Daarop heb ik nog nooit gezocht... Ook niet op datingsites voor 50+ers btwquote:Op maandag 3 september 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Google advertising
Zegt veel over jouw zoekgedrag
Jaquote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!
Je aan het vervelen op school?
"die", moet daar geen "mijn" staan?quote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben gespot op de amerikaanse automeeting
[ afbeelding ]
Jammer dat het bij zo'n roestige gele bananenwagen is
(ik sta rechts op de foto, bruine jas, wit shirt, achter die blonde chicka)
Wij zijn nog in onderhandelingquote:Op maandag 3 september 2012 15:36 schreef minthy het volgende:
[..]
"die", moet daar geen "mijn" staan?
Boeiend, ze leest hier vast niet meequote:Op maandag 3 september 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij zijn nog in onderhandeling
Ken haar pas een maandje, niet te hard van stapel lopen
Oke, m'n chickie danquote:Op maandag 3 september 2012 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend, ze leest hier vast niet mee![]()
The Cult
Goedzo!quote:Op maandag 3 september 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke, m'n chickie danM'n lieve chickie
Ik voel me net een puber van 28quote:
Tof toch?quote:Op maandag 3 september 2012 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik voel me net een puber van 28oh wacht, nog 21 dagen, dan ben ik pas 28
Ik voel me net een puber van 27....
Ik baal dat Veronica opstaat nuquote:
Stop maar met balen, Adele nu...quote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik baal dat Veronica opstaat nu
Chuck![]()
De grondlegger van de Rock 'n Roll (NIET ELVIS), maar ja, hij was zwart dus in die tijd kon je dan die titel natuurlijk niet echt krijgen
![]()
Zoals Eminem zo mooi zegt: "I am the worst thing since Elvis Presley, to do black music so selfishly"
Nou ik kreeg net de dagelijkse dosis coldplay weer voor m'n kiezenquote:
Coldplayquote:Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ik kreeg net de dagelijkse dosis coldplay weer voor m'n kiezen
En dan niet zo'n fatsoenlijk oud nummer van ze, nee, dat prachtige Paradise
Ik ga die donderdag iemand helpen verhuizen die vlakbij het malieveld woont... Slechte keuze... alhoewel ik wel coldplay fans aan kan rijden danquote:Op maandag 3 september 2012 15:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Coldplay![]()
Kon ik dat concert op het Malieveld maar bijwonen
Maus toch, gefeliciteerd!!quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Ik mag het nu hard op roepen over 6 maanden word ik weer papa
Dan is het maar goed dat ik toch niet zo ver van huis magquote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga die donderdag iemand helpen verhuizen die vlakbij het malieveld woont... Slechte keuze... alhoewel ik wel coldplay fans aan kan rijden dan
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Ik mag het nu hard op roepen over 6 maanden word ik weer papa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |