Mousserend.quote:
Zoet zie ik. Hmm. Miss es proberenquote:
Ik ben een soort Seven of Nine....ze gaan donderdag even naar de interne lijn kijken van mn pomp....Sssssssspannendquote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en dan gaat het naar omstandigheden kut.hoest met layssa?
Ze zijn er ook per 5, maar dan zijn ze weer duurderquote:Op zondag 2 september 2012 23:06 schreef Qwea het volgende:
Bel ze ff op, zeg dat je er geen 25 wil. Lui zijn vet relax
quote:Op zondag 2 september 2012 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zijn er ook per 5, maar dan zijn ze weer duurder
Als je een aanval van zuinigheid hebt, dan nietquote:
Hollander!quote:Op zondag 2 september 2012 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zijn er ook per 5, maar dan zijn ze weer duurder
Ooh, tell me about itquote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je een aanval van zuinigheid hebt, dan niet
Echt, je zal het wel herkennen, maar als ik de DA-rekenigen van afgelopen anderhalf jaar optel, dan ben ik een uur bleek
Ergens tussen die 10 en 15 zou prima zijn (Milbemax Kat Groot)quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef Qwea het volgende:
Zal ik shirley es bellen wat ze daar kosten, morgen? Bij de pijnstillers van baloe zit ook 23 euro per doos verschil
Hoeveel moet je?
Zal morg ff voor je bellen!quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ergens tussen die 10 en 15 zou prima zijn (Milbemax Kat Groot)
Ik zelden, daarom hoef ik er ook niet zoveelquote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Hollander!![]()
![]()
Ik ontworm mijn team nooit.Maar ze doen het er prima op dus ik ga er toch maar mee door.
De opvangers krijgen spul van het asiel.
Ik ken ze, de levendige wurmen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zelden, daarom hoef ik er ook niet zoveel
Maar de twee opvangers (en de zwerver) hadden wormen en ik heb geen zin in een vee-breed feestje. Dus ik heb het een week of 8 geleden gedaan en wil het nu nog een keer doen. Dan ben ik er wel redelijk zeker van dat ze het weer ff hebben gehad
Ieks... het was viessssss jonguh
Ik zal je de details besparen, maar dat Poekie me vorige week in de bek kotste, vond ik een stuk minder smerig. En dat vond ik op zich al niet zo smakelijkquote:
Omfgquote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal je de details besparen, maar dat Poekie me vorige week in de bek kotste, vond ik een stuk minder smerig. En dat vond ik op zich al niet zo smakelijk
Mij persoonlijk lijkt een kotsje in de bek toch net een tikje smeriger.quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal je de details besparen, maar dat Poekie me vorige week in de bek kotste, vond ik een stuk minder smerig. En dat vond ik op zich al niet zo smakelijk
Fanta gaat op kamersquote:Op zondag 2 september 2012 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken ze, de levendige wurmen.![]()
![]()
Hoe is het met opvangers (there to stay) en zwerver en eigen volk?
Bij mijn DA ¤ 10,18 per stuk en bij Dierapo ¤ 4,20. Dus ¤ 5,62 valt meequote:
Fanta een plekkie!quote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fanta gaat op kamersZe gaat bij mijn collega wonen, maar daar moet eerst een oude poes omvallen (want anders wordt het te druk).
Keesje zal vermoedelijk wel hier blijven. Hoe lang is ze nu hier? Een half jaar of zo? Het begint wat te worden, maar ik ben tot nu toe de enige die iets met haar kan. Voor de rest van de tweebeners zet ze het nog zo hard op een lopen, dat er voor hen geen lol aan te beleven is. Denk dus dat we er maar moeilijk een nieuw baasje voor zouden vinden.
Zwerver Kasper is gecastreerd, geent en ontwormd. Die is zo mak als een lammetje. Komt twee keer per dag eten en woont verder voornamelijk in de tuin. Gisterenmiddag heeft ie een poosje op schoot liggen slapen. Tot zover de wilde kater
Ik kon het nog afwerenquote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef Cat22 het volgende:
Mij persoonlijk lijkt een kotsje in de bek toch net een tikje smeriger.![]()
![]()
ligt er natuurlijk aan wat voor pillenquote:
Good girl.quote:
We hebben een winnaarquote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Qwea het volgende:
Elies, 4.09 per pil
http://www.dierapotheek.com/milbemax-grote-kat-12-tabletten
Is dat die in schagen? Ik zit mobiel, dus kijk ff. Zo ja, wat kost verzenden? Anders kan ik het wel halen en opsturen. Is wss goekooerquote:
Neu, dat Kasper hier blijft hangen, dat wisten we wel hoorquote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fanta een plekkie!![]()
En natuurlijk blijft Keesje bij jullie wonen.Net als Kasper, maar dat weten jullie nog niet.
God, dat doen ze hier ook steedsquote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Good girl.![]()
Inmiddels worden hier mijn slippers vakkundig doodvermoord.
Noord 3 in Schagenquote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat die in schagen? Ik zit mobiel, dus kijk ff. Zo ja, wat kost verzenden? Anders kan ik het wel halen en opsturen. Is wss goekooer
Haal ze uit het doosje, stop ze in je tas en neem ze 13 oktober meequote:Op zondag 2 september 2012 23:21 schreef Qwea het volgende:
3,75 verzenden, hoeveel zegels zouden erop moeten?
Hier schijnt het echt de (zweet)voetenfetish te zijn. Bij het vorige nest waren de slippers nog nieuw. Geen belangstelling.quote:
Gaat ze vergeten.quote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Haal ze uit het doosje, stop ze in je tas en neem ze 13 oktober mee
Slim. Maar dat kan ook prima met doosje. Moet ik ze voor je halen? Schagen is 15 min met de trein. Dus om de hoek! Scheelt je weer 4 euro!quote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Haal ze uit het doosje, stop ze in je tas en neem ze 13 oktober mee
Niet als ik het in mijn foon zet en ze nu al in de tas mikquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier schijnt het echt de (zweet)voetenfetish te zijn. Bij het vorige nest waren de slippers nog nieuw. Geen belangstelling.![]()
Inmiddels zijn we een paar maanden verder en dan krijg je dit![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar dan moet jij er spiesjaal voor met de trein. Kom je er niet een keer in de buurt of zow?quote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef Qwea het volgende:
Slim. Maar dat kan ook prima met doosje. Moet ik ze voor je halen? Schagen is 15 min met de trein. Dus om de hoek! Scheelt je weer 4 euro!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |