Op zich zijn ze daar wel heel goed mee hoor, ze passen het vrijwel direct aan in je rekeningoverzicht.quote:Op maandag 3 september 2012 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb zowel via twitter als via mail de opdracht het zo te doen dus ik ga er van uit dat het goed gaat
Ik zit heerlijk in het donker de nerd uit te hangen, maar moet zo de zon inquote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef Muis006 het volgende:
Bohh ik zit heerlijkin de zon maar moet zometeen een donkere collegezaal in
Waar ga je in werken? Laatst bezig geweest in Cinema4d en vind het wel echt relax vergeleken met 3DSMax of Maya vanwege de UIquote:Op maandag 3 september 2012 15:03 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit al de hele dag achter de pc, en moet toch echt aan de slag.
Een vrachtwagen animeren...*juich*![]()
(ik ben niet zo goed in voertuigen tekenen....dus het wordt vast prachtig![]()
)
Kun je daar makkelijk in animeren? Anders raad ik je After Effects aan, gebruiken wij pok veel als we 2d visuals moeten maken voor een festival/feest.quote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef Candaasje het volgende:
Ik werk 2D, dus handgetekendIk werk dan met TVPaint. Eigenlijk een soort Paint met wat foefjes om het animeren makkelijker te maken. (Lichtbakfunctie, frames, etc.)
Achtergronden e.d. maak ik in Photoshop.
Gelukkig heb ik maar 2 scenes met een vuilniswagentje. Waarvan hij er in eentje ook nog eens bij stil staat en half in beeld is. Dus dat scheelt weer.
Duurt lang he?quote:
Bijna boardenquote:
Terug naar de regen!quote:
Jup, weer naar huisquote:
knuffies en hoe gaat het met de kittens?quote:Op maandag 3 september 2012 17:01 schreef Oognip het volgende:
En toen lag ik zelf in een ziekenhuis bed. Ben flauwgevallen. Waarschijnlijk van bloed geven.
Leuk joh, eerste stagedag
Och jee, zomaar ineens? Sterkte!quote:Op maandag 3 september 2012 17:01 schreef Oognip het volgende:
En toen lag ik zelf in een ziekenhuis bed. Ben flauwgevallen. Waarschijnlijk van bloed geven.
Leuk joh, eerste stagedag
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Dank jullie wel
Jeutje Oognip! Hoe komt dat dan zo? Zo heftig gereageerd op de donatie?quote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Oognip het volgende:
Zomaar ineens ja. Lig nog steeds in ziekenhuis. Voel me nog steeds niet goed. Bloeddruk is ook laag: 90/51 of zo. Net nog 108/66.
De zuster denkt zelfs over een nachtje blijven. Als ik me om 19 uur nog niet goed voel moet ik naar eerste hulp.
Bah Oognip, ik hoop dat je naar huis mag vanavondquote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Oognip het volgende:
Zomaar ineens ja. Lig nog steeds in ziekenhuis. Voel me nog steeds niet goed. Bloeddruk is ook laag: 90/51 of zo. Net nog 108/66.
De zuster denkt zelfs over een nachtje blijven. Als ik me om 19 uur nog niet goed voel moet ik naar eerste hulp.
Ik zou het niet uit mijn hoofd weten, maar hier is de donor check: https://www.sanquin.nl/bloed-geven/donortest/ Kom je hem vast wel tegen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Bah Oognip, ik hoop dat je naar huis mag vanavond![]()
Cat weet jij toevallig of ik morgen mag doneren als ik vanavond een brufen zou pakken?
Ik kreeg vanmiddag een scheut in mijn rug en wil die brufen pakken als ik straks ga slapen.
Ik kan die invullijst zo gauw niet vinden en weet niet zeker of dat erop stond
oh jeetje Nipje.quote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat het nu weer beter gaat en dat je naar huis mag, doe maar rustig aan verderquote:Op maandag 3 september 2012 19:52 schreef Oognip het volgende:
Ik kon nog steeds niet rechtop zitten, dan viel ik bijna weer flauw en ontzettend misselijk.
De arts was er net en wilde me naar de eerste hulp hebben. Toen moest ik vreselijk kotsen en ging het weer redelijk. Naar de wc gelopen zelfs. Ga nu naar huis. Het kots heeft me waarschijnlijk vreselijk dwars gezeten na het flauwvallen.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat het nu weer beter gaat en dat je naar huis mag, doe maar rustig aan verder
Bij de vragenlijst stond het er niet bij dus toe maar even gebeld naar Sanquin en de juffrouw zei gelijk, maar ja meisje neem maar gauw een brufen dat kan geen kwaad (ze zei meisje tegen me)
Is er iemand thuis? Lijkt me niet zo verstandig als je daar alleen zou zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 19:52 schreef Oognip het volgende:
Ik kon nog steeds niet rechtop zitten, dan viel ik bijna weer flauw en ontzettend misselijk.
De arts was er net en wilde me naar de eerste hulp hebben. Toen moest ik vreselijk kotsen en ging het weer redelijk. Naar de wc gelopen zelfs. Ga nu naar huis. Het kots heeft me waarschijnlijk vreselijk dwars gezeten na het flauwvallen.
Die van ons laten ze tegenwoordig buiten op het gras liggen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:26 schreef Rewimo het volgende:
Beterschap Nip!
Onslow heeft een muis te pakken. En zit die nu achterna in de woonkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |