Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Vast wel, en zo niet Heb ik een uitje. En heb toch geen treinkosten want ov. En mo komt ook elke dag langs schagenquote:Op zondag 2 september 2012 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dan moet jij er spiesjaal voor met de trein. Kom je er niet een keer in de buurt of zow?
quote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Owwwww, lieve teenslipper
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 september 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
Deze is eigenlijk nog erger
[ afbeelding ]
Ik vind het helemaal liev van jequote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef Qwea het volgende:
Vast wel, en zo niet Heb ik een uitje. En heb toch geen treinkosten want ov. En mo komt ook elke dag langs schagen
Welneeee. Als ik het heb hoor je het wel. Komt goed.quote:Op zondag 2 september 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal liev van je
Zal ik vast storten, of wil je me laten weten wat het kost en wat je rekeningnummer is en zulks?
Zoeper my dearquote:Op zondag 2 september 2012 23:29 schreef Qwea het volgende:
Welneeee. Als ik het heb hoor je het wel. Komt goed.
Ik vind het zó schattigquote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Zzzzzzlipper
[ afbeelding ]
Nu klink je als een dealer.quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
En ik zal es kijken hoeveel primeval ik nog heb want dat bestel ik altijd daar en als ik dat moet kan het zo mee qua bezorging want graties. Ik roggel die shizzle wel ff.
quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Zzzzzzlipper
[ afbeelding ]
Ben benieuwdquote:Op maandag 3 september 2012 11:05 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen
Zo nou, de twitteraccount van whehkamp heeft gereageerd
Nu moet ik een DM sturen met gegevens en dan gaan ze het bekijken
Meer hoef je niet te doen, dat scheeltquote:
Ik ook!quote:Op maandag 3 september 2012 11:20 schreef Oognip het volgende:
Ik zit bij de bloedbank te wachten. Spannend! Heb O positief.
Goed zoquote:Op maandag 3 september 2012 11:45 schreef Oognip het volgende:
Klaar
Beetje licht in m'n hoofd dus even blijven liggen.
Ik ookquote:Op maandag 3 september 2012 11:20 schreef Oognip het volgende:
Ik zit bij de bloedbank te wachten. Spannend! Heb O positief.
Helemaalquote:Op maandag 3 september 2012 11:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed zois het meegevallen ?
Ik mag morgen weer
quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Zzzzzzlipper
[ afbeelding ]
Go girlquote:Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef tombolafan het volgende:
Yessssssssssss de code is geregeld
In die zin dat ik gewoon moet bestellen, dan kiezen voor acceptgiro en dan 10 euro minder moet betalen
Ik gooi hem er nu uitquote:Op maandag 3 september 2012 12:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Go girl![]()
Laat je me nog even weten wat ik je moet betalen voor de bestelling van het feestbeest
En dan maar duimen dat het goed gaat? En dat je niet een berg aanmaningen gaat krijgen voor die 10 euroquote:Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef tombolafan het volgende:
Yessssssssssss de code is geregeld
In die zin dat ik gewoon moet bestellen, dan kiezen voor acceptgiro en dan 10 euro minder moet betalen
lekker blijven liggen dan. En je hebt een veel voorkomende bloedgroep volgens mij.quote:Op maandag 3 september 2012 11:45 schreef Oognip het volgende:
Klaar
Beetje licht in m'n hoofd dus even blijven liggen.
Jouw interpretatie van een vuurtoren?quote:Op maandag 3 september 2012 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Licht in het hoofd? Snel opstaan en op een stoel gaan zitten die kan draaien
Heb zowel via twitter als via mail de opdracht het zo te doen dus ik ga er van uit dat het goed gaatquote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dan maar duimen dat het goed gaat? En dat je niet een berg aanmaningen gaat krijgen voor die 10 euro
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 3 september 2012 12:36 schreef tombolafan het volgende:
Heb zowel via twitter als via mail de opdracht het zo te doen dus ik ga er van uit dat het goed gaat
Heb ik ookquote:Op maandag 3 september 2012 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
lekker blijven liggen dan. En je hebt een veel voorkomende bloedgroep volgens mij.
High door moeder natuur!quote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jouw interpretatie van een vuurtoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |