Meer hoef je niet te doen, dat scheeltquote:
Ik ook!quote:Op maandag 3 september 2012 11:20 schreef Oognip het volgende:
Ik zit bij de bloedbank te wachten. Spannend! Heb O positief.
Goed zoquote:Op maandag 3 september 2012 11:45 schreef Oognip het volgende:
Klaar
Beetje licht in m'n hoofd dus even blijven liggen.
Ik ookquote:Op maandag 3 september 2012 11:20 schreef Oognip het volgende:
Ik zit bij de bloedbank te wachten. Spannend! Heb O positief.
Helemaalquote:Op maandag 3 september 2012 11:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed zois het meegevallen ?
Ik mag morgen weer
quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Zzzzzzlipper
[ afbeelding ]
Go girlquote:Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef tombolafan het volgende:
Yessssssssssss de code is geregeld
In die zin dat ik gewoon moet bestellen, dan kiezen voor acceptgiro en dan 10 euro minder moet betalen
Ik gooi hem er nu uitquote:Op maandag 3 september 2012 12:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Go girl![]()
Laat je me nog even weten wat ik je moet betalen voor de bestelling van het feestbeest
En dan maar duimen dat het goed gaat? En dat je niet een berg aanmaningen gaat krijgen voor die 10 euroquote:Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef tombolafan het volgende:
Yessssssssssss de code is geregeld
In die zin dat ik gewoon moet bestellen, dan kiezen voor acceptgiro en dan 10 euro minder moet betalen
lekker blijven liggen dan. En je hebt een veel voorkomende bloedgroep volgens mij.quote:Op maandag 3 september 2012 11:45 schreef Oognip het volgende:
Klaar
Beetje licht in m'n hoofd dus even blijven liggen.
Jouw interpretatie van een vuurtoren?quote:Op maandag 3 september 2012 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Licht in het hoofd? Snel opstaan en op een stoel gaan zitten die kan draaien
Heb zowel via twitter als via mail de opdracht het zo te doen dus ik ga er van uit dat het goed gaatquote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dan maar duimen dat het goed gaat? En dat je niet een berg aanmaningen gaat krijgen voor die 10 euro
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 3 september 2012 12:36 schreef tombolafan het volgende:
Heb zowel via twitter als via mail de opdracht het zo te doen dus ik ga er van uit dat het goed gaat
Heb ik ookquote:Op maandag 3 september 2012 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
lekker blijven liggen dan. En je hebt een veel voorkomende bloedgroep volgens mij.
High door moeder natuur!quote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jouw interpretatie van een vuurtoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |