Ik dadelijk ook.quote:
Had ik al gedaan. Niks zo fijn als een vers bed.quote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dadelijk ook.![]()
Kak, moet het nog opmaken.
+1quote:Op zondag 2 september 2012 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had ik al gedaan. Niks zo fijn als een vers bed.
Zo'n vers koud naar wasverzachter ruikend lakenquote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1![]()
En ik probeer het altijd ergens gedurende de dag al op te maken, zodat je er zo in kunt duiken. Maar nu vergeten.
Een oud bed ookquote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een vers bed ligt zwaar op de maag
En dan schone pyjama aanquote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo'n vers koud naar wasverzachter ruikend laken
Liefst deed ik elke dag mijn bed verversen
Naar omstandigheden goed, maar dat blijf ik zeggen tot ik naar omstandigheden knetter dood ben.quote:
Jaaaaaaaa zo'n flanellen in de winter. Nu alleen boxer want warm. En een sokquote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan schone pyjama aan![]()
Maar niet elke dag verversen want dan is het niet speciaal meer.
Eén keer in de 2 dagen, da's beter.
Ja en dan gaat het naar omstandigheden kut.quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed, maar dat blijf ik zeggen tot ik naar omstandigheden knetter dood ben.
Doe is niet zo luguber! *Streng kijkt*quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed, maar dat blijf ik zeggen tot ik naar omstandigheden knetter dood ben.
Alweer teut?quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef Muis006 het volgende:
Mijn fles wijn is leegna het eten al.
Goed, gelukkig!quote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en dan gaat het naar omstandigheden kut.hoest met layssa?
Telt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |