Dat jaquote:Op zondag 2 september 2012 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker als de oven niet bij Whehkamp gekocht is!
Geen idee ik heb daar ook maar een mail over gestuurdquote:Op zondag 2 september 2012 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe zit dat met die accounts aanmaken ik hoorde dat meer dat niet konden.
Ik heb maar weer luiers besteld met die actie.
Dat is inderdaad debielquote:Op zondag 2 september 2012 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou het is nu 50 euro, en als ik met ideal betaal dan moet ik gewoon 50 euro betalen en dat vertik ik
Nee dat heb ik (uiteraardquote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef MrMonkeyman het volgende:
Wacht. Op de site staat dat je gewoon de code "ikkannietwachten" kan gebruiken. Werkt dat niet opnieuw?
En je kan ook nergens dus de kortingscode verwijderen weer. Debielquote:Op zondag 2 september 2012 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat heb ik (uiteraard) al geprobeerd, dan staat er dat je de code maar 1x per account kan gebruiken
Nee, zul je altijd zienquote:Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
En je kan ook nergens dus de kortingscode verwijderen weer. Debiel
en andere account aanmaken heeft dus geen nut?quote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zul je altijd zien
En straks is wat ik wil uitverkocht of niet meer in sale enzo
Nou dan krijg je weer "met deze gegevens is al een account aangemaakt met emailadres xxxxx@xxxx" dus probeer daarmee in te loggenquote:Op zondag 2 september 2012 21:18 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
en andere account aanmaken heeft dus geen nut?
Eeeeuhm... Dit is dus wat mijn ex bedoelde met te lief zijn maar eeuh...quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou dan krijg je weer "met deze gegevens is al een account aangemaakt met emailadres xxxxx@xxxx" dus probeer daarmee in te loggen
Lijkt wel slapstick
Go get them girlquote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef tombolafan het volgende:
Lief van jullie, maar hoeft niet, ik ga gewoon zorgen dat Whehkamp het oplost
Rellen tot ik neerval
Arme Whaaaaaakamp.quote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef tombolafan het volgende:
Lief van jullie, maar hoeft niet, ik ga gewoon zorgen dat Whehkamp het oplost
Rellen tot ik neerval
Die zal nu aardig krokant zijn.quote:
Hij zat er nog niet inquote:
Vreetzak!quote:Op zondag 2 september 2012 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zat er nog niet in
Had al heerlijk gedineerd bij mn moeder, maar had er gewoon trek in
Tsssssss maar een minipizza van 10 cm doorsnee ofzo hoorquote:Op zondag 2 september 2012 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vreetzak!![]()
Hier stinkt het naar beerput.Het spul is gisteren ontwormd dus met z'n allen heerlijk aan de diarree, maar ik kom er niet achter wie nu live loopt te stinken.
Oooooh!quote:Op zondag 2 september 2012 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tsssssss maar een minipizza van 10 cm doorsnee ofzo hoor
Ik dadelijk ook.quote:
Had ik al gedaan. Niks zo fijn als een vers bed.quote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dadelijk ook.![]()
Kak, moet het nog opmaken.
+1quote:Op zondag 2 september 2012 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had ik al gedaan. Niks zo fijn als een vers bed.
Zo'n vers koud naar wasverzachter ruikend lakenquote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1![]()
En ik probeer het altijd ergens gedurende de dag al op te maken, zodat je er zo in kunt duiken. Maar nu vergeten.
Een oud bed ookquote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een vers bed ligt zwaar op de maag
En dan schone pyjama aanquote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo'n vers koud naar wasverzachter ruikend laken
Liefst deed ik elke dag mijn bed verversen
Naar omstandigheden goed, maar dat blijf ik zeggen tot ik naar omstandigheden knetter dood ben.quote:
Jaaaaaaaa zo'n flanellen in de winter. Nu alleen boxer want warm. En een sokquote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan schone pyjama aan![]()
Maar niet elke dag verversen want dan is het niet speciaal meer.
Eén keer in de 2 dagen, da's beter.
Ja en dan gaat het naar omstandigheden kut.quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed, maar dat blijf ik zeggen tot ik naar omstandigheden knetter dood ben.
Doe is niet zo luguber! *Streng kijkt*quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed, maar dat blijf ik zeggen tot ik naar omstandigheden knetter dood ben.
Alweer teut?quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef Muis006 het volgende:
Mijn fles wijn is leegna het eten al.
Goed, gelukkig!quote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en dan gaat het naar omstandigheden kut.hoest met layssa?
Telt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |