quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell no
Dan was ik er niet zo mak onder geweest
Corfuquote:
Beter laat je paps EliesB koken. Aardappel pureequote:Op dinsdag 4 september 2012 13:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen eten; zal ik voor je koken
Of je daar speciaal blij mee moet zijn, weet ik overigens niet, maar het gaat om het idee
geef mij es zulke oudersquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt vast wel eea op FB, voor nu eerst opruimen en zo ff langs m'n ouders.
Die hebben 2 weken op de katten gepast en ons huis brandschoon weer opgeleverd![]()
GEFELICITEERD MET JE MENEER EN JE VADERquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:57 schreef Muis006 het volgende:
Mijn vadert is jarig en die had getrakteerd op het werk, de rest mee naar huis genomen: een halve aardbeienslagroomvlaai en anderhalve appeltaart.
Zul je zien dat de meneer (die is ook jarig) straks ook zijn restanten mee naar huis neemt
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
GEFELICITEERD MET JE MENEER EN JE VADER
Gefeliciteerd met je vadert en je meneert!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:57 schreef Muis006 het volgende:
Mijn vadert is jarig en die had getrakteerd op het werk, de rest mee naar huis genomen: een halve aardbeienslagroomvlaai en anderhalve appeltaart.
Zul je zien dat de meneer (die is ook jarig) straks ook zijn restanten mee naar huis neemt
En dat natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je vadert en je meneert!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd voor de mannen van Muis
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Gefeliciteerd met je meneer en je vaderquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:57 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:30 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
![]()
voor wie graag eerst weet hoe het afloopt voordat zij het filmpje bekijktO gelukkig maar , anders kijk ik idd nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd voor de mannen van Muis
Oei Baloe naar de dopingcontrolequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:32 schreef Qwea het volgende:
Zo, met Baloe te DA geweest. Kont zag er goed uit, maar zijn achterhand begint wat te zwalken. Hij is ook best wel stijf. Dus we zijn begonnen met anabolen., hopelijk gaat het hem helpen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
2 taarten over? Iedereen op dieet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:57 schreef Muis006 het volgende:
Yeah rightquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
2 taarten over? Iedereen op dieet?
Gefeliciteerd met de heren
Niet zelf houden maar doorgeven aan de mannen.quote:
Jajajajajaquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet zelf houden maar doorgeven aan de mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |