Maar dan is het wel opgelost! Of hij knapt af of je hebt er alleen nog wat loof uithangenquote:
Niet alleen de TT'squote:Op zondag 2 september 2012 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
Die kwaliteits TT's blijven maar komen
Joh, het is weer maandag! Weer hard op weg naar de vrijdag, dan daalt het niveau nogal eensquote:
Rolling On Laughing Floor ?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms lief, soms een draak, maar altijd mezelf.
Ik heb het lef niet zo laf te zijn.
"Rare as is true love, true friendship is rarer." Jean de la Fontaine
quote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Rolling On Laughing Floor ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Slaap lekker!quote:
t kan nog erger. God Bless America zag ik op 20mei in Blu-Raykwaliteit en die draait sinds donderdag in de bios.....quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
Merkwaardig dat ik nu een 1080p BluRay rip aan het downloaden ben van een film die nog draait in de bioscoop. (Snowwhite and the huntsman)
No shit. Die ga ik ff opzoeken dan.quote:Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t kan nog erger. God Bless America zag ik op 20mei in Blu-Raykwaliteit en die draait sinds donderdag in de bios.....
vond Snow White btw wel aardig. niet bijzonder, maar prima zaterdagavondvermaak
God Bless Am? ik vond em best ok. ook leuk zaterdagavondvermaakquote:Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
No shit. Die ga ik ff opzoeken dan.
God.Bless.America.2011.LiMiTED.1080p.BluRay.x264-SPARKSquote:Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
God Bless Am? ik vond em best ok. ook leuk zaterdagavondvermaak
is idd niet heel vreemd, GBA was in Amerika al in juli op dvd (en dus waarsch ook blu-ray) uit. die releasegroepen en viavia nog sneller een versie en tadaa!quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
God.Bless.America.2011.LiMiTED.1080p.BluRay.x264-SPARKS
Lolwut
2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klote filmstudio's. Ted komt hier ook weer 2,5 maand te laat. Waarom blijven ze dat toch doen.
Absurd. Ze blijven maar vasthouden aan oude verdienmodellen bij filmdistributeurs. En dan vinden ze het gek dat mensen downloaden.quote:Op zondag 2 september 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is idd niet heel vreemd, GBA was in Amerika al in juli op dvd (en dus waarsch ook blu-ray) uit. die releasegroepen en viavia nog sneller een versie en tadaa!
tja, ik vind het ook niet echt snugger van de filmmaatschappijen. een week of 2 snap ik nog wel, maar op blu-ray in usa releasen en dan nog elders met een biosrelease komen is achterlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Absurd. Ze blijven maar vasthouden aan oude verdienmodellen bij filmdistributeurs. En dan vinden ze het gek dat mensen downloaden.
Maargoed. Bedtijd.
Vroeg me al af wanneer je je waffel eens ging houdenquote:Op zondag 2 september 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Absurd. Ze blijven maar vasthouden aan oude verdienmodellen bij filmdistributeurs. En dan vinden ze het gek dat mensen downloaden.
Maargoed. Bedtijd.
Bek dicht mutsquote:Op maandag 3 september 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Vroeg me al af wanneer je je waffel eens ging houden
Slaap lekker steentjequote:
Nee.quote:Op maandag 3 september 2012 07:14 schreef Cee het volgende:
Had ik al gezegd dat ik minthy en rolfie de Waldorf & Statler van dit topic vind?
Zoetahmindahquote:
Zemmeh. Bezem wazmetjou zoetmeeh is mooie stadjuquote:Op maandag 3 september 2012 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoetahmindah
Voor de rest alles kits achter de rits hoor
Schande!quote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
Bryan Adams![]()
En ja Sersj, ik heb de correcte spelling opgezocht voordat ik deze post plaatste![]()
We haten elkaar, soms druipt dat ervan afquote:Op maandag 3 september 2012 07:14 schreef Cee het volgende:
Had ik al gezegd dat ik minthy en rolfie de Waldorf & Statler van dit topic vind?
Het was m'n bedoeling om te laten zien dat ik soms nog best even nadenk voordat ik iets postquote:
Oké, maar om nou te zeggen dat het een moeilijke naam is...quote:Op maandag 3 september 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Het was m'n bedoeling om te laten zien dat ik soms nog best even nadenk voordat ik iets post
Dat niet, maar ik heb vaker van je op m'n kop gekregen omdat ik Bryan met een i gespeld hadquote:Op maandag 3 september 2012 11:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oké, maar om nou te zeggen dat het een moeilijke naam is...
Dat zal ze leren!!!!1quote:Op maandag 3 september 2012 11:42 schreefthemauster het volgende:
Ik heb gratis kaarten aangeboden gekregen om Alain Clark live te zien op een festival hier zo wat in mijn achtertuin, ik heb geweigerd.
Al kreeg ik geld toe!quote:Op maandag 3 september 2012 11:42 schreef themauster het volgende:
Ik heb gratis kaarten aangeboden gekregen om Alain Clark live te zien op een festival hier zo wat in mijn achtertuin, ik heb geweigerd.
Toen kon dat trucje nog. Maar dat semihese gedoe met 4 bpm kennen we nu wel. Ik tenminstequote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb Alain Clark zien optreden een aantal jaren terug bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie en dat was gewoon goed.
Dat en geen Rihanna geschreeuwquote:
Lunchbox 2, want ik wil lief zijn voor Minthyquote:
Wat een liefde...quote:Op maandag 3 september 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lunchbox 2, want ik wil lief zijn voor Minthy
Geen Prince-fan hier, maar deze knalde er lekker inquote:
Omdat, ouwe tang.quote:Op maandag 3 september 2012 12:49 schreef minthy het volgende:
Waarom krijg ik trouwens allemaal adds te zien over incontinentiemateriaal?
Ik denk het eerste, want ik zit op m'n tablet. Lekker warm aan m'n kontquote:Op maandag 3 september 2012 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat, ouwe tang.
Of omdat je crapware op je pc hebt
Helemaal dikke prima, kan haast niet beterquote:
Google advertisingquote:Op maandag 3 september 2012 12:49 schreef minthy het volgende:
Waarom krijg ik trouwens allemaal adds te zien over incontinentiemateriaal?
Daarop heb ik nog nooit gezocht... Ook niet op datingsites voor 50+ers btwquote:Op maandag 3 september 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Google advertising
Zegt veel over jouw zoekgedrag
Jaquote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!
Je aan het vervelen op school?
"die", moet daar geen "mijn" staan?quote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben gespot op de amerikaanse automeeting
[ afbeelding ]
Jammer dat het bij zo'n roestige gele bananenwagen is
(ik sta rechts op de foto, bruine jas, wit shirt, achter die blonde chicka)
Wij zijn nog in onderhandelingquote:Op maandag 3 september 2012 15:36 schreef minthy het volgende:
[..]
"die", moet daar geen "mijn" staan?
Boeiend, ze leest hier vast niet meequote:Op maandag 3 september 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij zijn nog in onderhandeling
Ken haar pas een maandje, niet te hard van stapel lopen
Oke, m'n chickie danquote:Op maandag 3 september 2012 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend, ze leest hier vast niet mee![]()
The Cult
Goedzo!quote:Op maandag 3 september 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke, m'n chickie danM'n lieve chickie
Ik voel me net een puber van 28quote:
Tof toch?quote:Op maandag 3 september 2012 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik voel me net een puber van 28oh wacht, nog 21 dagen, dan ben ik pas 28
Ik voel me net een puber van 27....
Ik baal dat Veronica opstaat nuquote:
Stop maar met balen, Adele nu...quote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik baal dat Veronica opstaat nu
Chuck![]()
De grondlegger van de Rock 'n Roll (NIET ELVIS), maar ja, hij was zwart dus in die tijd kon je dan die titel natuurlijk niet echt krijgen
![]()
Zoals Eminem zo mooi zegt: "I am the worst thing since Elvis Presley, to do black music so selfishly"
Nou ik kreeg net de dagelijkse dosis coldplay weer voor m'n kiezenquote:
Coldplayquote:Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ik kreeg net de dagelijkse dosis coldplay weer voor m'n kiezen
En dan niet zo'n fatsoenlijk oud nummer van ze, nee, dat prachtige Paradise
Ik ga die donderdag iemand helpen verhuizen die vlakbij het malieveld woont... Slechte keuze... alhoewel ik wel coldplay fans aan kan rijden danquote:Op maandag 3 september 2012 15:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Coldplay![]()
Kon ik dat concert op het Malieveld maar bijwonen
Maus toch, gefeliciteerd!!quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Ik mag het nu hard op roepen over 6 maanden word ik weer papa
Dan is het maar goed dat ik toch niet zo ver van huis magquote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga die donderdag iemand helpen verhuizen die vlakbij het malieveld woont... Slechte keuze... alhoewel ik wel coldplay fans aan kan rijden dan
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Ik heb het even gemist, maar ik hoor Gers dus dat zegt al genoegquote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat wordt weer een topmuziekprogramma, hoor ik. Komt Lange Frans ook nog opdraven?
Oooh gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Vast! En hoezeer ik hem ook niet moet, in dat programma van Martin Moreirro oid vond ik hem best geinigquote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat wordt weer een topmuziekprogramma, hoor ik. Komt Lange Frans ook nog opdraven?
quote:Onder anderen Don Diablo, Tim Knol, Wolter Kroes en Gers Pardoel gaan met hem op reis
Man man man.quote:Zo wordt het nummer Zing voor me van Lange Frans door Portugese Fado-zangers onder handen genomen
quote:Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/media/28(...)de-muziek-delen.html
[..]
[..]
Man man man.
Het wordt heel nodig tijd dat dat figuur lekker op dezelfde plek als dat zeilmeisje (Nieuw-Zeeland dus) een nieuw leven gaat opbouwen. In de anonimiteit. En dat rare wijf van 'm al helemaal.quote:Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast! En hoezeer ik hem ook niet moet, in dat programma van Martin Moreirro oid vond ik hem best geinig
Oke, sorryquote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het wordt heel nodig tijd dat dat figuur lekker op dezelfde plek als dat zeilmeisje (Nieuw-Zeeland dus) een nieuw leven gaat opbouwen. In de anonimiteit. En dat rare wijf van 'm al helemaal.
Congratsquote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Taalgebruik!quote:Op maandag 3 september 2012 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend, ze leest hier vast niet mee![]()
The Cunt
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Tof voor je meissiequote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tussen mijn benen [ afbeelding ]
Ik zit altijdquote:Op maandag 3 september 2012 18:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor jezelf ook natuurlijk, staand pissen
Daarom ga ik ook altijd zitten, wel zo gemakkelijkquote:Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit altijd
Je weet nooit of je plots een mooi apparaat neer gaat leggen
Álle?quote:Op maandag 3 september 2012 18:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik plas zittend, scheelt een hoop gespetter en je kunt ff bijkomen. behalve op openbare wc's. daar maak ik er een sport van alle potten en urinoirs te raken
nja, die op de damestoiletten red ik meestal niet....quote:
Al komt Freddie Mercury op 538 met een liveverbinding vanuit de hemelpoort dan schakel ik nog niet over.quote:
Ja hij rent wild in het rond en slingert zijn slurf in de rontequote:
nee is een item in de show van Frank dan kan je bellen naar een voicemail en dan kom je in de uitzendingquote:
Ja ik citeerde de jinglequote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee is een item in de show van Frank dan kan je bellen naar een voicemail en dan kom je in de uitzending
o lol!quote:Op maandag 3 september 2012 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik citeerde de jingleGhostbusters
Wel opvallend dat je 't nog goed zegt ook... aangezien ze juist vanaf vandaag het woord 'radio' uit hun naam gehaald hebben.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kijk alleen voor Lauren Verster
Shit en dat mis ik dan nuquote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Evertjan het volgende:
ze hebben gewoon dames olieworstelen bij Fort Boyard!!
Ik wil de oude Fort terug terugquote:
Geen ideequote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen is die nieuwe nieuwsgedoe met Roos toch?
Hoiquote:
Beste Nederhopquote:
Haterquote:Op maandag 3 september 2012 21:53 schreef minthy het volgende:
Echt verschrikkelijk, dit soort muziek...
HATUH IS VERLATUHquote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Fucking boeiend, die moeten er ook zijn
Niet echt iets waar ik in excelleer.quote:Op maandag 3 september 2012 21:55 schreef CindieY het volgende:
Echt, ik moet nodig eens een Excel-workshop ofzo. Ik kan er zo niet mee overweg hè
Ik krijg die als het goed is een op het werk, als het goed is, want niets is zeker daaroquote:Op maandag 3 september 2012 21:55 schreef CindieY het volgende:
Echt, ik moet nodig eens een Excel-workshop ofzo. Ik kan er zo niet mee overweg hè
Ik moet maar eens via Windesheim informeren of vanaf februari op een mogelijke LIO-stage, want op m'n werk hoef ik godzijdank niet met Excel te werken.quote:Op maandag 3 september 2012 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik krijg die als het goed is een op het werk, als het goed is, want niets is zeker daaro.
Ik moest hardop lachen.quote:
het is echt drama idd. Bij ons sta je ook als starter gemiddeld 5-6 jaar op een wachtlijst voor een huurwoningquote:Op maandag 3 september 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
Ahja, ik heb hier in Zwolle ook al dik 6 jaar inschrijftijd en met een mazzeltje kan ik daar net een klein appartementje voor krijgen.
Als ik een gezinswoning wil, zit ik nog wel een aantal jaren vast in m'n studentenkamerquote:Op maandag 3 september 2012 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is echt drama idd. Bij ons sta je ook als starter gemiddeld 5-6 jaar op een wachtlijst voor een huurwoning
Hier in valkenswaard heb je na een jaar of 8 wel een huisjequote:Op maandag 3 september 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
Ahja, ik heb hier in Zwolle ook al dik 6 jaar inschrijftijd en met een mazzeltje kan ik daar net een klein appartementje voor krijgen.
Je hebt al die tijd hopelijk wel ingeschreven gestaan bij een woningstichting?quote:Op maandag 3 september 2012 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier in valkenswaard heb je na een jaar of 8 wel een huisje. Ik had een huis kunnen hebben, maar heb 5 jaar geleden gekozen voor een koop appartement. Nu wel een klein beetje spijt van, maar het is zo. Hopelijk stijgen de prijzen weer wat komende paar jaar, hoef voorlopig nog niet weg, maar wil geen verlies maken
.
Jup en dat sta ik nog steedsquote:Op maandag 3 september 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt al die tijd hopelijk wel ingeschreven gestaan bij een woningstichting?
ja, als je er wilt wonen vind je zo wat, als je wat te koop hebt staan in die contreien raak je het amper kwijtquote:Op maandag 3 september 2012 23:14 schreef themauster het volgende:
Het record staat in het dorp hier verderop dat iemand binnen 2 dagen na inschrijving een gezinswoning kreeg toegewezen. Mijn zusje ook binnen een week na inschrijving.
Als ik eerlijk ben zou ik dat huis ook niet kopen van jou maar ik ben dan denk ik ook niet de doelgroep.quote:Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, als je er wilt wonen vind je zo wat, als je wat te koop hebt staan in die contreien raak je het amper kwijt
Wiewatwaarwanneerwaarom?quote:Op maandag 3 september 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
damn, het is alweer bijna eeen jaar geleden dat ik triggerfinger live zag. 2x op 1 avond. eerst akoestisch en daarna het echte werk. was mooiDit jaar komen DeWolff, Audio Adam, Moss en Drive like Maria. en nog meer dat ik niet ken. hoop iig DeWolff en Audio Adam te kunnen zien.
ik ben bang dat er helemaal geen doelgroep is voor een bejaardenwoning en dorp zonder voorzieningen.....de bakstenen los brengen meer op.quote:Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zou ik dat huis ook niet kopen van jou maar ik ben dan denk ik ook niet de doelgroep.
Freeze Festival Leeuwarden. Zaterdag 22 september in Schouwburg De Harmoniequote:
Ja zonde en dat terwijl er net een huis verkocht is binnen een week waar je gigantisch moet verbouwen en 2x zo duur als jou huis is.quote:Op maandag 3 september 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben bang dat er helemaal geen doelgroep is voor een bejaardenwoning en dorp zonder voorzieningen.....de bakstenen los brengen meer op.
Niet duur. Nog eens over nadenken, heb wel weer eens zin in wat optredens.quote:Op maandag 3 september 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Freeze Festival Leeuwarden. Zaterdag 22 september in Schouwburg De Harmonie
Als ik mijn appartement nu voor 170k verkocht krijg koop ik meteen opnieuwquote:Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zou ik dat huis ook niet kopen van jou maar ik ben dan denk ik ook niet de doelgroep.
nja, maar ons huis is ook niet helemaal op en top meer. daar moet ook wel het 1 en ander aan gebeuren. en het feit dat het leeg staat helpt ook niet bepaald mee.quote:Op maandag 3 september 2012 23:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja zonde en dat terwijl er net een huis verkocht is binnen een week waar je gigantisch moet verbouwen en 2x zo duur als jou huis is.
idd niet duur, vorig jaar stond er qua boeiende namen eigenlijk alleen Triggerfinger maar dat was me het kaartje van 15 (of was het 20?) euro wel waard. DeWolff heb ik nu op mn mp3speler staan. wat een heerlijke muziek is dat zeg.quote:Op maandag 3 september 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet duur. Nog eens over nadenken, heb wel weer eens zin in wat optredens.
En waarom heb ik nog de radio aangezet? Roos draait weer eens te goed om zomaar de radio uit te zetten
dat adres is het enige adres waar ik op mijn werk bij kan komen en dat gebruik ik dus eigenlijk voor alles. wat ik wil bewaren donder ik op m'n gmail. kon alleen in die periode door omstandigheden minder vaak m'n mail checken dan normaal en daar is het vermoedelijk misgegaanquote:Op maandag 3 september 2012 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Volle mailbox? Welkom in 2005.
Gmail.
idem, maar dan in mijn eigen bedquote:
oh, jou nog even een aai over de bol geven. kop d'r veur!quote:Op maandag 3 september 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Ik doel natuurlijk op Churandy, ikzelf niet.
Trustequote:
Thnx, doe mijn best.quote:Op maandag 3 september 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, jou nog even een aai over de bol geven. kop d'r veur!
Ik ook nietquote:Op maandag 3 september 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
dan jij ook een aai over de bol en de mededeling "kop d'r veur"!quote:
Ik weet niet wat er loos is maar sterkte met waar je mee zitquote:Op maandag 3 september 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Gisteren de film The Notebook gezien en die zin was gewoon het einde van de film 2 ouderen die van elkaar hielden en samen stierfenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
..
Let's grow old together and die at the same time![]()
OMG, hou op... Dat soort films moet ik niet eens zien, dan brul ik 3 dagen later nogquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Gisteren de film The Notebook gezien en die zin was gewoon het einde van de film 2 ouderen die van elkaar hielden en samen stierfen
Ik huil niet of nauwelijks bij films maar bij deze had ik de tranen in de ogen ook omdat mijn opa en oma nu hetzelfde doormaken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
OMG, hou op... Dat soort films moet ik niet eens zien, dan brul ik 3 dagen later nog![]()
Oh, verschrikkelijk... Juist dan zou ik zo'n film helemaal niet trekkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik huil niet of nauwelijks bij films maar bij deze had ik de tranen in de ogen ook omdat mijn opa en oma nu hetzelfde doormaken.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:27 schreef themauster het volgende:
Ik ga maar weer eens een poging doen tot slapen
Ik moest even nadenken...quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:25 schreef wolfrolf het volgende:
Die heb jij in een doos opgeborgen, minthy
Welterustne!
Obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:28 schreef Marcoss het volgende:
Wisten jullie al dat Giel een programma heeft gemaakt over singer-songwriters?
Vooruitziende blikquote:
We worden zijn oud, Roel!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, 'pas' 19 jaar oud, dit chanson.......
Kijk eens hoe laat je dit postte...quote:
ja en?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk eens hoe laat je dit postte...
Nou ja, dat je dus foutieve informatie zit te postenquote:
Push Upquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:24 schreef Evertjan het volgende:
http://go.3fm.nl/effe-ekdom
ff stemmen op lunchbox 2 mensen
Idd, valt altijd zo tegen als die BH dan uitgaat...quote:
Donequote:Op dinsdag 4 september 2012 11:24 schreef Evertjan het volgende:
http://go.3fm.nl/effe-ekdom
ff stemmen op lunchbox 2 mensen
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:44 schreef minthy het volgende:
Michael Jackson, das dan weer jammer...
Boeiend, ik vond hem bij leven al geen zak aan. Zou schijnheilig zijn om hem nu tof te vindenquote:
Ik was als 10 jarig jongetje al fan!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend, ik vond hem bij leven al geen zak aan. Zou schijnheilig zijn om hem nu tof te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Das mooi voor je, ik heb er altijd een hekel aan gehad. Wat Coldplay met jou doet, doet MJ met mijquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was als 10 jarig jongetje al fan!
MJ heeft de muziek- en filmindustrie enorm beïnvloed... Coldplay nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Das mooi voor je, ik heb er altijd een hekel aan gehad. Wat Coldplay met jou doet, doet MJ met mij
Ja, ik had graag zelf klok leren kijken maar dankzij Domientje ben ik altijd bij de tijd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:36 schreef minthy het volgende:
Altijd fijn dat Domien de tijd zo vaak noemt
Dat!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:44 schreef minthy het volgende:
Michael Jackson, das dan weer jammer...
Nogmaals, die hele kerel (of wat er voor door moest gaan) heeft me nooit kunnen boeien. Dan liever Coldplayquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
MJ heeft de muziek- en filmindustrie enorm beïnvloed... Coldplay niet
Dat kan, maar dat bewijst je gebrek aan smaakquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nogmaals, die hele kerel (of wat er voor door moest gaan) heeft me nooit kunnen boeien. Dan liever Coldplay
Keihandig, die Domien. Zou hij van wortels houden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, ik had graag zelf klok leren kijken maar dankzij Domientje ben ik altijd bij de tijd.
Dit is de laatste keer dat ik boeiend zeg...quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat bewijst je gebrek aan smaak![]()
Oh je bent in zo'n buiquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik boeiend zeg...
Smaak is persoonsgebonden, niet wat jij voorschrijft
Vette pech, ik ben prima te pruimen vandaagquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh je bent in zo'n bui
Ik verwachtte een scheldkanonade
Da's niet mijn meningquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Vette pech, ik ben prima te pruimen vandaag
secondlovequote:Op dinsdag 4 september 2012 12:06 schreef themauster het volgende:
Op 538 is steeds een reclame voor een datingsite voor getrouwde stellen om een buitenechtelijke affaire te beginnen
Nee iets met Victoria millan ofzo.quote:
Mooi, als jij dan toch in zo'n bui bent, gooi dan m'n dm maar volquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's niet mijn meningIk wil de graftakken, bladharken en schuinmarcheerders om me heen horen vliegen
Vanochtend was bij Beeldspraak voor elk youtube filmpje een reclame van 538quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:06 schreef themauster het volgende:
Op 538 is steeds een reclame voor een datingsite voor getrouwde stellen om een buitenechtelijke affaire te beginnen
Oh nooit van gehoord :Squote:Op dinsdag 4 september 2012 12:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee iets met Victoria millan ofzo.
Zo eens wat te eten halen ja en dan werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |