Het was m'n bedoeling om te laten zien dat ik soms nog best even nadenk voordat ik iets postquote:
Oké, maar om nou te zeggen dat het een moeilijke naam is...quote:Op maandag 3 september 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Het was m'n bedoeling om te laten zien dat ik soms nog best even nadenk voordat ik iets post
Dat niet, maar ik heb vaker van je op m'n kop gekregen omdat ik Bryan met een i gespeld hadquote:Op maandag 3 september 2012 11:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oké, maar om nou te zeggen dat het een moeilijke naam is...
Dat zal ze leren!!!!1quote:Op maandag 3 september 2012 11:42 schreefthemauster het volgende:
Ik heb gratis kaarten aangeboden gekregen om Alain Clark live te zien op een festival hier zo wat in mijn achtertuin, ik heb geweigerd.
Al kreeg ik geld toe!quote:Op maandag 3 september 2012 11:42 schreef themauster het volgende:
Ik heb gratis kaarten aangeboden gekregen om Alain Clark live te zien op een festival hier zo wat in mijn achtertuin, ik heb geweigerd.
Toen kon dat trucje nog. Maar dat semihese gedoe met 4 bpm kennen we nu wel. Ik tenminstequote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb Alain Clark zien optreden een aantal jaren terug bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie en dat was gewoon goed.
Dat en geen Rihanna geschreeuwquote:
Lunchbox 2, want ik wil lief zijn voor Minthyquote:
Wat een liefde...quote:Op maandag 3 september 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lunchbox 2, want ik wil lief zijn voor Minthy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |