Haterquote:Op maandag 3 september 2012 21:53 schreef minthy het volgende:
Echt verschrikkelijk, dit soort muziek...
HATUH IS VERLATUHquote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Fucking boeiend, die moeten er ook zijn
Niet echt iets waar ik in excelleer.quote:Op maandag 3 september 2012 21:55 schreef CindieY het volgende:
Echt, ik moet nodig eens een Excel-workshop ofzo. Ik kan er zo niet mee overweg hè
Ik krijg die als het goed is een op het werk, als het goed is, want niets is zeker daaroquote:Op maandag 3 september 2012 21:55 schreef CindieY het volgende:
Echt, ik moet nodig eens een Excel-workshop ofzo. Ik kan er zo niet mee overweg hè
Ik moet maar eens via Windesheim informeren of vanaf februari op een mogelijke LIO-stage, want op m'n werk hoef ik godzijdank niet met Excel te werken.quote:Op maandag 3 september 2012 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik krijg die als het goed is een op het werk, als het goed is, want niets is zeker daaro.
Ik moest hardop lachen.quote:
het is echt drama idd. Bij ons sta je ook als starter gemiddeld 5-6 jaar op een wachtlijst voor een huurwoningquote:Op maandag 3 september 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
Ahja, ik heb hier in Zwolle ook al dik 6 jaar inschrijftijd en met een mazzeltje kan ik daar net een klein appartementje voor krijgen.
Als ik een gezinswoning wil, zit ik nog wel een aantal jaren vast in m'n studentenkamerquote:Op maandag 3 september 2012 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is echt drama idd. Bij ons sta je ook als starter gemiddeld 5-6 jaar op een wachtlijst voor een huurwoning
Hier in valkenswaard heb je na een jaar of 8 wel een huisjequote:Op maandag 3 september 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
Ahja, ik heb hier in Zwolle ook al dik 6 jaar inschrijftijd en met een mazzeltje kan ik daar net een klein appartementje voor krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |