abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116376875
We proberen de huisarts te bereiken maar lukt niet. Eigen is op vakantie en als vriend de vervangende belt dan is de assistente er niet.
Bah, bevalt me niks die hoge hartslag.
pi_116376903
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:36 schreef Oognip het volgende:
We proberen de huisarts te bereiken maar lukt niet. Eigen is op vakantie en als vriend de vervangende belt dan is de assistente er niet.
Heb je inmiddels voldoende kunnen drinken? De combo van ietwat ondervuld vaatstelsel en stress kan je hartslag ook verhogen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:37:50 #153
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_116376908
Wakker worden in eigen bed met de poesjes O+ O+ O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:38:08 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_116376915
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja idd, helemaal als vanaf dag 1 al duidelijk wordt gemaakt dat ze in overtreding zijn en moeten stoppen :Y

En echt, ik draag DTH een warm hart toe en vind dat ze goed werk doen maar feit blijft dat ze in overtreding zijn...
Prima, ben ik ook met je eens hoor, maar die buurman loopt nou wel echt te zuigen zeg.

https://maps.google.nl/ma(...)ord-Brabant&t=h&z=18

Ik zie heel die buurman in de verste verte niet.

Hoe kan hij dan overlast hebben?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_116376920
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat is altijd zo fijn aan vakantie. Thuiskomen. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:39:04 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_116376933
of zit ie er tegenover?
pi_116377023
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je inmiddels voldoende kunnen drinken? De combo van ietwat ondervuld vaatstelsel en stress kan je hartslag ook verhogen.
Heb niet veel gedronken. Probeer het wel maar ben er te misselijk voor.
pi_116377089
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:42 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat dan echt volhouden, kleine slokjes zodat het binnen blijft. Beterschap!
pi_116377287
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat dan echt volhouden, kleine slokjes zodat het binnen blijft. Beterschap!
Doe ik. Dank je!

Kan ook best zijn dat ik 'gewoon' een griepje onder de leden heb. Misselijk, hoofdpijn, diarree. Kan me herinneren dat als je na donatie ziek wordt, je de bloedbank moet bellen en dat de donatie dan waarschijnlijk weggehaald wordt. Dat hebben we gedaan en de donatie wordt idd weggehaald.
pi_116377318
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:54 schreef Oognip het volgende:

[..]

Doe ik. Dank je!

Kan ook best zijn dat ik 'gewoon' een griepje onder de leden heb. Misselijk, hoofdpijn, diarree. Kan me herinneren dat als je na donatie ziek wordt, je de bloedbank moet bellen en dat de donatie dan waarschijnlijk weggehaald wordt. Dat hebben we gedaan en de donatie wordt idd weggehaald.
Hee, dat wist ik helemaal niet. :D :@
Ga ik onthouden, mocht ik ooit een keer na donatie ziek worden.
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:09:51 #161
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_116377654
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Welkom terug *O*

Beterschap oognip! Wat gek dat dat kan komen van bloedgeven zeg.
-edit- Het kan ook een gewoon griepje zijn dus, ja das ook wel logisch.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_116377975
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:36 schreef Oognip het volgende:
Hebben ze geen spoednummer? Want als je het echt niet vertrouwt dan zou ik even dat bellen.
Sterkte in ieder geval :*

Ingetje weer terug *O*
Ik wist niet dat je was gaan vliegen :@
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:21:59 #163
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_116378005
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:39 schreef Qwea het volgende:
of zit ie er tegenover?
:Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_116378471
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:42 schreef Oognip het volgende:

[..]

Probeer eens kamille thee, steeds heel kleine slokjes.
Ik vind het persoonlijk geen lekkere thee, maar het werkt wel kalmerend voor de maag. :)
(Tip van een ouderweste Italiaanse bergdorp-dokter. Werkte toen prima tegen ernstige uitdroging door misselijkheid, dus ik gebruik hem nog steeds.)

Oh en stukjes appel., als je van het idee niet gelijk over je nek gaat. Die tip kreeg ik vorig jaar van een studiegenoot, en dat hielp ook goed om de maag wat tot rust te brengen en een bodempje te kweken. (Van dat slappevaatdoek-gedoe word je ook alleen maar beroerder natuurlijk.)
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:54:02 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_116378957
Jezus :')

Net iemand ff ongehard op haar tyfus gegeven. Fiets ik terug van de fysio, fietspad... weg van links, haaientanden, VOOR het fietspad. Rij ik op dat fietspad, scheurt ze zo met dr auto vol dat fietspad over. Ik kon serieus net uitwijken vol de bossen in of ik had met op dr voorruit gelegen.

Godsfuck wat flipte ik zeg :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:54:55 #166
33954 ElisaB
pi_116378987
Even wat opbeurend nieuws!

Poekie heeft gisteren op mijn bureau gepiest. Gelukkig had ik een opsuck-spuitje en ik heb het meteen naar de DA gebracht. Die wist me te melden: "ElisaB, je moet nodig je bureau stoffen, maar met Poekie is alles goed!"

Don't you just love de DA _O-

Plumeau was mee, want die loopt weer mank. De Metacam doet niet veel, dus voor de zekerheid maar even checken of ze niet een ingegroeide teennagel had oid. Had ze niet. Helemaal goedgekeurd, dus we houden het op stijfheid en gewoon Pluim: geen kans voorbij laten gaan om je een beetje aan te stellen! :)

Keesje was mee, want die heeft al een paar weken een wondje op haar wang en ze heeft het gisteren voor de derde keer opengekrabbeld. Toen ik haar in haar mandje zette, pieste ze me onder. Helaas had ik geen opsuck-spuitje meer. De DA heeft haar eenzijdig kaalgeschoren (ze lijkt net Grace Jones op da kant) en het wondje schoongemaakt. Prikje één en prikje twee erin en nu maar hopen dat ze eraf blijft :)

Mijn buren hebben me genaaid bij de aankoop van de Golf; de belofte was dat ze 'm 100% in orde zouden maken, maar al vrij snel bleek er van alles mis. Toen ik dat ging melden, keek buurman me wat lachend aan, en meldde me vrij duidelijk dat ik toch echt niet op garantie moest rekenen.

Anyway... ondertussen zijn in een paar maanden tijd nogal wat werkzaamheden uitgevoerd om het ding op de weg te houden (waaronder nieuwe schokbrekers, nieuwe rubbers, nieuwe distributieriem, nieuwe massa-druk-nog-wat-dinges, nieuwe startmotor, nieuwe schakelaren vanwege kortsluiting, etc) en dat is gisteren afgetopt met een nieuwe stuurkogel en een nieuw stuurhuis.

Inmiddels heb ik vrij eenvoudig geconstateerd dat de garantie me echt door de neus geboord is. Garage = Bovag en Bovagleden geven standaard 6 maanden bij gebruikte auto's van > ¤ 4.500. Dussss.

Ik heb de buren dit uiteraard laten weten, maar ze hebben me uitsluitend bedankt voor de informatie :D Eigenlijk best stoer; ga ik ook eens proberen bij mijn klanten :P

De werkzaamheden heb ik uiteraard elders laten uitvoeren :Y
Dan nu het goede nieuws: mijn auto rijdt (en stuurt) echt als een zonnetje O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2012 @ 11:57:43 #167
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_116379084
Fijne buren Elies :') Er moest zo te lezen zowat een nieuwe auto bij -O-

^O^ voor Poekie en Plumeau en ik wil wel een fotootje van Kees Jones eigenlijk :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:59:27 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_116379137
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:21 schreef ElisaB het volgende:

[..]

:Y
aaah, oke. Ja, dan zou overlast idd kunnen.

WB ing :*
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:01:52 #169
33954 ElisaB
pi_116379212
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Fijne buren Elies :') Er moest zo te lezen zowat een nieuwe auto bij -O-

^O^ voor Poekie en Plumeau en ik wil wel een fotootje van Kees Jones eigenlijk :)
Als ik niet erg veel zinnig werk had gedaan voor een bekende automonteur (en dus in het kader van 'voor wat hoort wat' niet wat tegoed had), dan denk ik dat we ondertussen hard richting de ¤ 3.000 waren gegaan. Als we er al niet overheen gegaan waren, want ik las net dat vervangen van stuurkogel en stuurhuis alleen al richting de 4 cijfers gaat. Brrrr...

Die foto ga ik proberen te maken. Wil 'm zelf namelijk ook wel. Probleem: Keesje is niet zo van de publiciteit, dus als ik met cam in de aanslag sta, schiet ze er van tussen :{
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:02:19 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_116379226
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:54 schreef ElisaB het volgende:
Even wat opbeurend nieuws!

Poekie heeft gisteren op mijn bureau gepiest. Gelukkig had ik een opsuck-spuitje en ik heb het meteen naar de DA gebracht. Die wist me te melden: "ElisaB, je moet nodig je bureau stoffen, maar met Poekie is alles goed!"
_O-

quote:
Don't you just love de DA _O-

Plumeau was mee, want die loopt weer mank. De Metacam doet niet veel, dus voor de zekerheid maar even checken of ze niet een ingegroeide teennagel had oid. Had ze niet. Helemaal goedgekeurd, dus we houden het op stijfheid en gewoon Pluim: geen kans voorbij laten gaan om je een beetje aan te stellen! :)
Stijfheid als in gewoon stijfheid of stijfheid als in artrose stijfheid?

quote:
Keesje was mee, want die heeft al een paar weken een wondje op haar wang en ze heeft het gisteren voor de derde keer opengekrabbeld. Toen ik haar in haar mandje zette, pieste ze me onder. Helaas had ik geen opsuck-spuitje meer. De DA heeft haar eenzijdig kaalgeschoren (ze lijkt net Grace Jones op da kant) en het wondje schoongemaakt. Prikje één en prikje twee erin en nu maar hopen dat ze eraf blijft :)
Onder piesen :D :'( :D Die prikken waren voor de jeuk zekers?

quote:
Mijn buren hebben me genaaid bij de aankoop van de Golf; de belofte was dat ze 'm 100% in orde zouden maken, maar al vrij snel bleek er van alles mis. Toen ik dat ging melden, keek buurman me wat lachend aan, en meldde me vrij duidelijk dat ik toch echt niet op garantie moest rekenen.

Anyway... ondertussen zijn in een paar maanden tijd nogal wat werkzaamheden uitgevoerd om het ding op de weg te houden (waaronder nieuwe schokbrekers, nieuwe rubbers, nieuwe distributieriem, nieuwe massa-druk-nog-wat-dinges, nieuwe startmotor, nieuwe schakelaren vanwege kortsluiting, etc) en dat is gisteren afgetopt met een nieuwe stuurkogel en een nieuw stuurhuis.

Inmiddels heb ik vrij eenvoudig geconstateerd dat de garantie me echt door de neus geboord is. Garage = Bovag en Bovagleden geven standaard 6 maanden bij gebruikte auto's van > ¤ 4.500. Dussss.

Ik heb de buren dit uiteraard laten weten, maar ze hebben me uitsluitend bedankt voor de informatie :D Eigenlijk best stoer; ga ik ook eens proberen bij mijn klanten :P

De werkzaamheden heb ik uiteraard elders laten uitvoeren :Y
Dan nu het goede nieuws: mijn auto rijdt (en stuurt) echt als een zonnetje O+
Wtf, serieus? Sorry, maar wat een hoerige kut buren heb je :{ Fucking hell zeg.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:03:45 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_116379284
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Als ik niet erg veel zinnig werk had gedaan voor een bekende automonteur (en dus in het kader van 'voor wat hoort wat' niet wat tegoed had), dan denk ik dat we ondertussen hard richting de ¤ 3.000 waren gegaan. Als we er al niet overheen gegaan waren, want ik las net dat vervangen van stuurkogel en stuurhuis alleen al richting de 4 cijfers gaat. Brrrr...
Ik had ze zoooooooo terug genaaid. Hejje hun 06 of huisfoonnr niet?

En ik vind jouw UI verwarrend :') Ik kan er niet mee omgaan want die andere had je keilang en ik wist dan precies dat je het gepost. Ik negeerde je posts nu al 3x :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2012 @ 12:04:34 #172
13151 crew  Rewimo
pi_116379312
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef ElisaB het volgende:

Die foto ga ik proberen te maken. Wil 'm zelf namelijk ook wel. Probleem: Keesje is niet zo van de publiciteit, dus als ik met cam in de aanslag sta, schiet ze er van tussen :{
Van een afstandje en dan inzoomen? Wil wel eens werken.

Onze Grote Muizenvanger ligt nog steeds bij te komen van zijn inspanningen van gisteravond :z En snurken maar. De muis is ongetwijfeld met een stel vriendjes zijn ontsnapping aan het vieren *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2012 @ 12:07:05 #173
43556 miss_dynastie
pi_116379397
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Van een afstandje en dan inzoomen? Wil wel eens werken.

Onze Grote Muizenvanger ligt nog steeds bij te komen van zijn inspanningen van gisteravond :z En snurken maar. De muis is ongetwijfeld met een stel vriendjes zijn ontsnapping aan het vieren *O*
In jouw keukenkastjes *O* :P
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:11:09 #174
33954 ElisaB
pi_116379517
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef Qwea het volgende:
Stijfheid als in gewoon stijfheid of stijfheid als in artrose stijfheid?
Daar zijn we nog niet helemaal uit. In elk geval is ze in de winter te dik geworden en heeft ze dat er door de hete zomer niet weer afgesport. Er moet nog 3 ons af. Het kan door het gewicht ook gewoon overbelasting zijn, maar als het over twee weken niet beter is, dan gaan we foto's maken :)

quote:
Onder piesen :D :'( :D Die prikken waren voor de jeuk zekers?
Eenje AB en eentje tegen de jeuk. Zal wel dinges zijn (waarvan ik nooit weet hoe het heet).

quote:
Wtf, serieus? Sorry, maar wat een hoerige kut buren heb je :{ Fucking hell zeg.
Tsja... er kan altijd van alles gebeuren natuurlijk, maar ze zijn ervan op de hoogte en besluiten er niets aan te doen. Dan word je doelbewust genaaid. Ik ga niet met ze strijden (want ik wil geen juridisch getouwtrek met de buren), maar mijn handel zijn ze kwijt.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:13:34 #175
33954 ElisaB
pi_116379595
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:03 schreef Qwea het volgende:
Ik had ze zoooooooo terug genaaid. Hejje hun 06 of huisfoonnr niet?

En ik vind jouw UI verwarrend :') Ik kan er niet mee omgaan want die andere had je keilang en ik wist dan precies dat je het gepost. Ik negeerde je posts nu al 3x :')
Heb ik! Het grote raam van onze woonkamer kijkt uit over hun tankstation en de hal voor gebruikte auto's. Dus als er na sluitingstijd stront aan de knikker is, dan zien wij dat meteen en kunnen we ze bellen (is twee keer gebeurd).

Maar ik ga me er niet druk over maken verder. Heb wel belangrijkere dingen om mijn energie in te steken. Het is zo het is; jammer maar helaas. Joep-doei-de-mazzel :W
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:15:06 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_116379649
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Heb ik! Het grote raam van onze woonkamer kijkt uit over hun tankstation en de hal voor gebruikte auto's. Dus als er na sluitingstijd stront aan de knikker is, dan zien wij dat meteen en kunnen we ze bellen (is twee keer gebeurd).

Maar ik ga me er niet druk over maken verder. Heb wel belangrijkere dingen om mijn energie in te steken. Het is zo het is; jammer maar helaas. Joep-doei-de-mazzel :W
Mja, ik snap opzich ook wel dat je geen zin hebt in getouwtrek. Ik zou ze iig niet nog eens bellen als er stront aan de knikker is :')

Jouw UI O+
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:16:01 #177
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_116379670
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Als er dan wordt ingebroken en ze komen naar jou toe ZAG JE DAT NIET, zeg je gewoon "sorry jongens, ik moest aan mijn auto sleutelen!"
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:16:11 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_116379673
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Daar zijn we nog niet helemaal uit. In elk geval is ze in de winter te dik geworden en heeft ze dat er door de hete zomer niet weer afgesport. Er moet nog 3 ons af. Het kan door het gewicht ook gewoon overbelasting zijn, maar als het over twee weken niet beter is, dan gaan we foto's maken :)

[..]

Eenje AB en eentje tegen de jeuk. Zal wel dinges zijn (waarvan ik nooit weet hoe het heet).

[..]

Tsja... er kan altijd van alles gebeuren natuurlijk, maar ze zijn ervan op de hoogte en besluiten er niets aan te doen. Dan word je doelbewust genaaid. Ik ga niet met ze strijden (want ik wil geen juridisch getouwtrek met de buren), maar mijn handel zijn ze kwijt.
Het kan best zijn dat metacam niet zo goed aanslaat maar een andere NSAID bijvoorbeeld wel :Y

En als ze wel artrose heeft kan ze idd beter te dun dan te dik zijn :P O+
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:16:23 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_116379677
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Als er dan wordt ingebroken en ze komen naar jou toe ZAG JE DAT NIET, zeg je gewoon "sorry jongens, ik moest aan mijn auto sleutelen!"
_O-
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:17:19 #180
33954 ElisaB
pi_116379704
quote:
Volgens MammaB moet ik dan koffie gaan brengen, want inbreken is nog best inspannend _O-
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:17:33 #181
33954 ElisaB
pi_116379713
Die is trouwens ook erg op haar ouwe dag :X
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2012 @ 12:17:44 #182
13151 crew  Rewimo
pi_116379718
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
In jouw keukenkastjes *O* :P
Best kans van :Y
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:18:52 #183
33954 ElisaB
pi_116379742
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Qwea het volgende:
Het kan best zijn dat metacam niet zo goed aanslaat maar een andere NSAID bijvoorbeeld wel :Y

En als ze wel artrose heeft kan ze idd beter te dun dan te dik zijn :P O+
We kijken het even aan. Acuut probleem hadden ze gisteren even kunnen oplossen (splinter, ingegroeide teennagel, weet ik veel), maar verder is het zo het is en heeft het geen bloedspoed; maar eens even rustig afwachten de komende week!
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:19:01 #184
148689 Muis006
pi_116379744
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Volgens MammaB moet ik dan koffie gaan brengen, want inbreken is nog best inspannend _O-
En dat weet MammaB omdat..?
pi_116379746
quote:

[..]

Ja, of "ja, ik heb de informatie in me opgenomen :7 "
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2012 @ 12:19:06 #186
13151 crew  Rewimo
pi_116379748
quote:
Met ezelsoren c_/
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:19:26 #187
148689 Muis006
pi_116379756
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, of "ja, ik heb de informatie in me opgenomen :7 "
_O- nog beter
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2012 @ 12:20:07 #188
13151 crew  Rewimo
pi_116379773
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:19 schreef Muis006 het volgende:
En dat weet MammaB omdat..?
Ze altijd koffie brengt naar inbrekers en dan weet je zoiets :7
pi_116379812
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:19 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Met ezelsoren c_/
Zo maar dan zijn ze wel erg lang bezig _O-
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2012 @ 12:22:10 #190
43556 miss_dynastie
pi_116379818
quote:

[..]

Dat roepen wij hier ook bij heeeeele vervelende buren, maar als het weer een keer zover is jagen we de inbrekers weg, bellen 112, houden de wacht tot de plisie er is en zijn we weer heel teleurgesteld over het gebrek aan dankbaarheid _O- ik hoop dat we de volgende keer met vakantie zijn *)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2012 @ 12:24:38 #191
13151 crew  Rewimo
pi_116379875
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat roepen wij hier ook bij heeeeele vervelende buren, maar als het weer een keer zover is jagen we de inbrekers weg, bellen 112, houden de wacht tot de plisie er is en zijn we weer heel teleurgesteld over het gebrek aan dankbaarheid _O- ik hoop dat we de volgende keer met vakantie zijn *)
Of je hebt het een volgende keer gewoon niet in de gaten O-)
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:25:15 #192
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116379887
Goedemorgen dames O+
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2012 @ 12:25:36 #193
13151 crew  Rewimo
pi_116379898
Hallo Aapmeneer :W
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:25:58 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_116379906
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou echt niet bellen :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:26:51 #195
148689 Muis006
pi_116379925
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zou echt niet bellen :')
Ik ook niet.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2012 @ 12:28:28 #196
43556 miss_dynastie
pi_116379971
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Of je hebt het een volgende keer gewoon niet in de gaten O-)
De vorige keer heeft dus niemand het gehoord, behalve wij. Ik heb stiekem het vermoeden dat het misschien een gevalletje 'niet willen horen' is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2012 @ 12:29:12 #197
13151 crew  Rewimo
pi_116379983
Nou, dat kun jij dus ook ^O^

Gewoon heel hardnekkig de andere kant op luisteren :s)
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:30:52 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_116380010
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:29 schreef Rewimo het volgende:

Ik zou zelfs vrolijk zwaaien naar de inbrekers en vervolgens de gordijnen dichtrekken. Zoek het maar mooi uit :')
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2012 @ 12:31:12 #199
43556 miss_dynastie
pi_116380019
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:29 schreef Rewimo het volgende:

Nou, 't lullige is dat we elke keer denken dat het bij onszelf is he. En om nou te blijven liggen terwijl je eigen keet wordt leeggeroofd, is ook zo wat _O-
pi_116380039
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:26 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik ook niet.
+1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: