Heb je inmiddels voldoende kunnen drinken? De combo van ietwat ondervuld vaatstelsel en stress kan je hartslag ook verhogen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:36 schreef Oognip het volgende:
We proberen de huisarts te bereiken maar lukt niet. Eigen is op vakantie en als vriend de vervangende belt dan is de assistente er niet.
Bah, bevalt me niks die hoge hartslag.
Prima, ben ik ook met je eens hoor, maar die buurman loopt nou wel echt te zuigen zeg.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, helemaal als vanaf dag 1 al duidelijk wordt gemaakt dat ze in overtreding zijn en moeten stoppen
En echt, ik draag DTH een warm hart toe en vind dat ze goed werk doen maar feit blijft dat ze in overtreding zijn...
Dat is altijd zo fijn aan vakantie. Thuiskomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Wakker worden in eigen bed met de poesjes![]()
![]()
Heb niet veel gedronken. Probeer het wel maar ben er te misselijk voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je inmiddels voldoende kunnen drinken? De combo van ietwat ondervuld vaatstelsel en stress kan je hartslag ook verhogen.
Dat dan echt volhouden, kleine slokjes zodat het binnen blijft. Beterschap!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb niet veel gedronken. Probeer het wel maar ben er te misselijk voor.
Doe ik. Dank je!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dan echt volhouden, kleine slokjes zodat het binnen blijft. Beterschap!
Hee, dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe ik. Dank je!
Kan ook best zijn dat ik 'gewoon' een griepje onder de leden heb. Misselijk, hoofdpijn, diarree. Kan me herinneren dat als je na donatie ziek wordt, je de bloedbank moet bellen en dat de donatie dan waarschijnlijk weggehaald wordt. Dat hebben we gedaan en de donatie wordt idd weggehaald.
Welkom terugquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Wakker worden in eigen bed met de poesjes![]()
![]()
Hebben ze geen spoednummer? Want als je het echt niet vertrouwt dan zou ik even dat bellen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:36 schreef Oognip het volgende:
We proberen de huisarts te bereiken maar lukt niet. Eigen is op vakantie en als vriend de vervangende belt dan is de assistente er niet.
Bah, bevalt me niks die hoge hartslag.
Probeer eens kamille thee, steeds heel kleine slokjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb niet veel gedronken. Probeer het wel maar ben er te misselijk voor.
aaah, oke. Ja, dan zou overlast idd kunnen.quote:
Als ik niet erg veel zinnig werk had gedaan voor een bekende automonteur (en dus in het kader van 'voor wat hoort wat' niet wat tegoed had), dan denk ik dat we ondertussen hard richting de ¤ 3.000 waren gegaan. Als we er al niet overheen gegaan waren, want ik las net dat vervangen van stuurkogel en stuurhuis alleen al richting de 4 cijfers gaat. Brrrr...quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Fijne buren EliesEr moest zo te lezen zowat een nieuwe auto bij
![]()
voor Poekie en Plumeau en ik wil wel een fotootje van Kees Jones eigenlijk
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:54 schreef ElisaB het volgende:
Even wat opbeurend nieuws!
Poekie heeft gisteren op mijn bureau gepiest. Gelukkig had ik een opsuck-spuitje en ik heb het meteen naar de DA gebracht. Die wist me te melden: "ElisaB, je moet nodig je bureau stoffen, maar met Poekie is alles goed!"
Stijfheid als in gewoon stijfheid of stijfheid als in artrose stijfheid?quote:Don't you just love de DA
Plumeau was mee, want die loopt weer mank. De Metacam doet niet veel, dus voor de zekerheid maar even checken of ze niet een ingegroeide teennagel had oid. Had ze niet. Helemaal goedgekeurd, dus we houden het op stijfheid en gewoon Pluim: geen kans voorbij laten gaan om je een beetje aan te stellen!![]()
Onder piesenquote:Keesje was mee, want die heeft al een paar weken een wondje op haar wang en ze heeft het gisteren voor de derde keer opengekrabbeld. Toen ik haar in haar mandje zette, pieste ze me onder. Helaas had ik geen opsuck-spuitje meer. De DA heeft haar eenzijdig kaalgeschoren (ze lijkt net Grace Jones op da kant) en het wondje schoongemaakt. Prikje één en prikje twee erin en nu maar hopen dat ze eraf blijft
Wtf, serieus? Sorry, maar wat een hoerige kut buren heb jequote:Mijn buren hebben me genaaid bij de aankoop van de Golf; de belofte was dat ze 'm 100% in orde zouden maken, maar al vrij snel bleek er van alles mis. Toen ik dat ging melden, keek buurman me wat lachend aan, en meldde me vrij duidelijk dat ik toch echt niet op garantie moest rekenen.
Anyway... ondertussen zijn in een paar maanden tijd nogal wat werkzaamheden uitgevoerd om het ding op de weg te houden (waaronder nieuwe schokbrekers, nieuwe rubbers, nieuwe distributieriem, nieuwe massa-druk-nog-wat-dinges, nieuwe startmotor, nieuwe schakelaren vanwege kortsluiting, etc) en dat is gisteren afgetopt met een nieuwe stuurkogel en een nieuw stuurhuis.
Inmiddels heb ik vrij eenvoudig geconstateerd dat de garantie me echt door de neus geboord is. Garage = Bovag en Bovagleden geven standaard 6 maanden bij gebruikte auto's van > ¤ 4.500. Dussss.
Ik heb de buren dit uiteraard laten weten, maar ze hebben me uitsluitend bedankt voor de informatieEigenlijk best stoer; ga ik ook eens proberen bij mijn klanten
De werkzaamheden heb ik uiteraard elders laten uitvoeren
Dan nu het goede nieuws: mijn auto rijdt (en stuurt) echt als een zonnetje
Ik had ze zoooooooo terug genaaid. Hejje hun 06 of huisfoonnr niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik niet erg veel zinnig werk had gedaan voor een bekende automonteur (en dus in het kader van 'voor wat hoort wat' niet wat tegoed had), dan denk ik dat we ondertussen hard richting de ¤ 3.000 waren gegaan. Als we er al niet overheen gegaan waren, want ik las net dat vervangen van stuurkogel en stuurhuis alleen al richting de 4 cijfers gaat. Brrrr...
Van een afstandje en dan inzoomen? Wil wel eens werken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef ElisaB het volgende:
Als ik niet erg veel zinnig werk had gedaan voor een bekende automonteur (en dus in het kader van 'voor wat hoort wat' niet wat tegoed had), dan denk ik dat we ondertussen hard richting de ¤ 3.000 waren gegaan. Als we er al niet overheen gegaan waren, want ik las net dat vervangen van stuurkogel en stuurhuis alleen al richting de 4 cijfers gaat. Brrrr...
Die foto ga ik proberen te maken. Wil 'm zelf namelijk ook wel. Probleem: Keesje is niet zo van de publiciteit, dus als ik met cam in de aanslag sta, schiet ze er van tussen
In jouw keukenkastjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Van een afstandje en dan inzoomen? Wil wel eens werken.
Onze Grote Muizenvanger ligt nog steeds bij te komen van zijn inspanningen van gisteravondEn snurken maar. De muis is ongetwijfeld met een stel vriendjes zijn ontsnapping aan het vieren
Daar zijn we nog niet helemaal uit. In elk geval is ze in de winter te dik geworden en heeft ze dat er door de hete zomer niet weer afgesport. Er moet nog 3 ons af. Het kan door het gewicht ook gewoon overbelasting zijn, maar als het over twee weken niet beter is, dan gaan we foto's makenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef Qwea het volgende:
Stijfheid als in gewoon stijfheid of stijfheid als in artrose stijfheid?
Eenje AB en eentje tegen de jeuk. Zal wel dinges zijn (waarvan ik nooit weet hoe het heet).quote:Onder piesen![]()
![]()
Die prikken waren voor de jeuk zekers?
Tsja... er kan altijd van alles gebeuren natuurlijk, maar ze zijn ervan op de hoogte en besluiten er niets aan te doen. Dan word je doelbewust genaaid. Ik ga niet met ze strijden (want ik wil geen juridisch getouwtrek met de buren), maar mijn handel zijn ze kwijt.quote:Wtf, serieus? Sorry, maar wat een hoerige kut buren heb jeFucking hell zeg.
Heb ik! Het grote raam van onze woonkamer kijkt uit over hun tankstation en de hal voor gebruikte auto's. Dus als er na sluitingstijd stront aan de knikker is, dan zien wij dat meteen en kunnen we ze bellen (is twee keer gebeurd).quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:03 schreef Qwea het volgende:
Ik had ze zoooooooo terug genaaid. Hejje hun 06 of huisfoonnr niet?
En ik vind jouw UI verwarrendIk kan er niet mee omgaan want die andere had je keilang en ik wist dan precies dat je het gepost. Ik negeerde je posts nu al 3x
Mja, ik snap opzich ook wel dat je geen zin hebt in getouwtrek. Ik zou ze iig niet nog eens bellen als er stront aan de knikker isquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik! Het grote raam van onze woonkamer kijkt uit over hun tankstation en de hal voor gebruikte auto's. Dus als er na sluitingstijd stront aan de knikker is, dan zien wij dat meteen en kunnen we ze bellen (is twee keer gebeurd).
Maar ik ga me er niet druk over maken verder. Heb wel belangrijkere dingen om mijn energie in te steken. Het is zo het is; jammer maar helaas. Joep-doei-de-mazzel
Als er dan wordt ingebroken en ze komen naar jou toe ZAG JE DAT NIET, zeg je gewoon "sorry jongens, ik moest aan mijn auto sleutelen!"quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik! Het grote raam van onze woonkamer kijkt uit over hun tankstation en de hal voor gebruikte auto's. Dus als er na sluitingstijd stront aan de knikker is, dan zien wij dat meteen en kunnen we ze bellen (is twee keer gebeurd).
Maar ik ga me er niet druk over maken verder. Heb wel belangrijkere dingen om mijn energie in te steken. Het is zo het is; jammer maar helaas. Joep-doei-de-mazzel
Het kan best zijn dat metacam niet zo goed aanslaat maar een andere NSAID bijvoorbeeld welquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet helemaal uit. In elk geval is ze in de winter te dik geworden en heeft ze dat er door de hete zomer niet weer afgesport. Er moet nog 3 ons af. Het kan door het gewicht ook gewoon overbelasting zijn, maar als het over twee weken niet beter is, dan gaan we foto's maken
[..]
Eenje AB en eentje tegen de jeuk. Zal wel dinges zijn (waarvan ik nooit weet hoe het heet).
[..]
Tsja... er kan altijd van alles gebeuren natuurlijk, maar ze zijn ervan op de hoogte en besluiten er niets aan te doen. Dan word je doelbewust genaaid. Ik ga niet met ze strijden (want ik wil geen juridisch getouwtrek met de buren), maar mijn handel zijn ze kwijt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als er dan wordt ingebroken en ze komen naar jou toe ZAG JE DAT NIET, zeg je gewoon "sorry jongens, ik moest aan mijn auto sleutelen!"
Volgens MammaB moet ik dan koffie gaan brengen, want inbreken is nog best inspannendquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Muis006 het volgende:
Als er dan wordt ingebroken en ze komen naar jou toe ZAG JE DAT NIET, zeg je gewoon "sorry jongens, ik moest aan mijn auto sleutelen!"
Best kans vanquote:
We kijken het even aan. Acuut probleem hadden ze gisteren even kunnen oplossen (splinter, ingegroeide teennagel, weet ik veel), maar verder is het zo het is en heeft het geen bloedspoed; maar eens even rustig afwachten de komende week!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Qwea het volgende:
Het kan best zijn dat metacam niet zo goed aanslaat maar een andere NSAID bijvoorbeeld wel
En als ze wel artrose heeft kan ze idd beter te dun dan te dik zijn![]()
En dat weet MammaB omdat..?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens MammaB moet ik dan koffie gaan brengen, want inbreken is nog best inspannend
Ja, of "ja, ik heb de informatie in me opgenomenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met ezelsorenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:17 schreef ElisaB het volgende:
Volgens MammaB moet ik dan koffie gaan brengen, want inbreken is nog best inspannend
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, of "ja, ik heb de informatie in me opgenomen"
Ze altijd koffie brengt naar inbrekers en dan weet je zoietsquote:
Zo maar dan zijn ze wel erg lang bezigquote:
Dat roepen wij hier ook bij heeeeele vervelende buren, maar als het weer een keer zover is jagen we de inbrekers weg, bellen 112, houden de wacht tot de plisie er is en zijn we weer heel teleurgesteld over het gebrek aan dankbaarheidquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je hebt het een volgende keer gewoon niet in de gatenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat roepen wij hier ook bij heeeeele vervelende buren, maar als het weer een keer zover is jagen we de inbrekers weg, bellen 112, houden de wacht tot de plisie er is en zijn we weer heel teleurgesteld over het gebrek aan dankbaarheidik hoop dat we de volgende keer met vakantie zijn
Ik zou echt niet bellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat roepen wij hier ook bij heeeeele vervelende buren, maar als het weer een keer zover is jagen we de inbrekers weg, bellen 112, houden de wacht tot de plisie er is en zijn we weer heel teleurgesteld over het gebrek aan dankbaarheidik hoop dat we de volgende keer met vakantie zijn
De vorige keer heeft dus niemand het gehoord, behalve wij. Ik heb stiekem het vermoeden dat het misschien een gevalletje 'niet willen horen' is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of je hebt het een volgende keer gewoon niet in de gaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zelfs vrolijk zwaaien naar de inbrekers en vervolgens de gordijnen dichtrekken. Zoek het maar mooi uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Nou, dat kun jij dus ook
Gewoon heel hardnekkig de andere kant op luisteren![]()
Nou, 't lullige is dat we elke keer denken dat het bij onszelf is he. En om nou te blijven liggen terwijl je eigen keet wordt leeggeroofd, is ook zo watquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Nou, dat kun jij dus ook
Gewoon heel hardnekkig de andere kant op luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |