Vooruitziende blikquote:
We worden zijn oud, Roel!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, 'pas' 19 jaar oud, dit chanson.......
Kijk eens hoe laat je dit postte...quote:
ja en?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk eens hoe laat je dit postte...
Nou ja, dat je dus foutieve informatie zit te postenquote:
Push Upquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:24 schreef Evertjan het volgende:
http://go.3fm.nl/effe-ekdom
ff stemmen op lunchbox 2 mensen
Idd, valt altijd zo tegen als die BH dan uitgaat...quote:
Donequote:Op dinsdag 4 september 2012 11:24 schreef Evertjan het volgende:
http://go.3fm.nl/effe-ekdom
ff stemmen op lunchbox 2 mensen
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:44 schreef minthy het volgende:
Michael Jackson, das dan weer jammer...
Boeiend, ik vond hem bij leven al geen zak aan. Zou schijnheilig zijn om hem nu tof te vindenquote:
Ik was als 10 jarig jongetje al fan!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend, ik vond hem bij leven al geen zak aan. Zou schijnheilig zijn om hem nu tof te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Das mooi voor je, ik heb er altijd een hekel aan gehad. Wat Coldplay met jou doet, doet MJ met mijquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was als 10 jarig jongetje al fan!
MJ heeft de muziek- en filmindustrie enorm beïnvloed... Coldplay nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Das mooi voor je, ik heb er altijd een hekel aan gehad. Wat Coldplay met jou doet, doet MJ met mij
Ja, ik had graag zelf klok leren kijken maar dankzij Domientje ben ik altijd bij de tijd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:36 schreef minthy het volgende:
Altijd fijn dat Domien de tijd zo vaak noemt
Dat!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:44 schreef minthy het volgende:
Michael Jackson, das dan weer jammer...
Nogmaals, die hele kerel (of wat er voor door moest gaan) heeft me nooit kunnen boeien. Dan liever Coldplayquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
MJ heeft de muziek- en filmindustrie enorm beïnvloed... Coldplay niet
Dat kan, maar dat bewijst je gebrek aan smaakquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nogmaals, die hele kerel (of wat er voor door moest gaan) heeft me nooit kunnen boeien. Dan liever Coldplay
Keihandig, die Domien. Zou hij van wortels houden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, ik had graag zelf klok leren kijken maar dankzij Domientje ben ik altijd bij de tijd.
Dit is de laatste keer dat ik boeiend zeg...quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat bewijst je gebrek aan smaak![]()
Oh je bent in zo'n buiquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik boeiend zeg...
Smaak is persoonsgebonden, niet wat jij voorschrijft
Vette pech, ik ben prima te pruimen vandaagquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh je bent in zo'n bui
Ik verwachtte een scheldkanonade
Da's niet mijn meningquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Vette pech, ik ben prima te pruimen vandaag
secondlovequote:Op dinsdag 4 september 2012 12:06 schreef themauster het volgende:
Op 538 is steeds een reclame voor een datingsite voor getrouwde stellen om een buitenechtelijke affaire te beginnen
Nee iets met Victoria millan ofzo.quote:
Mooi, als jij dan toch in zo'n bui bent, gooi dan m'n dm maar volquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's niet mijn meningIk wil de graftakken, bladharken en schuinmarcheerders om me heen horen vliegen
Vanochtend was bij Beeldspraak voor elk youtube filmpje een reclame van 538quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:06 schreef themauster het volgende:
Op 538 is steeds een reclame voor een datingsite voor getrouwde stellen om een buitenechtelijke affaire te beginnen
Oh nooit van gehoord :Squote:Op dinsdag 4 september 2012 12:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee iets met Victoria millan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |