hee ja! als ik em nu open gaat het wel goedquote:Op zondag 2 september 2012 14:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwaliteit van die nieuwe stream is 'adaptive'. Dat wil zeggen dat 'ie vanzelf beter wordt als je bandbreedte het toelaat. Hij begint idd slecht, maar wordt na een paar seconden al een stuk beter en is volgens mij zelfs op het hoogste niveau beter dan de oude stream qua kwaliteit.
De NOS heeft deze zelfde techniek ook al toegepast voor de Olympische Spelen-livestreams.
Verschrikkelijke techniek, echt dat begrijp ik dus gewoon niet, als je een internetpagina ververst krijgt dat voorrang dus dan valt de stream weer terug, ontzettend raar systeem.quote:Op zondag 2 september 2012 14:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwaliteit van die nieuwe stream is 'adaptive'. Dat wil zeggen dat 'ie vanzelf beter wordt als je bandbreedte het toelaat. Hij begint idd slecht, maar wordt na een paar seconden al een stuk beter en is volgens mij zelfs op het hoogste niveau beter dan de oude stream qua kwaliteit.
De NOS heeft deze zelfde techniek ook al toegepast voor de Olympische Spelen-livestreams.
van 18u tot 20u is ie op de radio!quote:
Oh mooizoquote:Op zondag 2 september 2012 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van 18u tot 20u is ie op de radio!
En als ie slechter wordt wordt ie daarna niet beter.quote:Op zondag 2 september 2012 14:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is dan ook nog een beta-versie. De player die de NOS hier momenteel voor gebruikt werkt al een stuk beter bijv. Moet ik nog eens naar gaan kijken.quote:Op zondag 2 september 2012 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En als ie slechter wordt wordt ie daarna niet beter.
Zoals Alors zegt ook; een paar webpagina's open en meteen wordt de stream slecht en blijft slecht. Baggersysteem.
Ik heb het juist over die van de NOS.quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is dan ook nog een beta-versie. De player die de NOS hier momenteel voor gebruikt werkt al een stuk beter bijv. Moet ik nog eens naar gaan kijken.
Voordeel van adaptive is dat als je verbinding even minder snel is, de stream niet uitvalt om te gaan bufferen. In plaats daarvan schakel je gewoon een niveautje terug in kwaliteit.
zuurpruimquote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier daar, ik weiger dat te kijken
Afgeliept.quote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier daar, ik weiger dat te kijken
Lekker interessant of ik dat nou wel of niet ben...quote:
Schon, kan ik Twitter ook weer openenquote:
Ik ben van het type dat na een paar minuten "Jezus, hebben jullie afgelopen weekend niks leukers beleefd, ofzo?!?" roept tegen collega's die daarover kletsenquote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef Evertjan het volgende:
ik kijk ook alleen om mee te kunnen praten op het werk
Mijn Twittertimeline was opvallend schoon na de eerste aflevering van BZV. Ik kijk 't ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Schon, kan ik Twitter ook weer openen
Nu je het zegt... Valt inderdaad tegenquote:Op zondag 2 september 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn Twittertimeline was opvallend schoon na de eerste aflevering van BZV. Ik kijk 't ook niet
BZVquote:Op zondag 2 september 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn Twittertimeline was opvallend schoon na de eerste aflevering van BZV. Ik kijk 't ook niet
Sorry, ben even aan het vergaderen...quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
Halloo skatjes goedenavond
alles lekkerrrrrrrrrrrrrr?
Nee.quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
Halloo skatjes goedenavond
alles lekkerrrrrrrrrrrrrr?
Nee.quote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is er loos Pien, kan je het hier delen?
OE IK WIL MEEDOENquote:Op zondag 2 september 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ben even aan het vergaderen...
Sterkte. Dankjequote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okay. Sterkte danwel succes met wat het ook mag zijn.
Kuz
Draait die niet al een eeuwigheid?quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
Merkwaardig dat ik nu een 1080p BluRay rip aan het downloaden ben van een film die nog draait in de bioscoop. (Snowwhite and the huntsman)
Ja best lang geloof ikquote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Draait die niet al een eeuwigheid?
Ik hoorde en las eigenlijk alleen maar negatieve dingen. Toch maar even checken danquote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja best lang geloof ik
Heb hem een week of 2 nog ff gechecked met mijn ING Pathé Unlimited pasLeuk filmpie wel! Thor is een puike huntsman
Geniaal is het niet ofzo. Maar is wel gewoon gedegen gemaakt. Charlize Theron speelt sterk.quote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoorde en las eigenlijk alleen maar negatieve dingen. Toch maar even checken dan
Ik doel ook niet op recenstenten, maar gewoon filmliefhebbers zoals jij en ikquote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geniaal is het niet ofzo. Maar is wel gewoon gedegen gemaakt. Charlize Theron speelt sterk.
Recensenten besteed ik geen aandacht meer aan. Die zijn altijd zuur. Iets teveel azijn gedronken.
Slaap lekker Pinoquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee spermatankie
Alles wel mienjong
quote:
En dat mag!quote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik trek het nivo altijd vakkundig onder 0 hier hè
Ben ik trots op
?
Krullend mondhoekje hierquote:
Helemaal gemist danquote:
Hoi Martquote:Op zondag 2 september 2012 23:03 schreef Evertjan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Knut_(ijsbeer)
Hoi!quote:Op zondag 2 september 2012 23:05 schreef -BladHark- het volgende:
Goedenavond
Ik vond Knut echt zo'n ontzettend leuke ijsbeer.
Had het beestje best willen aaien. Echt zo leuk.
Leukleukleuk.
Hoi minthy.quote:
Waar wordt hij op gezet dan !!1!??quote:Op zondag 2 september 2012 23:05 schreef Evertjan het volgende:
je kan hem binnenkort aaien hij word opgezet
op je pofferd!quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar wordt hij op gezet dan !!1!??
Het gaat heel erg goed, ik heb het leukste weekend in tijden gehad!quote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Hoi minthy.
Hoe is het er mee. Hier in Haps is het echt benauwd. Maar dat is wel leuk.
o wat heb je allemaal gedaan/quote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gaat heel erg goed, ik heb het leukste weekend in tijden gehad!![]()
En waar ligt Haps?
Zo kan ik niet slapenquote:
Heel veel dingen die ik hier niet ga neerzettenquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef henkde_j het volgende:
Zo lijkt Wolf zowaar gelijk te hebben
quote:Op zondag 2 september 2012 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Iets met komkommers en aubergines geloof ik
Neen, ik heb niets met groenten gedaanquote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef henkde_j het volgende:
Zo lijkt Wolf zowaar gelijk te hebben
Jawel ik was ineens die Winterpeen kwijt uit de koelkastquote:Op zondag 2 september 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Neen, ik heb niets met groenten gedaan
quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel ik was ineens die Winterpeen kwijt uit de koelkast
Stap er eens uit. Misschien ligt hij er nu naastquote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel ik was ineens die Winterpeen kwijt uit de koelkast
Zou hij hem zelf in zijn poeperd hebben??quote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stap er eens uit. Misschien ligt hij er nu naast![]()
Ik zit wel al sinds zaterdagmiddag scheefquote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou hij hem zelf in zijn poeperd hebben??
Ik vraag mij af of het een peen isquote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou hij hem zelf in zijn poeperd hebben??
Even opstaan en met een plof op een houten stoel gaan zittenquote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit wel al sinds zaterdagmiddag scheef
Auwquote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Even opstaan en met een plof op een houten stoel gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |