Maar dan is het wel opgelost! Of hij knapt af of je hebt er alleen nog wat loof uithangenquote:
Niet alleen de TT'squote:Op zondag 2 september 2012 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
Die kwaliteits TT's blijven maar komen
Joh, het is weer maandag! Weer hard op weg naar de vrijdag, dan daalt het niveau nogal eensquote:
Rolling On Laughing Floor ?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms lief, soms een draak, maar altijd mezelf.
Ik heb het lef niet zo laf te zijn.
"Rare as is true love, true friendship is rarer." Jean de la Fontaine
quote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Rolling On Laughing Floor ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Slaap lekker!quote:
t kan nog erger. God Bless America zag ik op 20mei in Blu-Raykwaliteit en die draait sinds donderdag in de bios.....quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
Merkwaardig dat ik nu een 1080p BluRay rip aan het downloaden ben van een film die nog draait in de bioscoop. (Snowwhite and the huntsman)
No shit. Die ga ik ff opzoeken dan.quote:Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t kan nog erger. God Bless America zag ik op 20mei in Blu-Raykwaliteit en die draait sinds donderdag in de bios.....
vond Snow White btw wel aardig. niet bijzonder, maar prima zaterdagavondvermaak
God Bless Am? ik vond em best ok. ook leuk zaterdagavondvermaakquote:Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
No shit. Die ga ik ff opzoeken dan.
God.Bless.America.2011.LiMiTED.1080p.BluRay.x264-SPARKSquote:Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
God Bless Am? ik vond em best ok. ook leuk zaterdagavondvermaak
is idd niet heel vreemd, GBA was in Amerika al in juli op dvd (en dus waarsch ook blu-ray) uit. die releasegroepen en viavia nog sneller een versie en tadaa!quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
God.Bless.America.2011.LiMiTED.1080p.BluRay.x264-SPARKS
Lolwut
2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klote filmstudio's. Ted komt hier ook weer 2,5 maand te laat. Waarom blijven ze dat toch doen.
Absurd. Ze blijven maar vasthouden aan oude verdienmodellen bij filmdistributeurs. En dan vinden ze het gek dat mensen downloaden.quote:Op zondag 2 september 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is idd niet heel vreemd, GBA was in Amerika al in juli op dvd (en dus waarsch ook blu-ray) uit. die releasegroepen en viavia nog sneller een versie en tadaa!
tja, ik vind het ook niet echt snugger van de filmmaatschappijen. een week of 2 snap ik nog wel, maar op blu-ray in usa releasen en dan nog elders met een biosrelease komen is achterlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Absurd. Ze blijven maar vasthouden aan oude verdienmodellen bij filmdistributeurs. En dan vinden ze het gek dat mensen downloaden.
Maargoed. Bedtijd.
Vroeg me al af wanneer je je waffel eens ging houdenquote:Op zondag 2 september 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Absurd. Ze blijven maar vasthouden aan oude verdienmodellen bij filmdistributeurs. En dan vinden ze het gek dat mensen downloaden.
Maargoed. Bedtijd.
Bek dicht mutsquote:Op maandag 3 september 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Vroeg me al af wanneer je je waffel eens ging houden
Slaap lekker steentjequote:
Nee.quote:Op maandag 3 september 2012 07:14 schreef Cee het volgende:
Had ik al gezegd dat ik minthy en rolfie de Waldorf & Statler van dit topic vind?
Zoetahmindahquote:
Zemmeh. Bezem wazmetjou zoetmeeh is mooie stadjuquote:Op maandag 3 september 2012 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoetahmindah
Voor de rest alles kits achter de rits hoor
Schande!quote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
Bryan Adams![]()
En ja Sersj, ik heb de correcte spelling opgezocht voordat ik deze post plaatste![]()
We haten elkaar, soms druipt dat ervan afquote:Op maandag 3 september 2012 07:14 schreef Cee het volgende:
Had ik al gezegd dat ik minthy en rolfie de Waldorf & Statler van dit topic vind?
Het was m'n bedoeling om te laten zien dat ik soms nog best even nadenk voordat ik iets postquote:
Oké, maar om nou te zeggen dat het een moeilijke naam is...quote:Op maandag 3 september 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Het was m'n bedoeling om te laten zien dat ik soms nog best even nadenk voordat ik iets post
Dat niet, maar ik heb vaker van je op m'n kop gekregen omdat ik Bryan met een i gespeld hadquote:Op maandag 3 september 2012 11:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oké, maar om nou te zeggen dat het een moeilijke naam is...
Dat zal ze leren!!!!1quote:Op maandag 3 september 2012 11:42 schreefthemauster het volgende:
Ik heb gratis kaarten aangeboden gekregen om Alain Clark live te zien op een festival hier zo wat in mijn achtertuin, ik heb geweigerd.
Al kreeg ik geld toe!quote:Op maandag 3 september 2012 11:42 schreef themauster het volgende:
Ik heb gratis kaarten aangeboden gekregen om Alain Clark live te zien op een festival hier zo wat in mijn achtertuin, ik heb geweigerd.
Toen kon dat trucje nog. Maar dat semihese gedoe met 4 bpm kennen we nu wel. Ik tenminstequote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb Alain Clark zien optreden een aantal jaren terug bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie en dat was gewoon goed.
Dat en geen Rihanna geschreeuwquote:
Lunchbox 2, want ik wil lief zijn voor Minthyquote:
Wat een liefde...quote:Op maandag 3 september 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lunchbox 2, want ik wil lief zijn voor Minthy
Geen Prince-fan hier, maar deze knalde er lekker inquote:
Omdat, ouwe tang.quote:Op maandag 3 september 2012 12:49 schreef minthy het volgende:
Waarom krijg ik trouwens allemaal adds te zien over incontinentiemateriaal?
Ik denk het eerste, want ik zit op m'n tablet. Lekker warm aan m'n kontquote:Op maandag 3 september 2012 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat, ouwe tang.
Of omdat je crapware op je pc hebt
Helemaal dikke prima, kan haast niet beterquote:
Google advertisingquote:Op maandag 3 september 2012 12:49 schreef minthy het volgende:
Waarom krijg ik trouwens allemaal adds te zien over incontinentiemateriaal?
Daarop heb ik nog nooit gezocht... Ook niet op datingsites voor 50+ers btwquote:Op maandag 3 september 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Google advertising
Zegt veel over jouw zoekgedrag
Jaquote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!
Je aan het vervelen op school?
"die", moet daar geen "mijn" staan?quote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben gespot op de amerikaanse automeeting
[ afbeelding ]
Jammer dat het bij zo'n roestige gele bananenwagen is
(ik sta rechts op de foto, bruine jas, wit shirt, achter die blonde chicka)
Wij zijn nog in onderhandelingquote:Op maandag 3 september 2012 15:36 schreef minthy het volgende:
[..]
"die", moet daar geen "mijn" staan?
Boeiend, ze leest hier vast niet meequote:Op maandag 3 september 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij zijn nog in onderhandeling
Ken haar pas een maandje, niet te hard van stapel lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |