Sorry, ben even aan het vergaderen...quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
Halloo skatjes goedenavond
alles lekkerrrrrrrrrrrrrr?
Nee.quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
Halloo skatjes goedenavond
alles lekkerrrrrrrrrrrrrr?
Nee.quote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is er loos Pien, kan je het hier delen?
OE IK WIL MEEDOENquote:Op zondag 2 september 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ben even aan het vergaderen...
Sterkte. Dankjequote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okay. Sterkte danwel succes met wat het ook mag zijn.
Kuz
Draait die niet al een eeuwigheid?quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
Merkwaardig dat ik nu een 1080p BluRay rip aan het downloaden ben van een film die nog draait in de bioscoop. (Snowwhite and the huntsman)
Ja best lang geloof ikquote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Draait die niet al een eeuwigheid?
Ik hoorde en las eigenlijk alleen maar negatieve dingen. Toch maar even checken danquote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja best lang geloof ik
Heb hem een week of 2 nog ff gechecked met mijn ING Pathé Unlimited pasLeuk filmpie wel! Thor is een puike huntsman
Geniaal is het niet ofzo. Maar is wel gewoon gedegen gemaakt. Charlize Theron speelt sterk.quote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoorde en las eigenlijk alleen maar negatieve dingen. Toch maar even checken dan
Ik doel ook niet op recenstenten, maar gewoon filmliefhebbers zoals jij en ikquote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geniaal is het niet ofzo. Maar is wel gewoon gedegen gemaakt. Charlize Theron speelt sterk.
Recensenten besteed ik geen aandacht meer aan. Die zijn altijd zuur. Iets teveel azijn gedronken.
Slaap lekker Pinoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |