Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Vast wel, en zo niet Heb ik een uitje. En heb toch geen treinkosten want ov. En mo komt ook elke dag langs schagenquote:Op zondag 2 september 2012 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dan moet jij er spiesjaal voor met de trein. Kom je er niet een keer in de buurt of zow?
quote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Owwwww, lieve teenslipper
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 september 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
Deze is eigenlijk nog erger
[ afbeelding ]
Ik vind het helemaal liev van jequote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef Qwea het volgende:
Vast wel, en zo niet Heb ik een uitje. En heb toch geen treinkosten want ov. En mo komt ook elke dag langs schagen
Welneeee. Als ik het heb hoor je het wel. Komt goed.quote:Op zondag 2 september 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal liev van je
Zal ik vast storten, of wil je me laten weten wat het kost en wat je rekeningnummer is en zulks?
Zoeper my dearquote:Op zondag 2 september 2012 23:29 schreef Qwea het volgende:
Welneeee. Als ik het heb hoor je het wel. Komt goed.
Ik vind het zó schattigquote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Zzzzzzlipper
[ afbeelding ]
Nu klink je als een dealer.quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
En ik zal es kijken hoeveel primeval ik nog heb want dat bestel ik altijd daar en als ik dat moet kan het zo mee qua bezorging want graties. Ik roggel die shizzle wel ff.
quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Zzzzzzlipper
[ afbeelding ]
Ben benieuwdquote:Op maandag 3 september 2012 11:05 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen
Zo nou, de twitteraccount van whehkamp heeft gereageerd
Nu moet ik een DM sturen met gegevens en dan gaan ze het bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |