Niet zelf houden maar doorgeven aan de mannen.quote:
Jajajajajaquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet zelf houden maar doorgeven aan de mannen.
quote:
^^quote:
Mijn betere helft, die me leuk vindt, staat in de keukenquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
Mijn ex collega die me leuk vind staat in de Volkskrant
Die eet dus ook met de Koninginquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn betere helft, die me leuk vindt, staat in de keuken
Heb je er dan ook eentje die Vera heet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:21 schreef Cat22 het volgende:
Aloë heeft het HAAR eten verdedigd tegen Naartjie én Yoko.![]()
En ze zowaar weggejaagd.Dat is bij mijn twee vuilnisbakjes nog geen kitten gelukt.
Dat is haar doopnaam.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:23 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Heb je er dan ook eentje die Vera heet?
Ik doe er ff helemaal niets mee. Zo ongeveer iedereen kan de roetzenuwen krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:56 schreef komrad het volgende:
goed bezig Elies!!
hoe is het op het moment trouwens met ons gouden hart?
Hell no! Dat wordt oorlog.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe er ff helemaal niets mee. Zo ongeveer iedereen kan de roetzenuwen krijgen
Verder gaat het er prima mee
Wanneer doen we weer meeten?quote:
* bijna niet weerstaan kanquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:31 schreef Cat22 het volgende:
Wanneer doen we weer meeten?![]()
I haz kittehz![]()
*lokt*
Bijna?quote:
Dat werkt dus niet bij mevrouw B. Die doet het alleen maar voor het ijsje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sushi, vlug, zeg dat je sushi hebt....
Oh, serieus? Nou ja, B&J dan. En melk natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet bij mevrouw B. Die doet het alleen maar voor het ijsje.![]()
*B&J heeft*
Halve liter melk heb ik ook nog.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, serieus? Nou ja, B&J dan. En melk natuurlijk
Misschien kun je even schudden met het pak melk! Elies kan het geluid vast niet weerstaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Halve liter melk heb ik ook nog.![]()
Done deal!
*schudt met Roos*quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Misschien kun je even schudden met het pak melk! Elies kan het geluid vast niet weerstaan
Gecombineerd met klotsende melk uit haar theezakjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het geluid van katten in nood! Nog beter!
Ik zou dan wel ff m'n regenpak aandoen als ik jouw was..quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gecombineerd met klotsende melk uit haar theezakjes.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zou dan wel ff m'n regenpak aandoen als ik jouw was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |