Je hebt al die tijd hopelijk wel ingeschreven gestaan bij een woningstichting?quote:Op maandag 3 september 2012 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier in valkenswaard heb je na een jaar of 8 wel een huisje. Ik had een huis kunnen hebben, maar heb 5 jaar geleden gekozen voor een koop appartement. Nu wel een klein beetje spijt van, maar het is zo. Hopelijk stijgen de prijzen weer wat komende paar jaar, hoef voorlopig nog niet weg, maar wil geen verlies maken
.
Jup en dat sta ik nog steedsquote:Op maandag 3 september 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt al die tijd hopelijk wel ingeschreven gestaan bij een woningstichting?
ja, als je er wilt wonen vind je zo wat, als je wat te koop hebt staan in die contreien raak je het amper kwijtquote:Op maandag 3 september 2012 23:14 schreef themauster het volgende:
Het record staat in het dorp hier verderop dat iemand binnen 2 dagen na inschrijving een gezinswoning kreeg toegewezen. Mijn zusje ook binnen een week na inschrijving.
Als ik eerlijk ben zou ik dat huis ook niet kopen van jou maar ik ben dan denk ik ook niet de doelgroep.quote:Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, als je er wilt wonen vind je zo wat, als je wat te koop hebt staan in die contreien raak je het amper kwijt
Wiewatwaarwanneerwaarom?quote:Op maandag 3 september 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
damn, het is alweer bijna eeen jaar geleden dat ik triggerfinger live zag. 2x op 1 avond. eerst akoestisch en daarna het echte werk. was mooiDit jaar komen DeWolff, Audio Adam, Moss en Drive like Maria. en nog meer dat ik niet ken. hoop iig DeWolff en Audio Adam te kunnen zien.
ik ben bang dat er helemaal geen doelgroep is voor een bejaardenwoning en dorp zonder voorzieningen.....de bakstenen los brengen meer op.quote:Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zou ik dat huis ook niet kopen van jou maar ik ben dan denk ik ook niet de doelgroep.
Freeze Festival Leeuwarden. Zaterdag 22 september in Schouwburg De Harmoniequote:
Ja zonde en dat terwijl er net een huis verkocht is binnen een week waar je gigantisch moet verbouwen en 2x zo duur als jou huis is.quote:Op maandag 3 september 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben bang dat er helemaal geen doelgroep is voor een bejaardenwoning en dorp zonder voorzieningen.....de bakstenen los brengen meer op.
Niet duur. Nog eens over nadenken, heb wel weer eens zin in wat optredens.quote:Op maandag 3 september 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Freeze Festival Leeuwarden. Zaterdag 22 september in Schouwburg De Harmonie
Als ik mijn appartement nu voor 170k verkocht krijg koop ik meteen opnieuwquote:Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zou ik dat huis ook niet kopen van jou maar ik ben dan denk ik ook niet de doelgroep.
nja, maar ons huis is ook niet helemaal op en top meer. daar moet ook wel het 1 en ander aan gebeuren. en het feit dat het leeg staat helpt ook niet bepaald mee.quote:Op maandag 3 september 2012 23:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja zonde en dat terwijl er net een huis verkocht is binnen een week waar je gigantisch moet verbouwen en 2x zo duur als jou huis is.
idd niet duur, vorig jaar stond er qua boeiende namen eigenlijk alleen Triggerfinger maar dat was me het kaartje van 15 (of was het 20?) euro wel waard. DeWolff heb ik nu op mn mp3speler staan. wat een heerlijke muziek is dat zeg.quote:Op maandag 3 september 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet duur. Nog eens over nadenken, heb wel weer eens zin in wat optredens.
En waarom heb ik nog de radio aangezet? Roos draait weer eens te goed om zomaar de radio uit te zetten
dat adres is het enige adres waar ik op mijn werk bij kan komen en dat gebruik ik dus eigenlijk voor alles. wat ik wil bewaren donder ik op m'n gmail. kon alleen in die periode door omstandigheden minder vaak m'n mail checken dan normaal en daar is het vermoedelijk misgegaanquote:Op maandag 3 september 2012 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Volle mailbox? Welkom in 2005.
Gmail.
idem, maar dan in mijn eigen bedquote:
oh, jou nog even een aai over de bol geven. kop d'r veur!quote:Op maandag 3 september 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Ik doel natuurlijk op Churandy, ikzelf niet.
Trustequote:
Thnx, doe mijn best.quote:Op maandag 3 september 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, jou nog even een aai over de bol geven. kop d'r veur!
Ik ook nietquote:Op maandag 3 september 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
dan jij ook een aai over de bol en de mededeling "kop d'r veur"!quote:
Ik weet niet wat er loos is maar sterkte met waar je mee zitquote:Op maandag 3 september 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Gisteren de film The Notebook gezien en die zin was gewoon het einde van de film 2 ouderen die van elkaar hielden en samen stierfenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
..
Let's grow old together and die at the same time![]()
OMG, hou op... Dat soort films moet ik niet eens zien, dan brul ik 3 dagen later nogquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Gisteren de film The Notebook gezien en die zin was gewoon het einde van de film 2 ouderen die van elkaar hielden en samen stierfen
Ik huil niet of nauwelijks bij films maar bij deze had ik de tranen in de ogen ook omdat mijn opa en oma nu hetzelfde doormaken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
OMG, hou op... Dat soort films moet ik niet eens zien, dan brul ik 3 dagen later nog![]()
Oh, verschrikkelijk... Juist dan zou ik zo'n film helemaal niet trekkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik huil niet of nauwelijks bij films maar bij deze had ik de tranen in de ogen ook omdat mijn opa en oma nu hetzelfde doormaken.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:27 schreef themauster het volgende:
Ik ga maar weer eens een poging doen tot slapen
Ik moest even nadenken...quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:25 schreef wolfrolf het volgende:
Die heb jij in een doos opgeborgen, minthy
Welterustne!
Obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:28 schreef Marcoss het volgende:
Wisten jullie al dat Giel een programma heeft gemaakt over singer-songwriters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |