Oh ja, dat was het.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die kreeg geen paspoort, Douglas wel.
Ja, maar nu is er voor het eerst zomaar een gast die na 5 jaar Nederland dat oranje aan wil. In andere landen maken ze daar geen probleem van, maar van Gaal vindt het idee niet zo denk ik..quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
kon ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vervolgens nooit geselecteerd werd
Is van The Mojos. Titel weet ik even niet. Alors weet het vast wel.quote:
Ik ben absoluut geen Verdonk-aanhanger, maar dit deed ze goed.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
wou het net vragen, leuk nummer.quote:
Het is gewoon niet zo'n geweldenaar. Buiten de nationaliteitsdiscussie zie ik er sowieso geen toegevoegde waarde in.quote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Ja, maar nu is er voor het eerst zomaar een gast die na 5 jaar Nederland dat oranje aan wil. In andere landen maken ze daar geen probleem van, maar van Gaal vindt het idee niet zo denk ik..
One Day (The Reckoning Song)quote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is van The Mojos. Titel weet ik even niet. Alors weet het vast wel.
Hij is 50, vind je het gek?quote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef Evertjan het volgende:
Gullit zou tegenwoordig niet eens bij RKC kunnen spelen met dat lage tempo
Ik heb Shazam gebruikt om One Day/Reckoning Song door Asaf Avidan & The Mojos te ontdekken. http://shz.am/t65605796quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ik heb Shazam gebruikt om One Day/Reckoning Song door Asaf Avidan & The Mojos te ontdekken. http://shz.am/t65605796
Ik vind 'm stiekem wel leuk. Had ook verwacht dat jij hem wél leuk zou vindenquote:
De Vrij is op termijn beter, misschien. Voorlopig is Douglas een goede om erbij te hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo'n geweldenaar. Buiten de nationaliteitsdiscussie zie ik er sowieso geen toegevoegde waarde in.
Thanks, ik was mijn Iphone kwijtquote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ik heb Shazam gebruikt om One Day/Reckoning Song door Asaf Avidan & The Mojos te ontdekken. http://shz.am/t65605796
Ik vind dat verneukte stemmetje echt verschrikkelijk, vooral aan het eindequote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind 'm stiekem wel leuk. Had ook verwacht dat jij hem wél leuk zou vinden
Nee liever niet... Zo laag moeten we niet gaan, we zijn geen Duitsers/Italianenquote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
De Vrij is op termijn beter, misschien. Voorlopig is Douglas een goede om erbij te hebben.
De Vrij is nu al beter. Douglas maakt elke wedstrijd wel een opzichtige blunder. Het is niet voor niets dat hij nog steeds niet weg is uit mofrika.quote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
De Vrij is op termijn beter, misschien. Voorlopig is Douglas een goede om erbij te hebben.
Kalou ging dan ook om een versnelde variant op de naturalisatie, daar waar Douglas het via de officiele weg heeft verkregen. En zeg nou zelf, Rita zag het best goed wat betreft Kalou.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vervolgens nooit geselecteerd werd
Dat denken meer mensen, dus niet alleen Lowie. Dacht ik. Ik heb er geen problemen mee. Als het buitenland dat voordeel heeft (na een jaar kun je zo Bulgaar worden), waarom wij dan niet?quote:Op zondag 2 september 2012 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee liever niet... Zo laag moeten we niet gaan, we zijn geen Duitsers/Italianen
Omdat wij wel een goede opleiding hebben en alles eerlijk doen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Dat denken meer mensen, dus niet alleen Lowie. Dacht ik. Ik heb er geen problemen mee. Als het buitenland dat voordeel heeft (na een jaar kun je zo Bulgaar worden), waarom wij dan niet?
Het is volgens de regels gegaan.quote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat wij wel een goede opleiding hebben en alles eerlijk doen.
Precies, Kalou wilde alleen een Nederlands paspoort om een transfer naar Engeland te scoren. Goed dat Verdonk hier een stokje voor stak.quote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kalou ging dan ook om een versnelde variant op de naturalisatie, daar waar Douglas het via de officiele weg heeft verkregen. En zeg nou zelf, Rita zag het best goed wat betreft Kalou.
Klopt maar hun hebben geen keus, alles draait om geld in zulke landen.. Hier is het gelukkig andersquote:Op zondag 2 september 2012 23:25 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Het is volgens de regels gegaan.
Opzich eens, hoor, maar als Messi nederlander wil worden ben ik er niet meer zo tegenquote:Op zondag 2 september 2012 23:42 schreef Kenju het volgende:
Ik heb het niet zo op import internationals. In Oranje lieer alleen spelers van de Nederlandse voetbalopleiding en jongens die je dus legitiem uitvloeisel van onze voetbalcultuur kunt noemen. Douglas is dat niet. En al die Marokkanen vind ik het ook nergens van op slaan dat ze voor Marokko kiezen in veel gevallen.
Kijk, bijv. zo'n Ola John die op jonge leeftijd vanuit Liberia vluchtte en vervolgens over talent blijkt te beschikken, is een heel ander verhaal. Maar Douglas' paspoort is alleen door een voetbal-motief ingegeven. Hoort gewoon niet in Oranje. Kalou was voor mij eenzelfde geval.
Nee natuurlijk niet, Barįa verloor! Jack is een man van zijn woord, dus hij blijft Madrid haten.quote:
Gullit zat ook aan tafel tijdens de allereerste uitzending van Studio Voetbal, inmiddels tien jaar geleden.quote:Ruud Gullit gaat naar de NOS. De ex-voetballer schuift dit nieuwe seizoen een aantal keer aan als tafelgenoot van Jack van Gelder in het programma Studio Voetbal. Dat heeft de omroep vrijdag laten weten. Gullit was tijdens het afgelopen EK Voetbal al vaker te gast in Studio Sportzomer en de samenwerking beviel volgens de NOS zo goed dat deze nu een vervolg krijgt. “Ik zie er naar uit hem dit seizoen vaker te gast te hebben in Studio Voetbal“, zo laat Van Gelder in een reactie weten.
Van Gelder prijst de kwaliteiten van Gullit. “Afgelopen zomer heeft Gullit met zijn aansprekende persoonlijkheid en scherpe analyses al bewezen een waardevolle aanvulling te zijn aan onze ‘voetbaltafel’.”
Bron
Goed nieuws, Ruud vind ik 10x leuker dan al die gasten die ze nu hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:17 schreef Karina het volgende:
Ruud Gullit komt de gelederen versterken:
[..]
Gullit zat ook aan tafel tijdens de allereerste uitzending van Studio Voetbal, inmiddels tien jaar geleden.
Jan van Halst, Ronald Waterreus, Tom van het Hek en Arno Vermeulen mogen van mij ook wel verdwijnen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
Van Hooijdonk mogen ze ook wel vaker uitnodigen en dan Jan Mulder weglaten.
Jan van Halst vind ik meestal nog wel gaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jan van Halst, Ronald Waterreus, Tom van het Hek en Arno Vermeulen mogen van mij ook wel verdwijnen.
Tom van het Hek idd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jan van Halst, Ronald Waterreus, Tom van het Hek en Arno Vermeulen mogen van mij ook wel verdwijnen.
Arnoquote:Op zondag 9 september 2012 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
22.25-23.20 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
Opiniërend programma,
gepresenteerd door Jack
van Gelder,met verder aan
tafel Jan van Halst,Jan
Mulder,Pierre van Hooijdonk
en Arno Vermeulen.
Hij haalt het eraf als Sjini Wijnaldem zijn oude kapsel weer heeft.quote:Op zondag 9 september 2012 22:23 schreef Specularium het volgende:
Hoe ver laat Pierre zijn haar nog groeien?
Alleen uitzending gemist denk ik.quote:Op zondag 9 september 2012 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand of je dit ook vanuit het buitenland kan zien?
En geen Waterreusquote:
zou het wel leuk vinden als ze nog ff op az gaan hakken , puur om hem gek te makenquote:Op zondag 9 september 2012 22:34 schreef Evertjan het volgende:
Vermeulen wil Maher op het middenveld hebben als nummer 10
Veranderingen in de opstelling van het Nederlands elftal en de uitwerking daarvan.quote:
Bassie lag er altijd uit na een groepsfasequote:Op zondag 9 september 2012 22:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
inderdaad ben denk een wereldtitel of een Europees kampioen gemist
was het tussen '81 en '87 ook nietquote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
Het is weer niet goed genoeg allemaal.
Kuttekoppen.
patatgeneratie(s)quote:Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn wij de afgelopen 22 jaar geen kampioen meer geworden?
chasse patategeneratie.quote:
zelfoverschattig, strijd van zwart tegen blank, slechte bondscoach etcquote:Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
faalscheids in 98quote:Op zondag 9 september 2012 22:41 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
zelfoverschattig, strijd van zwart tegen blank, slechte bondscoach etc
Omdat er schijnbaar nog 31/15 andere teams meedoen aan een toernooi die ook willen winnenquote:Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robbenquote:Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
En gemiste pingelsquote:
En Petit.quote:Op zondag 9 september 2012 22:43 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Zidane had ons wel genekt in de finale hoor
Zeer matige speler die het verschil echt niet had gemaakt. Heb je hem wel zien spelen in de finale?quote:Op zondag 9 september 2012 22:43 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Zidane had ons wel genekt in de finale hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was z'n beste wedstrijd ooitquote:Op zondag 9 september 2012 22:44 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zeer matige speler die het verschil echt niet had gemaakt. Heb je hem wel zien spelen in de finale?
Ronaldo was toen lekker op dreef jaquote:Op zondag 9 september 2012 22:44 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zeer matige speler die het verschil echt niet had gemaakt. Heb je hem wel zien spelen in de finale?
Daarom speelde jij vrijdag niet.quote:Op zondag 9 september 2012 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet ook nikd van turkije kn allren sahin en altintop
Heitinga ook niet.quote:
Tegen Brazilië in 2006 was hij beter hoorquote:Op zondag 9 september 2012 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was z'n beste wedstrijd ooit
quote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef Evertjan het volgende:
waarom geen Vermeer
OMDAT DIE ER NIKS VAN KAN!!!
Dit jaquote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Vermeer is van Ajax , daarom mag Verneuken hem niet
Vermeer kan er ook niks vanquote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Vermeer is van Ajax , daarom mag Verneuken hem niet
Wacht maar totdat ze terugblikken op finale 1978quote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een saai gedoe heel de tijd over het Nederlands elftal. Er is geen competitie, dat weet ik, maar dit is echt zwaar om te volgen.
Mulderquote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie anders dan Zoet? Velthuizen/Vermeer?
Jeroen Verhoevenquote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is overweegbaar maar ook een blunderaar.quote:
als dat in van Gaal zijn profielschets staat welquote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je gaat toch niet 2 potjes met 2 verschillende keepers spelen?
Van Gaal weet niet wat die doetquote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat maakt het uit? Daar speelt het team niet anders om.quote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden weer beter hoor. Hebben echt een prima selectie.quote:Op zondag 9 september 2012 22:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Komop mensen, Hongarije is godverdomme toch een d land. Hou op hoor. Als 3 spelers van boven de 1.90 hebben al een kwaliteit is...
Dat dus. Gewoon z'n eigen mening brengen onder het mom "in amsterdam wordt beweerd"quote:Op zondag 9 september 2012 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
Gadverdamme Jack
Weer even wat onzin de wereld in helpen
quote:Op zondag 9 september 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
Het is wel een schitterende foto van Louis op de achtergrond.
Die vrije trap tegen Freiburgquote:Op zondag 9 september 2012 23:16 schreef Bastiefcg het volgende:
Aan het eind graag een pi-air vrije trappen clipje. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:16 schreef Bastiefcg het volgende:
Aan het eind graag een pi-air vrije trappen clipje. Gewoon, omdat het kan.
De mooiste van allemaal iddquote:
Ging het eindelijk eens over Ajax? Dat wordt terugkijken!quote:Op zondag 9 september 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
4x Ajax, en als zoethoudertje een stuk of 6 van B-clubjes
Ging over de Kuip, Sjek was not amused.quote:Op zondag 9 september 2012 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ging het eindelijk eens over Ajax? Dat wordt terugkijken!
Toen Jan van Halst over Vermeer begon dacht ik even: not sure if serious...quote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef HetBrabandertje het volgende:
Ronald Waterreus is vanavond aanwezig, dus PSV gaat winnen
Verder te gast: Jan van Halst, Jan Mulder en Ruud Gullit.
haha zal Ronald nog afzeggen ?quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef HetBrabandertje het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef HetBrabandertje het volgende:
'Er mag gewoan niks meer in Nederland, vroeger...' /braboaccentquote:Op zondag 16 september 2012 16:34 schreef HetBrabandertje het volgende:
Daarom doe ik dus niet aan Unibet/Toto
Ronald zal wel komen om te praten over de onterechte gele kaart voor Van Bommel
Hij is Limburgs, nog ergerquote:Op zondag 16 september 2012 17:05 schreef alors het volgende:
[..]
'Er mag gewoan niks meer in Nederland, vroeger...' /braboaccent
zul je zien dat morgen de kroketten ook nog op zijn in de Herdgangquote:Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel een beetje vervelend voor Ronald, met rode ogen moet hij het vanavond nog een keer zien. En morgen iedereen chagrijnig koffie drinken op de Herdgang, hij heeft het zwaarder dan de meesten hier in kunnen schatten.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zul je zien dat morgen de kroketten ook nog op zijn in de Herdgang
Ik hoop dat ie het gaat hebben over het belachelijke stampvoetende interview wat ie na afloop gaf...mafketel...quote:Op zondag 16 september 2012 16:34 schreef HetBrabandertje het volgende:
Daarom doe ik dus niet aan Unibet/Toto
Ronald zal wel komen om te praten over de onterechte gele kaart voor Van Bommel
Was gewoon terecht, journalisten zoeken het om hemaf te zeiken.quote:Op zondag 16 september 2012 21:52 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie het gaat hebben over het belachelijke stampvoetende interview wat ie na afloop gaf...mafketel...
Ja, die arme von bommelquote:Op zondag 16 september 2012 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was gewoon terecht, journalisten zoeken het om hemaf te zeiken.
wat een zwaar leven.quote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die arme von bommel.
Is het een onsportieve rat, gaan ze hem nog vragen stellen ook, boehoe.
Wat een haat toch weer. Mooi man.quote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die arme von bommel.
Wat een onzin.quote:Op zondag 16 september 2012 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was gewoon terecht, journalisten zoeken het om hemaf te zeiken.
Vervelend blijft dat. Sinds wanneer moet een aanvoerder de media te woord staan?quote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die arme von bommel.
Sinds de clubs bakken met geld krijgen van de tv-rechten. Hij moet zich gewoon niet zo laten kennen, elke kaart was terecht en hij had er zelfs met een 2e geel vanaf gekund, hij had dus nog mazzel.quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vervelend blijft dat. Sinds wanneer moet een aanvoerder de media te woord staan?
Sinds ze ook na wedstrijden op de thee bij de scheidsrechter gaan.quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vervelend blijft dat. Sinds wanneer moet een aanvoerder de media te woord staan?
quote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds de clubs bakken met geld krijgen van de tv-rechten. Hij moet zich gewoon niet zo laten kennen, elke kaart was terecht en hij had er zelfs met een 2e geel vanaf gekund, hij had dus nog mazzel.
Dit seizoenquote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
Sinds wanneer loopt Jack van tevoren langs de schermen?
Sinds dit seizoen, anders is het ook zonde van die megaschermen hequote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
Sinds wanneer loopt Jack van tevoren langs de schermen?
daar lopen bepaalde types rond die als het even tegenzit gelijk door het ijs zakkenquote:Op zondag 16 september 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er toch aan de hand bij PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |