Mja, ik snap opzich ook wel dat je geen zin hebt in getouwtrek. Ik zou ze iig niet nog eens bellen als er stront aan de knikker isquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik! Het grote raam van onze woonkamer kijkt uit over hun tankstation en de hal voor gebruikte auto's. Dus als er na sluitingstijd stront aan de knikker is, dan zien wij dat meteen en kunnen we ze bellen (is twee keer gebeurd).
Maar ik ga me er niet druk over maken verder. Heb wel belangrijkere dingen om mijn energie in te steken. Het is zo het is; jammer maar helaas. Joep-doei-de-mazzel
Als er dan wordt ingebroken en ze komen naar jou toe ZAG JE DAT NIET, zeg je gewoon "sorry jongens, ik moest aan mijn auto sleutelen!"quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik! Het grote raam van onze woonkamer kijkt uit over hun tankstation en de hal voor gebruikte auto's. Dus als er na sluitingstijd stront aan de knikker is, dan zien wij dat meteen en kunnen we ze bellen (is twee keer gebeurd).
Maar ik ga me er niet druk over maken verder. Heb wel belangrijkere dingen om mijn energie in te steken. Het is zo het is; jammer maar helaas. Joep-doei-de-mazzel
Het kan best zijn dat metacam niet zo goed aanslaat maar een andere NSAID bijvoorbeeld welquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet helemaal uit. In elk geval is ze in de winter te dik geworden en heeft ze dat er door de hete zomer niet weer afgesport. Er moet nog 3 ons af. Het kan door het gewicht ook gewoon overbelasting zijn, maar als het over twee weken niet beter is, dan gaan we foto's maken
[..]
Eenje AB en eentje tegen de jeuk. Zal wel dinges zijn (waarvan ik nooit weet hoe het heet).
[..]
Tsja... er kan altijd van alles gebeuren natuurlijk, maar ze zijn ervan op de hoogte en besluiten er niets aan te doen. Dan word je doelbewust genaaid. Ik ga niet met ze strijden (want ik wil geen juridisch getouwtrek met de buren), maar mijn handel zijn ze kwijt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als er dan wordt ingebroken en ze komen naar jou toe ZAG JE DAT NIET, zeg je gewoon "sorry jongens, ik moest aan mijn auto sleutelen!"
Volgens MammaB moet ik dan koffie gaan brengen, want inbreken is nog best inspannendquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Muis006 het volgende:
Als er dan wordt ingebroken en ze komen naar jou toe ZAG JE DAT NIET, zeg je gewoon "sorry jongens, ik moest aan mijn auto sleutelen!"
Best kans vanquote:
We kijken het even aan. Acuut probleem hadden ze gisteren even kunnen oplossen (splinter, ingegroeide teennagel, weet ik veel), maar verder is het zo het is en heeft het geen bloedspoed; maar eens even rustig afwachten de komende week!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Qwea het volgende:
Het kan best zijn dat metacam niet zo goed aanslaat maar een andere NSAID bijvoorbeeld wel
En als ze wel artrose heeft kan ze idd beter te dun dan te dik zijn![]()
En dat weet MammaB omdat..?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens MammaB moet ik dan koffie gaan brengen, want inbreken is nog best inspannend
Ja, of "ja, ik heb de informatie in me opgenomenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met ezelsorenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:17 schreef ElisaB het volgende:
Volgens MammaB moet ik dan koffie gaan brengen, want inbreken is nog best inspannend
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, of "ja, ik heb de informatie in me opgenomen"
Ze altijd koffie brengt naar inbrekers en dan weet je zoietsquote:
Zo maar dan zijn ze wel erg lang bezigquote:
Dat roepen wij hier ook bij heeeeele vervelende buren, maar als het weer een keer zover is jagen we de inbrekers weg, bellen 112, houden de wacht tot de plisie er is en zijn we weer heel teleurgesteld over het gebrek aan dankbaarheidquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je hebt het een volgende keer gewoon niet in de gatenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat roepen wij hier ook bij heeeeele vervelende buren, maar als het weer een keer zover is jagen we de inbrekers weg, bellen 112, houden de wacht tot de plisie er is en zijn we weer heel teleurgesteld over het gebrek aan dankbaarheidik hoop dat we de volgende keer met vakantie zijn
Ik zou echt niet bellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat roepen wij hier ook bij heeeeele vervelende buren, maar als het weer een keer zover is jagen we de inbrekers weg, bellen 112, houden de wacht tot de plisie er is en zijn we weer heel teleurgesteld over het gebrek aan dankbaarheidik hoop dat we de volgende keer met vakantie zijn
De vorige keer heeft dus niemand het gehoord, behalve wij. Ik heb stiekem het vermoeden dat het misschien een gevalletje 'niet willen horen' is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of je hebt het een volgende keer gewoon niet in de gaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zelfs vrolijk zwaaien naar de inbrekers en vervolgens de gordijnen dichtrekken. Zoek het maar mooi uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Nou, dat kun jij dus ook
Gewoon heel hardnekkig de andere kant op luisteren![]()
Nou, 't lullige is dat we elke keer denken dat het bij onszelf is he. En om nou te blijven liggen terwijl je eigen keet wordt leeggeroofd, is ook zo watquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Nou, dat kun jij dus ook
Gewoon heel hardnekkig de andere kant op luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |