine Katinka (formely known as Betty)!
[ afbeelding ]
Oh jeetje.. Wat jong nog ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:20 schreef MrMonkeyman het volgende:
Acteur Michael Clarke Duncan (Green Mile) overleden
quote:Op maandag 3 september 2012 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Neus in de creme fraiche!![]()
[ afbeelding ]
Ik kies in het vervolg alleen maar baasjes uit die net als ik eerst foto's maken van puinzooi/puinpoes en dan gaan opruimen. Veel leuker!
quote:
Lief dat jullie het vragenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:18 schreef indaha het volgende:
[..], fijn dat ze het zo goed doet
![]()
Oognip voel je je al wat beter ?
Ik ga over een uurtje wat af laten tappen, eerst maar even goed eten nog.
Die van de gemeente zou niet geind wordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:59 schreef Qwea het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ge(...)is-niet-kansrijk.ece
Huh?????
Hij zou toch niet ge-ind worden????
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:20 schreef MrMonkeyman het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:20 schreef MrMonkeyman het volgende:
Wat de neuk? Dus er ligt ook een civiele dwangsom van 75,000 euro? Als compensatie voor wat dan in godsnaamquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die van de gemeente zou niet geind worden
Deze is van de buurman
De gedachte van een dwangsom is dat het moet motiveren om het gedrag te staken. Bij DTH werkt dat niet echtquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk? Dus er ligt ook een civiele dwangsom van 75,000 euro? Als compensatie voor wat dan in godsnaamOverlast? 75,000 euro voor overlast?
Nah, dat valt toch wel mee? Het is nog geen dag geleden! Een beetje geduld hebben met jezelf hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Lief dat jullie het vragen
Ik voel me nog raar in mijn hoofd en mijn maag is nog een beetje van streek en mijn hart bonst hard. Ben onwijs moe, maar er nu toch even uit om wat te eten. Alles doet ook zeer van het liggen (vanaf 16 uur 's middags al liggen is nergens goed voor) en misschien ook van mijn val. Een verpleegkundige heeft me wel opgevangen maar niet helemaal.
Het was ook best dom gegaan. Ik stond bij een patient mee te kijken bij een handeling. Tegen die handeling kon ik prima, maar ben toen wel out gegaan. Ben een minuut weggeweest en was heel ver weg.
Vandaag ga ik niet naar stage, morgen even kijken. Het duurt allemaal wel erg lang voor iets 'simpels' als flauwvallen.
Als het per dag gerekend wordt... Kan me best voorstellen dat het overlast veroorzaakt hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk? Dus er ligt ook een civiele dwangsom van 75,000 euro? Als compensatie voor wat dan in godsnaamOverlast? 75,000 euro voor overlast?
Ja, ik zou ook niet blij worden als m'n overbuurman ineens een mega mega MEGA asiel begint, terwijl van begin af aan duidelijk is dat het gewoon niet mag.....quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het per dag gerekend wordt... Kan me best voorstellen dat het overlast veroorzaakt hoor
Vervelend! Ga even naar je HA en laat je checken, als je je nog zo beroerd voelt. Misschien is het niks en kan hij je geruststellen en misschien is het wel iets, dan ben je meteen aan het goede adresquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Lief dat jullie het vragen
Ik voel me nog raar in mijn hoofd en mijn maag is nog een beetje van streek en mijn hart bonst hard. Ben onwijs moe, maar er nu toch even uit om wat te eten. Alles doet ook zeer van het liggen (vanaf 16 uur 's middags al liggen is nergens goed voor) en misschien ook van mijn val. Een verpleegkundige heeft me wel opgevangen maar niet helemaal.
Het was ook best dom gegaan. Ik stond bij een patient mee te kijken bij een handeling. Tegen die handeling kon ik prima, maar ben toen wel out gegaan. Ben een minuut weggeweest en was heel ver weg.
Vandaag ga ik niet naar stage, morgen even kijken. Het duurt allemaal wel erg lang voor iets 'simpels' als flauwvallen.
Ja idd, helemaal als vanaf dag 1 al duidelijk wordt gemaakt dat ze in overtreding zijn en moeten stoppenquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook niet blij worden als m'n overbuurman ineens een mega mega MEGA asiel begint, terwijl van begin af aan duidelijk is dat het gewoon niet mag.....
Heb je inmiddels voldoende kunnen drinken? De combo van ietwat ondervuld vaatstelsel en stress kan je hartslag ook verhogen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:36 schreef Oognip het volgende:
We proberen de huisarts te bereiken maar lukt niet. Eigen is op vakantie en als vriend de vervangende belt dan is de assistente er niet.
Bah, bevalt me niks die hoge hartslag.
Prima, ben ik ook met je eens hoor, maar die buurman loopt nou wel echt te zuigen zeg.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, helemaal als vanaf dag 1 al duidelijk wordt gemaakt dat ze in overtreding zijn en moeten stoppen
En echt, ik draag DTH een warm hart toe en vind dat ze goed werk doen maar feit blijft dat ze in overtreding zijn...
Dat is altijd zo fijn aan vakantie. Thuiskomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Wakker worden in eigen bed met de poesjes![]()
![]()
Heb niet veel gedronken. Probeer het wel maar ben er te misselijk voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je inmiddels voldoende kunnen drinken? De combo van ietwat ondervuld vaatstelsel en stress kan je hartslag ook verhogen.
Dat dan echt volhouden, kleine slokjes zodat het binnen blijft. Beterschap!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb niet veel gedronken. Probeer het wel maar ben er te misselijk voor.
Doe ik. Dank je!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dan echt volhouden, kleine slokjes zodat het binnen blijft. Beterschap!
Hee, dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe ik. Dank je!
Kan ook best zijn dat ik 'gewoon' een griepje onder de leden heb. Misselijk, hoofdpijn, diarree. Kan me herinneren dat als je na donatie ziek wordt, je de bloedbank moet bellen en dat de donatie dan waarschijnlijk weggehaald wordt. Dat hebben we gedaan en de donatie wordt idd weggehaald.
Welkom terugquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Wakker worden in eigen bed met de poesjes![]()
![]()
Hebben ze geen spoednummer? Want als je het echt niet vertrouwt dan zou ik even dat bellen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:36 schreef Oognip het volgende:
We proberen de huisarts te bereiken maar lukt niet. Eigen is op vakantie en als vriend de vervangende belt dan is de assistente er niet.
Bah, bevalt me niks die hoge hartslag.
Probeer eens kamille thee, steeds heel kleine slokjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb niet veel gedronken. Probeer het wel maar ben er te misselijk voor.
aaah, oke. Ja, dan zou overlast idd kunnen.quote:
Als ik niet erg veel zinnig werk had gedaan voor een bekende automonteur (en dus in het kader van 'voor wat hoort wat' niet wat tegoed had), dan denk ik dat we ondertussen hard richting de ¤ 3.000 waren gegaan. Als we er al niet overheen gegaan waren, want ik las net dat vervangen van stuurkogel en stuurhuis alleen al richting de 4 cijfers gaat. Brrrr...quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Fijne buren EliesEr moest zo te lezen zowat een nieuwe auto bij
![]()
voor Poekie en Plumeau en ik wil wel een fotootje van Kees Jones eigenlijk
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:54 schreef ElisaB het volgende:
Even wat opbeurend nieuws!
Poekie heeft gisteren op mijn bureau gepiest. Gelukkig had ik een opsuck-spuitje en ik heb het meteen naar de DA gebracht. Die wist me te melden: "ElisaB, je moet nodig je bureau stoffen, maar met Poekie is alles goed!"
Stijfheid als in gewoon stijfheid of stijfheid als in artrose stijfheid?quote:Don't you just love de DA
Plumeau was mee, want die loopt weer mank. De Metacam doet niet veel, dus voor de zekerheid maar even checken of ze niet een ingegroeide teennagel had oid. Had ze niet. Helemaal goedgekeurd, dus we houden het op stijfheid en gewoon Pluim: geen kans voorbij laten gaan om je een beetje aan te stellen!![]()
Onder piesenquote:Keesje was mee, want die heeft al een paar weken een wondje op haar wang en ze heeft het gisteren voor de derde keer opengekrabbeld. Toen ik haar in haar mandje zette, pieste ze me onder. Helaas had ik geen opsuck-spuitje meer. De DA heeft haar eenzijdig kaalgeschoren (ze lijkt net Grace Jones op da kant) en het wondje schoongemaakt. Prikje één en prikje twee erin en nu maar hopen dat ze eraf blijft
Wtf, serieus? Sorry, maar wat een hoerige kut buren heb jequote:Mijn buren hebben me genaaid bij de aankoop van de Golf; de belofte was dat ze 'm 100% in orde zouden maken, maar al vrij snel bleek er van alles mis. Toen ik dat ging melden, keek buurman me wat lachend aan, en meldde me vrij duidelijk dat ik toch echt niet op garantie moest rekenen.
Anyway... ondertussen zijn in een paar maanden tijd nogal wat werkzaamheden uitgevoerd om het ding op de weg te houden (waaronder nieuwe schokbrekers, nieuwe rubbers, nieuwe distributieriem, nieuwe massa-druk-nog-wat-dinges, nieuwe startmotor, nieuwe schakelaren vanwege kortsluiting, etc) en dat is gisteren afgetopt met een nieuwe stuurkogel en een nieuw stuurhuis.
Inmiddels heb ik vrij eenvoudig geconstateerd dat de garantie me echt door de neus geboord is. Garage = Bovag en Bovagleden geven standaard 6 maanden bij gebruikte auto's van > ¤ 4.500. Dussss.
Ik heb de buren dit uiteraard laten weten, maar ze hebben me uitsluitend bedankt voor de informatieEigenlijk best stoer; ga ik ook eens proberen bij mijn klanten
De werkzaamheden heb ik uiteraard elders laten uitvoeren
Dan nu het goede nieuws: mijn auto rijdt (en stuurt) echt als een zonnetje
Ik had ze zoooooooo terug genaaid. Hejje hun 06 of huisfoonnr niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik niet erg veel zinnig werk had gedaan voor een bekende automonteur (en dus in het kader van 'voor wat hoort wat' niet wat tegoed had), dan denk ik dat we ondertussen hard richting de ¤ 3.000 waren gegaan. Als we er al niet overheen gegaan waren, want ik las net dat vervangen van stuurkogel en stuurhuis alleen al richting de 4 cijfers gaat. Brrrr...
Van een afstandje en dan inzoomen? Wil wel eens werken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef ElisaB het volgende:
Als ik niet erg veel zinnig werk had gedaan voor een bekende automonteur (en dus in het kader van 'voor wat hoort wat' niet wat tegoed had), dan denk ik dat we ondertussen hard richting de ¤ 3.000 waren gegaan. Als we er al niet overheen gegaan waren, want ik las net dat vervangen van stuurkogel en stuurhuis alleen al richting de 4 cijfers gaat. Brrrr...
Die foto ga ik proberen te maken. Wil 'm zelf namelijk ook wel. Probleem: Keesje is niet zo van de publiciteit, dus als ik met cam in de aanslag sta, schiet ze er van tussen
In jouw keukenkastjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Van een afstandje en dan inzoomen? Wil wel eens werken.
Onze Grote Muizenvanger ligt nog steeds bij te komen van zijn inspanningen van gisteravondEn snurken maar. De muis is ongetwijfeld met een stel vriendjes zijn ontsnapping aan het vieren
Daar zijn we nog niet helemaal uit. In elk geval is ze in de winter te dik geworden en heeft ze dat er door de hete zomer niet weer afgesport. Er moet nog 3 ons af. Het kan door het gewicht ook gewoon overbelasting zijn, maar als het over twee weken niet beter is, dan gaan we foto's makenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef Qwea het volgende:
Stijfheid als in gewoon stijfheid of stijfheid als in artrose stijfheid?
Eenje AB en eentje tegen de jeuk. Zal wel dinges zijn (waarvan ik nooit weet hoe het heet).quote:Onder piesen![]()
![]()
Die prikken waren voor de jeuk zekers?
Tsja... er kan altijd van alles gebeuren natuurlijk, maar ze zijn ervan op de hoogte en besluiten er niets aan te doen. Dan word je doelbewust genaaid. Ik ga niet met ze strijden (want ik wil geen juridisch getouwtrek met de buren), maar mijn handel zijn ze kwijt.quote:Wtf, serieus? Sorry, maar wat een hoerige kut buren heb jeFucking hell zeg.
Heb ik! Het grote raam van onze woonkamer kijkt uit over hun tankstation en de hal voor gebruikte auto's. Dus als er na sluitingstijd stront aan de knikker is, dan zien wij dat meteen en kunnen we ze bellen (is twee keer gebeurd).quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:03 schreef Qwea het volgende:
Ik had ze zoooooooo terug genaaid. Hejje hun 06 of huisfoonnr niet?
En ik vind jouw UI verwarrendIk kan er niet mee omgaan want die andere had je keilang en ik wist dan precies dat je het gepost. Ik negeerde je posts nu al 3x
Mja, ik snap opzich ook wel dat je geen zin hebt in getouwtrek. Ik zou ze iig niet nog eens bellen als er stront aan de knikker isquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik! Het grote raam van onze woonkamer kijkt uit over hun tankstation en de hal voor gebruikte auto's. Dus als er na sluitingstijd stront aan de knikker is, dan zien wij dat meteen en kunnen we ze bellen (is twee keer gebeurd).
Maar ik ga me er niet druk over maken verder. Heb wel belangrijkere dingen om mijn energie in te steken. Het is zo het is; jammer maar helaas. Joep-doei-de-mazzel
Als er dan wordt ingebroken en ze komen naar jou toe ZAG JE DAT NIET, zeg je gewoon "sorry jongens, ik moest aan mijn auto sleutelen!"quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik! Het grote raam van onze woonkamer kijkt uit over hun tankstation en de hal voor gebruikte auto's. Dus als er na sluitingstijd stront aan de knikker is, dan zien wij dat meteen en kunnen we ze bellen (is twee keer gebeurd).
Maar ik ga me er niet druk over maken verder. Heb wel belangrijkere dingen om mijn energie in te steken. Het is zo het is; jammer maar helaas. Joep-doei-de-mazzel
Het kan best zijn dat metacam niet zo goed aanslaat maar een andere NSAID bijvoorbeeld welquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet helemaal uit. In elk geval is ze in de winter te dik geworden en heeft ze dat er door de hete zomer niet weer afgesport. Er moet nog 3 ons af. Het kan door het gewicht ook gewoon overbelasting zijn, maar als het over twee weken niet beter is, dan gaan we foto's maken
[..]
Eenje AB en eentje tegen de jeuk. Zal wel dinges zijn (waarvan ik nooit weet hoe het heet).
[..]
Tsja... er kan altijd van alles gebeuren natuurlijk, maar ze zijn ervan op de hoogte en besluiten er niets aan te doen. Dan word je doelbewust genaaid. Ik ga niet met ze strijden (want ik wil geen juridisch getouwtrek met de buren), maar mijn handel zijn ze kwijt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als er dan wordt ingebroken en ze komen naar jou toe ZAG JE DAT NIET, zeg je gewoon "sorry jongens, ik moest aan mijn auto sleutelen!"
Volgens MammaB moet ik dan koffie gaan brengen, want inbreken is nog best inspannendquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Muis006 het volgende:
Als er dan wordt ingebroken en ze komen naar jou toe ZAG JE DAT NIET, zeg je gewoon "sorry jongens, ik moest aan mijn auto sleutelen!"
Best kans vanquote:
We kijken het even aan. Acuut probleem hadden ze gisteren even kunnen oplossen (splinter, ingegroeide teennagel, weet ik veel), maar verder is het zo het is en heeft het geen bloedspoed; maar eens even rustig afwachten de komende week!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Qwea het volgende:
Het kan best zijn dat metacam niet zo goed aanslaat maar een andere NSAID bijvoorbeeld wel
En als ze wel artrose heeft kan ze idd beter te dun dan te dik zijn![]()
En dat weet MammaB omdat..?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens MammaB moet ik dan koffie gaan brengen, want inbreken is nog best inspannend
Ja, of "ja, ik heb de informatie in me opgenomenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met ezelsorenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:17 schreef ElisaB het volgende:
Volgens MammaB moet ik dan koffie gaan brengen, want inbreken is nog best inspannend
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, of "ja, ik heb de informatie in me opgenomen"
Ze altijd koffie brengt naar inbrekers en dan weet je zoietsquote:
Zo maar dan zijn ze wel erg lang bezigquote:
Dat roepen wij hier ook bij heeeeele vervelende buren, maar als het weer een keer zover is jagen we de inbrekers weg, bellen 112, houden de wacht tot de plisie er is en zijn we weer heel teleurgesteld over het gebrek aan dankbaarheidquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je hebt het een volgende keer gewoon niet in de gatenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat roepen wij hier ook bij heeeeele vervelende buren, maar als het weer een keer zover is jagen we de inbrekers weg, bellen 112, houden de wacht tot de plisie er is en zijn we weer heel teleurgesteld over het gebrek aan dankbaarheidik hoop dat we de volgende keer met vakantie zijn
Ik zou echt niet bellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat roepen wij hier ook bij heeeeele vervelende buren, maar als het weer een keer zover is jagen we de inbrekers weg, bellen 112, houden de wacht tot de plisie er is en zijn we weer heel teleurgesteld over het gebrek aan dankbaarheidik hoop dat we de volgende keer met vakantie zijn
De vorige keer heeft dus niemand het gehoord, behalve wij. Ik heb stiekem het vermoeden dat het misschien een gevalletje 'niet willen horen' is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of je hebt het een volgende keer gewoon niet in de gaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zelfs vrolijk zwaaien naar de inbrekers en vervolgens de gordijnen dichtrekken. Zoek het maar mooi uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Nou, dat kun jij dus ook
Gewoon heel hardnekkig de andere kant op luisteren![]()
Nou, 't lullige is dat we elke keer denken dat het bij onszelf is he. En om nou te blijven liggen terwijl je eigen keet wordt leeggeroofd, is ook zo watquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Nou, dat kun jij dus ook
Gewoon heel hardnekkig de andere kant op luisteren![]()
Nee, okee. Maar als je dan constateert dat het niet bij jullie is, dan haal je je schouders op en kruipt weer lekker in bed.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, 't lullige is dat we elke keer denken dat het bij onszelf is he. En om nou te blijven liggen terwijl je eigen keet wordt leeggeroofd, is ook zo wat
Hugzquote:
Had ik ook niet verteldquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hebben ze geen spoednummer? Want als je het echt niet vertrouwt dan zou ik even dat bellen.
Sterkte in ieder geval![]()
Ingetje weer terug![]()
Ik wist niet dat je was gaan vliegen
Nah, laat het ze maar gewoon weer een keer proberen als wij op vakantie zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, okee. Maar als je dan constateert dat het niet bij jullie is, dan haal je je schouders op en kruipt weer lekker in bed.
De volgende dag weet je gewoon van niks. "Nee, niks gehoord, lekker geslapen vannacht."
... ze de 70 ruim voorbij is, zeer wijs is en een rijke fantasie heeftquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:51 schreef Laysa het volgende:
Even voor 2 dagen maaltijden in huis gehaald....Heb ik tenminste wat te eten vanavond...Heb dan zo geen zin meer om te koken
Nou ik ben dan eigenlijk wel blij dat ik even alleen thuis ben. Kan zo naar mijn moeder, maar dan ben ik nog niet voor 10en thuisquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
En bij je moeder/schoonouders een vorkje meeprikken?
Of vind je het juist wel lekker om ff alleen te eten in dit geval?
Je mag wel bij mij komen eten; zal ik voor je kokenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:51 schreef Laysa het volgende:
Even voor 2 dagen maaltijden in huis gehaald....Heb ik tenminste wat te eten vanavond...Heb dan zo geen zin meer om te koken
Het is wel heeeel lief aangebodenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen eten; zal ik voor je koken
Of je daar speciaal blij mee moet zijn, weet ik overigens niet, maar het gaat om het idee
Ik kan vooral goed pannenkoeken bakken en pizza bestellenquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan vooral goed pannenkoeken bakken en pizza bestellen
* verwend wijf gaat weer eens aan het werk
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ik ben dan eigenlijk wel blij dat ik even alleen thuis ben. Kan zo naar mijn moeder, maar dan ben ik nog niet voor 10en thuis
Niks 15 dagenquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:54 schreef ElisaB het volgende:
Even wat opbeurend nieuws!
Poekie heeft gisteren op mijn bureau gepiest. Gelukkig had ik een opsuck-spuitje en ik heb het meteen naar de DA gebracht. Die wist me te melden: "ElisaB, je moet nodig je bureau stoffen, maar met Poekie is alles goed!"
Don't you just love de DA
Plumeau was mee, want die loopt weer mank. De Metacam doet niet veel, dus voor de zekerheid maar even checken of ze niet een ingegroeide teennagel had oid. Had ze niet. Helemaal goedgekeurd, dus we houden het op stijfheid en gewoon Pluim: geen kans voorbij laten gaan om je een beetje aan te stellen!
Keesje was mee, want die heeft al een paar weken een wondje op haar wang en ze heeft het gisteren voor de derde keer opengekrabbeld. Toen ik haar in haar mandje zette, pieste ze me onder. Helaas had ik geen opsuck-spuitje meer. De DA heeft haar eenzijdig kaalgeschoren (ze lijkt net Grace Jones op da kant) en het wondje schoongemaakt. Prikje één en prikje twee erin en nu maar hopen dat ze eraf blijft
Mijn buren hebben me genaaid bij de aankoop van de Golf; de belofte was dat ze 'm 100% in orde zouden maken, maar al vrij snel bleek er van alles mis. Toen ik dat ging melden, keek buurman me wat lachend aan, en meldde me vrij duidelijk dat ik toch echt niet op garantie moest rekenen.
Anyway... ondertussen zijn in een paar maanden tijd nogal wat werkzaamheden uitgevoerd om het ding op de weg te houden (waaronder nieuwe schokbrekers, nieuwe rubbers, nieuwe distributieriem, nieuwe massa-druk-nog-wat-dinges, nieuwe startmotor, nieuwe schakelaren vanwege kortsluiting, etc) en dat is gisteren afgetopt met een nieuwe stuurkogel en een nieuw stuurhuis.
Inmiddels heb ik vrij eenvoudig geconstateerd dat de garantie me echt door de neus geboord is. Garage = Bovag en Bovagleden geven standaard 6 maanden bij gebruikte auto's van > ¤ 4.500. Dussss.
Ik heb de buren dit uiteraard laten weten, maar ze hebben me uitsluitend bedankt voor de informatieEigenlijk best stoer; ga ik ook eens proberen bij mijn klanten
De werkzaamheden heb ik uiteraard elders laten uitvoeren
Dan nu het goede nieuws: mijn auto rijdt (en stuurt) echt als een zonnetje
Zie de quote van Muisquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, ik heb de afgelopen 15 dagen niet echt teruggelezen, maar wat is er met je buren?
Hell noquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht dat de buren iets tegen de poesjes hadden ofzo, maar ze hebben geauto-naaid![]()
Waar was je eigenlijk naar toe?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx
Ik dacht dat de buren iets tegen de poesjes hadden ofzo, maar ze hebben geauto-naaid![]()
Zo, weer op de hoogte....verder met koffers uitpakken, wassen en post afwerken
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell no
Dan was ik er niet zo mak onder geweest
Corfuquote:
Beter laat je paps EliesB koken. Aardappel pureequote:Op dinsdag 4 september 2012 13:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen eten; zal ik voor je koken
Of je daar speciaal blij mee moet zijn, weet ik overigens niet, maar het gaat om het idee
geef mij es zulke oudersquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt vast wel eea op FB, voor nu eerst opruimen en zo ff langs m'n ouders.
Die hebben 2 weken op de katten gepast en ons huis brandschoon weer opgeleverd![]()
GEFELICITEERD MET JE MENEER EN JE VADERquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:57 schreef Muis006 het volgende:
Mijn vadert is jarig en die had getrakteerd op het werk, de rest mee naar huis genomen: een halve aardbeienslagroomvlaai en anderhalve appeltaart.
Zul je zien dat de meneer (die is ook jarig) straks ook zijn restanten mee naar huis neemt
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
GEFELICITEERD MET JE MENEER EN JE VADER
Gefeliciteerd met je vadert en je meneert!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:57 schreef Muis006 het volgende:
Mijn vadert is jarig en die had getrakteerd op het werk, de rest mee naar huis genomen: een halve aardbeienslagroomvlaai en anderhalve appeltaart.
Zul je zien dat de meneer (die is ook jarig) straks ook zijn restanten mee naar huis neemt
En dat natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je vadert en je meneert!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd voor de mannen van Muis
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Gefeliciteerd met je meneer en je vaderquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:57 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:30 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
![]()
voor wie graag eerst weet hoe het afloopt voordat zij het filmpje bekijktO gelukkig maar , anders kijk ik idd nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd voor de mannen van Muis
Oei Baloe naar de dopingcontrolequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:32 schreef Qwea het volgende:
Zo, met Baloe te DA geweest. Kont zag er goed uit, maar zijn achterhand begint wat te zwalken. Hij is ook best wel stijf. Dus we zijn begonnen met anabolen., hopelijk gaat het hem helpen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
2 taarten over? Iedereen op dieet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:57 schreef Muis006 het volgende:
Yeah rightquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
2 taarten over? Iedereen op dieet?
Gefeliciteerd met de heren
Niet zelf houden maar doorgeven aan de mannen.quote:
Jajajajajaquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet zelf houden maar doorgeven aan de mannen.
quote:
^^quote:
Mijn betere helft, die me leuk vindt, staat in de keukenquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
Mijn ex collega die me leuk vind staat in de Volkskrant
Die eet dus ook met de Koninginquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn betere helft, die me leuk vindt, staat in de keuken
Heb je er dan ook eentje die Vera heet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:21 schreef Cat22 het volgende:
Aloë heeft het HAAR eten verdedigd tegen Naartjie én Yoko.![]()
En ze zowaar weggejaagd.Dat is bij mijn twee vuilnisbakjes nog geen kitten gelukt.
Dat is haar doopnaam.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:23 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Heb je er dan ook eentje die Vera heet?
Ik doe er ff helemaal niets mee. Zo ongeveer iedereen kan de roetzenuwen krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:56 schreef komrad het volgende:
goed bezig Elies!!
hoe is het op het moment trouwens met ons gouden hart?
Hell no! Dat wordt oorlog.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe er ff helemaal niets mee. Zo ongeveer iedereen kan de roetzenuwen krijgen
Verder gaat het er prima mee
Wanneer doen we weer meeten?quote:
* bijna niet weerstaan kanquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:31 schreef Cat22 het volgende:
Wanneer doen we weer meeten?![]()
I haz kittehz![]()
*lokt*
Bijna?quote:
Dat werkt dus niet bij mevrouw B. Die doet het alleen maar voor het ijsje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sushi, vlug, zeg dat je sushi hebt....
Oh, serieus? Nou ja, B&J dan. En melk natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet bij mevrouw B. Die doet het alleen maar voor het ijsje.![]()
*B&J heeft*
Halve liter melk heb ik ook nog.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, serieus? Nou ja, B&J dan. En melk natuurlijk
Misschien kun je even schudden met het pak melk! Elies kan het geluid vast niet weerstaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Halve liter melk heb ik ook nog.![]()
Done deal!
*schudt met Roos*quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Misschien kun je even schudden met het pak melk! Elies kan het geluid vast niet weerstaan
Gecombineerd met klotsende melk uit haar theezakjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het geluid van katten in nood! Nog beter!
Ik zou dan wel ff m'n regenpak aandoen als ik jouw was..quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gecombineerd met klotsende melk uit haar theezakjes.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zou dan wel ff m'n regenpak aandoen als ik jouw was..
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Dat is de 2e keer dat ik door jou wordt betrapt. *gaat diploma inleveren*
OMG... Ik ga maar uitloggen. Dit wordt nooit meer wat. Scheelt het dat ik echt bekaf ben? Nee hè?quote:
klink als een welverdiende adempauzequote:Op dinsdag 4 september 2012 18:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe er ff helemaal niets mee. Zo ongeveer iedereen kan de roetzenuwen krijgen
Verder gaat het er prima mee
In de SC zie ik je niet vaak meeposten, vandaar.quote:
je gaat er serieus op inquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de SC zie ik je niet vaak meeposten, vandaar.![]()
Maakt verder niks uit, leuk dat je van je laat horen!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:30 schreef komrad het volgende:
[..]
je gaat er serieus op in
deze sc is niet bij te houden, dus kijk zo af en toe. kan ik ook Elies een beetje in de gaten houden![]()
quote:
Beter PvdA dan VVD.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:56 schreef Greys het volgende:
Nee.
Nee.
Neeeeeeeeee
http://www.telegraaf.nl/b(...)ootste_worden__.html
Ik stem op Dirk Poot van de Piratenpartijquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga devervangen door dit:
[ afbeelding ]
En mbt de verkiezingen... ik zit er sterk over te denken een proteststem op een splinterpartij uit te brengen.Want die grote beloven van alles maar er komt niks van terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |